سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
آدمى در جهان نشانه است و تیرهاى مرگ بدو روانه ، و غنیمتى است در میان و مصیبتها بر او پیشدستى کنان . و با هر نوشیدنى ، ناى گرفتنى است و با هر لقمه‏اى طعام در گلو ماندنى ، و بنده به نعمتى نرسد تا از نعمتى بریده نشود ، و به پیشباز روزى از زندگى خود نرود تا روزى از آنچه او راست سپرى نشود . پس ما یاران مرگیم و جانهامان نشانه مردن ، پس چسان امیدوار باشیم جاودانه به سر بردن ؟ و این شب و روز بنایى را بالا نبردند جز که در ویران کردن آن بتاختند و در پراکندند آنچه فراهم ساختند . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

یکشنبه 101 دی 4  4:34 عصر

مجموعه: دنیای بازیگران

 

وحید آقاپور, بیوگرافی وحید آقاپور, زندگی نامه وحید آقاپور

بیوگرافی وحید آقاپور

 

آشنایی با زندگی وحید آقاپور

وحید آقاپور در سال 1357 در شهر ری، متولد شد، وی اصالتا آذربایجان شرقی و ترک زبان است و بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر می باشد از تئاتر شروع کرده و حالا در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و متاهل می باشد.

چکیده ای از بیوگرافی وحید آقاپور:

نام : وحید آقاپور

تاریخ تولد : 12 خرداد 1357

محل تولد : شهر ری

اصالتا : آذربایجان شرقی

پیشه : بازیگر

تحصیلات : فوق لیسانس کارگردانی نمایش

وضعیت : متاهل

 

زندگینامه وحید آقاپور:

وحید آقاپور در 12 خرداد سال 1357 در شهر ری (محله ی شاه عبدالعظیم(ع)) به دنیا آمد، او اصالتا آذربایجان شرقی و ترک زبان است. مجید آقاپور عموی وحید آقاپور، یکی از شهدای جنگ ایران و عراق می باشد، او در رشته ی هنر در دانشگاه تحصیل کرد و در فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر فارغ التحصیل شد. کار خود را ابتدا از تئاتر شروع کرده و اکنون در سینما و تلویزیون فعالیت دارد. 

 

وی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1376 وقتی 19 ساله بود از فرهنگسرای بهمن تهران با نمایش هاپوخان شروع کرد. 2 سال بعد یعنی در سال 1378 با نمایش عروسکی خورشید در آتش به عنوان عروسک گردان وارد این عرصه شد و تجربه هایی بدست آورد و سال 1384 به عنوان کارگردان و بازیگر ظاهر شد و برای اولین بار نمایش دو دلقک و نصفی را در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه برد.

 

فیلم های وحید آقاپور, تصاویر وحید آقاپور, آشنایی با زندگی وحید آقاپور

بیوگرافی وحید آقاپور

 

در سال 1387 در سن 30 سالگی برای اولین بار با تله فیلم خوشبختی به کارگردانی بهروز شفیعی جلو دوربین رفت و در سال 1389 با فیلم پذیرایی ساده به کارگردانی مانی حقیقی وارد سینما شد.

 

اولین تجربه ی وحید آقاپور در تلویزیون در سال 1390 سریال چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم بود. او پس از 7 سال با سریال لحظه گرگ و میش در زمستان 1397 دوباره به تلویزیون بازگشت. وحید آقاپور در سال 1396 در مجموعه ی عروسکی سوغات جنگل به کارگردانی امیر سلطان احمدی و داریوش کفایی ایفای نقش کرد. وحید آقاپور در سال 1399 بار دیگر با مانی حقیقی همکاری و در فیلم تفریق بازی کرد.

 

وحید آقاپور در سریال گرگ و میش, وحید آقاپور در جوکر, آشنایی با وحید آقاپور

تصاویر وحید آقاپور

 

 

فیلم آوا به کارگردانی صدف فروغی یکی دیگر از تجربه های سینمایی وحید آقاپور است.

 

وحید آقاپور در فیلم اکسیدان هم ایفای نقش کرد و نشان داد برای حضور در فیلم های کمدی نیز توانا است. او کار طنز را در سریال های چک برگشتی و همچنین شرایط خاص نیز پی گرفته است.

 

وحید آقاپور با حضور در فصل دوم برنامه جوکر فضایی تازه را تجربه کرده است. خودش درباره این مسابقه و رئالیتی شو گفته: خیلی باحال بود. فضاش رو قبلا تجربه نکرده بودم. وی گفته است برای شرکت در جوکر فکر کرده و برنامه دارد و فکر می کند برنده شدنش هم اصلا بعید نیست. به نظر او، رامبد جوان کسی است که می تواند او را بخنداند.

 

او تا کنون در بسیاری از تئاترها و عروسک گردانی ها ایفای نقش کرده است.

 

ازدواج وحید آقاپور

وحید آقاپور در 2 مرداد ماه سال 1382 در سن 25 سالگی با مریم داننده فرد بازیگر تئاتر و تلویزیون ازدواج کرد. 

 

فیلم های وحید آقاپور, تصاویر وحید آقاپور, آشنایی با زندگی وحید آقاپور

تصویر وحید آقاپور با همسرش مریم داننده فرد

 

افتخارات وحید آقاپور

– جایزه ‏‌‌اول بازیگری مرد‌ از چهارمین جشنواره نمایشنامه‌ های کوتاه ‌دانشگاه تهران

– جایزه دوم بازیگری مرد از چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویان

– جایزه دوم بازیگری مرد از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر دانشجویان کشور‌

– جایزه ‏‌‌دوم بازیگری مرد از اولین جشنواره پارودی‌

– جایزه ‏‌‌اول بازیگری مرد از چهارمین جشنواره تئاتر کانون‌های نمایش شهرداری تهران

 

بیوگرافی وحید آقاپور, زندگی نامه وحید آقاپور, فیلم های وحید آقاپور

وحید آقاپور در سریال ممیزی

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: بهداشت بانوان

 

چند روز بعد جسم زرد دفع میشه, نارسایی جسم زرد, جسم زرد در تخمدان

جسم زرد چیست

 

جسم زرد: چیستی، آناتومی، عملکرد و بیماریهای مرتبط

سیستم تناسلی شما طوری طراحی شده است که هر ماه در طول سال های باروری برای بارداری آماده شود. این تلاش مشترک اندام های تناسلی و هورمون های مربوطه است. جسم زرد یک اندام حیاتی و در عین حال گذرا است که با تولید یک هورمون ضروری، پروژسترون، نقشی کلیدی در این فرآیند ایفا می کند. در این مطلب از بیتوته شما را با مکان جسم زرد، آناتومی، عملکردها و موارد دیگر آشنا می کنیم.

اندام های تناسلی داخلی شما شامل دو تخمدان، دو لوله فالوپ، یک رحم و یک واژن است. جسم زرد ممکن است در هر یک از تخمدان ها قرار داشته باشد، بسته به اینکه کدام یک در چرخه قاعدگی فعلی شرکت می کند. 

 

آناتومی جسم زرد چیست؟

جسم زرد ساختاری کوچک شبیه کیست زرد زعفرانی است که اندازه آن تقریباً 2 تا 5 سانتی متر است. جسم زرد شامل توده ای از دو نوع سلول ها است (سلول های گرانولوزای فولیکولی و سلول های تکا فولیکولی). در دوران بارداری، این سلول ها ترشح پروژسترون را تحت تأثیر هورمون گنادوتروپین جفتی انسانی که توسط جنین در حال رشد تولید می شود، حفظ می کنند.

 

نارسایی جسم زرد, جسم زرد در تخمدان چه هورمونهایی را تولید می کند

آناتومی جسم زرد 

 

جسم زرد چگونه توسعه می یابد؟ 

برای درک بهتر هدف و رشد جسم زرد، بیایید در مورد چرخه قاعدگی بحث کنیم. معمولاً یک ماه طول می کشد و سه مرحله اصلی دارد:

• فاز فولیکولی: در این مرحله 14 روزه، هورمون محرک فولیکول (FSH) که توسط غده هیپوفیز ترشح می‌شود، کیسه‌های کوچکی به نام فولیکول‌ها را در تخمدان‌ها تحریک می‌کند تا تخمک تولید کنند. معمولاً در هر سیکل فقط یک تخمدان تخمک تولید می کند. بسیاری از فولیکول های تخمدان به این تحریک پاسخ می دهند، اما فولیکول پاسخگو فولیکول غالب نامیده می شود. یک تخمک در آن تشکیل می شود، در حالی که فولیکول های باقی مانده کوچک شده و ناپدید می شوند. 

 

• فاز تخمک گذاری: در این مرحله تخمک گذاری طی یک تا دو روز انجام می شود. پس از رشد تخمک در فولیکول غالب، غده هیپوفیز هورمون لوتئینیزه کننده (LH) ترشح می کند که سیگنالی به فولیکول تخمدان برای رهاسازی تخمک در لوله فالوپ است. این لوله به قسمت بالایی رحم متصل است. هنگامی که اسپرم ها وارد واژن می شوند، از طریق رحم حرکت می کنند تا به لوله فالوپ برسند. اگر این اتفاق در مرحله تخمک گذاری رخ دهد، آنها فرصتی دارند تا با تخمک ملاقات کرده و آن را بارور کنند.

 

• فاز لوتئال: در این مرحله 14 روزه، زمانی که تخمک از تخمدان خارج شد، سلول های فولیکول باقیمانده جسم زرد را تشکیل می دهند. بسته به اینکه آیا لقاح اتفاق افتاده است یا خیر، جسم زرد رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهد و در نهایت در پایان چرخه دور ریخته می شود. این بدان معنی است که در طول سالهای باروری، ممکن است صدها جسم زرد تولید کنید.

 

نارسایی جسم زرد, جسم زرد در تخمدان چه هورمونهایی را تولید می کند

توسعه جسم زرد 

 

عملکرد جسم زرد چیست؟ 

هنگامی که جسم زرد شما رشد کرد، می تواند هورمون های استروژن و پروژسترون را در مرحله لوتئال تولید کند. پروژسترون در این مرحله حیاتی است زیرا محیط رحم شما را به روش های زیر برای بارداری مناسب می کند:

- پوشش داخلی رحم (اندومتر) را ضخیم می کند تا تخمک بارور شده با خیال راحت کاشته شود.

- الگوی پروتئین های تولید شده توسط سلول های پوششی آندومتر را برای حمایت از رشد جنین تغییر می دهد.

- جریان خون و اکسیژن رسانی به رحم را بهبود می بخشد تا جنین بتواند به خوبی رشد کند

اندازه رحم را افزایش می دهد 

- عضلات رحم را شل می کند تا از انقباضاتی که می تواند تخمک یا جنین بارور شده را زود بیرون کند، جلوگیری می کند.

 

جسم زرد, دوره فعالیت جسم زرد در تخمدان چیست, متفورمین و جسم زرد و بارداری

عملکرد جسم زرد  

 

- اگر تخمک در عرض تقریباً 10 روز پس از تخمک گذاری بارور نشود، جسم زرد شروع به انحطاط می کند. بدون حمایت پروژسترون برای حفظ آن، رحم پوشش داخلی خود را می ریزد و منجر به خونریزی قاعدگی (یا پریود) می شود . به این مرحله قاعدگی نیز می گویند.

 

- اگر تخمک بارور شود، جسم زرد دست نخورده باقی می ماند و در 12 هفته اول بارداری به ترشح پروژسترون ادامه می دهد. در این 12 هفته جفت همراه با جنین در رحم رشد می کند. پس از ایجاد، عملکرد جسم زرد تولید هورمون را برای حمایت از بارداری به عهده می گیرد. جسم زرد سپس کوچک می شود و در نهایت تجزیه می شود.

 

 

- علاوه بر پروژسترون، جسم زرد هورمون ریلکسین را در دوران بارداری تولید می کند. این به نرم شدن مفاصل لگن کمک می کند، که برای زایمان واژینال بسیار مهم است.

 

- در صورت بارداری، جسم زرد نیز سیگنال هایی را به مغز شما ارسال می کند تا تولید هورمون هیپوفیز را متوقف کند تا چرخه قاعدگی در طول بارداری متوقف شود.

 

متفورمین و جسم زرد, جسم زرد در بارداری, جسم زرد

بیماریهای مرتبط با جسم زرد 

 

بیماری های مرتبط با جسم زرد چیست؟ 

اکنون که عملکردهای معمول جسم زرد را مورد بحث قرار دادیم، بیایید ببینیم وقتی همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود چه اتفاقی می افتد. 

اگر جسم زرد نتواند آنطور که انتظار می رود پروژسترون تولید کند، این نقص جسم زرد نامیده می شود. اگر جسم زرد پروژسترون تولید کند، اما رحم نتواند به آن پاسخ دهد، این نقص فاز لوتئال نامیده می شود. 

 

اینها ممکن است به دلیل استرس، سوء تغذیه، چاقی ، ورزش بیش از حد، یا سایر شرایط پزشکی مانند بیماری تیروئید ، سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) و اندومتریوز رخ دهند. بدون پروژسترون برای حمایت از مراحل اولیه بارداری، ممکن است باردار شدن برای شما دشوار باشد و در نتیجه ناباروری یا از دست دادن مکرر بارداری رخ دهد.

 

اگر پزشک شما به کمبود فاز لوتئال مشکوک باشد، سطح هورمون شما (عمدتاً FSH، LH و پروژسترون) را بررسی می کند و برای ارزیابی ضخامت پوشش رحم شما یک معاینه اولتراسوند انجام می دهد.

 

گاهی اوقات جسم زرد به موقع تجزیه نمی شود و پر از مایع می شود. به این کیست جسم زرد می گویند. آنها معمولاً خوش خیم و بدون علامت هستند. آنها می توانند در هر زمانی ایجاد شوند، اما اغلب در طول یک معاینه معمول بارداری مشاهده می شوند. 

 

اگر باردار هستید، این کیست ها تا سه ماهه دوم برطرف می شوند. اگر اینطور نیستید، معمولاً ظرف چند هفته تا سه ماه ناپدید می شوند. این کیست ها می توانند به تولید پروژسترون ادامه دهند. گاهی اوقات ممکن است ترکیده و منجر به خونریزی داخلی شود. در چنین مواردی به دنبال کمک پزشکی باشید. 

 

علائم دیگری که ممکن است به ندرت تجربه کنید عبارتند از: درد در حین مقاربت، اجابت مزاج، یا ادرار، درد در ناحیه کمر، لگن یا یک طرف بدن، احساس پری شکم، ترشحات خونی واژن و حساس شدن سینه ها.

 

این شرایط به راحتی قابل درمان هستند. اگر کیست خیلی بزرگ یا دردناک باشد، پزشکان ممکن است برداشتن کیست را توصیه کنند. برای نقص جسم زرد، پزشک ممکن است بر اساس وضعیت شما هورمون درمانی، مکمل های پروژسترون یا داروهایی مانند کلومیفن سیترات را پیشنهاد کند.

 

خط پایین 

جسم زرد ممکن است کوچک باشد، اما نقش قدرتمندی در باردار شدن و حفظ بارداری شما دارد. در مورد چرخه قاعدگی خود دقت کنید تا بتوانید هر تغییری را متوجه شوید و به دنبال مشاوره پزشکی باشید.

سالم نگه داشتن جسم زرد ساده است و به این خلاصه می شود، خوب بخورید، خوب بخوابید، استرس خود را مدیریت کنید و به طور منظم ورزش کنید. 

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای ضرب المثل

 

ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد,ضرب المثل ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد,ضرب المثل ایرانی ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد

ضرب المثل ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد

 

معنی ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد

در این مطلب برای اینکه با معنی و مفهوم اصلی این ضرب المثل ایرانی آشنا شوید. همراه ما باشید.

خدا خر را شناخت شاخش نداد

بعضی اوقات دیده اید خر آرام می ایستد و سرش پایین است ولی اگر  کسی کنارش باشد چنان جفتکی می اندازد که فقط از چنین خری این کار بر می آید! حال، همین خر که جفتک می اندازد فکر کنید اگر شاخ نیز داشت شرایطش چطور بود؟ حتما باید از او دوری می کردیم چرا که با خری روبرو می شدیم که دست کمی از گاو نداشت.

 

ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد,ضرب المثل ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد,معنی ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد

ضرب المثل ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد

 

معانی ضرب المثل ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد

- این ضرب المثل در مورد کسانی گفته می شود که چنانچه قدرت داشت باشند امنیت را از مردم می گرفتند.

 

- یا فردی که قابلیت و لیاقت نعمتی از نعمت های خداوند را ندارد برای همین از آن محروم است چون که اگر آن نعمت را می داشت از آن سوءِ استفاده می کرد.

 

خلاصه اینکه این موضوع را ضرب المثلی کرده اند و به افرادی که لیاقت نعمت جدید را نداشته باشند به کار می برند.

 

 

ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد,ضرب المثل ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد,معانی ضرب المثل ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد

ضرب المثل ضرب المثل خدا خر را شناخت شاخش نداد

 

- یعنی با سابقه خرابی که دارد، همان بهتر که شرایطش درست نشود.

 

- به آدم ضعیفی می گویند که چنانچه قدرت داشت، روزگار دیگران را سیاه می کرد یا آدم فقیری که اگر پول داشت هیچ کس را نمی شناخت حتی خدا را.

 

- این ضرب المثل در پاسخ به رفتار آدم های کوتاه فکر و یا همان ندید بَدید خودمان استفاده می شود، چون این رفتارها در لحظات گذرا و سریع که نعمتی به آنها میرسد آشکار می شود.

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

مینو شریفی بازیگر, فیلم های مینو شریفی, مینو شریفی و همسرش

مینو شریفی بازیگر ایرانی اهل سنندج 

 

بیوگرافی مینو شریفی بازیگر از شروع تا شهرت با عکس

مینو شریفی متولد 21 آذر 1366 در شهر سنندج واقع در کردستان می باشد. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران با مدرک فوق لیسانس است. مینو شریفی به عنوان بازیگر تازه وارد در قاب صدا و سیما شناخته شده است. این چهره در فیلم کوتاه آینه های پریده رنگ ، دم صبح، فیلم سینمایی درخت گردو به کارگردانی محمد حسین مهدویان و سریال خسوف به ایفای نقش پرداخته است. 

چکیده ای از بیوگرافی مینو شریفی

نام اصلی: مینو شریفی پور

تاریخ تولد: 21 آذر 1366

محل تولد: سنندج در کردستان 

وضعیت تأهل: مجرد

پیشه یا حرفه : بازیگر سینما و تلویزیون 

 

بیوگرافی کامل مینو شریفی

 

مینو شریفی بازیگر جوان, جوایز مینو شریفی, مینو شریفی

مینو شریفی در عرصه ی هنر بازیگری در قاب سینما و تلویزیون فعالیت دارد

 

مینو شریفی زاده ی 21 آذر 1366 در شهر سنندج واقع در کردستان می باشد. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران با مدرک فوق لیسانس می باشد. 

مینو شریفی در عرصه ی هنر بازیگری در قاب سینما و تلویزیون فعالیت دارد. 

 

مینو شریفی به موجب هنر نمایی در فیلم کوتاه "آینه های پریده رنگ " موفق به دریافت افتخار بهترین بازیگر زن از جشنواره منطقه ای سینما جوان شد. وی همچنین در سال 1394 نامزد بهترین بازیگر جشنواره فیلم کوتاه تهران بوده است. 

از سری نقش های برجسته ی مینو شریفی می توان به ایفای نقش در فیلم درخت گردو و خسوف در نقش های مریم و آتیه اشاره کرد. 

 

آغاز فعالیت مینو شریفی

 

 مینو شریفی, بیوگرافی مینو شریفی, عکس های مینو شریفی

از سری نقش های برجسته ی مینو شریفی ایفای نقش در فیلم درخت گردو است

 

مینو شریفی در سال 1394 پس از اتمام دوره فیلم سازی انجمن سینمای جوان با ایفای نقش در فیلم کوتاه "آینه های پریده رنگ" تحت کارگردانی سالم صلواتی وارد عرصه بازیگری شد. وی با حضور در این فیلم 16 دقیقه ای مورد توجه مخاطبان و کارگردانان واقع شد. 

 

حدود سه سال پس از کسب تجربه نخستین فعالیت، مینو شریفی با حضور در فیلم کوتاه "دم صبح" به شهرت فراوانی دست یافت. وی در راستای تولید این فیلم کوتاه نقش یک دختر به نام "شیلان" را بر عهده داشت و جایزه نقره ای بهترین بازیگر را از جشنواره فیلم دهوک عراق دریافت کرد. 

 

نخستین تجربه هنر نمایی در عرصه سینما مینو شرفی به ایفای نقش در فیلم "درخت گردو" اختصاص دارد. این فیلم محصول سال 1398 می باشد و به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی به تولید رسیده است. 

 

مینو شریفی در فیلم درخت گردو، در نقش مریم حضور یافته است و با بازیگران مشهور ایرانی اعم از مهران مدیری، مینا ساداتی و پیمان معادی به همکاری پرداخته است. وی به موجب هنر نمایی موفق در این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شده است. 

 

یکی دیگر از نقش های برجسته مینو شریفی در عرصه بازیگری به هنر نمایی در سریال "خسوف" اختصاص دارد. وی در این مجموعه، نقش یک دختر به نام آتیه را به عنوان یک دانشجو عاشق بر عهده دارد. 

 

سریال خسوف در سال 1400 و تحت کارگردانی مازیار میری به تولید رسیده است. در این مجموعه تلویزیونی بازیگر هایی اعم از علی عمرانی، شهره سلطانی، مسعود کرامتی، المیرا دهقانی، امین تارخ و پوریان رحیمی سام حضور یافته اند. 

 

مینو شریفی, بیوگرافی مینو شریفی, عکس های مینو شریفی

مینو شریفی در سریال خسوف نقش آفرینی کرده است

 

وضعیت تأهل و ازدواج مینو شریفی

 

مینو شریفی، بازیگر پرنبوغ ایرانی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. 

 

گفت و گو با مینو شریفی

 

عکس اینستاگرام مینو شریفی, مینو شریفی بازیگر جوان, جوایز مینو شریفی

مینو شریفی با حضور در فیلم کوتاه "دم صبح" به شهرت فراوانی دست یافت

 

مینو شریفی بازیگر خوش ذوق سینما و تلویزیون ایران، سابقه بازی در فیلم های محمد حسین مهدویان را دارد. وی همچنین با آقای مهران مدیری در راستای تولید فیلم "درخت گردو" همکاری داشته است. 

 

به موجب سابقه درخشان مینو شریفی در عرصه صدا و سیمای ایران، گفت و گو هایی با این بازیگر خوش چهره صورت گرفته است. در ادامه بخشی از مصاحبه های مینو شریفی را عنوان می کنیم:

"جناب آقای مهدویان با مشاهده ی فعالیت های قبلی من در تئاتر خواستار حضورم در فیلم "درخت گردو" شدند. وی خواهان یافتن یک بازیگر با اصالت کورد بودند تا بتواند کاراکتر مریم را به خوبی اجرا کند. 

 

زمانی که جناب مهدویان از من درخواست بازی در فیلم درخت گردو را کردند، من با کمال میل و به صورت مشتاقانه آماده حضور در نقش مریم شدم. 

بنظرم تجربه حضور در فیلم درخت گردو، یکی از نقش های ارزشمند و مهمی است که من توانستم در کنار آقای مهران مدیری و پیمان معادی کسب کنم.

 

من در این بازه زمانی توانایی های هنری را به چالش کشیدم و از تجربه های آقای مدیری بهره مند شدم. علاوه بر این، من فکر می کنم جناب آقای پیمان معادی یک بازیگر باهوش و مجرب است.

من اصالتا کرد هستم و در سنندج به دنیا آمده ام. من به صورت ملموسی تاثیر جنگ را در ادبیات، فرهنگ، تاریخ و اقتصاد کردستان احساس می کنم."

 

جوایز و افتخارات مینو شریفی پور 

 

 عکس اینستاگرام مینو شریفی, مینو شریفی بازیگر جوان, جوایز مینو شریفی

عکس مینو شریفی 

 

• کسب جایزه نقره به عنوان بهترین بازیگر زن هفتمین جشنواره بین المللی فیلم دهوک عراق به موجب حضور در فیلم دم صبح 

• دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن در پنجاه و چهارمین جشنواره منطقه ای سینما جوان به موجب ایفای نقش در آینه های پریده رنگ 

• نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به موجب حضور در فیلم درخت گردو 

• کاندید بهترین بازیگر زن در سی و سومین جشنواره بین الملی فیلم کوتاه تهران به موجب حضور در فیلم آینه های پریده رنگ 

 

فیلم شناسی مینو شریفی

آینه های پریده رنگ (1394) 

دم صبح (1397)

درخت گردو (1398)

خسوف (1400)

 

آلبوم عکس های مینو شریفی

 

فیلم های مینو شریفی, مینو شریفی و همسرش, عکس اینستاگرام مینو شریفی

مینو شریفی موفق به کسب جایزه نقره ای بهترین بازیگر زن شده است

 

عکس اینستاگرام مینو شریفی, مینو شریفی بازیگر جوان, جوایز مینو شریفی

مینو شریفی در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کاندید بهترین بازیگر زن شده است

 

مینو شریفی بازیگر جوان, جوایز مینو شریفی, مینو شریفی

مینو شریفی در فیلم درخت گردو در نقش مریم حضور یافته است

 

مینو شریفی بازیگر جوان, جوایز مینو شریفی, مینو شریفی

عکس اینستاگرام مینو شریفی

 

گردآوری: بخش دنیای بازیگران بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

زندگی نامه مهران ضیغمی, عکس مهران ضیغمی, مهران ضیغمی بازیگر

مهران ضیغمی بازیگر سینما و تلوزیون ایران می باشد

 

بیوگرافی مهران ضیغمی از بازیگری تا مدلینگ با عکس 

مهران ضیغمی متولد 27 مرداد 1370 می باشد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. مهران ضیغمی در عرصه های مختلف هنری اعم از بازیگری و مدلینگی سابقه فعالیت دارد. از سری نقش های برجسته ای که مهران ضیغمی در قاب صدا و سیما ایفا کرده است، می توان به آخرین بازی، ناخونک، پلاک 13، زیر آسمان شهر و قطار ابدی اشاره کرد. 

چکیده ای از بیوگرافی مهران ضیغمی 

نام اصلی: مهران ضیغمی

تاریخ تولد: 27 مرداد 1370

محل تولد: تهران

محل زندگی: تهران 

وضعیت تأهل: مجرد

پیشه یا حرفه: بازیگر سینما و تلویزیون 

 

بیوگرافی کامل مهران ضیغمی

 

مهران ضیغمی و همسرش, پیج اینستاگرام مهران ضیغمی, مهران ضیغمی

عکس های جدید مهران ضیغمی 

 

مهران ضیغمی زاده ی 27 مرداد 1370 می باشد. این چهره در عرصه تئاتر، سینما و تئاتر به عنوان بازیگر مشغول فعالیت است. علاوه بر این، تجربه فعالیت در زمینه مد، لباس و عکاسی دارد. 

 

مهران ضیغمی در سال نخست شرکت در کنکور سراسری با کسب رتبه سه رقمی موفق به قبولی در رشته میکروبیولوژی شد. اما به موجب عدم علاقه در این عرصه به صورت مجدد خواستار شرکت در کنکور سراسری هنر شد. وی چهار سال در رشته کارگردانی تئاتر به تحصیل ادامه داد و لیسانس کارگردانی تئاتر دارد.

 

پدر مهران ضیغمی در زمینه مدلینگ به عنوان طرح لباس مشغول فعالیت است. مهران از طریق پدرش با هنر مدلینگی آشنا شده است. وی دارای یک برادر به نام عرفان است.

 

آغاز فعالیت مهران ضیغمی

 

عکس های مهران ضیغمی, تصاویر مهران ضیغمی, بیوگرافی مهران ضیغمی

عکس های مهران ضیغمی 

 

مهران ضیغمی در سال 1376 با ایفای نقش در فیلم "پشت دیوار شب" وارد قاب صدا و سیما ایران شد. فیلم سینمایی پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی به تولید رسیده است. 

این چهره در طی یک مصاحبه عنوان کرد: " من در 6 سالگی فعالیت هنری ام را در عرصه سینما آغاز کردم. در آن زمان یکی از دوست های پدرم به نام دکتر خسروی من را به آقای تاییدی معرفی کردند."

 

دومین تجربه بازیگری مهران ضیغمی به ایفای نقش در سریال "دنیای شیرین" باز می گردد. فیلم تلویزیونی دنیای شیرین در سال 1376 به کارگردانی بهروز بقایی تولید شده است. این چهره پس از هنر نمایی در فیلم دنیای شیرین برای بازی در سریال " تولدی دیگر" دعوت شد.  

 

مهران ضیغمی در سال 1393 پس از هنر نمایی در مجموعه تلویزیونی " آخرین بازی" برای مدتی از دنیای بازیگری فاصله گرفت. وی در بازه زمانی هشت سال که در فیلم های تلویزونی شرکت نمی کرد، در عرصه تئاتر مشغول فعالیت بود. 

زین پس مهران ضیغمی با حضور در فیلم ناخونک در سال 1398 به کارگردانی یزدان فتوحی به قاب صدا و سیما بازگشت. وی در سال 1400، در مجموعه تلویزونی پلاک 13 به ایفای نقش پرداخته است. 

 

مجموعه تلویزیونی پلاک 13 با ژانری کمدی به وسیله ی یکی از کارگردانان و تدوین گران سرشناس ایرانی به نام آرش معیریان به تولید رسیده است. مهران ضیغمی به موجب هنر نمایی در این فیلم موفق به همکاری با بازیگران برجسته ای اعم از علی صادقی، حسین رفیعی، امیر حسین صدیق، ستاره حسینی، فرزانه سهیلی، اشکان اشتیاق، اردلان شجاع کاوه، محمود جعفری و نگار عابدی شده است. 

 

وضعیت تأهل و ازدواج مهران ضیغمی 

 

عکس مهران ضیغمی, مهران ضیغمی بازیگر, فیلم های مهران ضیغمی

مهران ضیغمی بازیگر

 

 

متأسفانه اطلاعات دقیقی از وضعیت تأهل و ازدواج مهران ضیغمی در دسترس نمی باشد. با این حال شواهد در دسترس حاکی از آن دارند که مهران ضیغمی ازدواج نکرده است. 

 

علاقه مندی های مهران ضیغمی

 

عکس مهران ضیغمی, مهران ضیغمی بازیگر, فیلم های مهران ضیغمی

مهران ضیغمی فعالیت های مدلینگی به شدت علاقه مند است

 

مهران ضیغمی در سن خردسالی به خوانندگی و خواندن شعر های حافظ علاقه مند بوده است. این چهره به فعالیت های مدلینگی به شدت علاقه مند است و توانسته است در این عرصه به موفقیت والایی برسد. یکی از ویژگی های برجسته ی مهران ضیغمی که در حرفه ی مدلینگی از آن بهره می برد، استفاده از ژست های خاص متناسب با صورت و بدن است.

 

در واقع اصلی ترین عامل انتخاب مهران ضیغمی توسط شرکت و برند های مختلف، قابلیت ژست گرفتن وی بر اساس مدلی است که شرکت ها سفارش می دهند. 

مهران ضیغمی به مثابه ی هنرمندان برجسته در اقصی نقاط جهان به وسیله ی پیج شخصی اینستاگرام با طرفداران خود در ارتباط است. وی در پیج اینستاگرام پست هایی از خوانندگی و تصاویر شخصی را با طرفداران به اشتراک می گذارد. 

 

گفت و گو با مهران ضیغمی 

 

 مهران ضیغمی, عکس های مهران ضیغمی, تصاویر مهران ضیغمی

مهران ضیغمی در فیلم پلاک 13 ایفای نقش کرده است

 

به موجب موفقیت های درخشان مهران ضیغمی در عرصه بازیگری و مدلینگی گفت و گو هایی با این هنرمند خوش ذوق صورت گرفته است. 

در ادامه بخشی از گفت و گو با مهران ضیغمی را بیان می کنیم:

" به نظر من اگر کسی بخواهد از طریق مدلینگی امرار معاش کند، پول خوبی عایدش خواهد شد. بی شک موفقیت در عرصه مدلینگی مستلزم استعداد است. ضرورت دارد فرد در کنار برخورداری از استعداد از یک سری اصول ویژه پیروی کند.

 

در سال های اخیر گمان عامه مردم بر این است که برای ورود به دنیای مدل، داشتن اندام عضلانی اهمیت دارد.

در همین راستا برای دسترسی سریع به اندام عضلانی اقداماتی را در پیش می گیرند که با سلامت بدن در تضاد است. در واقع، مصرف دارو برای حجیم شدن عضلات بدن، روش غیر معقولانه ای است که به کارکرد بدن تداخل وارد می کند. 

 

مدل ها بر اساس نوع کالای تبلیغاتی انتخاب می شوند و تناسب اندام چندان اهمیتی ندارد. بنظر من برای انتخاب شدن به عنوان مدل برخورداری از معیار های اولیه قد و وزن کفایت می کند. 

 

علاوه بر این، موفقیت در مدلینگی، نیازمند شناسایی اندام و ژست هایی است که با بدن هر فرد تناسب یا سازگاری دارد. اگر شما ژست هایی را انتخاب کنید که به بدن و صورتتان می آید، انرژی مثبت را به مخاطب انتقال می دهید. 

 

من در طی سالیان متمادی همواره برای داشتن یک اندام متناسب از یک رژیم غذایی مخصوص پیروی کرده ام. انگیزه ی من برای داشتن تناسب اندام به بازیگری و مدلینگی باز می گردد. "

 

فیلم شناسی مهران ضیغمی 

مجموعه های تلویزیونی 

 پلاک 13 (1400) ناخونک (1398) 
آخرین بازی (1393)  یادآوری (1392) 
 بچه های هور (1384) فصل زرد (1384) 
مردان کوچک (1383)  رانت خوار کوچک (1382) 
جوانی (1380)  زیر آسمان شهر (1380) 
تولدی دیگر (1377)   قطار ابدی (1378 الی 1379)
دنیای شیرین (1376)  --- 

 

فیلم های سینمایی مهران ضیغمی 

پسران آجری (1385)  تارزن و تارزان (1380) 
پشت دیوار شب (1376)  --- 

 

تصاویر مهران ضیغمی

 

عکس مهران ضیغمی, مهران ضیغمی بازیگر, فیلم های مهران ضیغمی

عکس های اینستاگرام مهران ضیغمی 

 

پیج اینستاگرام مهران ضیغمی, مهران ضیغمی, عکس های مهران ضیغمی

مهران ضیغمی در فیلم ناخونک بازی کرده است

 

عکس مهران ضیغمی, مهران ضیغمی بازیگر, فیلم های مهران ضیغمی

مهران ضیغمی بازیگر و مدلینگ

 

فیلم های مهران ضیغمی, مهران ضیغمی و همسرش, پیج اینستاگرام مهران ضیغمی

مهران ضیغمی در کنار پدرش

 

گردآوری:بخش دنیای بازیگران بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: پیشگیری بهتر از درمان

 

عینک طبی,عینک طبی برای فرم صورت,انتخاب عینک طبی بر اساس فرم صورت

عینک طبی برای فرم صورت

 

این واقعیت که استفاده از عینک طبی در بسیاری مواقع ضروری است در کنار یک انتخاب فریم طبی ایده آل می‌تواند مکمل زیبایی و تیپ روزانه هر فرد باشد. انتخاب عینک طبی منحصر به فرد، نشان دهنده شخصیت شما است و یک عینک طبی اصل به شما کمک کند که در هر جمعی اعتماد به نفس داشته باشید، همانطور که یک آرایش جذاب می‌تواند چهره شما را زیباتر نشان دهد، یک مارک معتبر از عینک طبی هم می‌تواند جذابیت زیادی به چهره شما بدهد. برای اینکه با یک فریم طبی جذاب تر به نظر برسیم باید به نکاتی در استفاده از آن توجه کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این موارد آشنا شوید.

 

انتخاب عینک طبی بر اساس فرم صورت

 فریم را بر اساس شکل صورت خود انتخاب کنید. هنگامی که فرم صورت خود را مشخص کردید، باید به دنبال عینک هایی باشید که فرم صورت شما را تکمیل می‌کنند. اگر شکل صورت خود را نمی‌دانید، با اپلیکیشن عینک وحدت می‌توانید به صورت آنلاین فرم صورت خود را جستجو کنید تا به شما در تعیین این موضوع کمک کند. یا از کارشناسان عینک وحدت در هنگام خرید عینک کمک  بگیرید. 

 

عینک طبی,عینک طبی برای فرم صورت,انتخاب عینک طبی بر اساس فرم صورت

انتخاب عینک طبی بر اساس فرم صورت

 

• صورت گرد 

اگر صورت گرد دارید، یعنی زوایای صورتان خیلی مشخص نیست و طول و عرض صورت تقریبا برابر است.

از عینک گرد برای صورت گرد خودداری کنید و باید از عینک های مربعی یا مستطیلی استفاده کنید تا گردی صورت شما متضاد باشد و فرم صورت شما را تکمیل کند.

 

• صورت بیضی

 افراد با صورت های بیضی دارای ویژگی های متعادلی هستند و چانه آنها کمی باریکتر از پیشانی است.

اگر صورت بیضی شکل دارید، فریم های پهن را انتخاب کنید. قاب های شکل هندسی و عینک های چند ضلعی برای صورت های شکل بیضی خوب به نظر می‌رسند. فریم های بزرگ برای صورت بیضی مناسب نیست و فریم های بزرگ می‌توانند تعادل و تقارن طبیعی صورت شما را از بین ببرند.

 

• صورت مستطیلی 

اگر صورت مستطیلی دارید احتمالا یک خط گونه صاف و بلند خواهید داشت و ممکن است بینی بلندتری داشته باشید.

صورت مستطیلی را با فریم های بلندتر متعادل کنید. با انتخاب فریم هایی که طول بیشتری نسبت به عرض دارند، صورت مستطیلی خود را متعادل تر نشان دهید و از قاب های کوچک اجتناب کنید.

 

• صورت مثلثی

فریم های چشم گربه ای یا عریض را برای صورت مثلثی انتخاب کنید. فریم‌هایی در رنگ‌های روشن و همچنین سبک‌های بدون فریم و فریم های باریک و ظریف نیز برای این شکل صورت ایده‌آل هستند.

 

• صورت مربعی 

اگر صورت مربعی دارید، خط فک قوی و پیشانی پهن دارید. عرض و طول صورت شما به یک نسبت است.

از فریم های زاویه دار برای صورت مربعی خودداری کنید. افرادی که صورت‌های مربعی دارند باید به دنبال عینک‌هایی باشند که بیشتر فرم بیضی یا گرد دارد. شما باید از فریم‌های زاویه‌دار اجتناب کنید، زیرا این کار می‌تواند صورت شما را حجیم یا سنگین نشان دهد.

در برنامه عینکولوژی قسمت اول نیز میتوانید با انواع سایز صورت و فرم چهره آشنا شوید.

 

عینک مطابق با ویژگی های صورت

•برای انتخاب عینک با بهترین ویژگی صورت خود را بازی کنید اگر به ویژگی خاصی از چهره خود افتخار می‌کنید، مانند چشمان آبی یا گونه های برجسته خود، به دنبال قاب هایی باشید که این ویژگی صورت را بیشتر نشان می‌دهد. به عنوان مثال، ممکن است فریم های آبی را متناسب با چشمان آبی خود انتخاب کنید، یا ممکن است به دنبال فریم های قرمز رنگی باشید که با موهای قرمز ابروی خود هماهنگ باشد. یا می‌توانید با رنگ متضاد بازی کنید. می‌توانید فریم های بنفش را با چشمان سبز هماهنگ کنید.

 

•رنگ فریمی را انتخاب کنید که مکمل رنگ پوست شما باشد. رنگ پوست شما نیز باید مکمل فریم شما باشد، زیرا عینک هایی که با رنگ پوست شما سازگار باشد اغلب برای شما بهتر به نظر می‌رسند. ثابت شده است که رنگ پوست شما بیشتر از رنگ چشم یا رنگ موی شما برای فریم عینک یک عامل تعیین کننده است. اگر رنگ پوست سردی دارید، به سراغ فریم هایی بروید که نقره ای، مشکی، صورتی، بنفش، آبی، ارغوانی، خاکستری و لاک پشتی تیره هستند. اگر رنگ پوست گرمی دارید، به دنبال فریم هایی باشید که لاک پشتی روشن، طلایی یا عسلی، بژ، سبز زیتونی و قهوه ای هستند. از رنگ های پاستلی و قاب های سفید و مشکی خودداری کنید. مقاله انتخاب عینک بر اساس رنگ پوست نیز راهنمای خوبی در این زمینه است.

 

•ابروهای خود را با فریم خود متعادل کنید. با اطمینان از تناسب ابروهایتان با ظاهر فریم، به صورت خود جلوه بیشتری دهید. اگر فریم های ضخیم و پررنگ با رنگ روشن دارید، ابروهای خود را ساده تا با عینک شما رقابت نکنند. اگر فریم های ساده یا فریم های بدون لبه دارید، ممکن است بخواهید ابروهای خود را پر رنگ تر کنید و توجه بیشتری را به چشمان خود جلب کنید. با استفاده از مداد ابرو، ابروهای خود را به آرامی پر کنید، به دنبال قوس طبیعی ابروهای خود باشید. 

 

استفاده از عینک متناسب با سبک زندگی شما

از عینک هایی استفاده کنید که با سبک کمد لباس شما مطابقت دارد. در نظر بگیرید که چگونه سبک لباس های خود را طبقه بندی می‌کنید. آیا تیپ شما کلاسیک ، مد روز ، یا اسپرت ؟ و بعد از آن راحت تر میتوانید عینک طبی خود را انتخاب کنید.

 

 

مثلا فریم‌های چشم گربه‌ای برای استایل کلاسیک بسیار مناسب است ، اما ممکن است با کمد لباس‌های ورزشی نامناسب به نظر برسند.

 

اگر از رنگ خاصی مانند بنفش زیاد استفاده می‌کنید، از عینک هایی استفاده کنید که با آن رنگ همخوانی دارند.

 

توجه به رنگ و نوع لباسی که می‌پوشید در انتخاب عینک بسیار مناسب است.

 

تصویر حرفه ای خود را با عینک های مناسب شغلتان تقویت کنید. اگر در یک محیط تجاری جدی کار می‌کنید، فریم های محافظه کار اغلب بهترین انتخاب هستند. فریم های بیضی، مستطیل برای یک سبک جدی  به خوبی کار می‌کنند.

 

عینک طبی,عینک طبی برای فرم صورت, مدل عینک برای انواع فرم صورت

مدل عینک برای انواع فرم صورت

 

 برخی از رنگ های رایج برای این سبک طلایی، نقره ای، قهوه ای، خاکستری و شرابی برای زنان است و از قاب هایی با رنگ های روشن یا اشکال غیر معمول خودداری کنید،

 عینک های گریف ( بدون فریم ) یا زیر گریف ( نیم فریم ) با رنگ های طلایی و نقره ای برای مدیران بسیار مناسب است.

 

اگر در محیط های خلاقانه و هنری کار می‌کنید میتوانید سبک های خاصی از عینک را امتحان کنید و در انتخاب عینک جسارت بیشتری داشته باشید.

 

عینک های  طبی ورزشی راحت برای یک سبک زندگی فعال و ورزشکاری مناسب است . برای ورزش کردن حتما عینکی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند. به عنوان مثال، عینک هایی را انتخاب کنید که دارای عدسی های پلاریزه هستند یا عدسی های پلی کربناتی که در برابر شکستن مقاومت می‌کنند. عینک های بیس دار که کاملا روی صورت را میپوشانند و یا اینکه در انتهای دسته کش نگه دارنده دارند برای ورزش مناسب است.

 

اگر پدر و مادر هستید از عینک کاربردی استفاده کنید. این به معنی شیک نبودن نیست. قاب های ساده و در عین حال شیک و با متریال ساخت منعطف و مقاوم در برابر ضربه گزینه خوبی برای شماست. می‌توانید با انتخاب قاب های فلزی یا الگوهای ساده، حس شخصی را به آن اضافه کنید. رنگ‌های اصلی مانند مشکی، نقره‌ای و خاکستری انتخاب‌های خوبی هستند، اما می‌توانید با انتخاب عینک‌هایی در رنگ‌های غیرمعمول مانند آلویی و سبز ملایم، به استایل خود شخصیت ببخشید.

 

عینکی را انتخاب کنید که نشان دهنده عشق شما به مد باشد. اگر می‌خواهید نشان دهید که خلاق و باهوش و به روز هستید، از آزمایش سبک های منحصر به فرد و رنگارنگ نترسید. قاب های مدرنی را در نظر بگیرید که از فلز ساخته شده اند و دارای طراحی هندسی هستند. یا   عینک های بزرگ کائوچویی در رنگ‌ها روشن یا الگوهای خاص مانند عینک گل دار  برای نشان دادن یک سبک عجیب و غریب عالی هستند.

 

مدل دادن با مو و آرایش

یک فریم عینک برای مدل موی خود انتخاب کنید. مدل مو و عینک میتواند مکمل بسیار مهمی برای هم باشند . ممکن است کوتاه کردن موهای شما بدون عینک خوب به نظر برسد، اما وقتی عینک می‌زنید متفاوت به نظر می‌رسد. یک عینک مربعی برای موهای بلند و صاف بسیار مناسب است . اگر چتری دارید، یک فریم سبک را امتحان کنید. به طور کلی فریم های روشن را با موهای مدل داده شده و فریم های پررنگ را با مدل موی ساده تکمیل کنید.

 

عینک طبی مناسب رنگ موهایتان را بپوشید. سعی کنید رنگ عینک تان را با رنگ اصلی موهایتان هماهنگ کنید. برای موهای قهوه ای یا مشکی، فریم تیره یا متالیک بپوشید. اگر موهایتان بلوند است، یک عینک با لبه‌های روشن یا بدون فریم را امتحان کنید. مو قرمزها می‌توانند تقریباً هر رنگی از فریم ها را کار کنند، به جز سفید یا زرد.

 

با سایه چشم و خط چشم بازی کنید. فقط به این دلیل که پلک های شما پشت یک عینک قرار دارند، به این معنی نیست که باید آنها را خالی بگذارید. آرایش می‌تواند استایل عینک شما را تقویت کند. با کشیدن خط چشم گربه ای یا استفاده از سایه چشم با رنگ روشن، چشمان خود را نشان دهید. سایه چشم روشن چشم‌های شما را برجسته می‌کند، اما سایه‌های تیره‌تر و پررنگ‌تر ممکن است چشمان شما را خیلی تیره نشان دهد.

 

همچنین می‌توانید از سایه چشمی استفاده کنید که مکمل رنگ عینک شما باشد. به عنوان مثال، اگر از فریم های زرد استفاده می‌کنید، سایه چشم آبی را انتخاب کنید.

 

از رژ لب استفاده کنید تا فریم های خود را زیباتر کنید. برای فریم های طبی زنانه مشکی و مربعی، رژ لب قرمز گیلاسی را امتحان کنید. اگر از عینک هایی با فریم کاراملی استفاده می‌کنید، رنگ لب قرمز نارنجی را امتحان کنید. رژ لب پررنگ اما با هر عینکی عالی به نظر می‌رسد. 

 

در انتها این نکته یادآوری اش مفید فایده است که اولین بخش از صورت هر فرد در ملاقات اول وی، چشمانش هست که دیده می شود و بالطبع اگر فرد عینکی هم باشد عینک هر فردی مهمترین شاخصه صورت وی خواهد شد. 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: اطلاعات دارویی

 

منع مصرف کاربیدوپا-لوودوپا, عوارض جانبی کاربیدوپا-لوودوپا

موارد مصرف کاربیدوپا-لوودوپا

مشخصات کاربیدوپا-لوودوپا

• نام دارو: کاربیدوپا-لوودوپا

• نام لاتین: Carbidopa levodopa

• نام تجاری: SINEMET

• رده دارویی: ضد پارکینسون

• اشکال دارویی: قرص

• فروش دارو: بانسخه

موارد مصرف کاربیدوپا-لوودوپا

• درمان علائم بیماری پارکینسون

• علائم مشابه پارکینسون (مانند لرزش، سفتی، مشکل در حرکت) 

موارد منع مصرف کاربیدوپا-لوودوپا

• حساسیت به هر یک از مواد تشکیل دهنده کاربی دوپا لوودوپا

• گلوکروم زاویه باریک

• استفاده از مهار کننده های مونوآمین اکسیداز در 14 روز اخیر

• مصرف داروی رزرپین یا تترابنزاین

مقدار و نحوه مصرف کاربیدوپا-لوودوپا
>مقدار، نوع و توالی زمانی داروهایی که مصرف می کنید به موارد زیر بستگی دارد:

• سن بیمار

• نوع و شدت بیماری تحت درمان

• نحوه واکنش به اولین مقدار مصرفی دارو

• سایر شرایط پزشکی بیمار

 

• معمولاً 3 تا 4 بار در روز مصرف می شود.

• از این دارو به طور منظم استفاده کنید تا بیشترین سود را از آن ببرید. برای کمک به یادآوری، آن را هر روز در زمان های معینی مصرف کنید.

• بدون مشورت با پزشک مصرف این دارو را قطع نکنید. برخی از شرایط ممکن است با قطع ناگهانی این دارو بدتر شوند.

عوارض جانبی کاربیدوپا-لوودوپا

• سرگیجه ، سبکی سر  ، ، مشکل در خواب 

• حالت تهوع ، استفراغ 

• از دست دادن اشتها

• رویاهای غیر معمول

• تیره شدن رنگ بزاق ، ادرار یا عرق

• برخی از افرادی که این دارو را مصرف می کنند در طول فعالیت های معمول روزانه خود (مانند صحبت کردن با تلفن، رانندگی) به طور ناگهانی به خواب رفته اند. در برخی موارد، خواب بدون هیچ گونه احساس خواب آلودگی از قبل رخ داده است.

• در صورت داشتن هر گونه عوارض جانبی جدی، فوراً به پزشک خود اطلاع دهید، از جمله: حرکات جدید/بدتر شدن آنها که نمی توانید کنترل کنید/ اسپاسم، افزایش چشمگیر پلک زدن / تکان دادن چشم ، غش ، تغییرات بینایی (مانند تاری دید، دوبینی)، درد چشم ، درد شدید معده / شکم ، مدفوع سیاه/قیری، استفراغ شبیه تفاله قهوه، تغییرات روانی/خلقی (مانند گیجی، بی قراری، توهم )، علائم عفونت (مانند گلودرد که از بین نمی رود)، خونریزی/کبودی آسان، خستگی غیرعادی، گزگز دست ها/پاها، میل شدید غیرمعمول (مانند افزایش قمار، افزایش میل جنسی).

• در صورت داشتن هر گونه عوارض جانبی بسیار جدی، از جمله: درد قفسه سینه ، فوراً به پزشک کمک کنید.

• قطع یا کاهش ناگهانی دوز این دارو به ندرت ممکن است باعث یک بیماری بسیار جدی به نام سندرم بدخیم نورولپتیک (NMS) شود. در صورت داشتن هر یک از علائم زیر فوراً به پزشک کمک کنید: تب، سفتی غیرعادی ماهیچه، گیجی شدید، تعریق ، ضربان قلب سریع/نامنظم، تنفس سریع.

• واکنش آلرژیک بسیار جدی به این دارو نادر است. با این حال، در صورت مشاهده علائم یک واکنش آلرژیک جدی ، از جمله: بثورات پوستی ، خارش / تورم (به ویژه در صورت / زبان / گلو)، سرگیجه شدید، مشکل تنفسی ، فوراً به پزشک کمک کنید.

نکته: در صورت مشاهده هر کدام از این علائم حتما به پرشک خود اطلاع دهید.

 

داروی کاربی دوپا/لوودوپا, داروی پارکینسون, موارد مصرف کاربیدوپا-لوودوپا

عوارض داروی کاربیدوپا-لوودوپا

تداخل دارویی کاربیدوپا-لوودوپا

• داروهای ضد روان پریشی (مانند کلرپرومازین ، هالوپریدول ، تیوریدازین)

• داروهای خاصی که برای درمان فشار خون بالا استفاده می شوند (مانند متیل دوپا)

• مصرف مهارکننده های MAO با این دارو ممکن است باعث تداخل دارویی جدی (احتمالاً کشنده) شود.

• مصرف مهارکننده های MAO (ایزوکاربوکسازید ، لینزولید ، متاکسالون ، متیلن بلو، موکلوبمید، فنلزین ، پروکاربازین ، ترانیل سیپرومین) خودداری کنید. بیشتر مهارکننده های MAO نیز نباید به مدت دو هفته قبل از درمان با این دارو مصرف شوند.

• برخی از مهارکننده های MAO ( رازاگیلین ، سافینامید، سلژیلین) ممکن است با نظارت دقیق توسط پزشک استفاده شوند.

نکته: برای جلوگیری از این تداخل، لیست تمام داروهایی که مصرف می کنید را در اختیار پزشکتان قرار دهید.

موارد احتیاط مصرف کاربیدوپا-لوودوپا

• حساسیت به داروهای دیگر: قبل از مصرف این دارو ، اگر به کاربیدوپا یا لوودوپا حساسیت دارید ، به پزشک یا داروساز خود اطلاع دهید یا اگر آلرژی دیگری دارید. این محصول ممکن است حاوی مواد غیر فعالی باشد که می تواند باعث واکنش های آلرژیک یا مشکلات دیگر شود. برای اطلاعات بیشتر با داروساز خود صحبت کنید.

 

• مصرف کاربیدوپا-لوودوپا در دوران بارداری: در دوران بارداری، این دارو باید فقط در صورت نیاز مصرف شود. خطرات و فواید آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

 

• مصرف کاربیدوپا-لوودوپا در دوران شیردهی: لوودوپا در مقادیر کم وارد شیر مادر می شود و ممکن است بر میزان تولید شیر شما تأثیر بگذارد. مشخص نیست که آیا کاربیدوپا به شیر مادر منتقل می شود یا خیر. قبل از شیردهی با پزشک خود مشورت کنید.

 

• مصرف کاربیدوپا-لوودوپا در سالمندان: اقدامات احتیاطی مدیریت یا نظارت: عصبی/روانی-خطرات اضطراب، گیجی و توهم.نظارت بر افت فشار خون و آریتمی.

 

• مصرف کاربیدوپا-لوودوپا در کودکان: احتیاط شدید: بدون ایمنی و اثربخشی

نحوه عملکرد

• تصور می‌شود که بیماری پارکینسون به دلیل وجود کمی ماده طبیعی (دوپامین) در مغز ایجاد می‌شود.

• لوودوپا در مغز به دوپامین تبدیل می شود و به کنترل حرکت کمک می کند. 

• کاربیدوپا از تجزیه لوودوپا در جریان خون جلوگیری می کند، بنابراین لوودوپا بیشتری وارد مغز می شود. 

• کاربیدوپا همچنین می تواند برخی از عوارض جانبی لوودوپا مانند تهوع و استفراغ را کاهش دهد.

شرایط نگهداری کاربیدوپا-لوودوپا

• در دمای اتاق به دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

توصیه هایی برای مصرف کنندگان کاربیدوپا-لوودوپا

• مصرف این دارو همراه با غذا ممکن است به کاهش حالت تهوع کمک کند. بهتر است در طول درمان از رژیم غذایی پر پروتئین اجتناب کنید، مگر اینکه پزشک شما دستور دیگری بدهد.

• قبل از استفاده از این دارو، تاریخچه پزشکی خود را به پزشک یا داروساز خود بگویید، به ویژه در موارد: بیماری کبد ، گلوکوم ، مشکلات تنفسی (مانند آسم)، بیماری قلبی (مانند حمله قلبی ، ضربان قلب نامنظم)، بیماری کلیوی ، زخم معده / روده، اختلالات روانی / خلقی (مانند افسردگی ، اسکیزوفرنی)، اختلالات خونی ، تشنج ، اختلالات خواب.

• این دارو ممکن است باعث سرگیجه یا خواب آلودگی شما شود. تا زمانی که علایم شما شما برطرف نشود رانندگی نکنید، از ماشین آلات استفاده نکنید یا کاری را که نیاز به هوشیاری دارد انجام ندهید.

تذکر مهم

مطلبی که مطالعه می‌کنید صرفا جنبه‌ی افزایش آگاهی دارد؛ خود درمانی و تجویز دارو با تکیه بر این مطالب جایز نیست. برای مصرف دارو حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

گردآوری: بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب,هدیه کریسمس
دادن هدیه کریسمس به زرافه های باغ وحشی در گواتمالا/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,  جنبش اعتراضی
اعضای جنبش اعتراضی "نسل آخر" روی طبقه فوقانی درخت کریسمس در مقابل دروازه ورودی شهر برلین آلمان/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,شیرجه
شیرجه به درون دریاچه ای یخزده در شنیانگ چین/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,تیم ملی فوتبال
استقبال از اعضای تیم ملی فوتبال مراکش پس از بازگشت از جام جهانی در شهر رباط/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,قطار شهر پکن
یک مسافر ایستگاه قطار شهر پکن چین با لباس محافظ در برابر کرونا/ بلومبرگ
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, مجازات شلاق علیه یک زن
اعمال مجازات شلاق علیه یک زن جوان اندونزیایی از سوی پلیس شریعت در آچه اندونزی به جرم ارتباط با یک مرد نامحرم/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, بنای سنگی
تجمع گروهی از ایرلندی ها در یک بنای سنگی چند هزار ساله برای مشاهده انقلاب زمستانی و نخستین طلوع آفتاب فصل زمستان/ گتی ایمجز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, فوک فیلی
یک فوک فیلی در میان کلونی پنگوئن ها در جزیره ای در قطب جنوب/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, ولودیمیر زلنسکی
نخستین سفر خارجی "ولودیمیر زلنسکی" رییس جمهوری اوکراین به خارج پس از آغاز جنگ اوکراین. زلنسکی روز چهارشنبه به آمریکا سفر کرد و در کاخ سفید با "جو بایدن" رییس جمهوری آمریکا دیدار و گفتگو کرد./ رویترز

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

بیوگرافی مهسا مهجور, مهسا مهجور در سریال بچه مهندس, مهسا مهجور و همسرش

عکس مهسا مهجور بازیگر

 

زندگی نامه مهسا مهجور + عکس های همسر و دخترش

مهسا مهجور متولد 18 اسفند 1353 می باشد. وی دارای مدرک دیپلم تئاتر از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. علاوه بر این فارغ التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی با مدرک لیسانس جامعه شناسی می باشد. این چهره در عرصه های مختلف هنری اعم از بازیگری در تلویزیون، سینما، تئاتر، مجری گری و استاد دانشگاه سابقه فعالیت دارد. 

چکیده ای از بیوگرافی مهسا مهجور

نام اصلی: مهسا مهجور

تاریخ تولد: 18 اسفند 1353

محل تولد: تهران

وضعیت تأهل: متأهل

پیشه یا حرفه: بازیگر

 

بیوگرافی کامل مهسا مهجور

 

عکس مهسا مهجور و دخترش, فیلم های مهسا مهجور, مهسا مهجور

مهسا مهجور فرزند مسعود مهجور مدیر تولید در عرصه ی بازیگری است

 

مهسا مهجور زاده ی 18 اسفند 1353 می باشد. وی در دوره نوجوانی در مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در رشته بازیگری تئاتر تحصیل کرده است. 

مهسا مهجور فارغ اتحصیل دانشگاه علامه طباطبایی با مدرک لیسانس جامعه شناسی می باشد.

 

این چهره در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده است و تجربه مجری گری دارد. یکی از برنامه های تلویزیونی محبوبی که مهسا مهجور در آن به عنوان مجری حضور یافته است، مسابقه راز سیب می باشد. 

 

پدر مهسا مهجور، مسعود نام دارد. مسعود مهجور یک مدیر تولید مطرح در ایران است که در عرصه بازیگری نیز فعالیت می کند. 

مهسا مهجور در کنار فعالیت های هنری در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر به عنوان استاد تدریس می کند. 

 

از سری نقش های برجسته ی مهسا مهجور می توان به حضور در فیلم سینمایی رخساره اشاره کرد. محتوای فیلم سینمایی رخساره درباره ی یک دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی سالمندان به نام تینا است که در راستای تکمیل تحقیقات وارد خانه سالمندان می شود. این فیلم به کارگردانی امیر قوی دل تولید شده است. 

 

آغاز فعالیت مهسا مهجور

 

مهسا مهجور, زندگی نامه مهسا مهجور, عکسهای مهسا مهجور

فیلم رخساره از سری فعالیت های برجسته ی مهسا مهجور است

 

مهسا مهجور در سال 1373 برای نخستین بار با حضور در نمایش "سلطان مار" تجربه بازی در تئاتر را کسب کرد. وی در عضویت گروه مروارید قرار دارد و از شاگرد های یکی از بازیگران برجسته ی سینما، تئاتر و تلویزیون به نام گلاب آدینه محسوب می شود. 

 

در بازه ی زمانی که مهسا مهجور در نمایش های تئاتر به ایفای نقش می پرداخت، در برنامه فرزاندن ایران به عنوان مجری ظاهر شد. حدود دو سال پس از کسب تجربه مجری گری در قاب تلویزیون برای نخستین بار در سریال "بهار آسمانی" هنر نمایی کرد. 

 

سریال بهار آسمانی به کارگردانی مهدی نوربخش در سال 1375 به تولید رسیده است. پس از شکوفا شدن استعداد خانوم مهجور در عرصه بازیگری، از وی در خصوص بازی در فیلم های متعددی اعم از فرزندان ایران، لانه شیطان، فردا دیر است، کاشانه و کلبه سپید دعوت شد. 

 

مهسا مهجور پس از ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی "همه بچه های من" در سال 1388 از دنیای بازیگری فاصله گرفت. زین پس حدود 11 بعد از همکاری با مرضیه برومند، با هنر نمایی در سریال دیدنی و جذاب " بچه مهندس" در سال 1399 به فعالیت در عرصه بازیگری بازگشت. 

 

مجموعه تلویزیونی بچه مهندس 3 تحت کارگردانی علی غفاری در چهار فصل به تولید رسیده است. مهسا مهجور در راستای تولید فیلم بچه مهندس 3 در نقش نسیم جفرودی دوست تینا به ایفای نقش پرداخته است. وی در این راستا با بازیگر هایی نظیر ثریا قاسمی، کامران تفتی، روزبه حصاری، فرهاد قائمیان، فریده دریامج، اتابک نادری و کاوه سماک باشی به همکاری پرداخته است. 

 

فعالیت های مهسا مهجور در عرصه تئاتر 

 

عکسهای مهسا مهجور, عکس مهسا مهجور, بیوگرافی کامل مهسا مهجور

مهسا مهجور و دخترش لنیا

 

 

عمده تمرکز مهسا مهجور در عرصه هنر به تئاتر اختصاص دارد. این چهره به موجب ایفای نقش های بی نظیر در تئاتر موفق به کسب جایزه های متعدد شده است. 

مهسا مهجور در خصوص بازی در نمایش دو نفره "جنایات و مکافات" تحت کارگردانی چیستا یثربی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در سال 1385 شد. این جایزه در مسکو از جشنواره بین المللی آثار کلاسیک روس به مهسا مهجور تعلق گرفت. 

 

عنوان بهترین و ماندگار ترین بازی های تئاتر در طول تاریخ تئاتر ایران به بازی مهسا مهجور در نمایش " یک شب دیگر هم بمان سیلویا" باز می گردد. وی به موجب هنر نمایی در نقش یک شاعر، مقاله نویس و  نویسنده داستان های کوتاه آمریکایی به نام سیلویا پلات در جشن بازیگر عنوان بهترین بازیگر سال تئاتر را کسب کرد. 

 

از سری فعالیت های هنری مهسا مهجور در تئاتر می توان به سلطان مار، اتوبوسی به نام هوس، چرخه ی آتش، حکایت مطربان این دیار، یک قاب برای همیشه، زنی برای همیشه و دخترک شب طولانی اشاره کرد. 

 

وضعیت تأهل و ازدواج مهسا مهجور

 

فیلم های مهسا مهجور, مهسا مهجور, زندگی نامه مهسا مهجور

مهسا مهجور و همسرش

 

مهسا مهجور، بازیگر خوش ذوق و پرنشاط تئاتر متأهل است. همسر وی ایرج نسیمی نام دارد. ثمره ی عشق خانم مهجور با آقای نسیمی یک دختر به نام لنیا است که زاده ی تیر ماه 1395 می باشد. 

 

علاقه مندی های مهسا مهجور 

 

 عکس مهسا مهجور و دخترش, فیلم های مهسا مهجور, مهسا مهجور

مهسا مهجور به مجری گری علاقه مند است

 

مهسا مهجور به فعالیت در عرصه مجری گری علاقه مند است. نخستین فعالیت مجری گری وی به مسابقه راز سیب در سال 1375 اختصاص دارد. این مسابقه تلویزونی در 30 قسمت به وسیله ی محمد صادق جلالی تولید شد که خانم مهجور در آن به همراه فرهاد جم به عنوان مجری برنامه ظاهر شدند. 

 

یکی دیگر از تجربه های مهسا مهجور در عرصه مجری گری، در برنامه فرزندان ایران بوده است. این برنامه در سال 1375 به وسیله ی امیر سماواتی ساخته شده است. 

مهسا مهجور در رشته های ورزشی تکواندو و دفاع شخصی فعالیت می کند. وی به نواختن ساز دف علاقه مند است و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. 

 

گفت و گو با مهسا مهجور 

به موجب شهرت مهسا مهجور در ایران، گفت و گو هایی با این بازیگر و مجری مجرب صورت گرفته است. 

در ادامه بخشی از گفت و گو با مهسا مهجور را بیان می کنیم:

" من در بازه ی زمانی 9 ماه که باردار بودم، به موجب فعالیت های ورزشی موفق شدم در نمایش "حساب پرداخت نمیشه" هنر نمایی کنم. در واقع  معتقدم اصلی ترین عاملی که سبب تداوم من در دوره بارداری شد، ورزش های بی وقفه ای است که انجام می دهم. 

 

زمانی که با فرزند کوچکم بر روی صحنه تئاتر حاضر می شدم، نهات لذت را از اجرای نمایش می بردم. من احساس می کردم فرزندم قادر است با شرایط جدید رابطه مناسبی برقرار کند. 

 

در حالت های عادی روزمره به موجب بارداری قادر به انجام برخی امورات نبودم. اما به محض قدم گذاشتن در صحنه تئاتر مساله بارداری از ذهنم رخت بر می کند و به صورت معمولی به اجرای فعالیت های پر جنب و جوش می پرداختم. 

 

من در عرصه تئاتر به اجرای نقش هایی علاقه دارم که فضای ایرانی در آن حاکم باشد. با این وجود در تئاتر هایی که یک اثر خارجی هستند، اعم از "حساب پرداخته نمی شه" به ایفای نقش پرداخته ام. "

 

آثار مهسا مهجور 

مجموعه های تلویزیونی مهسا مهجور 

بچه مهندس (1399)   همه بچه های من (1388)
روز رفتن (1385)  خواستگاران (1386) 
مار و پله (1384)  فرستاده (1381) 
 کلبه سپید (1379) کاشانه (1378) 
فردا دیر است (1376)  لانه شیطان (1377) 
فرزندان ایران (1375)  بهار آسمانی (1375) 

 

فیلم های سینمایی مهسا مهجور 

رخساره (1380)   دوشیزه (1381)
آرامش در میان مردگان (1384)  --- 

 

تئاترهای مهسا مهجور 

سلطان مار  هتل عروس 
 خانه برناردا آلبا زنی برای همیشه 
دخترک شب طولانی  یک قاب برای همیشه 
چشم بد دور   آوای باد 
اتوبوسی به نام هوس  عروسی خون  
چرخه آتش   حکایت مطران این دیار  

 

عکس های مهسا مهجور 

 

 عکسهای مهسا مهجور, عکس مهسا مهجور, بیوگرافی کامل مهسا مهجور

مهسا مهجور در فیلم سینمایی دوشیزه ایفای نقش کرده است

 

فیلم های مهسا مهجور, مهسا مهجور, زندگی نامه مهسا مهجور

مهسا مهجور در کنار پدر و دخترش

 

بیوگرافی مهسا مهجور, مهسا مهجور در سریال بچه مهندس, مهسا مهجور و همسرش

مهسا مهجور و دخترش در سریال بچه مهندس 3

 

فیلم های مهسا مهجور, مهسا مهجور, زندگی نامه مهسا مهجور

مهسا مهجور در عرصه ی تئاتر و تلوزیون فعالیت کرده است

 

گردآوری:بخش بازیگران بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

پنج شنبه 101 دی 1  3:43 عصر

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh, تصاویر پروفایل با حروف sh

عکس پروفایل حرف SH

 

عکسهای پروفایل حرف SH

اگر تمایل دارید، از این تصاویر متناسب با حروف اول اسم خود یا مخاطب خاصتان برای عکس پروفایل استفاده کنید. همراه بیتوته باشید.

تصاویر پروفایل حرف SH

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh, پروفایل حرف sh

پروفایل با حروف sh

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh, عکس نوشته حرف انگلیسی sh

 تصاویر پروفایل با حروف sh

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh, حروف انگلیسی sh با طرح زیبا

پروفایل حرف sh

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh,عکس حروف sh

عکس نوشته حرف انگلیسی sh

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh,پروفایل sh

حروف انگلیسی sh با طرح زیبا

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh, عکس ش انگلیسی

عکس حروف sh

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh,عکس ش انگلیسی برای پروفایل

پروفایل sh

 

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh, حروف اول اسم sh

عکس ش انگلیسی

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh, تصاویر پروفایل با حروف sh

عکس ش انگلیسی برای پروفایل

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh, پروفایل حرف sh

حروف اول اسم sh

 

عکس پروفایل حرف SH, پروفایل با حروف sh, عکس نوشته حرف انگلیسی sh

پروفایل حرف sh

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
دوشنبه 103 اردیبهشت 24
امروز:   1911 بازدید
دیروز:   1543  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
عاشق آسمونی
EMOZIONANTE
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
لنگه کفش
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com