• وبلاگ : جمله هاي طلايي و مطالب گوناگون
  • يادداشت : راز دوستي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اين توصيه يا بهتره بگم دستورالعمل ها خيلي جالبند . سعي م يكنم اجراشون كنم .

    موفق باشي

    پاسخ

    سلام... خوشحال باز شما را بعد چندوقت ميبينم ... ممنون ازلطف و نظرتون ... و خواهش ميکنم و اميدوارم واسه بقيه هم همينطور باشه... سلامت باشيد... التماس دعا

    آقاي ضرغامي دل چه کسي را مي خواهيد بدست آوريد؟!


    مثل اينکه يواش يواش روند کار شما مانند رييس وقت سازما صدا وسيما يعني محمد هاشمي شده که بنام رهبر و با دم زدن از رهبري بر خلاف دستورات و توصيه هاي ايشان عمل ميکنيد!
    مقام معظم رهبري در اوايل رياست شما در تاريخ 11/9/1383 سخنراني مفصّلي را براي مديران صداوسيما ايراد فرمودند که حدود 90 دقيقه طول کشيد، هيچ سخنراني رهبري حتي به 60 دقيقه هم نميکشد امّا اين سخنراني 90 دقيقه طول کشيد و اين يعني مهم بودن موضوع رسانه مليّ !
    ايشان در اين سخنراني نکات مهم و جايگاه صدا و سيما را در جامعه و جهان تبيين نمودند ولي آقاي ضرغامي شما چقدر به اين سخنراني به صورت جدّي عمل نموديد؟‏
    حتي کار را به جايي رسانده ايد که شخص رهبر معظم انقلاب در 2 سخنراني خود صريحا از اين سازمان انتفاد شديد نمودند ولي شما و همکاران و حتي متاسفانه سازمان نظارت بر صدا وسيما گوشتان بدهکار نيست. سازمان نظارت بر صداو سيما حتي قدرت نداشت جلوي يک سريال مزخرف را در سال پيش بگيرد!


    جناب آقاي ضرغامي! فکر ميکنيد با پخش برنامه هاي لوده و بي معنا بجاي طنز فاخر ، با برگزاري مسابقات و جشن هاي بي مزه اي که مجريانش از همه بي مزه تر و جلف تر هستند، با تقليد کردن ازبرخي برنامه هاي غربي (حتي در ساخت دکور) و با پر کردن تمام برنامه هاي شبکه از فيلم و سريال راه درست را ميرويد؟ سريال هايي که اکثر بازيگران و کارگردانانش در سينما، سابقه حضور در فيلمهاي ضد انقلابي در دوران اصلاحات داشتند! سريالهايي که مانکن هايي خوبي هستند براي تبليغ انواع مد! سريالهايي که برداشتي است از فيلمهاي پوچ وعشقي(البته سوري) غربي ،که بنام مقدس عشق، ابتذال را رواج ميدهند!
    فکر ميکنيد با اجراي چند برنامه ي ديني که در وقت مُرده پخش ميشوند و با يک تشکر از مراجع بزرگوار ميتوانيد مردم را گول بزنيد؟!
    فکر ميکنيد در ايام عزاي اهل بيت عليهم السلام تمام شبکه ها را پر از روحاني کنيد ديني عمل ميکنيد يا ضد ديني؟!
    دل چه کسي را ميخواهيد بدست بياوريد؟!
    آقاي ضرغامي! برگرديد به همان توصيه ها و نکاتي که رهبر معظم انقلاب در سخنراني خود فرمودند.