• وبلاگ : جمله هاي طلايي و مطالب گوناگون
  • يادداشت : قدرت ضميرناخودآگاه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمداحمدي 
    سلام
    خسته نباشيد
    يه سوال خيلي خيلي مهم ازتون داشتم خيلي خيلي خوشحال ميشم اگه وقت کردين به سوالم جواب بديد
    من چند وقت پيش به يکي از پسرخاله هام بدبين بودم فکر مي کردم دزده. به همين خاطر هميشه وسيله هاي پر ارزش کيف پول و ... رو ازش دور مي کردم. يه شب تو خواب ديدم که من يه مقدار پول از کيفم رو برداشتم گذاشتم روي تاقچه بعد از اينکه رفتم پسرخالم بخشي از پول رو برداشتو رفت . من خوابم رو ساعت 10 صبح ديدم. دقيقا همون روز مامانم مي خواست لباسمو بشوره منم پولهاي تو کيفمو برداشتم و اتفاقآ رو تاقچه گذاشتم (البته تاقچه اي که تو خواب ديدم همين تاقچه نبود) و البته جالب بود که درست موقعي که من در حال خارج شدن از اتاق بودم اون وارد اتاق شد . من از ترس اين که پولم رو برنداره برگشتمو پولمو برداشتم. من هميشه فکر مي کردم اين خواب يه اخطار بود از ضميرناخوداگاهم که پسرخالم پولم رو برنداره. ولي جديدآ متوجه شدم که در مورد اون اشتباه فکر مي کردم و اون اصلآ دزد نيست.(قبلآ سر قضيه اي به دزد بودن اون مشکوک شده بودم . قضيه مربوط بود به گم شدن ساعت بابام و من به پسرخالم مشکوک بودم.ولي جديدآاتفاقي افتاد و ثابت کرد که اون دزد نبوده و ساعت بابام پيدا شد) من در تعجبم که چرا تو خواب به من اعلان شد پسرخالم دزده و پول رو برداشت. اين به خاطر تلقينات غلط من بوده؟ اين موضوع ارتباطي به تلقينات غلط من به ضمير ناخوداگاهم مربوط ميشه؟ اينم بگم هفته پيش هم پسرخالم تو خونمون تنها بود و مامانم هميشه پول هاشو مثل من رو تاقچه ميگذاره. حتي يک 100 تومني ازش کم نشده بود نمي دونمب راي چي به اين بيچاره بدبين بودم فقط من تو فاميل حس کاراگاه بازيم گل کرده بود و بهش مشکوک بودم! ممنون ميشم به سوالم جواب بديد که چرا اين خواب تقريبا شبيه به واقعيت شد. به خاطر تلقين غلط؟
    پاسخ

    سلام ، اولا ان خوابي که شما ديديد در اثر تفکرات خودتون بوده و به واقعيت پيوسته چون به ضميرناخودآگاهتون الهام شده بوده و بايد هميشه قبل از اينکه شک کنيد جريان را بررسي کنيد بعد چون خوب نيست ادم زود ايمانشو بده يا شکاک باشه و اگر بعضي وقتها ضميرناخودآگاه غلط بهمون هشدار ميده بخاطر افکار غلطي هست که داريم و ان هم خواب هم دليلش همين بوده و حالا خوشحالم که شکتون برطرف شده ولي بايد از ايشان حلاليت بخوايين يا اکر مستقيم نميتونيد چيزي بابتشون بديد البته اين اخرش نظر خودم بود. موفق باشيد.

    به نام خدا

    سلام عليکم

    خواهر گرامي مطالب جالب و مفيد خويش را با استفاده از آيات و روايات تأييد کنيد و معنويّت ببخشيد و جاودانه کنيد که مسلّم در منابع اسلامي مطالبي که اين مسائل را با بيان ساده و دلنشين بيان کرده باشد پيدا خواهيد کرد .

    شما که سيّده هم هستيد با اين کار به دل خويش هم کمک کرده ايد .

    ياعلي

    سلام ؛
    عرض ادب

    قالب وبلاگتون زيباست و ...

    التماس دعا

    سلام
    عزيزم به اصلا رنجيده خاطر نشدم
    هر چه از دوست رسد نيكوست . بالاخره هر كس نظري داره
    موفق باشيد

    سلام و خسته نباشيد.

    از مطلب خوبتان استفاده کردم.دستتان درد نکند.

    از تشريف فرماييتون به وبلاگ هم ممنونم.

    موفق باشيد.

    سلام وبلاگ خيلي زيبا و مفيدي داريد موفق باشيد

    سلام

    مطالب جالبي بود . خسته نباشيد . خدا قوت . استفاده بردم . منم بروزم

    وبت عاليه... به منم يه سري بزن