سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
دلت را با پند زنده کن و با بی رغبتی بمیران و با یقین نیرو بخش و با حکمت روشن ساز . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

چهارشنبه 101 بهمن 19  7:28 عصر

مجموعه: بازیهای محلی

 

بازی قوطی کبریت,بازی جذاب قوطی کبریت,مسابقه جذاب قوطی کبریت

بازی قوطی کبریت

 

مسابقه جذاب قوطی کبریت

یکی از بازیهای ساده و خنده دار که در مهمانی ها بچه ها می توانند بازی کنند مسابقه قوطی کبریت است. ولی این بازی فقط بچه ها نمی توانند بازی کنند، بلکه بزرگسالان هم برای سرگرمی می توانند این بازی را انجام دهند.

بازی قوطی کبریت

تعداد بازیکنان: از شش نفر به بالا

وسایل: پوشش دو عدد قوطی کبریت

 

نحوه بازی قوطی کبریت

بازیکنان به دو گروه تقسیم می شوند و هر تیم در حالی که دستشان را در پشت خود به هم قلاب کرده اند، در صف پشت سر یکدیگر می ایستند(با توجه به سن بازیکنان و اینکه آیا خجالتی هستند یا نه، بهتر است در هر صف به صورت یک در میان دختر و پسر بگذارید.)

 

اولین فرد از هر دو صف پوشش قوطی کبریت را روی بینی خود می گذارد و با شنیدن صدای شروع، فقط با استفاده از بینی، قوطی کبریت را به بازیکن بعدی می دهد و این کار به همین صورت تا پایان آخرین نفر ادامه پیدا می کند. چنانچه هر یک از بازیکنان قوطی کبریت را انداخت، مجددا این حرکت از نفر اول صف آغاز می شود و به همان صورت دوباره ادامه پیدا خواهد کرد. نخستین گروهی که قوطی کبریت را به آخر صف برساند برنده بازی خواهد شد.

 

 

بعضی از اشخاص فکر می کنند که نژاد افراد را با توجه به نوع بینی ای که هر یک از آنها دارند باید به دو دسته تقسیم کرد: طبق این نظریه، همه ما دارای بینی بلند وکشیده و یا کوتاه و پهن هستیم. گذاشتن دوستتان در گروه بندی مناسب،خود یک بازی است و بحث در مورد اینکه هر یک از افراد چه نوع بینی دارند می تواند به جذابیت مسابقه قوطی کبریت اضافه کند، بویژه اگر چند بازیکن با بینی های بلند و کشیده در یک تیم جای بگیرند،کار را برای بازیکنان با به خصوص بینی کوتاه و پهن سخت می تواند برنده شود. پیشنهاد می کنیم این بازی را انجام دهید و لذت ببرید.

 

بازی قوطی کبریت,بازی جذاب قوطی کبریت,بازی زیبای قوطی کبریت

مسابقه قوطی کبریت

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

چهارشنبه 101 بهمن 19  7:27 عصر

طالع بینی هفتگی (15 بهمن تا 21 بهمن 1401)

 

طالع بینی هفتگی , فال و طالع بینی , فال هفتگی

طالع بینی هفتگی

 

فال هفته (15 بهمن تا 21 بهمن 1401)

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه نکنید. به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

 

فال هفته متولدین فروردین

سالی پر از امید و شادی برای متولدین فروردین است. این هفته به دلیل اتصال ماه و مریخ به نتایج مورد نظر می رسید. ممکن است در روابط شخصی شما فراز و نشیب هایی وجود داشته باشد. ممکن است با همسرتان مشاجره یا درگیری وجود داشته باشد. حتی افراد متولدین فروردین متاهل نیز ممکن است در روابط خود با مشکلاتی مواجه شوند. استرس عاطفی، نفس، لطف و تعهدات ناخواسته ممکن است به رابطه شما آسیب برساند.

 

قرارهای اجتماعی بدون برنامه با نزدیکان و عزیزان دلتان را پر از تعجب و شادی می کند. ممکن است جهش بزرگی در مخارج شما رخ دهد. اما پرتوی از امید و لحظات شادی که با گذار خورشید در طالع شما اعطا می شود وجود دارد. حرفه ای ها ممکن است در ساختار حقوق خود افزایش پیدا کنند. ممکن است مجبور شوید مقداری پول خرج کنید اگر برای مهمانی خانه یا مراسم خانوادگی با نزدیکان و عزیزان خود برنامه ریزی کرده اید.

 

انطباق یک سبک زندگی سالم از مشکل سالم شما جلوگیری می کند. در هر کاری که در محل کار به شما داده می شود، شرکت کنید. سالی پر از فرصت برای دانش آموزان است. با لطف زحل و فداکاری شما، ممکن است ورود خود را به یک موسسه بین المللی زبان ها پاک کنید.

 

فال هفته متولدین اردیبهشت

ممکن است در این هفته به دلیل حرکت ماه احتمال گذراندن زمان موثر با خواهر و برادر و اعضای خانواده وجود داشته باشد. ممکن است در زندگی روزمره کمی طراوت وجود داشته باشد زیرا می توانید با خواهر و برادر به سفر و گردش بروید. طبق توصیه مریخ باید بتوانید خشم و عصبانیت و رفتار پرخاشگرانه خود را کاهش دهید.

 

این هفته از نظر مسائل بهداشتی رضایت بخش خواهد بود. محتاط بودن و پشتکار بودن در تمام این هفته برای برخورداری از سلامتی عالی می تواند مهم باشد. انجام معاینات منظم سلامتی و دوری از بلند کردن وسایل سنگین برای داشتن اوقاتی مطلوب ممکن است مفید باشد. نگرش مثبت شما می تواند باعث شادی و خوشبختی در ازدواج و روابط عشقی شود. پیشنهاد رابطه ممکن است توسط برخی افراد دریافت شود.

 

تغییرات در زحل ممکن است کار سخت و پشتکار بیشتری را از افراد شاغل برای به دست آوردن قدردانی و نتایج مطلوب طلب کند. افرادی که ممکن است در حال برنامه ریزی برای ادامه تحصیل در رشته ورزشی یا پذیرش برای تحصیلات عالی باشند، می توانند با کمک سیارات مریخ و ماه موفق شوند. دو سیاره مریخ و ماه ممکن است از شما حمایت کنند تا ابتکار عمل را به عهده بگیرید و تلاش کنید تا کارها در حرفه و تحصیلاتتان هموارتر شود.

 

فال هفته متولدین خرداد

به طور کلی در این هفته باید صبور باشید و از هر گونه تصمیم سریع و همچنین تهاجمی با عجله اجتناب کنید. ماه و مریخ ممکن است به شما کمک کنند تا برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود ریسک کنید، اما بخش تأیید را از دست ندهید تا همه چیز طبق برنامه شما پیش برود. از نظر پولی و مالی، این هفته مشتری ممکن است به شما کمک کند.

 

انتقال راهو و مشتری به شما پیشنهاد می کند که از دادن پول به دیگران خودداری کنید زیرا ستاره ها سرنخ هایی را ارائه می دهند که اگر پول قرض دهید ممکن است به راحتی قابل بازیابی نباشد. ممکن است از سالمندان خود حمایت خوبی دریافت کنید. تلاش سخت و پشتکار شما ممکن است مورد قدردانی افراد مسن نیز قرار گیرد. کسانی از شما که قصد دارید با همسرتان به گردش بروید، ممکن است برای این هفته برنامه ریزی کنید.

 

عشق و عاشقی ممکن است در مرحله اول این هفته وجود داشته باشد. دور هم جمع شدن کوچک با همسر و همچنین خانواده ممکن است وجود داشته باشد. ناراحتی خواب و درد در پا و دست ممکن است وجود داشته باشد که نیاز به مراقبت دارد. این هفته ممکن است مشکلاتی برای سلامتی به همراه نداشته باشد، اما توصیه می شود سلامت خود را به خوبی بررسی کنید.

 

فال هفته متولدین تیر

هزینه های مرتبط با بهداشت شخصی و تزئینات ممکن است. مادر شما و خانواده اش حق دریافت حمایت مالی از جانب شما را دارند. امکان بازسازی در یک محیط تجاری یا اداری وجود دارد. ممکن است همسر برخی از شما حمایت مالی دریافت کنند. کودکان می توانند با پرداخت هزینه های مراقبت های بهداشتی و پیشرفت تحصیلی خود سرمایه گذاری کنند.

 

اختلافات در محل کار می تواند منبع اصلی تنش باشد. به فرصت پیش رو که ممکن است در ارتباط با کار جدید برایتان پیش بیاید، به خوبی توجه کنید. مشتری و راهو هر دو نشان می دهند که می توانید یک فرصت شغلی امیدوارکننده یا یک سرمایه گذاری تجاری جدید هیجان انگیز را به دلیل عدم دانش یا ارتباطات ضعیف خود از دست بدهید. برخی از شما ممکن است نیاز به سفرهای کاری غیرمنتظره داشته باشید.

 

تمایل به ثبت نام در برنامه های مهندسی چیزی است که سفر به مریخ ممکن است الهام بخش آن باشد. این امکان وجود دارد که برخی از شما در یک برنامه تحصیلی زبان پذیرفته شوید. سیارات در حال عبور به مهاجرت بین المللی در نتیجه آموزش رسمی اشاره می کنند. تضاد بین ماه و مریخ می تواند در شراکت های صمیمی آشکار شود. هم مشتری و هم راهو از شما خواستند که برای جلوگیری از سوء تفاهم، یک گفتگوی باز و صادقانه با طرف مقابلتان داشته باشید.

 

فال هفته متولدین مرداد

جنبش زهره می تواند هزینه های مالی را برای جشن های کوچکی که ممکن است در خانه باشد به همراه داشته باشد. هزینه های مربوط به کار ازدواج نیز ممکن است رخ دهد. افراد در زمینه کسب و کار ممکن است در پروژه های جدید موفق شوند. مشتری همچنین می تواند فرصت هایی را از کشورهای خارجی برای شما فراهم کند. مشاجره ها و بحث های غیرضروری با شریک تجاری یا همکارتان ممکن است به شما استرس وارد کند، بنابراین از آنها اجتناب کنید. اگر در تجارت عمده فروشی هستید،

 

احتمالاً در این هفته سود بیشتری خواهید داشت. عبور زحل ممکن است موانعی را در مسیر دانش آموزان ایجاد کند و در پروژه هایی که به شما محول شده است به نتایج مورد انتظار دست یابید. ممکن است در امتحان مدرسه خود عملکرد خوبی داشته باشید. نتایج آزمون کتبی مربوط به شغل دولتی ممکن است مطابق انتظار شما باشد. ممکن است وقتی با شریک سابق خود تماس تلفنی می گیرید یا ملاقات می کنید شگفت زده شوید. حتی ممکن است شکاف ارتباطی و رابطه دور با شریک زندگی خود را تجربه کنید.

 

فال هفته متولدین شهریور

زحل و راهو به شما می گویند امسال در تصمیم گیری های مالی عجله نکنید و توصیه های حرفه ای ممکن است شما را در مسیر صحیح راهنمایی کند. با توجه به مسیر مریخ و عطارد امسال، فرصت کسب درآمد از سفر را خواهید داشت. ممکن است بین عشق فاصله وجود داشته باشد. روابط شما در نتیجه ارتباط موثر تقویت خواهد شد.

 

در این هفته بودن با شریک زندگی شما را خوشحال می کند. مشاوره و رهبری همسرتان به شما کمک می کند تا در تجارت موفق شوید. ممکن است توانایی های جدیدی را انتخاب کنید که ارزشمند هستند. اگر یک استراتژی قبلی برای آن ایجاد کنید، ممکن است در مورد بسیاری از گزینه های پس انداز یاد بگیرید و در این هفته موفق به جمع آوری پول مناسب شوید. برنامه روزانه باید رعایت شود.

 

 

اگر وقت شناس نباشید، دفتر شما ممکن است به یک آشفتگی تبدیل شود. کار برای انجام وجود خواهد داشت. یک جلسه مهم در انتظار شما خواهد بود. وقتی سر کار هستید، باید حواستان باشد. دانشجویانی که در رشته مهندسی تحصیل می کنند در پروژه ها و امتحانات خود موفق خواهند شد. به دلیل سخت کوشی خود در آزمون رقابتی نیز موفق خواهید شد..

 

فال هفته ,  فال هفته آینده , طالع بینی هفته بعد

فال و طالع بینی هفتگی

 

فال هفته متولدین مهر

این هفته احتمالاً زندگی عاشقانه شما را تحریک می کند. اما انرژی های سیاره ای فرار در اواسط این هفته می توانند هارمونی را مختل کنند. این هفته می تواند یک هفته مطلوب برای امور مالی و سرمایه گذاری شما باشد. این هفته برای سرمایه گذاری در زمین و ساختمان مناسب است.

 

در حوالی آخر هفته هزینه های غیرمنتظره ای خواهید داشت. این هفته نور جدیدی به زندگی شما خواهد آورد. امیدها و خواسته های شما نیز محقق می شوند و در مجموع، آینده شغلی شما بسیار خوب به نظر می رسد.

 

تأثیرات سیاره ای ممکن است باعث شود که بتوانید به جلو حرکت کنید. این مرحله خوبی برای برنامه ریزی آینده سفر آموزشی شما خواهد بود و در مورد ایده های تازه با مربیان خود بحث می کنید. این هفته به شما کمک می کند تا سلامت و تناسب اندام خود را حفظ کنید. شما توسط شانس حمایت خواهید شد، که یک پیشرفت بسیار مثبت برای سلامتی شما است.

 

فال هفته متولدین آبان

در این هفته، زندگی عاشقانه شما شدید و پرشور خواهد بود. این هفته برای روابط عاشقانه نیز بسیار رمانتیک خواهد بود. با این حال، در اواسط این هفته یک عنصر سوء ظن وجود خواهد داشت که ممکن است باعث ایجاد اختلالاتی شود. مجردها فرصت های زیادی برای یافتن عشق خواهند داشت. جریان نقدی شما و همچنین هوش مالی شما فوق العاده خواهد بود. سرمایه گذاری به شما امکان می دهد پول در بیاورید.

 

تلاش کمی لازم است زیرا شما از حمایت سیاره ای قوی برای منافع مالی برخوردار خواهید بود. تصویر سیاره ای برای حرفه ای ها با شروع هفته دلگرم کننده نیست. پیشرفت شما کند خواهد بود و از شرایط خود ناراضی خواهید بود. برای هر سرمایه گذاری جدید، افراد تجاری باید از تصمیم گیری عجولانه اجتناب کنند.

 

با شروع هفته در مطالعات خود عالی خواهید بود. این می تواند زمان بسیار خوبی برای تحقیق، یادگیری پیشرفته و سفرهای آموزشی از راه دور باشد. این نشان دهنده احتمال بالای موفقیت در امتحانات رقابتی است. سلامتی شما بهبود خواهد یافت. یک رژیم غذایی سالم و ورزش می تواند به شما در حفظ سلامتی کمک کند.

 

فال هفته متولدین آذر

این هفته در زندگی عاشقانه خود نیرومندتر خواهید بود و اعمال عجولانه شما ممکن است باعث ایجاد اصطکاک بین شما و همسرتان شود. ستاره ها نشان می دهند که با خانواده خود با مشکلاتی روبرو خواهید شد. این هفته نگران پول نخواهید بود زیرا احتمالاً وضعیت مالی شما در وضعیت خوبی قرار دارد. شما خوش شانس خواهید بود که از دوستان نزدیک و اقوام کمک مالی دریافت کنید.

 

از نظر حرفه ای پیشرفت چشمگیری خواهید داشت. اگر در تجارت هستید، برخی از مخاطبین قدیمی شما دوباره احیا می شوند، که برای شما سود زیادی در تجارت شما خواهد داشت. صاحبان شغل ممکن است چشم اندازهای بسیار بیشتری برای پیشرفت داشته باشند. تحصیل ممکن است در این هفته کمی برای شما مشکل ساز باشد. از سوی دیگر، معلمان و اساتید به شما در درک تمام زمینه های چالش برانگیز مطالعاتتان کمک خواهند کرد.

 

نفوذ سیاره ای به شما کمک می کند تا نشاط پایه ی عالی داشته باشید. اما توجه داشته باشید که ممکن است شما را به افراط در آن تشویق کند. ازدواج ممکن است در این هفته با فراز و نشیب هایی همراه باشد. راهو در خانه پنجم شما خواهد بود، که ممکن است مشکلاتی را برای شغل و توانایی شما برای فکر کردن ایجاد کند. در حالی که ذهن خود را به شیوه ای روشن می کنید، همچنین گیج خواهید شد. اگر موافق نباشید که درست، درست است و نادرست اشتباه است، در خطر قرار گرفتن در معرض مشکلات هستید. اگرچه احتمال افزایش درآمد شما وجود دارد.

 

فال هفته متولدین دی

رابطه و تعهداتی که در زندگی عاشقانه خود خواهید داشت می تواند در این هفته تقویت شود. هنگام جستجوی یک رابطه عشقی جدید از انجام هرگونه تعهد عجولانه خودداری کنید. ستاره ها نشان می دهند که شما از نظر مالی خوش شانس خواهید بود. آخرین زمان این هفته ممکن است بهترین زمان برای انجام هر گونه خرید مهمی باشد، اگر برنامه ریزی داشته باشید.

 

ستارگان این هفته نشان می دهد که برای پیشبرد شغل خود باید واقعا سخت تلاش کنید. اهداف حرفه ای شما می تواند چالش برانگیزتر از آنچه واقعا هستند به نظر برسد. اگر صاحب یک کسب و کار هستید، مطمئن شوید که با دقت برنامه ریزی کنید و توجه خاصی به نحوه انجام اهداف آینده خود داشته باشید.

 

به نظر می رسد این هفته زمان فوق العاده ای برای تمرکز بر جنبه ای چالش برانگیز از مطالعات و موفقیت در آن ها باشد. پیش بینی سیاره ای به هفته ای سالم برای شما اشاره می کند. در این هفته، تأثیرات مطلوب ستارگان احتمالاً به شما کمک می کند تا پرانرژی بمانید.

 

فال هفته متولدین بهمن

در این هفته بیشتر متوجه نیروهای داخلی خود خواهید شد. اجازه دادن به احساس گناه و اندوه ممکن است وضعیت را تشدید کند. در عوض، با حمایت از عزیزان یا شرکت در برخی فعالیت های لذت بخش، به دنبال فرصت هایی برای کمک به دیگران باشید. از نظر پولی و سرمایه گذاری چیزهای زیادی برای کنار آمدن خواهید داشت.

 

شما در اسرع وقت بیشتر به دست خواهید آورد در حالی که کمترین هزینه ممکن را صرف می کنید و پتانسیل پس انداز خود را افزایش می دهید. این هفته ی شما با کمک سیاره ای پر خواهد شد. در این هفته، سرپرست مستقیم شما یا یک فرد ارشد ممکن است شما را تمجید کند. پیشرفت شغلی اکنون قابل دستیابی است، اگرچه ممکن است نیاز به اقدام قاطع داشته باشد. ستاره ها نشان می دهند که پیشرفت تحصیلی شما به طور مستقیم با میزان تلاشی که برای مطالعه انجام می دهید، متناسب خواهد بود.

 

این هفته دریانوردی ساده نخواهد بود. احتمالاً در این هفته به دلیل برنامه کاری سخت و زندگی اجتماعی پرنشاط خود احساس خستگی می کنید. امسال، هم شادی و هم چالش را در زندگی خود تجربه خواهید کرد. امسال فرصت فوق العاده ای برای پیشرفت در زندگی خواهید داشت که زندگی شما را بهبود می بخشد.

 

فال هفته متولدین اسفند

عشق و رابطه عاشقانه شما همچنان از تأثیر سیارات بهره خواهد برد. این هفته ممکن است برای زوج های متاهل نادیده گرفتن آنچه واقعاً در حال رخ دادن است و آنچه واقعاً آنها را ناراضی می کند دشوار کند. این هفته ممکن است وضعیت مالی شما به تدریج بهتر شود. ممکن است فرصت های عالی برای رشد و پیشرفت وجود داشته باشد، اما زمان تا اواسط هفته ممکن است کمی چالش برانگیز باشد.

 

این هفته نیروهای مترقی در کنار شما خواهند بود. در این هفته، ممکن است توصیه های مفیدی از رئیس و مافوق خود دریافت کنید. توصیه های آنها احتمالاً به شما کمک می کند مؤثرتر کار کنید و نتایج مثبتی ایجاد کنید. در این هفته، سخت کوشی و توجه شما به دانشگاهیان ممکن است نتیجه دهد. با این حال، برخی از ایده های سرگردان یا یک استراتژی اشتباه ممکن است تداخل داشته باشد و توجه شما را منحرف کند. در این هفته، ممکن است آگاهی تناسب اندام خوبی داشته باشید. اکنون، ممکن است به طور قابل توجهی بیشتر نگران سلامتی خود باشید.

 

گردآوری : بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

شنبه 101 بهمن 8  6:57 عصر

مجموعه: مطالب طنز و خنده دار

 

متن طنز درباره عمه,شعر و متن طنز درباره عمه,شعر طنز درباره عمه

متن طنز درباره عمه

 

متن های طنز در مورد عمه

عمه یکی از دوست داشتنی افراد در زندگی هر فردی است که بسیار مورد احترام می باشد. در این مطلب بیتوته فقط برای اینکه خنده ای بر لبان شما بنشیند در مورد عمه چند متن طنز آورده ایم همراه ما باشید.

متن طنز درباره عمه

شوهرعمه ام میخواست عمه مو طلاق بده

قاض? بهش گفته بود چرا م?خواین از هم جدا بش?ن؟

گفته بود : ا?ن ?ه برادر زاده داره خ?ل? بیشووره منم غ?رت?م طاقت ندارم زنم ا?نقدر فحش بخوره

الان مامانم اینقدر ازم راضیه که هر روز ماکارونی میپزه با ته دیگ سیب زمینی

 

متن طنز درباره عمه,شعر و متن طنز درباره عمه,متن و شعر طنز در مورد عمه

شعر و متن طنز درباره عمه

 

اینقد فحش به عمه ندین ،

اون دنیا باید جواب پس بدین

اصلا حدیث هم داریم که “عمه یتسائلون”

یعنی در مورد عمه ها سوال میشه !

 

********

 

تو فرهنگ ما ” عمه ” مسئول بازیافت تو فامیله:

هرچی که بدرد نخوره،

تو چشات زل میزنن و میگن . . . .

“به درد عمت می خوره

 

********

 

‏تو پدرت مسیحی و اروپایی بوده

یا مادرت یا اون عمه ت که میگی هپی هالوین؟!

هالوین بزنه به کمرت تو یه ماه پیش

تو صف نذری داشتی پرپر میزدی که 

 

******** 

 

دختر که باشی ، مرهم مادر میشی، عزیزه پدر میشی ، راز داره برادر میشی،

نفس شوهر میشی ،

ای جاااااان ذوق نکن

.

عمه میشی کلا به فنا میری

 

متن طنز درباره عمه,شعر و متن طنز درباره عمه,جوک عمه

شعر طنز درباره عمه

 

بعضیا نه خوشگلن، نه پولدارن، نه تیپ و هیکل مناسبی دارن،

ولی در عوض یک قلبِ مهربون، پاک و ساده دارن

که اونم به درد عمه‌شون می‌خوره تو این دوره زمونه

 

********

 

عید عمه هاتون رو بوس کنید 

 

طفلی ها تموم سال 

از کارهای شما دارن 

فحش می خورن 

 

********

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه وب‌پوش

 

 

زن نباس

داداش داشته باشه . .

خوبیت نداره

آدم زنش عمه شه

 

********

 

مامانم اومده بالا سرم میگه

.

.

.

یه پست سرکاری بذار

ملت چهارتا فحش به عمت بدن 

بخندیم!!!

 

متن طنز درباره عمه,شعر و متن طنز درباره عمه,جک خنده دار در مورد عمه

جک خنده دار در مورد عمه

 

جواب دادم عمم بود .

من- سلام عمه.

– سلام کسی خونتون نیست ؟

من – چرا دیگه من هستم .

– خب اگه کسی اومد بگو زنگ بزنن .

خدافظ و زرت قطع کرد ..

الان قشنگ احساس بز بودن بهم دست داده

 

********

 

“عمه نامه”

وقتی خیلی خوشحالی ……میگن:مگه عروسی عمته؟

وقتی خیلی ناراحتی……میگن: مگه عمت مرده؟

وقتی یه چیز بدرد نخور میخری……..میگن: بدرد عمت میخوره!!!

وقتی به یه نفر فحش میدی…..میگه: عممته!!

وقتی حرفتو باور نمیکنن……..میگن: اره جووونِ عممت…(یا در مواردی : اره ارواح عمت…)

از همه بدتر یبار مامانم بهم گفت:

مرده شورِ عمه ی گور بگور شدت که عینِ باباتی…!!!

 

********

 

جوری زندگی کن 

که من تاوانش رو ندم

امضاء عمه

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی, سپیده معافی بازیگر ایرانی‌آمریکایی

بیوگرافی سپیده معافی

 

سپیده معافی بازیگر ایرانی‌آمریکایی

سپیده معافی بازیگر ایرانی آمریکایی است. وی سابقه اجرای نقش در فیلم های سینمایی و مجموعه تلویزیونی زیادی مانند پرنده سیاه را دارد.

چکیده ای از بیوگرافی سپیده معافی:

نام: سپیده معافی

تاریخ تولد: 18 سپتامبر 1985 

محل تولد: رگنسبورگ، بایرن، آلمان غربی

ملیت: ایرانی-آمریکایی

شهروندی: ایالات متحده آمریکا

حرفه: بازیگر سینما و تلویزیون

 

بیوگرافی سپیده معافی:

سپیده معافی بازیگر ایرانی آمریکایی است. او 18 سپتامبر 1985 در رگنسبورگ، بایرن، آلمان غربی به دنیا آمد. والدین او بعد از انقلاب 1357 ایران مجبور به ترک این کشور شدند و بعد از مدتی اقامت در ترکیه، به آلمان رفتند.

 

سپیده معافی در یکی از اردوگاه‌های پناهجویان در آلمان به دنیا آمد، و بعد از مدتی با خانواده به آمریکا مهاجرت کرد. وی در حال حاضر ساکن لس آنجلس و شهروند ایالات متحده آمریکا است، و فعالیت‌های هنری خود را در این شهر ادامه می‌دهد.

 

سپیده معافی دانش‌آموخته? کنسرواتوار موسیقی سانفرانسیسکو است و در سال 2007 از این مرکز آموزشی فارغ‌التحصیل شد. او سپس در رشته? بازیگری در دانشگاه کالیفرنیا، ارواین به تحصیل پرداخت و در سال 2013 با مدرک کارشناسی ارشد از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,بیوگرافی سپیده معافی بازیگر ایرانی‌آمریکایی

 سپیده معافی

 

شروع فعالیت سپیده معافی:

سپیده معافی یکی از هنرمندان فعال ایرانی‌ آمریکایی درهالیوود است و سابقه بازی در سریال‌هایی مثل «کشتن دو عاشق»، «دنیای ال: نسل کیو»، و «فریب» را در کارنامه خود دارد.

 

سپیده معافی هنرمند جوان ایرانی‌تبار به جمع بازیگران سریال جدید همدست با شیطان (به انگلیسی: In With The Devil) پیوست.

 

این سریال درام کوتاه که برای شبکه اینترنتی «اپل» تولید می‌شود، اقتباسی از کتاب پرفروشی است که در سال 2010 منتشر شد.

 

رمان «همدست با شیطان: یک قهرمان برافتاده، یک قاتل سریالی، و یک معامله خطرناک برای رستگاری» را جیمز کین و هیلل لوین، طبق رویدادهای واقعی نوشتند، و خیلی موفق بود.

 

مجموعه «همدست با شیطان» روابط صمیمانه دو زندانی با شخصیت‌ و گذشته‌ای متفاوت را روایت می‌کند که به روش های مختلفی در جستجوی بخشش و رستگاری هستند.

 

دنیس لوهان فیلمنامه این سریال شش قسمتی را نوشته است. مایکل آر راسکم هم کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

 

گرگ کینی‌یر، تارون اگرتون، پال والتر هاوسر، و ری لیوتا از جمله بازیگران این سریال داستانی هستند. سپیده معافی نقش یک مأمور اداره تحقیقات فدرال یا «اف‌بی‌آی» به نام لورن مک‌کا‌ولی را بازی می‌کند.

 

 

با انتخاب بازیگران و تکمیل مراحل پیش تولید، فیلمبرداری این سریال احتمالا در تابستان شروع می‌شود.

 

ازدواج سپیده معافی:

از ازدواج سپیده معافی اطلاعی در دست نیست.

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه وب‌پوش

 

 

گزیده? فیلم‌شناسی:

فیلم های سینمایی سپیده معافی

- وایولت مجرد است (2010)

- منطقه ممنوعه (2014)

- ساقدوشِ ازهمه‌جا بی‌خبر (2014)

- تجسس: حقیقت همیشه نمایان می‌شود (2017)

- تدارکات (فیلم کوتاه، 2018)

- کشتن دو عاشق (2021)

 

فیلم های تلویزیونی سپیده معافی

- نجیب‌زادگان (2013)

- همسر خوب (2014)

- فور اِوِر (2015)

- فهرست سیاه (2015)

- نامحدود (2015)

- ابتدایی (2016)

- دوس (2019–2017)

- پرنده سیاه (2022)

 

تصاویر سپیده معافی:

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,زندگینامه سپیده معافی

سپیده معافی بازیگر ایرانی‌آمریکایی

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,ازدواج سپیده معافی

بیوگرافی سپیده معافی بازیگر ایرانی‌آمریکایی

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,عکس های سپیده معافی

زندگینامه سپیده معافی

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,تصاویر سپیده معافی

عکس های سپیده معافی

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,بیوگرافی سپیده معافی بازیگر ایرانی‌آمریکایی

تصاویر سپیده معافی

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,بازیگر ایرانی‌آمریکایی

بیوگرافی سپیده معافی

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,زندگینامه سپیده معافی

سپیده معافی

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,ازدواج سپیده معافی

سپیده معافی بازیگر ایرانی‌آمریکایی

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,عکس های سپیده معافی

عکس های سپیده معافی

 

بیوگرافی سپیده معافی, سپیده معافی,تصاویر سپیده معافی

تصاویر سپیده معافی

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

شنبه 101 بهمن 8  6:49 عصر

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن, پروفایل عمو شدن

عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن

 

عکس نوشته برای تبریک عمو شدن

عمو شدن احساس زیبایی است و خبر شنیدن بابا شدن داداشت خیلی لذت بخش است و یکی از شیرین ترین لحظات زندگی است. در این مطلب بیتوته تعدادی عکس پروفایل عمو شدن مبارک را برای شما عزیزان آورده ایم که می توانید از آن ها برای عکس پروفایل عمو شدنم مبارک استفاده کنید.

عکس نوشته پروفایل عمو شدن

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن, عکس عمو شدن مبارک

عکس نوشته برای عمو شدن

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن,نوشته پروفایل برای عمو شدن

پروفایل عمو شدن

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن,عکس نوشته عمو شدن

عکس عمو شدن مبارک

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن,عکس پروفایل عمو شدن

نوشته پروفایل برای عمو شدن

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن,پروفایل عمو شدن

عکس نوشته عمو شدن

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن, عکس عمو شدن مبارک

عکس پروفایل عمو شدن

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن,نوشته پروفایل برای عمو شدن

عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن

 

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن,عکس نوشته عمو شدن

عکس نوشته برای عمو شدن

 

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه وب‌پوش

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن,عکس پروفایل عمو شدن

پروفایل عمو شدن

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن,عکس عمو شدن مبارک

عکس عمو شدن مبارک

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن,عکس نوشته عمو شدن

نوشته پروفایل برای عمو شدن

 

عکس نوشته برای عمو شدن, عکس نوشته پروفایل برای عمو شدن,عکس پروفایل عمو شدن

عکس پروفایل عمو شدن

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

شنبه 101 بهمن 8  6:46 عصر

 

 

اس ام اس روز پدر

 

«اس ام اس روز پدر»

 

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم
اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند
فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک

 

 

اس ام اس روز پدر

اس ام اس روز پدر

 

پدرم ، تاج سرم ، تو اعتبار منی ، تو تکیه گاه منی
بدون تو و محبت های بی پایان تو هیچم
امیدوارم بتونم فرزند خوبی برای شما باشم
بهترین پدر دنیا ، روزت مبارک

 

 

اس ام اس روز پدر

اس ام اس روز پدر

 

پدر مهربان و خوبم از زحماتی که در این سالها برای من کشیدی
سپاسگذارم ، و از خدا میخواهم سایه مهربانی ات تا ابد بر سرمان بماند
روز پدر مبارک.

 

 

اس ام اس روز پدر

اس ام اس روز پدر

 

پدر، تو تپش قلب خانه ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق،
از خانه بیرون میروی و با کشش عشق، دوباره باز میگردی.
تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را
به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری…..
امروز بی نهایت دلتنگ پدر هستم….
تقدیم به همه بابا های خوب دنیا

 

 

اس ام اس روز پدر

اس ام اس روز پدر

 

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون

 

 

 

اس ام اس روز پدر

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه وب‌پوش

 

اس ام اس روز پدر

 

وز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست ...
روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته ...
و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه ...
روز موجودی با محبت به نام پدر ..
پدر عزیزم روزت مبارک

 

 

اس ام اس روز پدر

اس ام اس روز پدر

 

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک

 

 

اس ام اس روز پدر

اس ام اس روز پدر


پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها
هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

پدر عزیزم روزت مبارک

 

اس ام اس روز پدر

اس ام اس روز پدر

 

بابای عزیزم ، روز پدر رو بهت تبریک میگم و صمیمانه بر دستای پینه بسته‌ات بوسه می‌زنم.

 

 

اس ام اس روز پدر

اس ام اس روز پدر

 

پدر بشنو این حرف فرزند خویش / عزیزو گرامی و دلبند خویش
تویی مایه ی بود و پیدایشم / کنا رت به ناز و به آسایشم
پدر تکیه گاه وجود منی /تو سرمایه ی هست و بود منی

پدر عزیزم روزت مبارک

 

روز پدر,روز مرد,پیام تبریک روز پدر

 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای ضرب المثل

 

چند ضرب المثل اسپانیایی,ضرب المثل اسپانیایی,ضرب‌المثل‌های اسپانیایی

ضرب المثل اسپانیایی

 

ضرب‌المثل‌های اسپانیایی

چنانچه تصمیم به زندگی در کشور اسپانیا و یا کشورهای اسپانیایی زبان مانند کشورهای امریکای مرکزی و جنوبی را دارید باید به این ضرب المثل ها هم تسلط داشته باشید، چرا که با ترجمه تحت الفظی نمی توانید معانی دقیق این جملات را دریافته و منظور گوینده را بفهمید.

ضرب المثل های معروف اسپانیایی

la riqueza es para el que la disfruta, y no para el que la guarda

ثروت برای کسی است که از آن لذت می برد، نه برای کسی که آنرا نگه می دارد

 

a caballo regalado, no se le miran los dientes 

دندان های اسب پیشکشی را نگاه نمیکنند

 

cuando el gato no está, los ratones bailan

 وقتی گربه نیست، موش ها می رقصند

 

********

 

چند ضرب المثل اسپانیایی,ضرب المثل اسپانیایی,ضرب‌المثل‌های اسپانیایی

ضرب المثل های معروف اسپانیایی

 

Love and jealousy, twin siblings

عشق و حسادت، خواهر و برادر دوقلو هستند.

 

God sends cold after clothes

خداوند سرما را بعد از لباس می فرستد.

 

One wolf does not bite another

یک گرگ، گرگ دیگر را گاز نمی گیرد.

 

********

 

Every season brings its joy

هر فصلی لذت خودش را دارد.

 

ir y no volver, es como querer y no poder

رفتن و برنگشتن، مثل خواستن و نتوانستن است

 

agua que corre nunca se corrompe

آبی که در جریان است، هرگز فاسد نمیشود

 

********

 

el amor da al necio osadía y entendimiento

عشق; به نادان، جسارت و فهم میدهد

 

el amor destierra la vergüenza

عشق خجالت را کنار میزند

 

perro que ladra, guarda la casa

سگی که پارس میکنه، از خونه مواظبت میکنه

 

********

 

 

چند ضرب المثل اسپانیایی,ضرب المثل اسپانیایی,ضرب‌المثل‌های اسپانیایی

ضرب المثل های معروف اسپانیایی با ترجمه فارسی

 

pueblos unidos, jamas serán vencidos

ملت متحد هرگز مغلوب نخواهند شد

 

rey nuevo, ley nueva

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه وب‌پوش

 

شاه جدید، قانون جدید

 

el amor destierra la vergüenza

عشق خجالت را کنار می زند

 

********

 

el caracol donde nace, pace

حلزون همون جا که به دنیا میاد، همونجا هم میچره

 

casado casa quiere

فرد متاهل خونه می خواد

 

el cazador ruidoso es el que consigue menos pájaros

شکارچی پر سر و صدا، کسیه که پرنده کمتری گیرش میاد

 

********

 

el cerebro es embustero; el corazón verdadero

مغز فریب دهنده است، قلب واقعیت گو

 

A gentle breeze blowing in the right direction is better than a pair of strong oars

نسیم ملایم در جهت درست بهتر از یک جفت پاروی قوی است.

 

I don’t want the cheese; I just want out of the trap

من پنیر نمی خواهم، فقط می خواهم از تله خارج شوم.

 

********

 

چند ضرب المثل اسپانیایی,ضرب المثل اسپانیایی,ضرب‌المثل‌های اسپانیایی

ضرب المثل های معروف زبان اسپانیایی

 

Money goes where money is

پول به جایی می رود که پول هست.

 

del amor al odio, sólo hay un paso

از عشق به نفرت، فقط یک قدم هست

 

el amor entra con cantos y sale con llantos

عشق با آواز میاد و با گریه میره

 

********

 

fácil es recetar, pero difícil curar

نسخه دادن راحت است اما درمان کردن سخت

 

el amor es ciego, y el matrimonio lo cura

عشق کور است، و ازدواج آن را درمان می کند

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

نیکی میربها و همسرش, پیج نیکی میربها, نیکی میربها بازیگر

نیکی میربها بازیگر

 

بیوگرافی نیکی میربها (کاملیا در سریال نیسان آبی)

نیکی میربها سابقه فعالیت در تئاتر دارد. وی در نمایش های مختلفی نظیر پدر، گور به گور، پسر، روح القدس، کوچک ترین عضو خانواده و درماندگان آخر اسفند هنر نمایی کرده است. برجسته ترین بازی نیکی میربها در قاب تلویزیون به سریال نیسان آبی در نقش کاملیا اختصاص دارد. 

چکیده ای از بیوگرافی نیکی میربها 

نام اصلی: نیکی میربها

تاریخ تولد: 12 اردیبهشت 1377

محل تولد:  تهران 

محل زندگی: تهران 

وضعیت تأهل: نامشخص 

پیشه یا حرفه: بازیگر تئاتر و تلویزیون 

 

بیوگرافی کامل نیکی میربها 

 

نیکی میر بها در نیسان آبی, نیکی میربها, بیوگرافی نیکی میربها

نیکی میربها در تله فیلم پدر ایفای نقش کرده است

 

نیکی میربها زاده ی 12 اردیبهشت 1377 در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. 

نیکی میربها به عنوان یک بازیگر نوظهور در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به ایفای نقش می پردازد. وی سابقه بازی در تئاتر های مختلف اعم از نمایش درماندگان آخر اسفند به کارگردانی حامد برغانی، روح القدس حمد مهدی دژپسند و نمایش گور به گور کاری از پارسا محمدزاده را دارد. 

 

برجسته ترین هنر نمایی نیکی میربها در عرصه بازیگری به سریال جذاب و کمدی " نیسان آبی" اختصاص دارد. این سریال تحت کارگردانی منوچهر هادی به تولید رسیده است.

جالب است بدانید سریال نیسان آبی دومین کارهنری منوچهر هادی با ژانر کمدی به شمار می رود. 

 

آغار فعالیت نیکی میربها 

 

تصاویر نیکی میربها, نیکی میر بها در نیسان آبی, نیکی میربها

زندگی نامه نیکی میربها  

 

نیکی میربها با حضور در نمایش های مختلف تئاتر وارد عرصه بازیگری شده است. وی در نمایش های پدر، گور به گور، سوئیت پلازا، روح القدس در نقش شالوئا، درماندگان آخر اسفند و کوچک ترین عضو خانواده دکتر به ایفای نقش پرداخته است. 

وی همچنین در سریال گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان و پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم نقش کوتاهی را بر عهده دارد. 

 

 

نخستین تجربه حرفه ای نیکی میربها به سریال " نیسان آبی" در سال 1400 اختصاص دارد. وی در این فیلم در نقش کاملیا حضور یافته است. سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظللی پور با ژانری کمدی به تولید رسیده است. محتوای فیلم حکایت از دلبستگی دو دوست قدیمی به نام های جمشید و رضا نسبت به نیسان آبی آغاز می گردد.

 

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه وب‌پوش

 

کاملیا در فیلم نیسان آبی دختر مهران غفوریان در نقش رضا خرسند است. طلبکار رضا خرسند از کاملیا خواستگاری می کنند و از طریق تهدید به زندان پدر، خواستار ازدواج با وی می گردد. 

 

نیکی میربها در راستای ایفای نقش در فیلم نیسان آبی با بازیگران برجسته ای اعم از سحر قریشی، حسین یاری، بهزاد رحیم خانی، علیرضا خمسه، آرش ظللی پور، مهران غفوریان، بهزاد رحیم خانی و غلامرضا نیک خواه به همکاری پرداخته است. 

 

وضعیت تأهل و ازدواج نیکی میربها

 

بیوگرافی نیکی میربها, عکس های نیکی میربها, زندگی نامه نیکی میربها

در فیلم نیسان آبی نقش کاملیا را نیکی میربها ایفا می کند

 

متأسفانه در خصوص وضعیت تأهل و ازدواج نیکی میربها اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد. به استناد از برخی روایات احتمال می رود این بازیگر نوظهور مجرد باشد. 

 

علاقه مندی های نیکی میربها 

 

تصاویر نیکی میربها, نیکی میر بها در نیسان آبی, نیکی میربها

نیکی میربها در تله فیلم پسر بازی کرده است

 

نیکی میربها به مثابه ی بازیگران برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون از طریق پیج اینستاگرام با طرفداران خود در ارتباط است. وی از طریق پیج اینستاگرام تصاویر و فیلم هایی شخصی را به اشتراک می گذارد. 

 

فیلم شناسی نیکی میربها

مجموعه تلویزیونی نیکی میربها   

نیسان آبی (1400)  -- 

 

تله بازی های نیکی میربها 

پدر  پسر 
درماندگان آخر اسفند    کوچک ترین عضو خانواده دکتر 
روح القدس  گور به گور  
 سوئیت پلازا --- 

 

آلبوم تصاویر نیکی میربها 

نیکی میربها و همسرش, پیج نیکی میربها, نیکی میربها بازیگر

عکس های اینستاگرام نیکی میربها  

 

نیکی میربها و همسرش, پیج نیکی میربها, نیکی میربها بازیگر

نیکی میربها بازیگر ایرانی

 

عکس های نیکی میربها, زندگی نامه نیکی میربها, فیلم های نیکی میربها

عکس های جدید نیکی میربها 

 

نیکی میر بها در نیسان آبی, نیکی میربها, بیوگرافی نیکی میربها

نیکی میربها بازیگر جوان ایرانی

 

عکس های نیکی میربها, زندگی نامه نیکی میربها, فیلم های نیکی میربها

برجسته ترین بازی نیکی میربها به سریال نیسان آبی اختصاص دارد

 

گردآوری:بخش دنیای بازیگران بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

مسعود کرامتی وهمسرش, مسعود کرامتی فرزند, سریال نوروزی مسعود کرامتی

مسعود کرامتی بازیگر

 

بیوگرافی مسعود کرامتی و عکس همسرش فرخنده شادمنش

مسعود کرامتی در عرصه های مختلف هنر نظیر تهیه کنندگی، صداپیشگی، کارگردانی و بازیگری فعالیت دارد. یکی از به یاد ماندنی ترین آثار مسعود کرامتی، فیلم "پاتال و آرزو های کوچک" است که در سال 1368 به تولید رسیده است. 

چکیده ای از بیوگرافی مسعود کرامتی

نام اصلی: مسعود کرامتی

تاریخ تولد: 9 مرداد 1335

محل تولد: تهران

محل زندگی: تهران

پیشه یا حرفه: کارگردان، تهیه کننده و بازیگر 

 

بیوگرافی کامل مسعود کرامتی 

 

فیلم های مسعود کرامتی, مسعود کرامتی, بیوگرافی مسعود کرامتی

عکس های مسعود کرامتی 

 

مسعود کرامتی زاده ی 9 مرداد 1335 در محله حشمتیه تهران می باشد. وی فارغ التحصیل دانشکده ی هنر های زیبا دانشگاه تهران در رشته هنر های نمایشی است. 

مسعود کرامتی به عنوان یک هنر پیشه در عرصه های مختلف بازیگری نظیر مجموعه تلویزیونی و سینمایی فعالیت دارد. وی در کنار بازیگری به حرفه کارگردانی و تهیه کنندگی می پردازد. 

 

مسعود کرامتی در عرصه صداپیشگی نیز مشغول فعالیت است. نخستین تجربه صداپیشگی مسعود کرامتی به گلنار در سال 1365 اختصاص دارد. صدا پیشگی " آقای زون" در سال 1366 و " نه سالگی یا بام بالا" در سال 1399 توسط مسعود کرامتی صورت گرفته است. 

جالب است بدانید مسعود کرامتی موسسه فیلم سازی کارنامک را در سن 36 سالگی راه اندازی کرده است. سپس در سال 1368 در موسسه فیلم سازی کارنامک کارگردانی را با فیلم " پاتال و آرزو های کوچک" آغاز کرد. 

 

این چهره علاوه بر سابقه کارگردانی در خصوص تولید مجموعه های تلویزیونی، سابقه کارگردانی برای تولید فیلم های مستند اعم از " بچه های هامون" و "دریچه" را دارد. 

برجسته ترین فیلم هایی که به کارگردانی مسعود کرامتی به تولید رسیده اند شامل مسافرخانه، مرغابی وحشی، خانه نیکو، ترانه کوچک من و اپیزود "بن بست" گنجشگک اشی مشی می شود. 

 

جالب است بدانید مسعود کرامتی در سال 1369 به همراهی رسول ملاقلی پور و محمد رضا علیقلی موفق به تولید فیلم "مجنون" شده است. 

 

آغاز فعالیت مسعود کرامتی 

 

فیلم های مسعود کرامتی, مسعود کرامتی, بیوگرافی مسعود کرامتی

بیوگرافی مسعود کرامتی 

 

مسعود کرامتی فعالیت بازیگری را در سال 1355 با هنرنمایی در صحنه تئاتر آغاز کرد. وی به موجب آشنایی با یک کارگردان کرد تبار به نام "اردشیر کشاورزی" وارد هنر تئاتر شد و با اشعار مولوی و تکنیک تئاتر سایه به بازی در صحنه پرداخت.

 

زین پس در سال 1364 با عروسک گردانی در فیلم "شهر موش ها" به دنیای سینما راه یافت. وی در این فیلم وظیفه گویندگی و عروسک گردانی دم دراز را بر عهده داشته است.

مسعود کرامتی در سال 1367 به عنوان دستیار کارگردان در صحنه تولید فیلم "افق" حضور یافته است.

 

نخستین تجربه ایفای نقش مسعود کرامتی در قاب تلویزیون، به هنرنمایی در فیلم "میهمان ناخوانده" در سال 1367 اختصاص دارد. 

وی همچنین در راستای تولید فیلم " دزد عروسک ها" در سال 1368 به عنوان دستیار کارگران فعالیت داشته است.

 

از سری نقش های برجسته مسعود کرامتی می توان به فیلم نوبت لیلی (1400)، چهار راه استانبول (1396)، گذر موقت (1394)، محکومین (1396) و سفر به چزابه (1374) اشاره کرد. 

 

وضعیت تأهل و ازدواج مسعود کرامتی 

 

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه وب‌پوش

 

 فیلم های مسعود کرامتی, مسعود کرامتی, بیوگرافی مسعود کرامتی

مسعود کرامتی و همسرش فرخنده شادمنش  

 

مسعود کرامتی در سال 1370 با فرخنده شادمنش ازدواج کرده است. فرخنده شادمنش قبل از ازدواج با جناب مسعود کرامتی در فیلم های معدودی به ایفای نقش پرداخته است. یکی از فیلم های محبوب فرخنده شادمنش، فیلم سینمایی "چمدان" محصول سال 1365 نام دارد. 

ثمره ی عشق مسعود کرامتی و فرخنده شادمنش سه فرزند پسر به نام های محمود، منصور و میثم می باشد. 

 

مادر فرخنده، پری دخت امیر حمزه نام دارد. مادر وی به عنوان بازیگر متبحر سینما و تلویزیون ایرانی شناخته می شود. فرخنده یک خواهر به نام منصوره دارد که او نیز در عرصه هنر پیشگی مشغول فعالیت است. منصوره شادمنش همسر یک هنرپیشه پرنبوغ و مدرس بازیگری به نام امین تارخ می باشد. 

متأسفانه خانم فرخنده شادمنش در سال 1393 به موجب ابتلا به سرطان دار فانی را وداع گفت.  

 

علاقه مندی های مسعود کرامتی

 

 مسعود کرامتی, بیوگرافی مسعود کرامتی, زندگی نامه مسعود کرامتی

علاقه مسعودکرامتی به فیلم نامه نویسی 

 

مسعود کرامتی در عرصه های مختلف تولید فیلم نبوغ سرشار خود را به نمایش گذاشته است. وی در کنار بازیگری و کارگردانی به حرفه فیلم نامه نویسی نیز علاقه مند است. 

مسعود کرامتی در سال 1370 فیلم نامه مرغابی وحشی را بازنویسی کرده است و به عنوان مشاور، فیلم نامه ی مدرسه ی پیرمرد ها را نوشته است. یکی از فیلم نامه نویسی های برجسته مسعود کرامتی به سال 1372 و به فیلم " آینه و مرداب" اختصاص دارد. 

 

جوایز و افتخارات مسعود کرامتی

 

مسعود کرامتی, بیوگرافی مسعود کرامتی, زندگی نامه مسعود کرامتی

فیلم مجنون یکی از فعالیت های هنری مسعود کرامتی می باشد

 

• کسب پروانه زرین بهترین کارگردان ویژه هیئت مدیران به موجب کارگردانی اپیزود " بن بست" از گنجشکک اشی مشی 

• اخذ یاس زرین جشنواره جام جم به عنوان بهترین کارگردان 

• کسب پروانه زرین بهترین کارگردان در سال 1389 به موجب تولید فیلم فقط بیست

• کسب پروانه زرین بهترین کارگردان در سال 1392 به موجب تولید فیلم روز کارنامه 

• کسب جایزه بهترین کارگردان به موجب اپیزود " بن بست" از گنجشکک اشی مشی ویژه منتقدین جشنواره ی کودک 

 

آثار مسعود کرامتی 

میهمان ناخوانده (1367)  مجنون (1369) 
پناهنده (1372)   سفر به چزابه (1374)
هتل (1374)  باغ های کندلوس (1383) 
رو به آسمان (1384)  راه بی پایان (1385) 
بی گناهان (1386)  نخودی (1388) 
ترانه کوچک من (1388)  دسته ی بازنده ها (1389) 
ضد گلوله (1390)  لامپ 100 (1392) 
سر به راه (1393)  گذر موقت (1394) 
لاک قرمز (1394) محکومین (1396)
چهار راه استانبول (1396) هیئت مدیره (1396)
نجوا (1396) چشم و گوش بسته (13997)
جان دار (1398) میدان سرخ (1400)
خصوف (1400) نوبت لیلی (1400)

 

آثار کارگردانی مسعود کرامتی  

مسافرخانه (1368)  پاتال و آرزو های کوچک (1368) 
فقط بیست (1370)   مرغابی وحشی (1370)
پزشکان (1377)   دریچه (1375)
کمین (1397)  خانه ما  (1379) 
خانه نیکو (1379)  چراغ جادو (1379) 
کودکانه (1381)  روز کارنامه (1381) 
روشنایی های شهر (1385)   ترانه کوچک من (1388)
اپیزود "بن بست" گنجشکک اشی مشی (1392)  یادداشت های یک زن خانه دار (1394) 

 

آلبوم تصاویر مسعود کرامتی

 

زندگی نامه مسعود کرامتی, مسعود کرامتی بازیگر, فیلمی از مسعود کرامتی

عکس های جدید مسعود کرامتی

 

مسعود کرامتی, مسعود کرامتی بازیگر, فیلمی از مسعود کرامتی

مسعود کرامتی کارگردان فیلم چراغ جادو بود

 

مسعود کرامتی وهمسرش, مسعود کرامتی فرزند, سریال نوروزی مسعود کرامتی

مسعود کرامتی در کنار ایوب آقاخانی

 

 فیلم های مسعود کرامتی, مسعود کرامتی, بیوگرافی مسعود کرامتی

مسعود کرامتی بازیگر ایرانی

 

گردآوری:بخش بازیگران بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

شنبه 101 بهمن 8  6:41 عصر

مجموعه: داستانهای خواندنی

 

داستان های کوتاه درباره موفقیت, داستان های درباره موفقیت, داستانهای کوتاه موفقیت

داستان های کوتاه درباره موفقیت

 

داستان هایی درباره موفقیت

داستان های موفقیت را در این قسمت بخوانید و در زندگی خود از آنها الگو بگیرید. تا به موفقیت برسید.

موفقیت و سقراط

مرد جوانی از سقراط رمز موفقیت را پرسید که چیست.

سقراط به مرد جوان گفت که صبح روز بعد به نزدیکی رودخانه بیاید.

هر دو حاضر شدند. سقراط از مرد جوان خواست که همراه او وارد رودخانه شود.

وقتی وارد رودخانه شدند و آب به زیر گردنشان رسید. سقراط با زیر آب بردن سر مرد جوان، او را شگفت زده کرد.

مرد تلاش می کرد تا خود را رها کند اما سقراط قوی تر بود و او را تا زمانی که رنگ صورتش کبود شد محکم نگاه داشت.

سقراط سر مرد جوان را از آب خارج کرد و اولین کاری که مرد جوان انجام داد کشیدن یک نفس عمیق بود.

سقراط از او پرسید، " در آن وضعیت تنها چیزی که می خواستی چه بود؟"

پسر جواب داد: "هوا"

سقراط گفت:" این راز موفقیت است! اگر همانطور که هوا را می خواستی در جستجوی موفقیت هم باشی بدستش خواهی آورد" رمز دیگری وجود ندارد.

 

داستان های کوتاه درباره موفقیت, داستان های درباره موفقیت, داستان های واقعی موفقیت دیگران

داستان هایی درباره موفقیت

 

شما می توانید

پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی

پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم

پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است

پسر: آهان اگر اینطور است ، قبول است

.

پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید:

پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم

بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند.

پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است

بیل گیتس: اوه، که اینطور! در این صورت قبول است

.

بالاخره پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود

پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم

مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم!

پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است!

مدیرعامل: اوه، اگر اینطور است، باشد

و معامله به این ترتیب انجام می شود

.

نتیجه اخلاقی: حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید

چیزهایی بدست آورید. اما باید روش مثبتی برگزینید.فقط باید خواست و جذب کرد!!!!!!!!

 

راز بزرگ زندگی

در افسانه های آلمانی آمده روزی که خدا جهان را آفرید فرشتگان مغرب را به بارگاه خواند و به آنها فرمود:

برای پنهان کردن راز بزرگ زندگی پیشنهاد بدهید.

یکی از فرشته ها گفت:خدایا آن را زیر زمین پنهان کن.

فرشته دیگر گفت:پروردگارا آن را زیر دریاها قرار بده....

سومی گفت:ای خدا آنرا بر قله بلندترین کوهها پنهان کن...

خداوند فرمود:

اگر به گفته شما عمل کنم فقط تعدادی از بندگانم قادر خواهند بود آن را بیابند در حالی که من میخواهم راز بزرگ زندگی در دسترسشان باشد.

در این هنگام یکی از فرشته ها گفت:ای خدای مهربان راز بزرگ زندگی را در قلب بندگانت قرار بده به این ترتیب هر کس برای پیدا کردن این راز باید به قلب حود رجوع کند.

 

 

داستان های کوتاه درباره موفقیت, داستان های درباره موفقیت,داستان های واقعی موفقیت دیگران

داستانهای کوتاه موفقیت

 

فرصتی برای خود شناسی

پادشاهی دو شاهین کوچک به عنوان هدیه دریافت کرد.

پس آنها را به مربی پرندگان دربار سپرد تا برای استفاده در مراسم شکار تربیت کند.

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه وب‌پوش

 

یک ماه بعد، مربی نزد پادشاه آمد و گفت که یکی از شاهین‌ها تربیت شده و آماده شکار است.

اما نمی‌دانم چه اتفاقی برای آن یکی افتاده و از همان روز اول که آن را روی شاخه‌ای قرار داده تکان نخورده است.

 

این موضوع کنجکاوی پادشاه را برانگیخت و دستور داد تا پزشکان و مشاوران دربار، کاری کنند که شاهین پرواز کند. اما هیچکدام نتوانستند.

روز بعد پادشاه دستور داد تا به همه مردم اعلام کنند که هر کس بتواند شاهین را به پرواز درآورد پاداش خوبی از پادشاه دریافت خواهد کرد.

صبح روز بعد پادشاه دید که شاهین دوم نیز با چالاکی تمام در باغ در حال پرواز است.

پادشاه دستور داد تا معجزه‌گر شاهین را نزد او بیاورند.

 

درباریان کشاورزی متواضع را نزد شاه آوردند و گفتند اوست که شاهین را به پرواز درآورد.

پادشاه پرسید: تو شاهین را به پرواز درآوردی؟ چگونه این کار را کردی؟ شاید جادوگر هستی؟

 

کشاورز که ترسیده بود گفت:

سرورم، کار ساده‌ای بود، من فقط شاخه‌ای را که شاهین روی آن نشسته بود بریدم.

شاهین فهمید که بال دارد و شروع به پرواز کرد.

 

گاهی لازم است برای بالا رفتن، شاخه‌های زیر پایمان را ببریم ...

چقدر به شاخه‌های زیر پایتان وابسته هستید؟

آیا توانایی‌ها و استعدادهایتان را می‌شناسید؟

آیا هیچگاه جرات ریسک را به خود داده اید؟

 

داستان های کوتاه درباره موفقیت, داستان های درباره موفقیت,داستانهای موفقیت

داستان های واقعی موفقیت دیگران

 

پیشرفت انسان

روزگاری مرید ومرشدی خردمند در سفر بودند. در یکی از سفر هایشان در بیابانی گم شدند وتا آمدند راهی پیدا کنند شب فرا رسید. نا گهان از دور نوری دیدند وبا شتاب سمت آن رفتند. دیدند زنی در چادر محقری با چند فرزند خود زندگی می کند.آن ها آن شب را مهمان او شدند. واو نیز از شیر تنها بزی که داشت به آن ها داد تا گرسنگی راه بدر کنند.

 

روز بعد مرید و مرشد از زن تشکر کردند و به راه خود ادامه دادند. درمسیر، مرید همواره در فکرآن زن بود و این که چگونه فقط با یک بز زندگی می گذرانند و ای کاش قادر بودند به آن زن کمک می کردند،تا این که به مرشد خود قضیه را گفت.مرشد فرزانه پس از اندکی تامل پاسخ داد:"اگر واقعا می خواهی به آن ها کمک کنی برگرد و بزشان را بکش!".

 

مرید ابتدا بسیار متعجب شد ولی از آن جا که به مرشد خود ایمان داشت چیزی نگفت وبرگشت و شبانه بز را در تاریکی کشت واز آن جا دور شد....

 

سال های سال گذشت و مرید همواره در این فکر بود که بر سر آن زن و بجه هایش چه آمد.

 

روزی از روزها مرید ومرشد قصه ما وارد شهری زیبا شدند که از نظر تجاری نگین آن منطقه بود.سراغ تاجر بزرگ شهر را گرفتند و مردم آن ها را به قصری در داخل شهر راهنمایی کردند.صاحب قصر زنی بود با لباس های بسیار مجلل و خدم و حشم فراوان که طبق عادتش به گرمی از مسافرین استقبال و پذیرایی کرد، و دستور داد به آن ها لباس جدید داده  و اسباب راحتی و استراحت فراهم کنند. پس از استرا حت آن ها نزد زن رفتند تا از رازهای موفقیت وی جویا شوند. زن نیز چون آن ها را مرید و مرشدی فرزانه یافت، پذیرفت و شرح حال خود این گونه بیان نمود:

 

سال های بسیار پیش من شوهرم را از دست دادم و با چند فرزندم و تنها بزی که داشتیم زندگی سپری می کردیم. یک روز صبح دیدیم که بزمان مرده و دیگر هیچ نداریم. ابتدا بسیار اندوهگین شدیم ولی پس از مدتی مجبور شدیم برای گذران زندگی با فرزندانم هر کدام به کاری روی آوریم.ابتدا بسیار سخت بود ولی کم کم هر کدام از فرزندانم موفقیت هایی در کارشان کسب کردند.فرزند بزرگ ترم زمین زراعی مستعدی در آن نزدیکی یافت. فرزند دیگرم معدنی از فلزات گرانبها پیدا کرد ودیگری با قبایل اطراف شروع به داد و ستد نمود. پس از مدتی با آن ثروت شهری را بنا نهادیم و حال در کنار هم زندگی می کنیم.

 

مرید که پی به راز مسئله برده بود از خوشحالی اشک در چشمانش حلقه زده بود....

 

نتیجه گیری

هر یک از ما بزی داریم که اکتفا به آن مانع رشدمان است، و باید برای رسیدن به موفقیت و موقعیت بهتر آن را فدا کنیم.

. . .

هیچ چیز غیر ممکن نیست

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
پنج شنبه 103 فروردین 9
امروز:   947 بازدید
دیروز:   560  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
EMOZIONANTE
عاشقان
عاشق آسمونی
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
لنگه کفش
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com