سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
«و هر که حکمت یابد، خیری فراوان یافته است» ـ می فرماید : مقصود فرمانبرداریاز خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام ـ درباره گفتار خدای]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: اخبار تکنولوژی

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است
این روزها، ارزش یک بازی ویدیویی بر اساس زمانی تعیین می‌شود که می‌تواند شما را به طور مداوم به خود مشغول سازد. در حالی که بازی‌هایی مانند The Order: 1886 ممکن است از ما بخواهند چند ده دلار برای چیزی بپردازیم که اتمام آن به ندرت بیش از 10 ساعت به طول می‌انجامد، تعداد زیادی بازی ویدیویی دیگر وجود دارند که پایانی برای آن‌ها متصور نیستیم.

به گزارش برترین ها، در واقع اصلاً برای برخی بازی‌ها غیرمعمول نیست که زمان زیادی را از بازی کنندگان خود درخواست کرده و کمال‌گرا‌های عرصه گیمینگ نیز سعی دارند یک تجربه صددرصدی را داشته باشند. با این وجود حتی یک چیز خوب نیز گاهی صدای گیمر‌ها را در می‌آورد، زیرا پس از صد‌ها ساعت بازی نیز نمی‌توان به پایان یا حتی نیمه راه آن‌ها رسید.

در این گونه بازی‌ها ممکن است به هر دلیلی نتوانیم هیچگاه پایان بازی را تجربه کنیم، اما نهایت لذت را در مسیر طولانی بازی خواهیم داشت. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با زمانبرترین بازی‌های ویدیویی که تاکنون کسی موفق به اتمام آن‌ها نشده آشنا کنیم.

10. Assassin"s Creed: Unity

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


وقتی که سری Assassin"s Creed در سال 2007 از راه رسید، مورد استقبال گیمر‌ها و منتقدین دنیای بازی‌های ویدیویی قرار گرفت. بعد از آن نوبت به معرفی یک شخصیت جدید به نام ایزیو رسید که با هر عنوان قوی‌تر و جذاب‌تر از قبل می‌شد. در هر قسمت ایده‌های تازه‌ای ارائه شده، اما بعد از مدتی این موضوع به آشفتگی و ابهام کشیده شد.

زمانی که Assassin"s Creed: Unity منتشر شد، ظاهراً کمپانی Ubisoft به مرحله‌ای رسیده بود که از محتوای فرمول سری بازی خود راضی بوده و آن را در قالب یک دسته قابل بازیابی ارائه دادند. تمامی کلیشه‌ها و ترفند‌های کلاسیک بازی Assassin"s Creed در قالب یک بسته ریخته شده و گیمر‌ها می‌توانستند توان و تجربه نهایی خود را نشان دهند.

اگر چه شاید شما آنقدر صبور بودید که بتوانید داستان اصلی را تمام کنید، اما احتمال این که توانسته باشید تمامی راز‌های زمین بازی پاریسی فیلم را درک و تجربه کرده باشید بسیار اندک است، بیشتر به این دلیل که نقشه نسخه Assassin"s Creed: Unity یکی از شلوغ‌ترین و پیچیده‌ترین‌های تاریخ دنیای بازی بود. گزینه‌های پنهان و چالش‌های فراوان در هر گوشه‌ای از فضای بازی دیده می‌شد، کوچه‌ها و خیابان‌های متعدد، و دستیابی به همه چیز در این بازی چیزی بود که به یک تعهد خارج از توان انسانی نیاز داشت.

9. Tony Hawk"s Underground

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


در اواسط دهه 2000، اکثریت مخاطبان تازه‌ترین نسخه بازی Tony Hawk"s به احتمال فراوان از هیچ چیزی به اندازه زندگی در دنیای شخصیت بازی خود و تبدیل شدن به یک ستاره بین‌المللی دنیای اسکیت لذت نمی‌بردند. سفر در سراسر دنیا برای حضور در مسابقات متعدد و چالش‌های هیجان‌انگیز رویایی بود که اکنون میسر شده، اما رسیدن به اهداف اصلی و پایانی تنها چیزی نبود که در این بازی ارائه می‌شد.

پیشرفت کردن در هر مرحله به توانایی گیمر در تمام کردن تعداد کافی از چالش‌های پیش‌نیاز وابسته بوده، که شامل اجرای ترفند‌های ماهرانه در هر نقطه خاص تا استفاده از مهارت‌ها برای جمع‌آوری تکه‌ها خرد شده اسکیت دیگران متفاوت بود. برخی از این چالش‌ها آنقدر دشوار بود که اکثر بازیکن‌ها ترجیح می‌دادند برای پیش رفتن در بازی به سراغ چالش‌ها و گزینه‌های آسان‌تر بروند.

جمع‌آوری تمام اقلام پنهان و عبور کردن از سخت‌ترین چالش‌ها بسیار دشوار بود و بخش عمده‌ای از اهداف و دستاورد‌هایی که در هر مرحله خاص ارائه می‌شد آنقدر دست نیافتنی بود که رسیدن به رکورد 100 درصد موفقیت در این بازی را بسیار دور از دسترس نگه می‌داشت.

8. Minecraft

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


علیرغم اینکه آن را یک بازی مربوط به نسل‌های جوان و گیمر‌های تفریحی و غیردائمی می‌داند، اما Minecraft هنوز هم دارای مخاطبان متنوعی از لحاظ سنی است. به عنوان یک بازی شبیه جعبه شن در دقیق‌ترین معنای خود، جای تعجب ندارد شاهد این باشیم که این بازی به مصرف وقت طرفداران خود ادامه می‌دهد. با کمترین میزان راهنمایی در اولین تجربه آشنایی خود با این بازی، Minecraft به شما آزادی عملی می‌دهد که در بازی‌های امروزی به ندرت دیده می‌شود.

با این وجود می‎دانیم که این موضوع به تنهایی به معنای تضمین دوام این شرایط نیست. در یک سناریو شبیه ماجرای مرغ و تخم مرغ، Minecraft نیز برای بازیکنان خود پایانی نداشته و همچنان بر طرفداران آن افزوده می‌شود. تولیدات حیرت‌انگیز جامعه Minecraft نیز بسیار قابل توجه است؛ هر بار که کسی Death Star یا Minas Tirith را بازآفرینی می‌کند، یک نفر دیگر آمده و سعی می‌کند در به پایان رساندن آن به اوج برسد.

آزادی دارای قابلیت تغییر این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد هر کاری که به ذهنشان خطور می‌کنند را بتوانند انجام دهند و این بازیگران نیز به نوبه خود همدیگر را تحریک می‌کنند که بار‌ها و بار‌ها برگردند و سعی در تغییر تجربیات خود داشته باشند و این چرخه بی‌پایان زندگی است.

7. Star Wars: Knights of the Old Republic

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


داستان بازیکن.محور Star Wars: Knights of the Old Republic بازی چنان جذاب و حیرت‌انگیز است که براحتی می‌توان در جریان آن به شکل ترسناکی غرق شد. بعد از مدتی، وقتی که آرامش برقرار شد و به یک گام دوست‌داشتنی رسید، ناگهان درخواهید یافت که این بخش از کهکشان تا چه اندازه وسیع و پر از شخصیت است. کشش و جذابیت این فرانچایز بزرگ در سراسر ماجراجویی‌های داستان بازی رسوخ کردهو در هر مکان راز‌ها و ایستر اگ‌های بی‌شماری برای برملا کردن وجود دارند. وقتی که برای گشت و گذار در مسیر KOTOR وقت می‌گذارید، احتمالاً تمرکز بر روی کاری که از شما انتظار می‌رود انجام دهید برایتان سخت خواهد شد.

همچنین مقاومت در برابر وسوسه پیدا کردن راز‌های جنگ ستارگان درون این بازی همیشه دشوار باقی می‌ماند. جستجوی کریستال‌های منحصربفرد جدید برای Lightsaber یا کاوش داده‌ها برای راز‌ها و داستان‌های بیشتر می‌تواند شما را وارد یک فضای مجزا، اما بزرگ کرده و شما را از هدف اصلی کلیت ماجرا دور سازد.

6. Monster Hunter

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


در حالی که بسیاری از تجربه‌های RPG (رُل پلی یا بازی نقش‌آفرینی) در دنیای بازی بر اساس پیشبرد آمار و ویژگی‌ها است، سری بازی‌های Monster Hunter به شکلی کمی متفاوت کار می‌کنند. به جای اختصاص نمرات تجربه و رفتن به سطوح بالاتر، بازیکنان در این سری بازی باید زمین را برای مواد و اقلام جدید برای افزایش تجهیزات و توانایی خود مورد کاوش قرار دهند. اما اگر بیم دارید که این مکانیسم متفاوت بخشی از جذابیت و بقای زمانی یک بازی RPG را از بین می‌برد کاملاً اشتباه می‌کنید.

این سبک از تلاش به معنای این است که شخصیت شما در بازی به بهترین بهترین‌ها تبدیل شده و این موضوع بسیار زمانبرتر و چالش‌برانگیزتر از مفهوم نرمال خواهد بود. از آنجایی که جای‌گذاری اقلام در این بازی بر اساس نسبت‌ها و احتمالات متعددی صورت می‌گیرد، ممکن است روز‌ها طول بکشد تا شما بتوانید به سلاحی دست پیدا کنید که برای مدت‌ها در جستجوی آن بوده‌اید. Monster Hunter یک بازی است که در آن جمع‌آوری اقلام مناسب بسیار سخت‌تر از مبارزه با خود مخلوقات ترسناک درون بازی است، اما تا زمانی که به سلاح مورد نظرتان دست پیدا نکنید دست از تلاش و ادامه بازی برنخواهید داشت.

5. Guitar Hero III: Legends of Rock

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


پدیده بازی‌های ویدیویی گروه.محور بین سال‌های 2007 تا 2010 در اوج محبوبیت قرار داشت، اما شوربختانه این موفقیت بسیار عمر کوتاهی داشت. برخی از بازی‌های دارای این مفهوم هنوز نیز موجود بوده و هیچکدام به پای Guitar Hero III: Legends of Rock نمی‌رسند. اگر چه وقت زیادی را باید صرف عبور از مراحل این بازی کنید، اما احتمال اینکه به پایان بازی برسید بسیار کم است؛ به ویژه در بخش Expert.

فهرست وسیعی از ترانه‌ها برای کار روی آن‌ها و دشواری‌های بسیار برای تست خود در آن‌ها در این بازی وجود دارد که تکمیل تمامی این چالش‌ها را به امری غیرمحتمل تبدیل می‌سازد. در شرایطی که حتی امکان دانلود آهنگ برای امتداد دادن بازی نیز وجود دارد، ناگهان متوجه می‌شوید که در یکی از آن تور‌های خداحافظی رولینگ استونز شرکت کرده‌اید. می‌دانید که پایان ماجرا یک جایی پنهان است، اما رسیدن به آنجا به وقت بسیار زیادی نیاز دارد.

4. Just Cause 2

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


در حالی که برخی از توسعه‌دهندگان دنیای بازی موفق می‌شوند با مجموعه‌ای بزرگ از اقلام و جایزه‌های منتظر گردآوری شدن، بازیکنان را به درون یک سیاهچاله زمانی بیندازند، کمپانی Avalanche Studios با بازی Just Cause 2 یک تاکتیک جدید ارائه می‌کند. در این ماجراجویی شبیه جعبه شنی، فعالیت‌های بازی بیشتر در مورد میزان کشتار‌هایی است که می‌توانید انجام دهید تا چیز‌هایی که می‌توانید کشف کنید.

بازی Just Cause 2 به شما آزادی می‌دهد تا در جزیره نظامی شده Panau به جستجو پرداخته و با یک عالمه سلاح و گجتی که در اختیار دارید هر کاری که دوست داشته باشید انجام دهید. اگر چه در صورتی که بخواهید جوایز ویژه‌ای بدست آورید اقلامی برای پیدا کردن و جمع‌آوری وجود دارد، اما در این بازی همه چیز شما را به سمت هرج و مرج و ویرانگری بیشتر سوق می‌دهد.

با چالش‌هایی که از شما می‌خواهند دستکم یک نمونه از هر خودرو را نابود کرده یا تعداد خاصی از نیرو‌های دشمن را بکشید، مقدار بی‌سابقه‌ای از هیجان و جذابیت در بازی Just Cause 2 وجود دارد. تکمیل ماموریت‌های روایی به راهی برای دستیابی به سلاح‌ها، پول و مهمات بیشتر تبدیل می‎‌شود که به شما اجازه می‌دهد اهداف اصلی بازی را نادیده گرفته و به سراغ چالش‌های ثانویه جذاب‌تر بروید.

3. Sid Meier"s Civilization

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


نسخه‌های زیادی از بازی‌های استراتژی.محور توانسته‌اند گیمر‌ها را به درون یک سیاهچاله بی‌انت‌ها کشانده و ساعت‌ها و روز‌ها وقت آن‌ها را بگیرند، اما هیچکدام به اندازه سری بازی‌های Sid Meier"s Civilization زمانبر و درگیر کننده نبوده‌اند. در این بازی‌های افسانه‌ای، بازیکنان به سفر‌هایی پیچیده برای خلق و تصرف می‌روند و پیروزی در این ماجراجویی‌ها با چندین رویکرد و استراتژی ممکن است.

این بازی به شما اجازه می‌دهد با آزادی در انتخاب به این دنیا نزدیک شده، اما دائماً از خود خواهید پرسید که آیا وقت و منابع خود را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار داده‌ای یا خیر. یک لشکرکشی از این بازی را می‌توانید به شکلی مشابه و با یک یا دو انتخاب با تغییرات جزئی انجام دهید، اما خیلی زود خود را در مسیری کاملاً متفاوت به سمت پایان خواهید یافت.

امکان‌ها و احتمالات بازی Civilization بسیار فراون هستند. شروع یک لشکرکشی در این بازی در هر ساعتی از روز می‌تواند کار خطرناکی باشد، زیرا براحتی نمی‌توانید دست از ادامه این بازی برداشته و خیلی زود متوجه خواهید شد که یک ساعت را در دنیای بازی غرق بوده‌اید بدون اینکه از گذر زمان در اطرافتان مطلع بوده باشید.

2. Football Manager

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


«فقط یک بازی دیگر خواهم کرد» یا «باید با پیروزی این بازی را به پایان برسانم» تنها دو مورد از جملات آشنایی هستند که از گیمر‌هایی که بازی Football Manager را انجام داده‌اند شنیده شده است. این شبیه‌ساز مربیگری در دنیای فوتبال به طور کامل شما را در نقش یک مربی فرو برده و شما را با مسئولیت هر چیزی در این دنیا، از نقل و انتقال بازیکنان و قیمت آن‌ها تا جزئی‌ترین موضوعات در جلسات تمرینی به حال خود رها می‌کند.

به لطف این واقعیت که بازی‌های روز و هفته می‌توانند در عرض چند دقیقه انجام شده و به پایان برسند، ساده است فکر کرد که برای موفقیت و پیشرفت در یک فصل لازم نیست وقت زیادی را به مدیریت تیم تخصیص داد. اما همین اشتباه باعث می‌شود که بعد‌ها در کنفرانس مطبوعاتی به دردسر بیفتید. داستان بازی بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما محتوای واقعی که در کلیت بازی ارائه می‌شود بسیار عمیق و پیچیده است. این همان چیزی است که پس از برنده شدن در لیگ قهرمانان اروپا با یک تیم بی‌نام و نشان متوجه آن شده و به فکر خواهید رفت که دفعه بعد با چه تیمی این چالش را تجربه کنید.

1. The Elder Scrolls V: Skyrim

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,10 بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


با گزارش‌های بازیکنانی که از گیر افتادن خود برای هزاران ساعت در دنیای این بازی سخن گفته‌اند و اینکه بسیاری هنوز علیرغم فاصله نسلی خود این بازی را انجام می‌دهند، جای شکی وجود ندارد که بازی The Elder Scrolls V: Skyrim زمانبرترین بازی تمام دوران است. برای شروع، بزرگی و عمق باورنکردنی سرزمین Skyrim برای بازگشتن گیمر‌ها برای دفعات متوالی به این بازی کافیست. حتی بعد از هفته‌ها و هفته‌ها انجام این بازی نیز هنوز مکان‌های جدید و لوکیشن‌های مخفی برای بررسی و گشت و گذار خواهید یافت.

گنج‌های درون بازی می‌توانند بسیار زیاد باشند و این موضوع که تعداد گنج‎‌های درون این دنیا بی‌پایان است بیش از پیش شما را به ادامه بازی قانع خواهد کرد. اما علاوه بر جغرافیای Skyrim، خود بازی نیز آنقدر از قابلیت بازی بالایی برخوردار است که می‌توان ساعت‌ها بدون احساس سختی و خستگی در آن به سر برد. در هر بار نشستن پای این بازی دستکم 5 ساعت بدون اینکه متوجه گذر زمان باشید به بازی ادامه خواهید داد و در هیچ مرحله‌ای تجربه‌ای بد و منفی نخواهید داشت. اعتیاد به بازی Skyrim از آن نوعی است که همیشه شما را تحریک می‌کند و از آن اعتیاد‌هایی است که دوست ندارید درمان شود.


 
نظرات شما ()
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 فروردین 10
امروز:   803 بازدید
دیروز:   1224  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
EMOZIONANTE
عاشقان
عاشق آسمونی
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
لنگه کفش
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com