سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
هر که ما أهل‏بیت را دوست گیرد ، درویشى را همچون پوشاک بپذیرد [ و گاه این سخن را به معنى دیگر تأویل کنند که اینجا جاى آوردن آن نیست . ] [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: اخبار سیاسی و اجتماعی

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سخنگوی دولت
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه به تصمیماتی که اتخاذ می‌شود با حسن نیت نگاه کنیم، گفت: بعد از حصول اطمینان، بنابر نظر وزارت بهداشت جلسه سران قوا حتما برگزار خواهد شد. 

به گزارش ایرنا، «علی ربیعی» روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال ایرنا درباره لغو نشست سران قوا و توهین‌ها و اتهام‌زنی برخی از نمایندگان به رییس جمهوری و ضرورت‌ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهارداشت: سعی می‌کنیم در نشست‌های سخنگویی به مسائل بنیادین بپردازیم؛ چندروزی است که اخبار و موضع گیری‌ها را رصد می‌کنم، که در شرایط امروز کشور این سخنان و مواضع برای افکارعمومی مضر و بی‌انصافی است.

 

سخنگوی دولت با انتقاد از برخی اتهام‌ها به رییس و اعضای دولت و بکار بردن تعابیر ناشایست، گفت: متاسفانه اصطلاحاتی شکل می گیرد که ما تاکنون این ادبیات را در ساخت سیاسی به این شکل نداشتیم، ما چنین واژگانی نداشتیم که از تریبون‌های رسمی نماینده‌ای بگوید دولت از بالا تا پایین این گونه است و اتهام بزند.

 

ربیعی افزود: اگر همین تعابیر و اهانت‌ها را درباره یک قوه دیگر بیان می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ خوشبختانه امروز عده ای با حمله به دولت تخلیه می‌شوند، اشکال ندارد و دولت این را هم به جان می‌پذیرد. البته عملکرد همه قوا جای نقد دارند ما هم قابل نقد هستیم. 

 

وی تصریح کرد: اساساً رمز پیشرفت و پویایی ما این است که بتوانیم با نقدهای راهگشا مسائل کشور را دنبال کنیم ولی استفاده از چنین تعابیری اساسا درست نیست.

 

سخنگوی دولت اخلاق را در جامعه مساله بسیار مهمی دانست و گفت: ایده‌ها از همین بیانات همه ما که در ساخت حاکمیت هستیم شنیده و الگوبرداری می‌شود.

 

ربیعی افزود: آنچه که مطلع هستم پیشنهاد جلسه را خود آقای رییس‌جمهوری دادند، وقت و زمان آن را هم مشخص کردند؛زمانی که رییس محترم مجلس به بیمارستان تشریف بردند، از وزیر محترم بهداشت سوال شد که این بازدید در کدام بخش‌ها و تا چه اندازه بوده گفتند «در بخش‌های مبتلایان حتی در بخش‌هایی که افراد خیلی بدحال هم بستری هستند، این بازدید صورت گرفته است؛ ممکن است فرد خودش نگیرد ولی امکان انتقال آن وجود دارد.»

 

سخنگوی دولت ادامه داد: در کمیته بهداشتی ستادملی کرونا توصیه شد که بهتر است چند وقت نشست به عقب بیفتد و تأخیر صورت بگیرد. 

 

ربیعی گفت: رهبر معظم انقلاب الگوی بزرگی برای ما هستند و همه مکلف هستیم که به پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌هایی که صورت گرفته عمل کنیم و قطعاً در سایه عمل کردن به پروتکل‌ها آرامش بیشتری برای کار خواهد بود.

 

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری ادامه داد: البته بازدید و سرکشی به مراکز درمانی هم امر نکویی است و ما امر نکو را باید بگوییم که خوب است ولی باید در شرایطی باشد که اگر بازدید هم صورت گرفته باید بنابر نظر وزارت بهداشت در زمان خاص باشد و بعد از زمانی که اطمینان از عدم انتقال حاصل شد، جلسه سران قوا برگزار شود.

 

سخنگوی دولت افزود: از قبل و زمانی که این اتفاق نیفتاده بود من دیدم کسی پیش‌بینی کرده بود که اینجا بازدید می‌شود و این اتفاق هم می‌افتد مثل اینکه پیشگو بودند و پیش‌بینی کردند. نباید چنین اتفاقاتی بیفتد.

 

وی تصریح کرد: ما همواره احترام گذاشتیم و باید همه به همدیگر احترام بگذاریم و باید با حسن نیت به مسایل نگاه کنیم و اگر تصمیمی گرفته می‌شود احساس کنیم که عقبه کارشناسی پشت آن بوده و حسن نیت بوده است.

 

ربیعی خاطرنشان کرد: زمان برای تشکیل جلسه فراوان است و باز هم بعد از مدت اطمینان بنابر نظر وزارت بهداشت جلسه حتما برگزار خواهد شد.

 

کرونا مرزبندی و تفکیکی نمی‌شناسد

ربیعی در ادامه نشست در پاسخ به سوالی درباره موج سوم کرونا و کاهش رعایت شهروندان و اینکه ‌آیا دولت اقدامی برای محدودیت‌ها در زمینه مسافرت داشته یا نه، گفت: در این مرحله کمیته امنیتی - اجتماعی یک سری مراکز را مشخص و تعطیلی این مراکز را به همه استان‌ها واگذار کرد که تصمیم بگیرند و تعطیل کنند.

 

وی افزود: در مورد سفر هنوز در ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری نکرده است و بیشتر باید گزارش‌های استان‌های درگیر و بیمارستان‌ها در کمیته اجتماعی بررسی شود و با توجه به تعطیلاتی که پیش رو داریم، در ستاد تصمیم بگیریم.

 

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه کرونا هیچ مرزبندی و تفکیکی برای ابتلا کردن قائل نیست، گفت: ما هم بدون مرزبندی باید با هم زبانی، همدلی و همراهی همگانی به این مبارزه ادامه دهیم و کمک کنیم با افزایش نظارت همگانی و اقدامات داوطلبانه در جامعه به خود کنترلی در این زمینه برسیم.

 

نیازمند افزایش صادرات غیرنفتی هستیم

ربیعی گفت: ما هم نیاز به افزایش صادرات غیرنفتی و تمهیداتی برای بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور داریم

 

سخنگوی دولت اضافه کرد: به منظور تحقق این امر روز یکشنبه، ستاد اقتصادی دولت تصمیم گرفت، صادرکنندگانی که نسبت به انجام تعهدات ارزی خود به موقع اقدام کنند حداکثر تا دوهفته، مالیات بر ارزش افزوده دریافتی از آنها، عودت داده خواهد شد.

 

برگرداندن ارزهای کشور در سایر کشورها سیاست‌های دولت است

ربیعی درباره بازگشت ارزهای صادراتی به چرخه اقتصادی کشور گفت: مبلغ 8 میلیارد دلار طی ماه‌های خرداد وارد چرخه اقتصاد کشور شده است و بسیاری از واردات کشور هم براساس همین ارزها انجام شده است؛ اگر این ارزها نیامده بود معادل تامین 8 میلیارد برای برخی کالاها با کمبود مواجه می شدیم.

 

سخنگوی دولت بیان کرد: برای بازگرداندن ارز، سیاست‌های تشویقی تصویب کردیم که یکی از آنها گسترش صادرات غیرنفتی موضوع جدی مورد نظر دولت است که وزارت صمت با برنامه‌ریزی برای صادرات هدفمند را بیشتر از گذشته دنبال می‌کند.

 

ربیعی بیان کرد: هر وزارتخانه‌ای که می‌تواند صادرات انجام دهد، کمیته ویژه آن تشکیل شده است، از طرفی تلاش برای برگرداندن ارزهای که در سایر کشورها داریم، یکی از سیاست‌های برنامه‌های دولت است.

 

وی ادامه داد: برخی از کشورها با فشار امریکا و در برخی از موارد با بهانه گیری‌هایی که خودشان انجام می‌دهند در شرایطی که ایران امروز بیشترین نیاز را به منابع مالی خود دارد با مردم ایران همراهی نمی‌کنند که در خاطره تاریخی ما باقی می ماند. 

 

ربیعی افزود: وزارت خارجه و بانک مرکزی با روشهای مختلف برای برگرداندن منابع مالی ایران در سایر کشورها در حال رایزنی هستند و توفیقاتی هم در تعدادی از این کشورها به دست آورده‌ایم. 

 

سخنگوی دولت با اشاره به جلسات دولت با صادرکنندگان گفت:  108 صادرکننده متعهد که صادرات هر کدام از آنها از صادرات 97 و 98 و دو ماهه اول سال 99    بیش از 10 میلیون دلار بوده است، مجموعا  26 میلیارد دلار به چرخه برگردانده اند که عملا 100 درصد ارز صادراتی دو سال گذشته و دو ماه اول سال 99 است و بدون تردید در سال 99 صادرات غیرنفتی بیش از سال‌های گذشته خواهد بود.

 

راه حل غائله قره‌باغ، نظامی نیست

ربیعی در پاسخ به سوال خبرگزاری جمهوری آذربایجان مبنی بر حملات ارمنستان به مناطق غیرنظامی و موضع ایران درباره هدف قرار دادن شهر گنجه، اظهارداشت: مواضع اصولی ما درباره اختلافات جمهوری آذربایجان و ارمنستان تاکنون بدون ابهام بیان شده است ما حفظ تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و احترام به منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی همواره تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان را مورد  تاکید قرار دادیم.

 

سخنگوی دولت با اشاره به اظهارات هفته گذشته خود درباره اینکه تخلیه مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان مورد تاکید دولت جمهوری اسلامی ایران است، افزود: با این دو نظر روشن در مورد تمامیت ارضی و تخلیه مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان تاکید می‌کنیم که دخالت طرف‌های ثالث را خارج از چارچوب‌های توافق شده حل اختلاف غیرسازنده و زیانبار می‌بینیم.

 

وی با بیان اینکه راه حل بحران را نظامی نمی‌دانیم، گفت: از طرف دیگر از آسیب رسیدن به جان و دارایی شهروندان‌مان در نواحی مرزی به شدت نگران هستیم در صورت تکرار این اتفاقات با در نظر گرفتن همه گزینه‌های موجود نسبت به آن بی تفاوت نخواهیم بود.

 

ربیعی خاطرنشان کرد: از دو طرف می خواهیم فورا به خشونت و خونریزی خاتمه دهند و اجرای قوانین بین المللی را از راه مذاکره و دیپلماسی دنبال کنند. البته بارها تاکید کردیم ما آماده هر گونه کمک برای پایان دادن فوری به این جنگ بی نتیجه هستیم و از هر گونه ابتکار عمل صادقانه  هم برای آتش بس و احیای دیپلماسی حمایت  می کنیم.

 

وی تاکید کرد: بنابراین با دو موضع روشن و شفافی که در ابتدا بیان کردم ما خواهان صلح و گفت وگو در منطقه  هستیم با تخلیه مناطق اشغالی و احترام به تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان.

 

ربیعی افزود: به‌رغم اینکه به‌شکل هوشمند هر کشوری که مبادلات با ما صورت می‌دهد آمریکایی‌ها با آن کشور تماس می گیرد و به آنها فشار می آورند؛ اما به هر حال گسترش کیفیت کالاها و بر اساس مقرون به صرفه بودن، خریداری کالای ایرانی برای تعدادی از کشورها کماکان وجود دارد.

 

برخی با ادعای کمک ایران به طرفین منازعه قره‌باغ شیطنت می‌کنند

ربیعی در پاسخ به ادعاها درباره کمک تسلیحاتی ایران به ارمنستان، گفت: همه را دیدم برخی به دنبال این شیطنت هستند و با اینگونه بیانات، فکر می‌کنند نقش جمهوری  اسلامی ایران و همبستگی فرهنگی ایران با مردم منطقه را هدف قرار دهند.

 

سخنگوی دولت افزود: به هیچ وجه در حوزه تسلیحاتی [کمکی] بر دو طرف دعوا نمی‌کنیم و به روشنی هم اعلام کردیم تمامیت ارضی جمهوری  آذربایجان و رفع اشغال از شهرها مورد تاکید ماست. با حسن نیت و با آشنایی که با طرف های درگیر داریم سیاست جمهوری اسلامی ایران این است که با طرحی مشخص به حل مساله بپردازد.

 

درباره افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند شنبه تصمیم‌گیری می‌شود

ربیعی در پاسخ به اینکه دولت در قبال افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، چه رویکردی دارد، گفت: موضوع در کمیته امنیتی و اجتماعی مطرح شد و روز شنبه آینده در ستاد ملی کرونا تصمیم نهایی گرفته می‌شود. در حوزه ادارات،  مشاغل و اصناف و حمل ونقل عمومی افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به صورت قطعی از ارائه خدمات به آنها جلوگیری و در این زمینه سختگیری 100 درصدی برای عدم ارائه خدمات دنبال می‌شود.

 

افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، جریمه می‌شوند

ربیعی با بیان اینکه در گام نخست جرائم برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند،  در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: افرادی که مبتلا شده و رعایت نمی‌کنند در گام نخست در صورتی که به تحرک خود در جامعه ادامه داده و رعایت نکنند،‌ اقدام‌های حقوقی علیه آنها انجام خواهد گرفت و به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.

 

 

سخنگوی دولت ادامه داد: این افراد جان دیگر انسان‌ها را به  خطر می‌اندازند و اقدام این افراد به مانند این است که فردی در خودرویی که ترمز ندارد نشسته و جان دیگر افراد جامعه را به خطر بیندازد. البته اقدام‌های حقوقی علیه این افراد در نظر گرفته شده است که ساز و کار آن هفته جاری بررسی می‌شود.

 

داده‌های بیماران کرونایی در اختیار نهادهای پیگیر قرار می‌گیرد

ربیعی با اشاره به مدنظر قرار دادن تجربه موفق برخی از کشورها در مبارزه با کرونا یادآور شد: قرار است داده‌های وزارت بهداشت که از آزمایشگاه خصوصی و دولتی بیرون می‌آید جمع آوری شده و این دادها در اختیار نیروی انتظامی،  بسیج و سایر افراد و نهادهایی که قرار است در کنترل بیماری کمک کنند،  قرار بگیرد. همچنین از طریق رصد این افراد در جامعه امکان پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری میسر می‌شود و ابزارهای الکترونیکی به کمک رصد افراد مبتلا خواهد آمد.

 

سخنگوی دولت درباره دیگر افرادی که در مراکز پرخطر مجبور به ارائه خدمت هستند نیز توضیح داد: برای چنین افرادی که در قسمت‌های پرخطر مانند مترو و فروشگاه‌ها و مراکز خرید، خدمات ارائه می‌دهند،  اگر فردی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، متوقف شده و درباره شیوه جریمه با این افراد در هفته آینده نیز بحث و بررسی می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید به موضوع کرونا به عنوان یک خرد جمعی و مسوولیت اجتماعی نگاه شود، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی هم خود مبتلا شده و هم اینکه می‌توانیم دیگران را مبتلا کنیم. البته باید توجه داشته باشیم برای عبور از شرایط سخت کشور نیازمند کاهش ابتلاها و کاهش بیمار مبتلا در بیمارستان‌ها هستیم تا چرخه اقتصاد نیز در کنار آن فعال بماند.

 

حفظ امنیت شهروندان وظیفه حاکمیت و دولت است

ربیعی درباره برخورد با بدحجابی و بی حجابی در سطح جامعه، گفت: انتساب و استناد اخبار و مواضعی که از سوی برخی ائمه جماعات مطرح شده بود از سوی دفاتر آنها تکذیب شد که باید تشکر کنیم که زمینه‌ سواستفاده را از ناآگاهان داخلی و شیاطین خارجی که قصد دارند بر ضد جمهوری اسلامی مساله سازی کنند، گرفتند.

 

سخنگوی دولت اظهار داشت : سابقه نشان می‌دهد در این موارد همواره دو گروه آماده سوء استفاده هستند، یک گروه برای حمله به نظام بهانه می‌کنند و گروه دیگر برداشت‌های اشتباه می‌کنند و منتظر اقدامات غیرقانونی علیه حقوق دیگران می‌شوند.

 

وی حفظ امنیت شهروندان بر اساس قانون اساسی و قوانین موضوعه تکلیف و وظیفه حاکمیت و دولت دانست و گفت: در برخورد با تخلفات هم باید بر اساس مقررات عمل شود و هم اجرای آن باید بر اساس حفظ امنیت باشد و نه ایجاد اخلال در امنیت؛ خوشبختانه موضوع رسمی هیچکس در حاکمیت این گونه رفتارها نیست.

 

بهانه‌جویی و ترس از آمریکا باعث دورماندن ایران از حقوق مسلم خود نشود

ربیعی درباره بازپس گیری منابع ارزی ایران از کره جنوبی گفت: بانک مرکزی و وزارت امور خارجه در حال پی گیری موضوع هستند، با همه کشورهای در حال رایزنی هستند و هیات‌هایی هم به برای پی گیری اعزام خواهند شد. 

 

سخنگوی دولت گفت: امروز هم در ستاد اقتصادی دولت در این زمینه مذاکره شد و قرار شد هیات‌هایی به  کشورهایی که ایران در انها منابع ارزی دارد اعزام شوند که قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

 

وی افزود: در این شرایط نمی خواهیم از کشوری نام ببرم. عملکرد این کشورها در حافظه تاریخی مردم ایران باقی خواهند.

 

ربیعی تصریح کرد: کره جنوبی تحت تاثیر سیاست‌های آمریکا، مردم ایران را از حقوق مسلم خود محروم کرده است، اخیرا درباره دارو بحثی را مطرح کرده اند که عدد آن اصلا قابل توجه نیست.

 

وی گفت: نه به عنوان سخنگوی دولت، بلکه به عنوان یک ایرانی به برخی کشورها می گویم امروز شهامت عدم همراهی با ظلم مسلم ترامپ - که این ظلم باقی نخواهد ماند- برای مردم ایران مهم است.

 

سخنگوی دولت تاکید کرد: بهانه‌جویی‌های بیهوده و غیرواقعی و ترس زیاد از آمریکا نباید باعث شود یک جامعه و ملت از حقوق مسلم خود دور بماند.

 

آرمان حسینی و دوستی اهل بیت  امری فرامذهبی است

ربیعی همچنین در ابتدای این نشست خبری با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: ملت‌ ما و ملت‌های همسایه در این جغرافیای وسیع اهل بیت همواره در طول قرون، مراسم عزاداری برای سالار شهیدان و اصحاب امام حسین(ع) را با شکوه هر چه بیشتر برگزار کردند.

 

سخنگوی دولت افزود: سنت عزاداری امام حسین (ع) در طول تاریخ ایستا و صرفا مناسکی نبوده است.  راهپیمایی میلیونی اربعین را باید جدیدترین مرحله تکاملی این عزاداری دانست. متاسفانه امسال ما به دلیل شیوع کرونا از برگزاری این مراسم محروم هستیم اما باید این را به مثابه فرصت برای تحقق اندیشیدن حول فلسفه قیام امام حسین (ع) و راهپیمایی اربعین بدانیم.

 

ربیعی، آرمان حسینی و دوستی اهل بیت را فرامذهبی عنوان کرد و گفت: از باکو و قره باغ تا تبریز و اصفهان و هرات و بیروت و آناتولی و بصره یک جغرافیای واحد داریم که خاک آن با حب اهل بیت سرشته شده است. گفتمان حسینی برای ما گفتمان مقاومت برابر متجاوزان به تمامیت ارضی و تفاوت‌های مذهبی است. امیدواریم که امسال هم عزاداران حسینی با رعایت پروتکل‌ها همانند رعایتی که در مراسم عاشورا و تاسوعا انجام دادند به سلامت جامعه ایران کمک کنند و عزاداری‌ها را باشکوه تر در خانه‌ها و با پروتکل‌ها برگزار کنیم.

 

سخنگوی دولت افزود: موضوع کرونا همچنان در کانون توجه دولت است درخواست ما از هموطنان توجه بیشتر به دستورالعمل‌های بهداشتی است از اجتماعات در شرایط کرونایی امروز حیاتی و مهم است شرایط سختی را در پیش رو داریم و قطعا باید بیش از گذشته مراعات کنیم. در کشور هفته سختی را پشت سر گذاشتیم به رقم تاکیدات، رعایت دستورالعمل‌ها در سطح کشور به 60/3 درصد و در تهران به 45 درصد رسید.

 

وی ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا در جهت کنترل، مدیریت و مهار ویروس کرونا مصوب کرد کمیته نظارت بر پروتکل‌ها با توجه به کاهش رعایت دستورالعمل در برخی استان‌ها برنامه زمان بندی شده ارتقا رعایت پروتکل‌ها با استفاده از ماسک و فاصله گذاری‌های فیزیکی تا میزان 80 درصد را هدف گذاری کرد و از استان‌ها خواسته شد که تلاش و سعی خود را برای ارتقای پروتکل ها به 80 درصد را انجام دهند.

 

ربیعی یادآور شد: تصمیم دیگر در عرصه اقتصاد آسیب دیده ناشی از کرونا بود. با توجه به گسترده بودن آسیب به بخش خدمات به‌ویژه بخش گردشگری، سیاست‌های حمایتی برای  از این بخش اتخاذ و مقرر شد بازپرداخت تسهیلات بانکی که قبال فعالان این بخش دریافت کرده بودند تا پایان سال 99 امهال شود. اجازه داده شد پرداخت حق بیمه سهم کارفرمای سال 99 هزینه آب و برق و گاز و هزینه‌های مالیاتی سررسید شده تا پایان امسال امهال صورت گیرد. با پرداخت تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده حوزه گردشگری با محوریت بنگاه موافقت شد.  

 

دستیار اجتماعی رییس جمهوری ادامه داد: این امر کمک می‌کند که بیکاری ناشی از بخش گردشگری تا حدود زیادی جبران شود و افراد به‌کار خود برگردند.

 

وی اظهار داشت: در مجموع مصوبات ما یک تصمیم قابل توجه برای رسانه‌ها بود، در شرایط فشار آمریکا برای اینکه صادرات غیرنفتی ما کاهش پیدا کند، یکی از تلاش‌های ستاد اقتصادی افزایش صادرات غیرنفتی بود.

 

ادامه دارد...


 
نظرات شما ()
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
چهارشنبه 103 اردیبهشت 5
امروز:   2498 بازدید
دیروز:   1975  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
عاشق آسمونی
EMOZIONANTE
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
لنگه کفش
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com