سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
علم باطن رازی از رازهای خدای وحکمتی از حکمت های الهی است که در دلهای هر یک از اولیای خود که بخواهد می نهد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

دوشنبه 98 دی 2  4:56 عصر

طالع بینی کامل متولدین زمستان

 

 خصوصیات متولدین دی, خصوصیات متولدین اسفند

خصوصیات متولدین زمستان

نشانه زودیاک می تواند چیزهای زیادی راجع به شما بگوید، شما با دانستن تاریخ های علائم زودیاک می توانید از شخصیت و ویژگی های اصلی یک فرد مطلع شوید. هر علامت زودیاک متفاوت است و اطلاعات جالبی در مورد شخص در هر علامت دارد. در این مطلب شما را با طالع بینی متولدین فصل زمستان آشنا می کنیم.

 

خصوصیات متولدین زمستان:

 

 خصوصیات متولدین دی, خصوصیات متولدین اسفند

خصوصیات متولدین دی

 

طالع بینی متولدین دی:

برج جدی، دهمین نشانه زودیاک است. متعهد به مسئولیت ها ، غالباً آرام ، تا حدی که به نظر می رسد کمی سرد است ، دقیق و دلسوز ، افراد متولد دی غالباً بالاتر از همتایان خود هستند.

با تجربه و با اعتماد به نفس ، متولدین دی سخت کوش ، صمیمانه هستند. اکثر آنها از سنین کودکی با خرد ، درک و ثبات فکر و عمل بزرگ می شوند. در حقیقت ،متولدین دی با عقل بزرگسالان بالغ متولد می شوند.

 

طبیعت برج جدی :

ممکن است شما یک جوان متولد دی را تا حدی کسل کننده ، حتی تنبل و خسته کننده و ضعیف تر از همسالان خود ببینید، اما اشتباه است. هنگامی که متولد دی به طرف دیگر می رسد ، ممکن است او را مشاهده کنید که کلیت خود را عوض می کند. این در حالی است که شما می توانید جنبه درخشان و پر جنب و جوش متولدین دی را ببینید. صبر ، پیشرفت ، عملی کردن و امنیت شعارهای کلیدی آنها است. آنها حتی ممکن است خودخواهانه رفتار کنند ، اگر به آنچه می خواهند نرسند. 

 

صفات برج جدی :

افراد متولد شده در دی ماه عموماً صبور ، جاه طلب ، پرتحمل و با پشتکار هستند. آنها تمایل دارند که بسیار مراقب باشند ، و بنابراین ، هر قدمی که برداشته می شوند ، همیشه به درستی برنامه ریزی شده و هرگز بدون فکر یا عجله ای نیست. 

 

آنها بسیار با مسئولیت عمل می کنند و این باعث می شود افراد کاملاً قابل اعتماد باشند. افراد متولد دی استانداردهای بالایی را برای خود تعیین کرده و همه تلاش خود را برای رسیدن به آنجا امتحان می کند. 

 

سلامت برج جدی :

افراد متولد دی از مقاومت خوبی در برابر بیماری های سخت و جزئی برخوردار هستند ، بنابراین بیشتر آنها را در سنین بالا ،سلامت نسبتاً خوبی خواهند داشت. در حقیقت هرچه پیرتر شوند ، سالم تر به نظر می رسند. بدن آنها ، به ویژه زانوها و ساختار استخوانی آنها ، می تواند ظریف باشد. خطری که با آنها روبرو می شوند از سرماخوردگی ، ورم مفاصل ، سنگ کلیه ، مشکلات گوارشی و حتی اختلالات پوستی مانند زونا است. آنها باید فاصله خود را از الکل و غذاهای مضر حفظ کنند.  

 

روابط برج جدی :

سخت کوش ، وقف شده ، جاه طلب ، صبور و با اعتماد به نفس. آنها همه سختی ها را با نظم و انضباط تحمل می کنند و راه خود را برای خروج از شرایط سخت می یابند. آنها با یک احساس عالی از وظیفه ، از خودگذشتگی و فداکاری ، به خاطر عزم خود تحسین می شوند. آنها گاهی اوقات می توانند حالت خلقی یا حتی خود مخرب داشته باشند ، اما همزمان با پیشرفت در زندگی ، خرد زیادی کسب می کنند. 

 

عاشقانه برج جدی :

متولدین دی به عنوان یکی از پایدارترین نشانه های زودیاک ، امنیت ، راحتی و پشتیبانی از همسر خود را ارائه می دهند. آنها عزم و حس مسئولیت پذیری زیادی دارند و برای مذاکره می توانند عیب یابی کنند. 

 

آنها افراد بسیار قابل اعتماد هستند و توجه آنها به جزئیات می تواند افراد جنس مخالف را به خود جلب کند. دی - اردیبهشت، دی - آبان و دی - شهریور شریک زندگی بسیار خوبی هستند. 

 

شغل برج جدی :

متولدین دی ماه افرادی فروتن ، اما مصمم هستند که با احتیاط به وظایف خود نزدیک می شوند. آنها می دانند که کار سخت تنها راه پیشرفت است. آنها از حریم شخصی خود به شدت محافظت می کنند ، که بعضی اوقات با کار حرفه ای آنها مغایرت دارد. متولدین دی تجار باهوش هستند و هرگز تصمیمی عجولانه نمی گیرند. آنها افراد بلندپرواز هستند ، آنها با سرعت کار می کنند و به بهترین وجه ممکن دست می یابند. دانشگاهی ، صنعت ، کشاورزی زمینه های مناسبی برای آنهاست. 

آنها دوست دارند از مزایای موفقیت - محبوبیت ، قدرت و پول - استفاده کنند و ممکن است عده ای را در مسیر صعود خود قرار دهند. 

 

 خصوصیات متولدین دی, خصوصیات متولدین اسفند

خصوصیات متولدین بهمن

 

طالع بینی متولدین بهمن:

برج دلو یازدهمین علامت زودیاک است و متعلق به علامت هوا است که باعث می شود طبیعت آنها کاملاً متبحر ، خردمندانه و تحلیلگر باشد. افراد مرتبط با این علامت خورشید بسیار عینی هستند و به همین ترتیب خیلی احساساتی نیستند. متولدین بهمن از نظر ویژگی اعتماد به نفس و نیرویی بالا و مصمم دارند. متولدین بهمن به راحتی اسیر و مجذوب چیزهای جدید و جالب پیرامون خود می شوند. متولدین بهمن به آزادی ، مستقل بودن اعتقاد دارند و در ذات خود نیز کمی عصیان گر هستند. آنها همچنین بسیار پرماجرا هستند که باعث می شود آنها از سایر علائم موجود در زودیاک جدا شوند. علی رغم اینکه شخصیتی اجتماعی ، جذاب و انسان دوستانه از خود به نمایش می گذارند ، حفظ روابط برای آنها بسیار دشوار است زیرا بسیار ناپایدار ، معتدل و فریبنده هستند. بنابراین ، آنها ممکن است افراد زیادی را بشناسند ، اما تنها با تعداد معدودی دوست نزدیک هستند.

 

طبیعت برج دلو :

سخاوتمندانه و دلسوزانه ،متولدین بهمن عملی تر هستند و چشم تندی دارند که از طریق فریب و خیانت به راحتی می توان آنها را دید. با این وجود ، به عنوان والدین ، ??همسران یا دوستان ، متولد بهمن بسیار پشتیبان و دلگرم کننده هستند. متولدین بهمن همیشه برای کمک به عنوان مشاور واقعی ، بی طرفانه  آماده خواهند بود.

 

با این حال ، طرز فکر غیر متعارف و طبیعت سرکشانه در رفتار غیرقابل پیش بینی آنها آشکار می شود. آنها آدم های دوستانه ای هستند اما نظر و عقاید خود را به راحتی تغییر می دهند.

 

صفات برج دلو :

افرادی که در این دوره متولد می شوند ، معمولاً انسان دوستانه و بشردوستانه هستند. آنها عاشق مسافرت ، آزادی جابجایی فکر و زندگی هستند و پتانسیل تبدیل شدن به مخترعان بزرگ، دانشمندان ، محققان ، تحلیلگران و غیره را دارند. 

 

اگرچه ممکن است در بعضی مواقع سرد و بی کار باشند ، اما احساس عدالت بسیار خوبی دارند و می توانند بی طرفانه باشند. مدرن و عملی ، آنها عاشق آزادی و عمل ، اندیشه و زندگی هستند و می توانند مخترع بزرگی باشند. آنها نمی توانند با افرادی که مثل آنها فکر نمی کنند ارتباط برقرار کنند. 

 

سلامت برج دلو :

افراد متولد بهمن ، معمولاً از ساختار استخوانی ضعیفی برخوردار هستند ، بنابراین حتی یک سقوط جزئی یا تصادف می تواند باعث شکستگی شود. سیستم عصبی ، قلب ، ستون فقرات ، گلو و مثانه آنها همچنین می تواند باعث ایجاد اضطراب در جبهه سلامت شود. با این حال ، سیستم هضم آنها می تواند به راحتی با انواع غذاها سازگار شود. از آنجا که آنها بیش از حد مستعد نگرانی هستند ، می تواند منجر به اختلالات مغزی شود ، که در طولانی مدت می تواند باعث تومور یا صرع مغز شود. 

 

روابط برج دلو :

این افراد بسیار دلسوز ، حساس ، هوشمند ، محبت آمیز و در عین حال دور از ذهن هستند. آنها از فضای شخصی خود چنان مراقبت می کنند که گاهی نزدیک شدن به دیگران دشوار است. از این طریق ، آنها می توانند به انسانهای بسیار تنها تبدیل شوند. متولدین بهمن  زیبایی تحسین کننده دارند و مردمی جذاب و ملایم هستند. 

 

تفکر و خلاقیت غیر متعارف آنها ممکن است اغلب در رفتار عجیب و غیرقابل پیش بینی آنها نمایان شود. آنها برای همیشه به دنبال گسترش افق دانش خود هستند و ذهن تحلیلی آنها نیز آنها را به سمت علم و اختراع سوق می دهد. افراد متولد بهمن قادر به تغییر عقاید خود به راحتی نیستند. 

 

عاشقانه برج دلو :

متولدین بهمن عاشق آزادی شخصی خود هستند و کسی را که سعی در دخالت در فضای شخصیش دارد ، تحمل نخواهد کرد. کسانی که عاشق یک متولد بهمن هستند به احتمال زیاد علاقه های هنری و فکری وی را با یکدیگر در میان می گذارند. آنها دوست دارند همه چیز را برای شریک زندگی خود ایده آل کنند. رویکرد آنها به عشق و ازدواج منطقی و روشنفکرانه است ، بنابراین دوست داشتن با ذهن ، روش زندگی آنها در یک رابطه است. 

 

آنها در کنار هم قرار دارند ، سازش می کنند و با ماهیت شریک زندگی خود سازگار می شوند: بهمن - بهمن ، بهمن - خرداد و بهمن - مهر شریک زندگی خوبی هستند. 

 

شغل برج دلو :

افراد در بهمن متولد می شود که به دانشمندان و پزشکان استثنایی تبدیل شود ، زیرا آنها قادر به تجزیه و تحلیل و تمرکز برای ساعتهای طولانی هستند. آنها همچنین می توانند در کارهای هنری به خوبی عمل کنند. قانون زمینه دیگری است که آنها می توانند دنبال کنند و موفقیت مورد انتظار را پیدا کنند. مسائل مالی هرگز آنها را نگران یا مضطرب نمی کند.

 

 خصوصیات متولدین دی, خصوصیات متولدین اسفند

خصوصیات متولدین اسفند

 

طالع بینی متولدین اسفند:

برج حوت دوازدهمین و آخرین نشانه زودیاک است. علامت رویایی و عاشقانه به دلیل جذابیت خلاقانه اش مشهور است ، که از نظر برخی مانند شعر آزاد است ، در حالی که برای برخی دیگر شبیه به شکوفه های تازه گل است. بسیاری از آنها افراد سخاوتمند و دلسوز و خود گذشته هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است احساس کنند که آنها سفت و سخت یا ثابت هستند. 

 

طبیعت برج حوت :

معتدل و آرام ، آنها دوست دارند احساس امنیت و نشاط را در اطراف خود داشته و تقویت کنند. این بومیان عاشق جاهای دنج خود هستند ، و همچنین فرزندان و والدین خوبی هستند. مراقب ، دوست داشتنی و وفادار هستند و یا غالباً غیرقابل بازگشت ، در عشق هستند.متولدین اسفند، بیشتر عشق می دهند تا عشق دریافت کنند.

 

متولدین اسفند می توانند در زندگی خود بسیار ترسو باشند ، و این ممکن است باعث شود آنها در معرض بدرفتاری قرار بگیرند. متولدین اسفند همچنین تغییر روشهای مختلف خود را دشوار می دانند و به نظر می رسد بسیار تنبل و منفعل هستند. 

 

صفات برج حوت :

اغلب مشاهده می شود که افرادی که در این دوره متولد می شوند ، از خود گذشته ،  دلسوز و همدل هستند. متولدین اسفند بسیار حساس ، خلاق ، بصری هستند و آنچه را برای رسیدن به اهداف خود لازم است، دارند. 

 

سلامتی برج حوت :

متولدین اسفند شاید ظریف ترین ساختار بدنی باشند. پاها ، سیستم تنفسی و گردش خون آنها می تواند باعث نگرانی شود. علاوه بر این ، آنها افراد بسیار حساسی هستند و به راحتی غذای مضر را می خورند - که می تواند منجر به افزایش وزن شود - و همچنین می تواند منجر به اعتیاد شود. حتی تغییرات جزئی فصلی می تواند بر سلامتی آنها تأثیر منفی بگذارد. خطرات احتمالی در پاها قرار دارد که ممکن است از روماتیسم یا مشکلات گردش خون رنج ببرد.

 

رابطه برج حوت :

متولدین اسفند یک رویکرد بی دقتی نسبت به بسیاری از امور زندگی دارند. متولدین اسفند به دلیل ماهیت سخاوتمندانه و دلسوزانه آنها شناخته شده و مورد پسند هستند. با این وجود ، پیروی از قوانین سخت و یا حفظ مقداری نظم و انضباط را بسیار دشوار می دانند. 

 

متولدین اسفند ، اجازه می دهند احساسات خود را با غوطه ور شدن در موسیقی یا شعر و یا از طریق هنرهای خلاقانه بیرون بریزند. در برخورد با دنیای واقعی ، متولدین اسفند ممکن است بعضی اوقات غیر عملی باشد ، و ممکن است احساس ناراحتی کند ، هرچند که کاملاً مستقل و شجاع هستند. آنها غیر خودخواه هستند ، متولدین اسفند به راحتی گیج می شوند و به سختی می توانند کارها را انجام دهند.  

 

عاشقانه برج حوت :

متولدین اسفند عمدتاً افراد نجیب و آرام هستند. آنها بسیار روحه ای عاشقانه و عاطفی دارند. وقتی عاشق می شوند ، ماهی ها دلسوز و عاشق و بسیار خلاق هستند. 

به گفته گانشاها ، متولدین اسفند با متولدین آبان و تیر همراهی سازگار هستند. 

 

شغل برج حوت :

 به منظور ابراز احساسات خود ، متولدین اسفند به کارهای خلاقانه خود می پردازند. متولدین اسفند می توانند در زمینه پزشکی به خوبی کار خود را انجام دهند. فیزیک زمینه دیگری است که می تواند در آن موفق باشد. 

 

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 

 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
پنج شنبه 103 اردیبهشت 6
امروز:   1229 بازدید
دیروز:   3307  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
عاشق آسمونی
EMOZIONANTE
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
لنگه کفش
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com