سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
برای نمازگزار، محبّت فرشتگان و هدایت و ایمان و نور معرفت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

چهارشنبه 99 بهمن 1  5:40 عصر

مجموعه: ورزش عمومی

 

یوگا, درباره یوگا

آشنایی با ورزش یوگا

 

یوگا ورزشی بـا قدمت بسیار زیاد اســت. حتی قدیمـی تر از ثبت تـاریخ به صورت کتبی و نوشتـاری. یـوگـا در بین رشته هـای ورزشی نوظهور توانسته همچنان جـایگاه خود را حفظ کند. یـوگـا ترکیبی از حرکات کششی و تنفس صحیح اســت و کمک شـایانی برای کسب آرامش مـی کند. بـا ما همراه بـاشید تـا بیشتر بـا یـوگـا این ورزش بی نظیر آشنا شوید.

یوگا یکی از قدیمی ترین میراث فرهنگی هند است. یوگا در زبان سانسکریت به معنای "متحد کردن" است، بنابراین یوگا را می توان به معنای یک رشته ی مشترک دانست. به این معنا، تمرین در خلال اخلاقی و ذهنی است که باعث ایجاد سلامتی خوب ( arogya )، کمک به طول عمر ( chirayu ) می شود و کل رشته ی ذهنی آن به شادی و صلح مثبت و سالم منتهی می شود . بنابراین، گفته شده است که یوگا برای موفقیت نهایی در زندگی ضروری است.

 

این علمی است که نه تنها خود آگاهانه بلکه ناخودآگاه نیز تاثیر می گذارد. این یک تمرین فیزیولوژیکی عملی ( یوگا کریا ) است که اگر تمرین می تواند انسان را به سطح "سطح روحی" ارتقا دهد.

 

یوگا چیست؟

می توان گفت یوگا یک نظم و انضباط فیزیکی و معنوی باستانی و شاخه ای از فلسفه است و به معنی لغوی اتحاد است، فعالیتی که بیشتر در دسته فعالیت های ورزشی قرار می گیرد، اما در واقع این فعالیت ورزشی به طور همزمان روح و جسم را به ارتقا می رساند. بسیاری از کارشناسان و متخصصین این رشته هدف نهایی یوگا را رسیدن به رهایی و آزادی نهایی می دانند. به نوعی می توان یوگا را فرآیندی از خودشناسی دانست.

 

یوگا شامل اجراى وضعیت هاى معین بدنى است که در حین آن توجه خاصی به تنفس به عمل مى آید. بازدم در حین حرکات معین و دم در حرکات دیگر بسیار حایز اهمیت و تاثیر گذار است. یوگا به بهبود انعطاف پذیرى بدن و تقویت بنیه و کاهش استرس کمک مى کند.

 

یوگا, درباره یوگا

همه چیز درباره یوگا

 

تاریخچه یوگا

یوگا را می‌­توان با تمدن­‌های هندو- ساراسواتی (Indus-Sarasvati) در کشور هند و تا 5000 سال قبل از زمان حاضر پیوند داد.

 

گفته می‌­شود که یک معلم هندو با نام پاتانجلی (Patanjali)، اولین اصول یوگا را در متون مقدس دینی با نام یوگا سوترا (Yoga Sutra) ثبت کرده است. بسیاری از اشکال مختلف یوگا از آن زمان تاکنون تا حد بالایی توسعه یافته و هر یک از آن‌ها بر عرصه جدیدی از توسعه شخصی تمرکز نموده­‌اند.

 

هاتا یوگا (Hatha yoga)، یکی از سبک­‌های شناخته‌­شده و معروف یوگا می‌­باشد. این سبک در سال 1920 و به لطف تی کریشمانچاریا (T. Krishnamacharya) به غرب آمده و امروزه یکی از محبوب‌­ترین سبک­‌های یوگا به شمار می­‌رود.

 

مزایای یوگا 

هدف اصلی یوگا هماهنگ کردن سیستم های مختلف بدن است که این مهم، خود تاثیر بسزایی در ایجاد شادابی و نشاط دارد. به اختصار به چند مورد از محاسن یوگا اشاره می کنیم:

1- انعطاف پذیری بدن از مهم ترین فوایدی است که این فعالیت ورزشی نصیبتان می کند. 

2- یوگا عضلات را تقویت می کند و در کنار آن موجب قوی شدن تمام بافت های نرم بدن مانند رباط ها، تاندون ها وبافت های اطراف ماهیچه می شود.

3- به مرور زمان با انجام حرکات یوگا آگاهی شما نسبت به بدنتان بالاتر میرود و بدن قدرتمندتری خواهید داشت و در طی زمان حالت های اشتباه بدنتان مانند قوز کردن یا اشتباه نشستن را اصلاح می کنید.

4- استمرار در انجام حرکات یوگا تاثیر بسزایی بر روابط اجتماعی و خلقیات فرد دارد و به مرور شما را به فردی خوشحال تر تبدیل می کند از دلایل مهم این موضوع افزایش سطح اکسیژن به بدن است. 

5- به دلیل تنفس عمیق در تمرینات یوگا ظرفیت و توانایی ریه افزایش می یابد و موجب ریلکیشن و تمدد اعصاب می شود و در درمان افسردگی هم به شدت تاثیر گذار است.

6- یوگا باعث توقف صدای ذهن می شود و حتی باعث می شود به مرور بر ذهن خود تسلط پیدا کنید.

7- کاهش فشار خون و آرام شدن ضربان قلب از دیگر محاسن این ورزش است که گاهی در کنار درمان های دارویی بسیار مفید و موثر است.

8- در بسیاری از موارد یوگا راه حل درمان مشکلات بی خوابی یا بد خوابی است که به شدت از طرف متخصصان پیشنهاد می شود.

9- یوگا می تواند بر درمان ناراحتی های ستون فقرات، مشکلات سایر مفاصل و کمر درد تاثیر بگذارد و باعث شود از درد رهایی یابید. 

 

یوگا, درباره یوگا

تمرینات یوگا

 

رژیم غذایی در یوگا:

رژیم غذایی در سلامت انسان بسیار اهمیت دارد ,در یوگا سه نوع رژیم غذایی وجود دارد که عبارتند از:

*راجاسی، تاماسی و ساتویک

*رژیم غذایی راجاسی شامل غذاهای غیر گیاهی و پر انرژی می باشد.

*رژیم غذایی تاماسی ترکیبی از راجاسی و ساتویک می باشد

رژیم غذایی راجاسی به معنی غذاهای غیر گیاهی و گیاهی و البته پر ادویه, این رژیم غذایی افراد را کم حوصله و پرخاشگر می کند, اما رژیم غذایی ساتویک گیاهی است و برای چاشنی آن از کمی ادویه هم استفاده می شود, این رژیم غذایی مورد توصیه یوگی ها می باشد و رژیم غذایی تاماسی گوارشی آسان را به ارمغان می آورد, احساس سبکی و تعادل به وجود می آید و تعادل هورمونی بدن در حد مطلوب نگه داشته می شود.

 

می خواهیم درباره ی یوگا به عنوان روشی برای تغییر نگرش،‌ اندام و زندگی شما صحبت کنیم و اگر فقط بیش از یک زنگ تفریح کوتاه یوگا، وقت بگذارید دلتان می خواهد کلاس تمام وقت آن را نیز تجربه کنید، نمونه هایی در پایین ذکر شده است:

 

انوسارا :

اگر فکر می کنید که یک کلاس یوگای خوب و کامل کلاسی است که شامل فلسفه و ژست باشد ، انوسارا مورد مناسبی برای شما است و انوسارا، به معنی " لبریز از موهبت" را فردی به نام جان فرند در سال 1997 کشف کرد و تمرینات آن بر اساس فعالیتهای قلبی است بدین معنی که در حین یادگیری عقایدی که بر خوبی و الطاف موجود درانسانها، تأکید دارند می توانید فعالیت هایی داشته باشید که باعث باز شدن قلب و عروق بشوند.

 

آشتانگا :

اگر به دنبال روشی برای تقویت عروق خود هستید ، سالمترین و کاملترین تمرین برای شما اشتانگا است این تمرین باستانی را که پتهابی جویس برای نسل امروز باب کرد ,یک روش سنتی تمرین اشتانگا است به محض اینکه اصول آن را یاد گرفتید، کلاس دیگر بر عهده ی خود شماست تا بتوانید به طور مستقل خودتان کار کنید.

 

بیکرام :

اگر به تمرینات روتین، تمرکز شدید و عرق کردن زیاد علاقه مندید باید از روش بیکرام استفاده کنید چاودهاری بیکرام،‌ این سبک از یوگا را پس از صدمه ای که در وزنه برداری به زانویش وارد شد، طراحی کرد پزشکان گفتند که او هرگز نمی تواند راه برود او تعلیمات خودش را گسترش داد تا جایی که بیش از 5000 مربی را در ایالات متحده تربیت کرد و به آنها مدرک داد شما دقیقاً میدانید که در کلاسهای بیکرام چه حرکاتی انجام می شوند هر کلاس ژست های مشترک با روشهایی عین هم را دنبال میکند و اتاق با بخار 105 درجه گرم شده است.

 

هاتا :

اگر کلاسی به نام یوگا ی هاتا دیدید مطمئن باشید که شرکت کنندگان این سالن به وسعت یک شبکه هستند مثل باشگاهی که کلاسهای بدنسازی را تبلیغ می کند هاتا به معنی تمرینهای بدنی یوگا است برخلاف جنبه ی روحی و روانی و فلسفی یوگا مطمئن باشید که این کلاسها آهسته و گام به گام پیش رفته و نسبتاً آرام ند ضمناً هماهنگی و اتحاد درستی بر آن حاکم است اگر در یوگا مبتدی هستید این روش می تواند شروع خوبی برای شما باشد.

 

یوگا, درباره یوگا

 فواید یوگا

 

آیینگار:

اگر شخصیت شما به گونه ای است که به جزئیات توجه بیشتری دارید و کارهای خود را آهسته و با تمانینه انجام می دهید، آیینگار روش مناسبی از یوگا برای شما خواهد بود این روش را بی.کی.اس آیینگار تعلیم داده و کل تمرینات آن بر اساس نظم و هماهنگی در حرکات و یادگیری قرار گرفتن موقعیت درست بدن در هر ژست است اغلب ژست ها توسط افراد حرفه ای مانند کسانی که دارای کمربند هستند نظارت می شوند و برخلاف انجام حرکاتی که درآشتانگا داشتیم و از یک ژست به ژست بعدی می رفتیم در دوره های طولانی مدت برگزار می شوند.

 

 

کریپالو :

قطعاً گاهی احساس می کنید دوست دارید در طول زندگیتان فقط بخوابید و همه چیز گرفته به نظر می آید اگر نیاز به یک تلنگر دارید تا به احساس اعجاب انگیز" من زنده هستم و آن را دوست دارم "، بازگردید ، کریپالو می تواند کمک خوبی باشد این کلاسها شامل ژست ها، حرکات تنفسی، مدیتیشن و تکنیک های ریلکسیشن هستند که در تمام آنها چشم شما را به سوی زندگی باز می کنند و می توانند به شما کمک کنند تا در هر مرحله از زندگی پیشرفت و ترقی کنید این کلاسها میتوانند فعالیتهای آرام یا سخت داشته باشند بنابراین بهتر است از خود سالن بپرسید.

 

کوندالینی :

اگر مصرف کننده مواد مخدری هستید که می خواهید خودتان ترک کنید، کوندالینی می تواند پاسخی به ندای قلب شما برای رسیدن به هدفتان باشد کوندالینی در زبان سانسکریت به معنی "جمع شده" است و این تمرین کلاً برای آزاد کردن انرژی به عنوان روشی برای شروع ایجاد تغییر است. در کلاسهای آن سرود خوانی، آواز، مدیتیشن در کنار فعالیت و ژست هایی همراه با حرکت انجام می گیرد.

 

انتخاب استاد یوگا

دقت داشته باشید که همه می توانند ادعا کنند که استاد یوگا هستند زیرا هیچ کنترل منظمی بر آموزش این رشته وجود ندارد. پس یک توصیه داریم: قبل از ثبت نام، دربار? مهارت ها و تعلیمات استاد آینده تان کسب اطلاع کنید. حالت ایده آل تر این است که بخواهید قبل از انتخابتان، چند جلسه در کلاس های اساتید مختلف حضور یابید. زیرا دنبال کردن کلاس های یوگا، باعث ایجاد پیوندهای اعتماد و احترام با استاد می شود.

 

یوگا, درباره یوگا

ورزش یوگا

 

توصیه هایی برای کاهش خطر آسیب دیدگی در یوگا

اگر شما باردار و یا به بیماری خاصی مبتلا هستید: حتما قبل از شروع یوگا با پزشک خود مشورت کنید. پزشک می تواند با توجه به شرایط شما نوع و سطح تمرینات یوگا را به طور مناسب انتخاب نماید.

 

یوگا را به تنهایی و بدون مربی یاد نگیرید: تمرین با یک مربی با تجربه و آموزش دیده موجب به حداقل رسیدن آسیب های جدی برای شما می شود.

 

یوگا جایگزین درمان ها و مراقبت های پزشکی نیست: اگرچه یوگا فواید سلامتی بسیاری دارد و می تواند به عنوان بخشی از برنامه درمانی محسوب شود اما جایگزین مراقبت ها و توصیه های پزشکی نیست.

 

 

محدودیت های خود را بشناسید: قبل از شروع یوگا درباره شرایط فیزیکی وقدرت آن تحقیق کنید. از مربی خود مشاوره بگیرید تا تمرینات مناسب را به شما معرفی نماید.

 

آرام پیش بروید: یوگا ورزش رقابتی نیست. آموزش را از پایه شروع کنید. ابتدا تکنیک های صحیح تنفس و حفظ تعادل را یاد بگیرید، سپس به حرکات کششی بپردازید.

 

قبل از هر جلسه بدن خود را گرم کنید: عضلات سرد احتمال آسیب را افزایش می دهند.

 

لباس مناسب بپوشید: لباسی بپوشید که به شما امکان حرکات آزادانه را بدهد.

 

سوال بپرسید: اگر تمرینی را متوجه نشدید، قبل از اینکه خودتان تمرین را انجام دهید، درباره آن سوال کنید.

 

به اندازه کافی آب بنوشید: این نکته به ویژه درمورد تمریناتی که در اتاق های گرم ومرطوب انجام می شوند، حائز اهمیت است.

 

به پیام های بدن خود توجه کنید: یوگا نباید موجب آسیب شود. اگر درد حس می کنید تمرین را متوقف کنید. در صورت درد قفسه سینه، از حال رفتن و یا سرگیجه، سریع تمرین را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته


 
نظرات شما ()
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 اردیبهشت 7
امروز:   1868 بازدید
دیروز:   3532  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
عاشق آسمونی
EMOZIONANTE
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
لنگه کفش
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com