سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
آنکه مجادله اش فراوان شود، از اشتباه ایمن نماند . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

چهارشنبه 99 بهمن 1  5:49 عصر

مجموعه: فال و طالع بینی

 

طالع بینی ماه بهمن, فال ماههای سال

فال و طالع بینی بهمن ماه

 

طالع بینی بهمن ماه 1399

آیا حاضرید طالع خود را برای این ماه بشناسید؟ بیشتر از این شک نکنید که در صفحه درستی قرار گرفتید. ما فال ماهانه را برای متولد هر ماه قرار داده ایم. در فال ماهانه ما ، تمام اطلاعات مربوط به پیش بینی کل ماه خود ، از جمله امور مالی ، شخصی ، شغلی و بسیاری موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

فال ماهانه متولدین فروردین

در جبهه شغلی، نتایج مورد انتظار را خواهید گرفت. در کار خود منظم و مصمم باشید. سلامتی شما در این ماه خوب خواهد بود. شما باید سعی کنید یک رژیم غذایی سالم و معاینه معمول داشته باشید. این به شما در مورد سلامتی شما شفافیت می بخشد. در جبهه عشق و رابطه ، این یک ماه مختلط خواهد بود. ممکن است با شریک زندگی خود اوقات به یادماندنی داشته باشید ، باید از بحث و جدال جلوگیری کنید. اگر مجرد باشید ، فرصتی برای بیان احساسات خود به نیمه گمشده خود خواهید یافت. حتی ممکن است فرصتی برای رفتن به یک قرار ملاقات پیدا کنید. در طول ماه ، از کار خود سودهای مالی مورد انتظار را بدست خواهید آورد. به طور کلی ، این ماه برای شما شلوغ خواهد بود. حتی ممکن است به دلیل سخت کوشی و عزم راسخ ارتقا پیدا کنید. شما چیزهای جدید خواهید آموخت و تغییرات عمده ای در افکار شما ایجاد خواهد شد که به شما کمک می کند آینده خود را رقم بزنید. سخت کوشی و عزم راسخ شما به شما پاداش می دهد و به شما کمک می کند تا در امتحانات مدرسه به موفقیت دلخواه خود برسید. شما باید در این ماه در بیمه درمانی سرمایه گذاری کنید. افزایش ناگهانی هزینه های داخلی شما را به مشکل مالی می اندازد. در دولت می تواند پیشرفت مثبتی داشته باشد که ممکن است به شما در تجارت کمک کند. شما یک دست کمک از شریک تجاری خود خواهید گرفت.

 

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

به طور کلی ، در طول این ماه ، شما درگیر کار خود و برخی از فراز و نشیب ها در زندگی شخصی خواهید بود. شما باید یک استراتژی کاری مناسب را که شامل یک لیست اولویت است ، اجرا کنید. علاوه بر این ، شما باید به روابط و سلامتی خود زمان با کیفیتی اختصاص دهید ، تا بتوانید از این ماه لذت ببرید. از پرخاشگری با همکار خود بپرهیزید و در کارها و مسئولیت های خود قاطع باشید. درباره خویشاوند نزدیک خود چند خبر خوب خواهید گرفت. در عین حال ، ممکن است برخی از مشکلات در روابط شما وجود داشته باشد ، اما اوضاع به تدریج بهبود می یابد. رابطه زناشویی از نظر محکم نبودن با افکار شما نیاز به توجه بیشتری دارد. سعی کنید پرخاشگر نباشید و مقداری فضا به شریک زندگی خود اختصاص دهید. در این ماه ، شما باید یک برنامه برای درآمد و هزینه داشته باشید. طبق انتظارات پس انداز نخواهید کرد. سلامتی ممکن است هزینه هایی را طلب کند. در کل ، این ماه برای شغل شما خوب خواهد بود. در محیط کار به موفقیت هایی دست پیدا خواهید کرد. شما در جستجوی کار نتیجه خوبی خواهید گرفت. از زحمات شما قدردانی خواهد شد دانش آموزان در آزمون رقابتی موفق می شوند. کسانی که دوره های آموزش از راه دور را دنبال می کنند ، به اهداف خود خواهند رسید. ممکن است با مشکلات بهداشتی روبرو شوید. شما باید از ایمنی خود مراقبت کرده و از استرس دوری کنید. می توانید با سوءهاضمه روبرو شوید. در این ماه از خوردن غذا در بیرون خودداری کنید و رژیم غذایی سالم و سبک داشته باشید. اختلافات ناگهانی می تواند شما را دچار استرس کند. 

 

فال ماهانه متولدین خرداد

برخی از کارهای عجیب و غریب شما ، که سازگاری شما در جمع را دشوار می کند ، با تلاش و مراقبه شما متوقف می شود. با اطمینان بیشتری با مردم برخورد خواهید کرد. در این ماه باید با عزیزانتان ملایم باشید. از آنجا که هم اکنون تحت فشار قابل توجهی قرار دارید ، ممکن است مدیریت روابط دشوار باشد. ممکن است احساس تدافعی و ترس داشته باشید. با این حال ، در اصل شما سرزنده و مشتاق هستید ، انرژی خارق العاده شما افراد بیشتری را به سمت شما می کشاند. همچنین ، شما یک فرد قوی ، صادق و قابل اعتماد هستید که جنس مخالف اغلب او را جستجو می کند. با این حال ، اگر غرور کاذب داشته باشید ، باعث می شود مانند یک شخص سرسخت و مغرور رفتار کنید. زمان مناسبی برای اجرای تغییراتی است که قصد دارید در خانه و همچنین دفتر کار خود انجام دهید. همچنین بخشش یک شخص به خاطر اشتباهی که به شما آسیب رسانده است باعث احترام بیشتر شما در بین افرادی که دوستشان دارید خواهد شد. سلامت جسمی شما در این ماه در شرایط عالی خواهد بود. اگرچه برخی از مشکلات را پشت سر خواهید گذاشت ، اما با موفقیت از آن خارج خواهید شد. رفتار آشفته شما محدودیت های شدیدی را در اعمال شما ایجاد می کند. اگرچه نیت شما خوب است ، اما برای کسب شناخت عمومی کمی بیشتر وقت خواهید برد. سفرهایی که شما در نظر دارید بدون اینکه حتی خودتان متوجه آن شوید ، مانند انگورهای آب روان از طریق انگشتان شما سر می خورد. 

 

فال ماهانه متولدین تیر

این ماه با یک یادداشت مثبت آغاز می شود. این ممکن است نتایج مثبت و سودآور در جبهه شغلی به همراه داشته باشد. تأثیر حمل و نقل مشتری و زحل نشان دهنده آغاز فصل جدیدی در حرفه شما است. در اواسط این ماه ، ممکن است از برخی فرصت های جدید احساس هیجان کنید. ممکن است با چالش های سختی روبرو شوید اما به طور کاملاً موفقی از پس شرایط برمی آیید. در این ماه احساس ارتباط شدیدی با عزیزان خود خواهید داشت. تأثیر زهره نشان می دهد که شما قادر به درک برخی از مسائل و مشکلات پیچیده تر خواهید بود. دوره حدود هفته سوم تجربیات طراوت را در زندگی عاشقانه شما به ارمغان می آورد. با این حال ، تأثیر مریخ ممکن است تا حدی نامطلوب باشد و بنابراین برخی از اختلافات ممکن است در روابط شما در حدود روزهای پایان این ماه ایجاد شود. در همین زمان ، ماه با یک یادداشت مثبت به پایان می رسد و خوشبختی زیادی را از عزیزان خود کسب خواهید کرد. این ماه فرصت های زیادی برای انجام معاملات مالی خوب به شما می دهد. می تواند در اواسط ماه وضعیت های مشکل ایجاد کند. در این زمان باید با احتیاط بیشتری امور مالی خود را اداره کنید. روزهای پایان این ماه تغییرات گسترده ای را ایجاد می کند. این مرحله می تواند مرحله بسیار مهمی باشد که در میان برخی چالش های سخت فرصت های عالی برای کسب درآمد ، ایجاد خواهید کرد. سلامتی شما نیز خوب خواهد بود. شما مدیریت بهتری در زندگی کاری خواهید داشت و سطح استرس شما کنترل خواهد شد. با وجود برخی نوسانات در سلامتی ، بدن شما خوب خواهد بود. این ماه برای پیشرفت در آموزش و پرورش خوب است. سخت کوشی شما را یک قدم به رویاهایتان نزدیک می کند. تمرکز مناسب و سخت کوشی نتایج خوبی به شما می دهد.

 

فال ماهانه متولدین مرداد

ممکن است ماه را با یک یادداشت متوسط ??شروع کنید. به دلیل تأثیر ترکیبی زحل و مشتری ، ممکن است احساسات مختلفی در اطراف شما وجود داشته باشد. اواسط ماه به بعد همه چیز در جای خود قرار خواهد گرفت. تأثیر مثبت مریخ احساس می شود و فرصت های پیشرفت در اواخر ماه جاری برای شما تضمین می شود. کسبه فرصت خوبی برای انعقاد یک معامله مهم پیدا می کنند. حرکت سیارات به سمت بالا به امور مالی شما فشار می آورد. با این حال ، حرکت عطارد نشان می دهد که شما باید از تصمیم عجولانه در امور اصلی مالی خودداری کنید. حدود اواسط ماه فرصت های دلگرم کننده ای برای افزایش درآمد خود خواهید داشت. در حدود پایان ماه از قرض گرفتن یا وام گرفتن پول خودداری کنید. تأثیر ونوس تا حد زیادی به نفع شما باقی خواهد ماند از این رو در حفظ هماهنگی در بیشتر روابط خود به خوبی عمل خواهید کرد. با این حال، باید در نیمه دوم این ماه مراقب باشید. کشش متناقضی در زندگی شما ایجاد خواهد شد، در یک مرحله ، ممکن است نگران رشد و پیشرفت آینده باشید ، در حالی که در انتهای دیگر ، فقط آرزو دارید آرام باشید و از لذت های عشق لذت ببرید. یک احساس تعهد قوی باعث می شود که در مواقع دشواری در این ماه خوب بایستید. شما ممکن است در طول ماه در آموزش و سایر اقدامات مرتبط پیشرفت خوبی داشته باشید. در آموزش و پرورش پیشرفت خوبی خواهید داشت ، مشروط بر اینکه در اواخر ماه جاری درگیر حواس پرتی نشوید. سلامتی شما در این ماه خوب خواهد بود. با این حال ، خورشید در حال گذر نشان می دهد که برخی از مسائل قدیمی سلامتی ممکن است در ابتدای ماه جاری شما را آزار دهد. از آنجا که تأثیرات سیاره ای مطلوب است ، با وجود برخی نوسانات در سلامتی ، سطح انرژی خود را حفظ خواهید کرد. 

 

فال ماهانه متولدین شهریور

رشد در این ماه پیش بینی شده است اما چگونگی کنار آمدن با چالش ها تأثیر آن را بر زندگی شما تعیین می کند. تأثیر ترکیبی زحل و مشتری ممکن است باعث شود شما یک پایه محکم بسازید. حرکت شغلی مثبتی در زندگی شما ایجاد خواهد شد ، اما تأثیر عطارد نشان می دهد که در ابتدا به نوعی از تصمیمات و توانایی های خود مطمئن نیستید. عدم قطعیت ها به تدریج از بین می روند و با پیشرفت ماه عملکرد بهتری خواهید داشت. همچنین ، قدرت مالی شما در این ماه افزایش خواهد یافت. احتمال بروز روابط جدید ، معنادار و جالب وجود دارد. هوش و سخت کوشی شما به پیشرفت شما در تحصیل کمک می کند. اما ، برنامه های شلوغ کاری ممکن است در ابتدای این ماه باعث نوساناتی در سلامتی شما شود. کسانی که به دنبال کار جدید هستند با پیشرفت ماه فرصت های کاری خوبی پیدا می کنند. گسترش تجارت نیز پیش بینی شده است. ممکن است در اواسط این ماه برخی از مشکلات مزاجی در روابط شما وجود داشته باشد. اما ، روابط شما از آسیب های اساسی نجات می یابد. تأثیر سیارات در حال گذر ممکن است در نیمه دوم ماه جاری اختلالاتی را در جبهه شغلی ایجاد کند. با نزدیک شدن به پایان ماه ، ممکن است اوضاع بهتر شود. با برنامه ریزی موثر مالی خود ، در اواخر ماه جاری امور مالی خود را با کارآیی بیشتری مدیریت خواهید کرد. ممکن است در روابط شما تعارضاتی وجود داشته باشد اما با کمک مکالمات معنی دار ، مشکلات را برطرف خواهید کرد. عملکرد شما ممکن است در مطالعات بهبود یابد. 

 

طالع بینی ماه بهمن, فال ماههای سال

طالع بینی ماه بهمن

 

فال ماهانه متولدین مهر

بهتر خواهد بود که از همان ابتدا همه چیز را به طور کامل صحبت کنیم تا اینکه اجازه دهیم اوضاع به مرحله جبران ناپذیری تنزل یابد. منفجر شدن های احساسی فقط مشکلات بی پایان ایجاد می کند ، بنابراین بهتر است خود را برای مواجهه با هر شرایطی با آرامش آماده کنید. اگر نسبت به نزدیکان و دوستان خود ابراز همدردی کنید ، هرگز آسیبی به چهره خود وارد نخواهید کرد. چون عاشقانه ، دراماتیک و جسور هستید ، روح جذاب شما را از پا در می آورد. خلاقیت و تخیل بارورترین ویژگی شما بوده است. پرورش آنها و استفاده از تمام پشتیبانی مورد نیاز شما به شدت توصیه می شود. حتی بدست آوردن شغل مناسب احتمالاً ثروت شما را بهبود می بخشد. اگر مردم فکر می کنند شما بی مسئولیت هستید ، ممکن است این نبوغ شما را درک نکنند. اگرچه نمی خواهید به کسی وابسته باشید ، این عشق است که به شما الهام می دهد تا برای آینده مالی خود برنامه ریزی کنید. کسانی که قصد اقامت در خارج از کشور را دارند ممکن است برنامه ریزی خود را از این ماه آغاز کنند. برای انجام کلیه اسناد و مدارک و سایر کارهای لازم باید سعی کنید از یک مشاور متخصص استفاده کنید. در اواخر این ماه ، ممکن است با یک دوست قدیمی آشنا شوید که تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارد. شما می توانید آنچه آموزنده و مفید است را انتخاب کنید زیرا در موفقیت خود در زندگی کاملاً راضی خواهید بود.

 

فال ماهانه متولدین آبان

این ماه از سال با یادداشت خوبی آغاز می شود. بسیاری از شما به نحوه برخورد ماه با شما راضی خواهیم بود. این مرحله ای خواهد بود که شما از شیوه زندگی خود راضی خواهید بود. برخی از شما ممکن است قصد داشته باشید که نقشی جدید را شروع کنید یا برخی از مصوبات را انجام دهید. با این حال ، عملی کردن آنها کمی چالش برانگیز خواهد بود. با این وجود سنگ تمام گذارید. تقریباً در اواسط ماه ، قاطعانه عمل خواهید کرد تا وضوح خود را عملی کنید. در اواسط ماه ، برخی از شما ممکن است نیاز به سفر داشته باشید. شما ممکن است از اوقات فراغت لذت ببرید و در سفر به مقصد مورد علاقه خود احساس آرامش کنید. این احتمال وجود دارد که برخی از شما در اواسط یا نیمه آخر ماه قصد داشته باشند در یک مشاغل مشارکتی کار کنند. این ممکن است با یک شریک خارجی باشد که مایل است بلافاصله با شما کار کند. این باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود و حتی منابعی که توسط شریک زندگی شما به ارمغان می آورد پاداش آور خواهد بود. اگر به دنبال یک شریک مناسب هستید ، ممکن است این ماه بسیار جالب باشد. کسانی که تنها هستند ممکن است با شخص جالبی روبرو شوند که به زودی معلوم شود شریک زندگی شماست. با این حال ، شما باید این رابطه را به آرامی و پایدار دنبال کنید. اما ممکن است اوضاع برای زوج های متاهل آسان نباشد. ممکن است برخوردهای شخصیتی وجود داشته باشد که تحریک کننده باشد.

 

 

فال ماهانه متولدین آذر

ماه با یادداشت خوبی برای متولدین آذر آغاز می شود. در تلاشهای شما پیشرفت مداوم حاصل خواهد شد ، این دلیل اصلی بهترین عملکرد بسیاری از شما خواهد بود. اواسط ماه برای ازدواج و امور عاشقانه خوب خواهد بود. با این حال ، این تنها پس از مشورت بسیار گفتگوهای شیرین و ابراز محبت بر شریک زندگی یا همسرتان رخ خواهد داد. روابط خود را نرم نگیرید زیرا در پیوند شما در روزهای آینده تأثیر می گذارد. در واقع ، برای برخی از شما ، زمان پس از هفته سوم برای همکاری با کسی برای شروع مشاغل بسیار خوب است. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که هر دو نفر شما یک نامه کتبی تنظیم کرده اید تا از اختلافات بعدی جلوگیری کنید. این شما را از اشتباهات سنگین نجات می دهد. برخی از شما تحصیلات عالی را در زمینه مهندسی مکانیک یا برق دنبال خواهید کرد. اگر سخت کار کنید ، در امتحانات داخلی خود خوب عمل می کنید و نمرات خوبی را کسب می کنید. شایسته سالاری در این زمان اهمیت پیدا می کند. اگر مراقب مصونیت خود نباشید ، ممکن است سلامتی شما آسیب برساند. در همان زمان ، مهمانان به بازدید شما ادامه می دهند که فضای خانواده را کاملاً دلپذیر می کند. شما به سفرهای تفریحی علاقه مند خواهید شد. 

 

فال ماهانه متولدین دی

با توجه به پیش بینی ماهانه ، شما در این ماه به دنبال اقدام و ماجراجویی بیشتری در زندگی خود خواهید بود. تکانشی ، اعتماد به نفس و استقلال بیشتر از آنچه در چند ماه گذشته احساس کرده اید ، خواهید شد. شما در حرفه خود فرصت های جدیدی پیدا خواهید کرد. همچنین اگر فداکاری و سخت کوشی زیادی به خرج دهید ، این موفقیت بی نظیری را در دنیای تجارت کسب خواهد کرد. روند تفکر شما روی کار شما تأثیر می گذارد بنابراین باید قبل از اجرای کارها ، با دقت برنامه ریزی کنید. برخی از شما برای طعم موفقیت در نیمه دوم ماه باید سخت کار کنید. شما ممکن است وقت و هزینه زیادی را صرف افزایش دانش خود و یادگیری چیزهای جدید کنید. این زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفرها یا شرکت در جلسات تجاری نیست زیرا احتمال ضرر و زیان بسیار زیاد است. با همکاران یا مدیران زن درگیر نشوید. این ماه، بعضی از شما ممکن است علاقه زیادی به طراحی یا خلاقیت آثار داشته باشید. حتی ممکن است دوره ای را برنامه ریزی کنید که باعث شود در سطح حرفه ای نیز همین کار را انجام دهید. شاید از شما خواسته شود که در بعضی از انجمن ها در مورد این کار خلاقانه صحبت کنید. این زمان ایده آل برای صرف هزینه در تبلیغ استعدادها و مهارت های خود است. اگر قبلاً ازدواج کرده اید و با شریک زندگی خود کار می کنید ، او نیز می تواند دست شما را بگیرد. ماه برای دانشجویان خوب خواهد بود. اگر می خواهید برای ادامه تحصیل به مقصد خارجی سفر کنید ، خوب عمل خواهید کرد. حتی تسهیلات وام نیز به سراغ شما می آید. 

 

فال ماهانه متولدین بهمن

در امور شغلی ، شما باید بر روی پروژه های تحقیق و تجزیه و تحلیل روی دست خود تمرکز کنید. این باعث موفقیت شما خواهد شد. در محیط کار شما تغییری ایجاد خواهد شد و احتمال اینکه شغلی دور از وطن خود پیدا کنید بسیار زیاد است. از نظر مالی ، در این ماه ، ممکن است فرصتی کسب کنید که همراه با برخی هزینه ها ، سود خوبی در تجارت خود کسب کنید. ممکن است یک پیشنهاد تجاری خوب از یک سرزمین خارجی دریافت کنید. شما باید آماده باشید تا برای دوستان و مهمانی ها هزینه کنید زیرا ستاره ها هزینه های برنامه ریزی نشده را پیش بینی می کنند. ممکن است با چالش هایی روبرو شوید و مسئولیت های غیرمنتظره بر سر راه شما قرار بگیرند که ممکن است استرس زا باشد. پیوند مرکوری و خورشید پیش بینی می کنند که دانش آموزان برای دستیابی به اهداف خود باید از راهنمایی و پیشنهاد مربیان و والدین خود پیروی کنند. اوقات خوبی را با دوستانتان خواهید گذرانید و از همراهی آنها لذت خواهید برد. اگر در جستجوی شریک زندگی هستید خبر خوبی برای شما است. ممکن است در این ماه فرصت خوبی برای وقت گذرانی با فرزندان خود پیدا کنید. شما باید در این ماه به سلامتی و رژیم خود توجه کنید. از بحث و گفتگوهای غیرضروری و استفاده از وسایل الکترونیکی خودداری کنید زیرا ستاره ها پیش بینی می کنند که راحتی خواب شما مختل می شود.

 

 

فال ماهانه متولدین اسفند

این ماه هیجان انگیز خواهد بود. با یک جشن کوچک در کنار دوستان لذت خواهید برد. یک دور هم جمع شدن با خانواده و دوستانتان ممکن است در این ماه به شما خوشبخت شود. یک تصمیم مالی عملی به شما کمک می کند تا در این ماه سودهای خوبی کسب کنید. ممکن است در یک سفر کاری خارجی هزینه های برنامه ریزی نشده ای وجود داشته باشد. شما نباید در این ماه هیچ تغییر اساسی در برنامه کاری خود ایجاد کنید زیرا قرار نیست همه چیز به نفع شما باشد. حرکات سیاره ای پیش بینی می کنند که مربی شما در کار شما کمکی نخواهد کرد. درگیری یا اختلاف عقیده باعث استرس و مشاجره با یک همکار می شود. اگر در یک سرویس پزشکی هستید یا ارتباطی با کارهای خیرخواهانه دارید ، این ماه برای شما بسیار شلوغ خواهد بود. شما دستاوردهای مالی خوبی خواهید داشت. ممکن است از پدرتان کمک مالی بگیرید. دوست شما ممکن است از شما خواستگاری کند. تعهد نقش مهمی خواهد داشت. در روابط زناشویی شما می تواند یک شکاف ارتباطی وجود داشته باشد. قبل از خواب باید از مشاجرات و بحث های غیرضروری پرهیز کنید. مسائل مهم بهداشتی به دلیل ناآگاهی پیش خواهد آمد ، مانند اینکه اگر نسبت به رژیم بی دقت هستید. دانشجویان ممکن است در یک کالج خارجی پذیرفته شوند. به دلیل همنشینی بد دوستانتان ، در مطالعه اخلال ایجاد می شود. پیشنهادات مادر خود را دنبال کنید و به طور منظم در تحصیل خود باشید. ممکن است مسئولیت های اضافی در خانه دریافت کنید. سلامت مادر شما نیاز به توجه ویژه ای دارد. ماه خوبی برای تصمیم گیری در مورد زمین و املاک نیست. در روابط زناشویی شما می تواند یک شکاف ارتباطی وجود داشته باشد. ترانزیت سیارات به شما سرنخ می دهد و ممکن است شبهای بی خوابی داشته باشید. قبل از خواب باید از مشاجرات و بحث های غیرضروری پرهیز کنید. مسائل مهم بهداشتی به دلیل ناآگاهی پیش خواهد آمد ، مانند اینکه اگر نسبت به رژیم بی دقت هستید. 

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 


 
نظرات شما ()
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
پنج شنبه 103 فروردین 9
امروز:   503 بازدید
دیروز:   560  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
EMOZIONANTE
عاشقان
عاشق آسمونی
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
لنگه کفش
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com