سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اساس حکمت، همراهی حقّ است و فرمانبردن از حقدار . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

سه شنبه 101 آذر 8  4:25 عصر

شیوه بازی سنتی ریسمان علی پیسیه

 

شیوه بازی سنتی ریسمان علی پیسیه,بازی سنتی ریسمان علی پیسیه,بازی ریسمان علی پیسیه

شیوه بازی سنتی ریسمان علی پیسیه

 

بازی سنتی ریسمان علی پیسیه

بازی‌های محلی در هر منطقه ای گرفته شده از فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه است. این بازی‌ها هماهنگ با خصوصیتهای فرهنگی موجود بر هر منطقه شکل می‌گیرند. یکی از بازی‌های معروف بازی ریسمان علی پیسیه می باشد که در اینجا نحوه انجام آن را برای شما آورده ایم.

بازی ریسمان علی پیسیه

هدف از بازی قدرت بدنی ، ایجاد روحیه همکاری می باشد و گروه سنی 8سال به بالا می توانند بازی کنند. تعداد افرادی که می توانند بازی کنند حداقل 20 نفر می باشد. برای انجام این بازی به وسیله ای  نیاز ندارد.

 

شیوه بازی سنتی ریسمان علی پیسیه,بازی سنتی ریسمان علی پیسیه,نحوه بازی ریسمان علی پیسیه

بازی سنتی ریسمان علی پیسیه

 

نحوه بازی ریسمان علی پیسیه 

یک نفر به عنوان استاد انتخاب شده و بازیکنان به صورت ستونی پشت سرهم قرار میگیرند هر نفر دست خود را دور کمر نفر جلویی حلقه میکند. استاد روبروی بازیکنان و مقابل نفر اول می ایستد و نفر اول میگوید :

 

استاد زنجیر باف؟ استاد: بله

زنجیر مارو بافتی؟ استاد : بله

 

پشت کوه انداختی؟ استاد :بله

پس چرا نمی ری هیزم؟ استاد:کوتاهس بکش تا بلند شود.

 

در این هنگام نفر اول صف آغاز به حرکت کردن و کشیدن نفرات به دنبال خود می کند باید به قدری افراد را به دنبال خود بکشد تا دست های یک نفر از دور کمر جلویی باز شود و این افراد از بازی خارج شوند. تا جایی که که فقط دونفر باقی بمانند.

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

سه شنبه 101 آذر 8  4:24 عصر

حکایت درباره خشم و غضب

 

حکایت درباره خشم,حکایت درباره خشم و غضب,داستان درباره خشم

حکایت درباره خشم

 

حکایت درباره خشم و غضب

راه طبیعی نشان دادن خشم، این است که با خشونت واکنش نشان دهید. خشم یک واکنش طبیعی به خطرات است و باعث اِلقای احساسات و رفتارهای پرقدرت و معمولا پرخاش‌جویانه‌ای می‌شود که لازمه‌ی جنگیدن و دفاع از خودمان در مقابل خطر است. پس، کمی از خشم برای بقای ما نیاز است.خشم را می‌توان سرکوب کرد و بعد آن را به مسیر دیگری هدایت کرد. در این مطلب بیتوته چند حکایت درباره خشم آورده ایم، همراه ما باشید.

یک نصیحت

شخصی به پیامبر صلی الله علیه و آله عرض کرد: مرا علم بیاموز و از دستورات دینی آگاه فرما. فرمود: برو و هرگز غضب مکن. آن مرد در حالیکه می‌گفت: به همین سخن اکتفاء می‌کنم، به سوی طایفه خود بازگشت.

 

وقتی به قوم خود رسید مشاهده کرد که نزاعی بین آن‌ها روی داده و سلاح در دست گرفته‌اند و در برابر یکدیگر صف آرائی کرده‌اند. او هم لباس نبرد را بر تن کرد و به سوی یاران خود رفت.

 

اما ناگهان به یاد سخن پیامبر صلی الله علیه و آله افتاد که از او خواسته بود خشمگین نشود. سلاح را بر زمین انداخت و به سوی دشمنان قوم خود رفت و گفت: جنگ و خونریزی نفعی ندارد، من از مال خود هر چه بخواهید به شما پرداخت می‌کنم!

 

آن‌ها متنبه شده و گفتند: هر چه که مورد اختلاف واقع شده بود ما به این گذشت و چشم پوشی سزاوارتر هستیم. بالاخره به همین وصیت پیامبر صلی الله علیه و آله، اختلاف بزرگی را حل کرد.

 

حکایت درباره خشم,حکایت درباره خشم و غضب,داستان درباره خشم

حکایت درباره خشم

 

امام علیه السلام و غلام

امام صادق علیه السلام غلام خود را پی حاجتی فرستاد و آمدنش بسیار طول کشید. امام علیه السلام به دنبال او شد تا ببیند که او در چه کار است. او را خوابیده یافت و بدون آنکه خشم کند نزد سر او نشست و او را باد زد تا از خواب بیدار شود.

آن وقت به او فرمود:‌ای فلانی والله برای تو نیست که هم شب بخوابی و هم روز بخوابی، شب بخواب و روز برای ما کار کن.

 

حکایت درباره خشم,حکایت درباره خشم و غضب,داستان درباره خشم

حکایت درباره خشم

 

 

حکایت درباره خشم

روزی یکی از بستگان امام سجاد(ع) در حضور جمعی ، بر سر موضوعی بر امام سجاد(ع) سخنان نامناسب گفت .

 

امام سجاد(ع) سکوت کرد، سپس آن شخص رفت ، امام سجاد(ع) به حاضران فرمود: آنچه را این مرد گفت ، شنیدید، و من دوست دارم که همراه من بیایید و نزد او برویم ، تا جواب او را بدهم و شما بشنوید.

 

حاضران ، موافقت کردند، امام سجامد(ع) با آنها رهسپار شدند، در راه مکرر می فرمود و الکاظمین الغیظ (از صفات پرهی زکاران فرو بردن خشم است) (آل عمران 134)

 

حاضران فهمیدند که آن حضرت ، پاسخ درشت به او نخواهد داد، همچنان با آنحضرت حرکت کردند تا به منزل آن مرد بدگو رسیدند، او را صدا زدند، او از خانه خارج گردید، امام سجاد(ع) به او فرمود: ای برادر! اگر آنچه به من نسبت دادی در من هست ، از درگاه خدا، طلب آمرزش می کنم ، و اگر در من نیست ، از خدا می خواهم که تو را ببخشد.

 

آن مرد، سخت تحت تاءثیر بزرگواری امام قرار گرفت ، و به پیش آمد و بین دو چشم امام را بوسی د و عرض کرد: بلکه من سخنی به تو گفتم که در تو نبود، ومن سزاوار به آن سخن هستم به این ترتیب امام سجاد(ع) درس بردباری و حفظ رابطه خویشاوندی و کنترل خشم را به ما آموخت.

 

حکایت درباره خشم,حکایت درباره خشم و غضب,داستان درباره خشم

حکایت درباره خشم

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: داروهای گیاهی و طب سنتی

 

برگ تمشک قرمز برای تخمک گذاری, عکس برگ تمشک قرمز, فواید مصرف برگ تمشک قرمز

مهم ترین خاصیت درمانی برگ تمشک قرمز مربوط به دوران بارداری است

 

خواص برگ تمشک قرمز برای بارداری و چگونگی استفاده از آن 

یکی از گیاهان دارویی مفید برای بدن برگ تمشک قرمز است. اصلی ترین و مهم ترین خاصیت درمانی تمشک قرمز به دوران بارداری اختصاص دارد. این گیاه دارویی منبع کلسیم، ویتامین های E، B و C، آهن، فیبر، مس و فلاونوئید است که با کاهش انقباض عضلات، سبب تسریع روند زایمان و کاهش درد های قبل از قاعدگی می گردد.

خواص درمانی برگ تمشک قرمز

تمشک، گیاهی خودرو است که از میوه هایی خوراکی برخوردار می باشد. این میوه در رده خانواده گلسرخیان قرار دارد و در رنگ های متعددی یافت می شود که مشهور ترین آن به رنگ قرمز است. 

 

از قدیم الایام در طب سنتی مصرف برگ تمشک قرمز رایج بوده است. تمشک قرمز دارای برگ هایی است که از مواد مغذی و آنتی اکسیدان برخوردار هستند. مواد مغذی موجود در برگ تمشک قرمز شامل پتاسیم، کلسیم، منگنز، منیزیم، آهن، ویتامین E، B و C می باشد. 

 

در برگ تمشک قرمز خاصیت ضد التهابی و آرام بخشی وجود دارد که قادر است درد های پیش از قاعدگی را کاهش دهد. علاوه بر این، می تواند تغییر حالات روحی و گرفتگی های عضلانی را درمان سازد.

 

این گیاه دارویی نسبت به توت فرنگی، توت سیاه و شاه توت ظرفیت جذب رادیکال های آزاد اکسیژن بیشتری دارد. وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در تمشک با از بین بردن رادیکال های آزاد در بدن سبب محافظت از غشاء سلولی، DNA، ممانعت از رشد سلول های سرطانی و در نهایت جلوگیری از بروز سرطان می شود. 

ارزش غذایی برگ تمشک قرمز به موجب برخورداری از فلاونوئید، فیبر، منگنز، مس، فولات، بیوتین و اسید های چرب امگا 3 بسیار بالا است. 

 

به طور کلی بهره گیری از برگ تمشک قرمز به دو صورت داخلی و خارجی امکان پذیر است. شیوه ی داخلی یا خوراکی مصرف برگ تمشک قرمز به طرق مختلفی اعم از تازه دم، کپسول و خشک شده قابل استفاده است. 

شیوه ی خارجی مصرف برگ تمشک قرمز نیز به صورت موضعی امکان پذیر است و در راستای درمان اگزما، تسکین خارش پوستی و آفتاب سوختگی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

برگ تمشک قرمز, دمنوش برگ تمشک جوشانده, خواص برگ تمشک

برگ تمشک قرمز خاصیت ضد التهابی و مسکن دارد

 

مزیت بهره گیری از برگ تمشک قرمز

ارتقای سلامت زنان 

در طب سنتی از چای برگ تمشک قرمز با عنوان ماده ی افزایش دهنده ی سلامت زنان یاد می شود. دمنوش یا چای برگ تمشک قرمز سبب ارتقای سلامت دستگاه تولید مثل در بانوان و آقایان می گردد. تانین موجود در تمشک قرمز خاصیت قابض کنندگی دارد. این خاصیت سبب تسکین درد، تقویت دیواره رحم و دستگاه تولید مثل تقویت می شود.

به استناد از تحقیقات انجام شده، بهترین زمان برای استفاده از چای برگ تمشک قرمز در دوران بارداری، سه ماهه دوم و هفته سی و دوم می باشد. 

 

تسکین گرفتگی قاعدگی

یکی از مزیت های برجسته ی تمشک قرمز، تسکین گرفتگی قاعدگی و PMS است. ترکیبات موجود در برگ تمشک قرمز سبب می شوند تا عضلات ناحیه لگن تقویت یابد و درد های گرفتگی قاعدگی کاهش پیدا کند. 

PMS حاکی از سندروم قبل از قاعدگی دارد. با مصرف برگ تمشک قرمز مقداری کلسیم جذب بدن می شود. کلسیم با تنظیم هورمون در حد اعتدال سبب کاهش تحریک پذیری، نوسانات خلقی و گرفتگی می گردد. 

 

تقویت کننده سلامت پوست

وجود مقادیر فراوانی آنتی اکسیدان و ویتامین C در تمشک قرمز با جلوگیری از روند پیر شدن سلول سبب کاهش چین و چروک پوستی، جوان سازی و از بین بردن لکه های صورت می گردد. 

 

برای تهیه ی ماسک تمشک قرمز می توان یک فنجان ماست را با دو فنجان تمشک تازه به صورت له شده، ترکیب کرد. سپس با قرار دادن ترکیب تمشک با ماست بر روی صورت به مدت 15 دقیقه به نتیجه ی دلخواه رسید. 

 

برگ تمشک قرمز, دمنوش برگ تمشک جوشانده, خواص برگ تمشک

برگ تمشک قرمز منبع فولات به شمار می رود و درمان خوبی برای کم خونی است

 

درمان کم خونی و تقویت رشد مو 

تمشک قرمز منبع فولات به شمار می رود. فولات در بدن سبب افزایش گلبول های قرمز خون و درمان کم خونی می شود. علاوه بر این، فولات زمینه ی افزایش گردش خون در بدن را فراهم می کند و با بهبود اکسیژن رسانی به فولیکول های مو روند رشد و تقویت مو را تسریع می بخشد. 

 

کاهش وزن 

وجود فیبر رژیمی و منگنز در تمشک قرمز سبب شده است تا این میوه برای کاهش وزن مؤثر واقع شود. در واقع فیبر خوراکی موجود در این میوه به پاک سازی روده و کاهش اشتها می پردازد. بدین ترتیب با جلوگیری از پر خوری در بدن روند کاهش وزن را تکمیل می سازد. 

علاوه بر این در تمشک قرمز مقداری منگنز یافت می شود که به افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن کمک شایانی می کند. 

 

درمان ناباروری در مردان

به موجب برخورداری تمشک قرمز از آنتی اکسیدان، از اسپرم در برابر آسیب های اکسیداتیو محافظت می شود. علاوه بر این گیاه دارویی تمشک قرمز با تأمین میزان تستوسترون بدن برای درمان ناباروری در آقایان مؤثر واقع می گردد. 

 

شایان توجه است محصولات طبیعی لزوما برای بدن بی خطر نیستند. روش مصرف گیاه دارویی، دوز و تداخل دارویی با مواد غذایی به شدت اهمیت دارد. لذا در صورت بیماری قبل از مصرف گیاه تمشک قرمز با پزشک متخصص مشورت نمایید.

 

در ادامه فواید مصرف برگ تمشک قرمز برای بدن را ذکر می کنیم:

• تحریک و کوتاه سازی مدت زمان  زایمان 

• کاهش درد زایمان 

• بهبود سیستم ایمنی بدن به موجب برخورداری از ویتامین C

• افزایش شیر مادر

• درمان کننده اسهال 

• تقویت کننده دستگاه گوارش

• تنظیم هورمون

 

• تنظیم فشار خون به موجب برخورداری از مواد معدنی، املاح و پتاسیم

• افزایش میل جنسی

• درمان التهاب دهان و لوزه با مصرف عصاره برگ تمشک قرمز به صورت دهانشویه

• تسریع فرایند بهبود و جلوگیری از عفونت زخم 

 پزشکی ، بهداشتی ، درمانی, ابزار سلامت و طبی

 

• ادرار آور

• کاهنده نشانه های التهاب و بیماری های لثه ای 

• تسکین آفتاب سوختگی، اگزما، کهیر و بثورات

• تقویت عملکرد قلب و عروق 

• رفع حالت تهوع صبحگاهی در بانوان باردار 

• پیشگیری از سرطان کبد، معده، بینی، دهان، پروستات و روده بزرگ

• جبران کننده کمبود آهن ناشی از قاعدگی 

• میکروب زدایی

• تقویت باروری

• تسریع روند کاهش وزن به موجب برخورداری از کتون 

 

طرز تهیه چای برگ تمشک قرمز 

برای تهیه ی یک فنجان چای برگ تمشک قرمز، یک قاشق چای خوری الی یک قاشق غذاخوری برگ تمشک را داخل فنجان قرار دهید. سپس با افزودن آب جوش داخل فنجان، یک درب بر روی ظرف قرار دهید و به مدت 5 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. 

 

علاوه بر این، در روز های گرم تابستان می توانید از تکنیک چای سرد برگ تمشک قرمز بهره بگیرید. در صورتی که قصد دارید چای سرد تهیه کنید یک گالن آب را به نقطه جوش برسانید. سپس یک چهارم الی یک فنجان برگ را به آب جوش اضافه کنید. 

 

چند دقیقه صبر کنید تا چای رنگ بگیرد. سپس به وسیله ی یک درب روی ظرف را پوشش دهید و اجازه دهید تا چای در طی شب دم بکشد. زین پس می توانید چای برگ تمشک قرمز را برای مصارف بعدی در داخل یخچال قرار دهید. 

 

برگ های تازه تمشک دارای خاصیت درمانی بالا و تلخی کمتری هستند؛ بدین ترتیب برای مصرف دارویی برگ تمشک، توصیه می شود قبل از رویش گل، در راستای برداشت برگ اقدام نمایید.

 

لازم به ذکر است یک گالن آب، معادل 3/7 لیتر می باشد. علاوه بر این، در تهیه ی چای و دمنوش تمشک قرمز، برگ تمشک مورد استفاده قرار می گیرد و اصل میوه کاربردی ندارد. 

 

ترکیب برگ تمشک قرمز با گیاهان دارویی

گیاهان دارویی متعددی اعم از یونجه و گزنه در سرتاسر جهان یافت می شوند که به خاصیت حمایت از حاملگی سالم برخودار هستند. ترکیب این قبیل گیاهان دارویی با تمشک قرمز تقویت عضلات رحم را به ارمغان می آورد. 

 

ترکیب تخم رازیانه با برگ تمشک قرمز به طرز معجزه آسایی حجم شیر مادر را افزایش می دهد و به عنوان حمایت کننده از مادران پس از زایمان مفید واقع می شود. 

 

خواص دمنوش برگ تمشک, خواص برگ تمشک قرمز, خواص درمانی برگ تمشک قرمز

ترکیب گزنه با برگ تمشک قرمز باعث تقویت عضلات رحم می شود

 

عوارض بهره گیری از برگ تمشک قرمز

به طور کلی مصرف برگ تمشک قرمز در زنان باردار و افراد مبتلا به اسهال محدودیت دارد.

در برگ تمشک قرمز مقادیری خاصیت ملینی یافت می شود. با مصرف بی رویه از این گیاه دارویی در معده و روده ناراحتی هایی به وجود می آید که در نهایت سبب بروز مشکلات دستگاه گوارش می گردد. این برگ به مثابه ی استروژن در بدن عمل می کند. در شرایطی که بدن به تغییر میزان هورمون حساس باشد، احتمال بروز حساسیت نسبت به برگ تمشک قرمز نیز به وفور وجود دارد. 

 

علاوه بر این، با مصرف برگ تمشک قرمز در دوره ی بارداری احتمال سقط جنین و زایمان زود رس دو چندان می شود.

تحقیقات مجله دانشکده مامایی استرالیا حاکی از آن دارد که مصرف برگ تمشک با وجود کاهش طول درد زایمان، عوارض جانبی در بدن نوزاد و مادر ایجاب نمی کند. با این وجود احتمال دارد با مصرف برگ تمشک قرمز ریسک یا خطر زایمان زود رس افزایش پیدا کند.

 

لازم به ذکر است بانوانی که در روز های پایانی بارداری در رژیم غذایی از برگ تمشک قرمز استفاده کرده اند، به مراتب کمتر از سایر زنان نیازمند القاء زایمان، سزارین و دستگاه وکیوم برای زایمان شدند. 

 

از سری عوارض مصرف بی رویه برگ تمشک قرمز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• آسم

• خواب آلودگی 

• انقباضات برکستون هیکس

• حالت تهوع 

• افزایش دفعات دوران قاعدگی

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: ترفندهای کامپیوتری

 

میانبر برای باز کردن کنترل پنل ویندوز 11, میانبر کنترل پنل, باز کردن Control Panel ویندوز 11

کنترل پنل ویندوز 11

 

نحوه بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11

برای کسانی از ما که سال‌ها با ویندوز کار کرده‌ایم، می‌دانیم که Control Panel یک همراه قابل اعتماد است که تا حد زیادی با ما همراه بوده است. زمانی وجود داشت که این مکان پیش فرض برای اکثر تنظیمات سیستم بود. اما اکنون، همه چیز به آرامی در حال تغییر است.

مایکروسافت مدتی است که سعی می کند کنترل پنل را به تدریج حذف کند و بیشتر تنظیمات خود را به برنامه تنظیمات با ظاهری مدرن تغییر دهد. اما کنترل پنل هنوز کاربرد دارد. حتی در ویندوز 11 راه های زیادی وجود دارد که می توانید کنترل پنل را باز کنید. بیایید نگاهی به همه آنها بیندازیم تا گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشید.

 

9 روش برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 11

حتی اگر کنترل پنل در چند مکان کلیدی در ویندوز 11، مانند منوی WinX وجود نداشته باشد، همچنان در هر جای دیگری در دسترس است. مایکروسافت سعی کرده است که کنترل پنل را در پس زمینه مدفون نگه دارد و از برنامه تنظیمات خود برای همه موارد مربوط به تنظیمات سیستم استفاده می کند.

 

اما اگر تا به حال در صفحه تنظیمات به پایین پیمایش کرده باشید و روی related options کلیک کرده باشید، می‌دانید که به کجا منتهی می‌شود – درست است، کنترل پنل.

اما این تنها راه دسترسی به آن نیست. در اینجا تمام راه هایی وجود دارد که می توانید کنترل پنل را در ویندوز 11 باز کنید.

 

روش اول بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 استفاده از منوی استارت

 

ترفندهای ویندوز 11, نحوه بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11, کنترل پنل در ویندوز 11

نحوه باز کردن کنترل پنل در ویندوز 11 

 

یکی از راه‌ های ساده ‌تر برای باز کردن کنترل پنل، جستجوی منوی استارت است که همیشه راهی مطمئن برای یافتن برنامه‌ها است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Start را فشار داده و Control Panel را تایپ کنید. به محض شروع تایپ آن را به عنوان اولین گزینه خواهید دید.

 

روش دوم بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 : استفاده از RUN

 

 باز کردن Control Panel ویندوز 11, کنترل پنل ویندوز 11, بازکردن کنترل پنل

استفاده از منوی استارت از رایج ترین روش های بازکردن کنترل پنل ویندوز 11 است

 

این به راحتی ساده ترین روش برای دسترسی به کنترل پنل و یکی از معدود روش هایی است که فقط به صفحه کلید نیاز دارد. برای باز کردن کنترل پنل از RUN، ابتدا Win + R را فشار دهید تا پنجره RUN باز شود. سپس به سادگی کنترل پنل را تایپ کرده و Enter را بزنید.

 

روش سوم بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 : استفاده از COMMAND PROMPT یا POWERSHELL

کنترل پنل بخشی از متغیرهای محیط ویندوز است که راه اندازی آن را از Command Prompt بسیار آسان می کند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

 

Win + R را فشار دهید تا کادر RUN باز شود، cmd (یا powershell اگر از PowerShell استفاده می کنید) را تایپ کنید و Enter را بزنید.

 

نحوه بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11, کنترل پنل در ویندوز 11, چگونه کنترل پنل ویندوز 11 را فعال کنیم

استفاده از run ساده ترین روش برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 11 است

 

با این کار Command Prompt راه اندازی می شود. اکنون به سادگی کنترل پنل را تایپ کرده و Enter را بزنید.

 

روش چهارم بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 : استفاده از نوار آدرس FILE EXPLORER

اگر به دلایلی نمی‌توانید از راه‌های ذکر شده به کنترل پنل دسترسی پیدا کنید، نگران نباشید. کنترل پنل تقریباً همه جا در ویندوز وجود دارد (اگرچه به خوبی پنهان شده است). حتی از فایل اکسپلورر نیز قابل دسترسی است. روش آن اینجا ذکر شده:

Win + E را فشار دهید تا File Explorer باز شود یا آن را از نوار وظیفه انتخاب کنید.

 

میانبر کنترل پنل, باز کردن Control Panel ویندوز 11, کنترل پنل ویندوز 11

فایل اکسپلورر یکی از راه های باز کردن کنترل پنل در ویندوز 11 است

 

سپس روی اولین فلش در نوار آدرس کلیک کنید.

 

ترفندهای ویندوز 11, نحوه بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11, کنترل پنل در ویندوز 11

برای بازکردن کنترل پنل در ویندوز11 از نوار جست وجو در تنظیمات استفاده کنید

 

کنترل پنل را انتخاب کنید.

 

کنترل پنل در ویندوز 11, چگونه کنترل پنل ویندوز 11 را فعال کنیم, بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 با صفحه کلید

برای بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 کلمه کنترل پنل را در نوار جست و جو سرچ کنید

 

روش ششم بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 : استفاده از جستجو در تنظیمات

برای دسترسی به کنترل پنل از تنظیمات ویندوز، ابتدا Win + I را فشار دهید تا windows settings باز شود. سپس بر روی نوار جستجو کلیک کنید.

 

 

میانبر برای باز کردن کنترل پنل ویندوز 11, میانبر کنترل پنل, باز کردن Control Panel ویندوز 11

مراحل بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11

 

کنترل پنل را تایپ کنید و با بالا آمدن گزینه آن را انتخاب کنید.

 

ترفندهای ویندوز 11, نحوه بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11, کنترل پنل در ویندوز 11

 کنترل پنل ویندوز 11 

 

روش هفتم بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 : استفاده از TASK MANAGER

اگر نمی‌توانید به سایر قسمت‌های رایانه شخصی ویندوز خود دسترسی پیدا کنید، مدیر وظیفه همیشه می‌تواند کمک کند. به سادگی Ctrl + Shift + Esc را به طور همزمان فشار دهید تا باز شود.

روی File در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.

 

میانبر برای باز کردن کنترل پنل ویندوز 11, میانبر کنترل پنل, باز کردن Control Panel ویندوز 11

برای بازکردن کنترل پنل از Task Manager از قسمت فایل در گوشه سمت چپ اقدام کنید

 

اجرای وظیفه جدید را انتخاب کنید.

 

ترفندهای ویندوز 11, نحوه بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11, کنترل پنل در ویندوز 11

از قسمت creat new task کنترل پنل را تایپ کنید

 

در پنجره create new task، کنترل پنل را تایپ کرده و روی OK کلیک کنید.

 

ترفندهای ویندوز 11, نحوه بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11, کنترل پنل در ویندوز 11

راه های بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 

 

روش هشتم بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 : استفاده از CONTROL.EXE در FILE EXPLORER

همچنین می توانید از داخل درایو سیستم به فایل اجرایی کنترل پنل دسترسی داشته باشید. برای انجام این کار به آدرس زیر بروید:

C:\Windows\System32

در اینجا به دنبال control.exe بگردید و روی آن دوبار کلیک کنید تا Control Panel باز شود.

 

میانبر برای باز کردن کنترل پنل ویندوز 11, میانبر کنترل پنل, باز کردن Control Panel ویندوز 11

ابزارهای ویندوز نیز همانند کنترل پنل به تدریج در حال منسوخ شدن هستند

 

روش نهم بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11 : استفاده از WINDOWS TOOLS

ویندوز یک برنامه داخلی به نام «ابزارهای ویندوز» دارد که ابزارهای مدیریتی، عیب‌یابی و مدیریت را گرد هم می‌آورد. همانند کنترل پنل، ابزارهای ویندوز کم کم در حال منسوخ شدن هستند و ممکن است به زودی با حذف شدن مواجه شوند. تا آن روز، همچنان می توانید به آن دسترسی داشته باشید و کنترل پنل را در آن پیدا کنید. روش آن به صورت زیر است:

Start را فشار دهید و windows tools را جستجو کنید. اولین گزینه ای که ظاهر می شود را انتخاب کنید.

 

نحوه بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11, کنترل پنل در ویندوز 11, چگونه کنترل پنل ویندوز 11 را فعال کنیم

باز کردن کنترل پنل با استفاده از WINDOWS TOOLS

 

در پنجره "Windows tools" روی Control Panel دوبار کلیک کنید تا آن را اجرا کنید.

 

ترفندهای ویندوز 11, نحوه بازکردن کنترل پنل در ویندوز 11, کنترل پنل در ویندوز 11

 کنترل پنل در ویندوز11 

 

سوالات رایج و متداول درباره کنترل پنل ویندوز 11:

با توجه به برنامه مایکروسافت برای حذف تدریجی کنترل پنل، سوالات زیادی پیرامون آن و استفاده از آن وجود دارد. در زیر به چند مورد از این موارد خواهیم پرداخت:

 

چگونه کنترل پنل را در ویندوز 11 با صفحه کلید باز کنم؟

اگر ماوس در دسترس نیست، همچنان می‌توانید کنترل پنل را تنها با صفحه‌کلید باز کنید. این کار از پنجره RUN و جستجوی منوی Start انجام می شود.

 

آیا ویندوز کنترل پنل را حذف خواهد کرد؟

اگرچه مایکروسافت به صراحت برنامه‌های خود را برای کنترل پنل اعلام نکرده است، اما کاملاً واضح است که آنها چه هستند. از زمان معرفی برنامه تنظیمات ویندوز با ویندوز 8، کنترل پنل در حال کاهش است و به پس‌زمینه منتقل می‌شود. با این حال، همانطور که همه چیز در حال حاضر پیش می‌رود، به نظر می‌رسد که این مرحله به خوبی برای ویندوز انجام نشده است و کنترل پنل در ویندوز 11 نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

 

میانبر برای باز کردن کنترل پنل چیست؟

هیچ میانبری برای باز کردن کنترل پنل وجود ندارد. با این حال، سریع ترین راه برای باز کردن آن، باز کردن پنجره RUN (Win + R)، تایپ کردن کنترل، و زدن Enter است (همانطور که در راهنمای بالا نشان داده شده است). یا این روش و یا با جستجوی آن در منوی استارت.

 

اینها همه راه هایی بودند که می توانید کنترل پنل را در ویندوز 11 باز کنید. مدتی طول می کشد تا مایکروسافت آن را به تدریج حذف کند و عملیات خود را به برنامه تنظیمات منتقل کند، بنابراین می توانید برای مدتی همچنان از کنترل پنل استفاده کنید. اما، در نهایت، همه ما باید با مرگ اجتناب ناپذیر کنترل پنل که مایکروسافت مدتی است برنامه ریزی کرده است کنار بیاییم. امیدواریم خیلی دیرتر از این اتفاق بیفتد.

 

گردآوری : بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

پنج شنبه 101 آذر 3  11:33 صبح

 

تبریک انتصاب شغل یا مقام جدید, پیام تبریک انتصاب شغل, متن تبریک انتصاب شغل جدید

پیام تبریک انتصاب شغل

 

متن تبریک انتصاب شغل جدید

بسیاری از اشخاص امکان دارد ارتقاء شغلی بگیرند و مقام و پست جدید کسب کنند. در این قسمت بیتوته متن و جملات تبریک انتصاب شغل جدید را گردآوری کرده ایم که از آنها برای دوستانی که بتازگی ارتقای شغلی پیدا کرده اند استفاده کنید.

پیام تبریک انتصاب شغل

جناب آقای….

حسن انتصاب  شایسته جنابعالی بعنوان صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را در پیش بردن اهداف نظام  مقدس جمهوری اسلامی  و …..از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

 

********

 

جناب آقای / سرکار خانم 

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را بعنوان ………. تبریک و تهنیت عرض می نماییم. 

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داریم. 

 

********

 

استاد محترم سرکار خانم / جناب آقای پزشک / مهندس ….

احتراما

بر خویش فرض میدانم از سوی خود و همه ی استادان و دانشجویان …. انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی رابه ریاست ……. صمیمانه تبریک عرض نمایم .

 

********

 

جناب آقای / سرکار خانم

انتصاب شایسته جناب عالی بعنوان ………….. را تبریک عرض می نماید. رجای واثق دارد حضور شما دراین مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ؛ نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش ان مدیریت محترم خواهد گردید. دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

 

********

 

تبریک انتصاب شغل یا مقام جدید, پیام تبریک انتصاب شغل,متن پیام تبریک انتصاب پست و مقام

تبریک انتصاب شغل یا مقام جدید

 

جناب آقای ….. 

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر…. به قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود. 

بدین گونه مقدم ان فرهیخته علمی و با تجربه را گرامی داشته و حرکت به سمت افق های روشت توام با سعادت و تداوم توفیقات همکاران شما را از پشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم. 

 

********

 

استاد ارجمند سرکار خانم / جناب آقای دکتر / مهندس …………………

احتراما ً

بر خویش فرض می دانم از سوی خود و همه استادان و دانشجویان {…فش نیوز…} انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به ریاست …………………………… صمیمانه تبریک عرض نمایم.

 

********

 

انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در منصب ……………………… بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این دانشگاه تمنا دارد.

با کمال تشکر

 

********

 

هیچ آسانسوری

برای موفقیت وجود نداره؛

تو یکی یکی باید پله‌ها رو بالا بری!

کسب موفقیت و ارتقاء شغلی جدیدتان را تبریک عرض می‌کنیم.

 

 

 

تبریک انتصاب شغل یا مقام جدید, پیام تبریک انتصاب شغل,زیباترین متن های تبریک انتصاب

متن تبریک انتصاب شغل جدید

 

جناب آقای……..

با عرض درود و احترام، بدین گونه انتخاب شایسته جنابعالی بعنوان ………. را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

 پزشکی ، بهداشتی ، درمانی, ابزار سلامت و طبی

 

 

********

 

محترم گرانمایه جناب آقای……

برخود لازم می دانم؛ انتصاب جناب عالی رابه سمت……….؛ تبریک عرض نمایم. امید است در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه علمی و اعتلای وطن عزیز اسلامی موفق و سربلند باشید. 

 

********

 

جناب آقای …………….

با سلام و احترام

بدینوسیله اینجانب  ، انتصاب شایسته ! جنابعالی را به سمت رییس ……………..تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه تجارب ارزنده جنابعالی در این رشته ( ………….. ) شاهد موفقیت و پیشرفت آن مجموعه مافیایی ! باشیم.

با آرزوی توفیق

 

********

 

به سلامتی تمام کسانی که مهندسی را درک کردند،

به سلامتی تمام کسانی که پلی ساختند از انتهای بن بست کوچه رفاه تا بیکران،

به سلامتی تمام کسانی که خود را شبانه روز وقف کردند تا همگان شبانه روزی روشن داشته باشند،

به سلامتی تمام کسانی که لذتش را فهمیدند نه آنان که تنها به نامش خوانده شدند…

موفقیت کاریتان را تبریک می گوییم و امیدواریم در تمام مراحل زندگی تان طعم شیرین موفقیت را بچشید

 

********

 

تبریک انتصاب شغل یا مقام جدید, پیام تبریک انتصاب شغل,متن تبریک انتصاب

متن پیام تبریک انتصاب پست و مقام

 

جناب آقای ….

مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ؛ موجبات ارتقاء ان مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان ؛ تداوم تعالی و توفیق ؛ سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .

 

********

 

بالاتر پرواز کن

بالاتر برو

هیچ چیزی نیست که تو را متوقف کند

کسب موفقیت و ارتقاء شغلی جدیدتان را تبریک عرض می‌کنیم.

 

********

 

معاون محترم ….

خبر مسرت بخش انتصاب شما برادر دینی،مومن و از خانواده معظم شهدا به عنوان معاون فرماندار که بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را خدمت حضرتعالی تبریک و تهنیت می گویم.امید آن دارم که همیشه در سایه سار الطاف حق موید و پیروز باشید.

از طرف ….

 

********

 

برادر محترم جناب آقای……

درود علیکم

آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره بوده و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان همواره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه ان عشق و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی «ص». بدینوسلیه ضمن تبریک مناسبت انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت ……… از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گام هایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

زندگی نامه کریم قربانی, فیلم های کریم قربانی, عکس های کریم قربانی

یکی از بازیگران مطرح در عرصه تلویزیون و سینما، کریم قربانی است

 

بیوگرافی کریم قربانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس

کریم قربانی بازیگر سینما و تلویزیون و نوازنده می باشد. او در سریال های تلویزیونی ستایش سه ، زوج یا فرد ، سریال چار دیواری ، شهرزاد ، مختار نامه ، سریال عاشقانه و فیلم سینمایی به وقت شام فعالیت داشته است.

چکیده ای از بیوگرافی کریم قربانی

نام و نام خانوادگی: کریم قربانی

تاریخ تولد: 6 مرداد سال 1336

محل تولد: انزلی

پیشه: بازیگر سینما و تلویزیون و نوازنده

 

بیوگرافی کریم قربانی, کریم قربانی, زندگی نامه کریم قربانی

عکس کریم قربانی بازیگر

 

بیوگرافی کامل کریم قربانی

کریم قربانی در ششم مرداد سال 1336 در تهران متولد شد. او در سن 12 سالگی وارد هنرستان عالی موسیقی شد تا موسیقی را فرا بگیرد. او از کلاس محمد پور تراب بهره برد و ساز ویلنسل را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد.

 

در سال 59 موفق به دریافت مدرک لیسانس نوازندگی ویلنسل شد. وی در سال 77 مدرک درجه یک هنری را اخذ کرد. کریم قربانی نوازنده سینما و تلویزیون است و از مهم ترین آثار او می توان به فعالیت در سریال مختار نامه ، سریال عاشقانه و فیلم ایستاده در غبار اشاره کرد.

 

آغاز فعالیت هنری کریم قربانی

 

کریم قربانی بازیگر, نوازندگی کریم قربانی, کریم قربانی هنرپیشه

کریم قربانی در کنار علی پروین

 

کریم قربانی فعالیت حرفه ای خود را از سینما آغاز کرد. در سال 1380 در فیلم من ترانه 15 سال دارم به کارگردانی رسول صدر عاملی به عنوان نوازنده فعالیت داشت. اگر چه به اندازه کارهای بعدی اش مانند سریال مختار نامه موفق نبود اما تجربه خوبی برای وی محسوب می شد. او در این اثر همکاری با هنر مندانی مانند ترانه علی دوستی ،مهتاب نصیر پور ، حسن محجوب و میلاد صدر عاملی را تجربه کرد.

 

فعالیت کریم قربانی در سریال مختار نامه

 

نوازندگی کریم قربانی, کریم قربانی هنرپیشه, فرزندان کریم قربانی

نقش های کریم قربانی

 

کریم قربانی در سال 1390 در تولید اثرات مهمی فعالیت داشت. یکی از این آثار مهم فعالیت در سریال مختار نامه به کارگردانی داود میر باقری بود. فعالیت در این سریال یکی از مهم ترین بخش های بیوگرافی ایشان محسوب می شود. او با فعالیت در این سریال به عنوان یک نوازنده توانست به واسطه مهارت خاص خود جای خود را در میان اهالی تلویزیون باز کند.

 

او با نوازندگی و فعالیت در این سریال توانست تجربه موفقی کسب کند. او در این سریال تجربه بی نظیر همکاری با هنرمندانی مانند فریبرز عرب نیا ، مهدی فخیم زاده ، انوشیروان ارجمند و ژاله علو را کسب کرد.

 

او علاوه بر سریال مختار نامه در سال 95 در سریال عاشقانه نیز حضور داشت. او در این اثر با هنرمندانی مانند منوچهر هادی (کارگردان سریال) ، محمد رضا گلزار ، مهناز افشار ، فرزاد فرزین و پانته آ بهرام همکاری داشت.

 

فرزندان کریم قربانی, بیوگرافی کریم قربانی, کریم قربانی

عکس کریم قربانی

 

اگر چه کریم قربانی بیشتر به عنوان یک نوازنده شناخته می شود اما در حرفه های دیگری نیز فعالیت داشته است. او علاوه بر نوازندگی به عنوان آهنگ ساز و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

 

 

از مهم ترین آثار وی در زمینه بازیگری می توان به سریال خانواده دکتر ماهان ، سریال کوبار ، سریال پادری ، سریال زیبا شهر ، سریال آمین ، فیلم چاقی ، سریال روز های بد به در ، سریال خروس ، سریال رویای گنجشک ها ، فیلم سلام زندگی ، سریال نقطه سر خط و فیلم مرگ کسب و کار من ، فیلم مجسمه و سریال زیرهشت اشاره کرد.

 پزشکی ، بهداشتی ، درمانی, ابزار سلامت و طبی

 

از مهم ترین کار های آقای قربانی در زمینه آهنگ سازی می توان به سریال طفلان مسلم اشاره کرد.

 

نوازندگی کریم قربانی در تلویزیون

 

کریم قربانی هنرپیشه, بیوگرافی کریم قربانی, فرزندان کریم قربانی

فعالیت کریم قربانی در موسیقی

 

کریم قربانی در مدت زمان فعالیت خود هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشت که یکی از ویژگی های حرفه ای بیوگرافی ایشان می باشد. اما او بیشتر به عنوان یک نوازنده تلویزیون شناخته می شود زیرا بیشترین آثار او شامل 76 درصد تلویزیونی است و 24 درصد آثارش سینمایی است.

 

از مجموع 29 اثری که در کارنامه فعالیت های خود دارد در 22 اثر تلویزیونی و 7 اثر سینمایی حضور داشته است. آثار تلویزیونی او شامل اثرهای زیر است:

سریال ستار خان ، سریال پدر ، سریال سه شنبه شب ، ماه و پلنگ ، همسایه ها ، سریال مدینه ، فوق سری ، حانیه ، مادرانه ، ستایش 2 ، جلال الدین ، آخرین روز های زمستان ، تکیه بر باد ، مختار نامه ، آسمان همیشه ابری نیست ، نون و ریحون ، سی امین روز ، تبریز در مه ، بانو ، شهریار ، فرار بزرگ و شیخ بهایی.

 

آثار سینمایی او نیز شامل فیلم به وقت شام ، فیلم ماجرای نیم روز ، فیلم ایستاده در غبار ، فیلم رسوایی ، فیلم دل شکسته ، فیلم دایره زنگی و فیلم من ترانه پانزده سال دارم می باشد.

 

زندگی شخصی کریم قربانی

 

 کریم قربانی هنرپیشه, فرزندان کریم قربانی, بیوگرافی کریم قربانی

پسر کریم قربانی که در سال 94 از دنیا رفت

 

کریم قربانی با خانم صدیقه آبادی خواه ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو پسر به نام های امین و امیر است. در سال 1370 همسر ایشان در گذشت.

یکی از پسرهای ایشان به نام امیر بر اثر سکته جان خود را از دست داد. او در سال 94 دچار ایست قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد ولی متاسفانه پزشکان نتوانستند جان او را نجات دهند و از دنیا رفت.

 

آقای قربانی بعد از درگذشت پسرش اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهدا کرد و با این کار به آنها زندگی دوباره بخشید.

در مراسم ختمی که برای پسرش در مسجد جامع انزلی برگزار شد برخی از چهره های سرشناس مانند غفور جهانی ، محمد احمد زاده ، حمید استیلی ، مازیار زارع ، پژمان نوری و عده ای از بازیکنان تیم ملوان نیز حضور داشتند.

 

فهرست آثار کریم قربانی

موسیقی

کریم قربانی در اجرای بسیاری از قطعات موسیقی در سبک‌های مختلف حضور داشته است که از آن میان به موارد زیر می‌توان اشاره نمود:

 

آلبوم موسیقی سریال امام علی آلبوم موسیقی دود عود
آلبوم موسیقی بوی باران آلبوم موسیقی نسیم وصل
آلبوم موسیقی نون و دلقک آلبوم موسیقی رسوای زمانه
آلبوم موسیقی پر پرواز آلبوم موسیقی آیینه و آه
آلبوم موسیقی پنهان چو دل آلبوم موسیقی دلاویزترین
آلبوم موسیقی جاودانه با عشق آلبوم موسیقی جلوه‌های ماندگار
آلبوم موسیقی ایران زمین آلبوم موسیقی گل به دامن
آلبوم موسیقی چهار فصل آلبوم موسیقی از کرخه تا راین
آلبوم موسیقی آرام‌تر از دریا آلبوم موسیقی بوم
آلبوم موسیقی کما آلبوم موسیقی تا نفس هست
آلبوم موسیقی با ستاره‌ها آلبوم موسیقی مسافری از هند
آلبوم موسیقی حقیقتی شبیه خیال آلبوم موسیقی قصه شب
آلبوم موسیقی فصل عاشقی آلبوم موسیقی دل ای دل
آلبوم موسیقی هزار آوا آلبوم موسیقی عشق الهی
آلبوم موسیقی می فهممت آلبوم موسیقی مدار بیقراری
آلبوم موسیقی ناز لیلی ----

سریال ها و فیلم ها

سال 1398 – سریال ستایش 3 سال 1397 – سریال زوج یا فرد
سال 1397 – فیلم زندانی‌ها سال 1393 – فیلم چاقی
سال 1388 – سریال چاردیواری سال 1371 – فیلم مجسمه
سریال زیبا شهر سریال روز‌های بد به در
سریال آمین سریال یک روز قبل
سریال نقطه سرخط سریال زیرهشت
سریال خروس سریال زمانی برای عاشقی
سریال پادری نمایش خانگی شهرزاد
نمایش خانگی عاشقانه ---

 

 

گردآوری : بخش دنیای بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب,اعتراض نمادین
اعتراض نمادین قضات فرانسوی علیه اصلاحات برنامه ریزی شده در سیستم قضایی فرانسه/ پاریس/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, ولیعهد سوئد
بازدید ولیعهد سوئد از مدرسه ای در کنیا/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, بارش برف
بارش برف در دانمارک/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,معترضان محیط زیستی
معترضان محیط زیستی با چسباندن خود به روی آسفالت، مسیر عبوری یک خیابان را به روی خودروها در شهر برلین آلمان بسته اند./ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,سیل
سیل در آلبانی/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,بازی های جام جهانی
سومین روز بازی های جام جهانی 2022 فوتبال/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,دولت چین
دولت چین همچنان گرفتار قرنطینه های کرونایی است./ رویترز و خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, زلزله
صدها کشته و زخمی در زلزله مرگبار اندونزی/ رویترز

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

بیوگرافی جولیا رابرتز, فیلمهای جولیا رابرتز, جولیا رابرتز و همسرش

جولیا رابرتز هنرپیشه معروف سینمای هالیوود 

 

بیوگرافی جولیا رابرتز از کودکی تا به امروز + تصاویر 

جولیا رابرتز مانکن سابق و هنرپیشه سینمای هالیوود است که به علت بازی در فیلم کمدی عاشقانه زن زیبا در سال 1990 لقب ستاره هالیوود را دریافت کرد. این فیلم با بازی بی نظیر او فروشی بالغ بر 464 میلیون دلار داشت. در این مقاله با بیوگرافی این بازیگر معروف بیشتر آشنا می شوید.

چکیده ای از بیوگرافی جولیا رابرتز

نام و نام خانوادگی: جولیا فیونا رابرتز

تاریخ تولد: 28 اکتبر سال 1967

محل تولد: آتلانتا، ایالات متحده امریکا

پیشه: بازیگر هالیوودی

وضعیت تأهل: متأهل

 

عکس جولیا رابرتز, عکسهای جولیا رابرتز, فیلم جدید جولیا رابرتز

جولیا رابرتز بازیگر آمریکایی

 

بیوگرافی جولیا رابرتز

جولیا رابرتز در 28 اکتبر سال 1967 در ایالت جورجیای آمریکا به دنیا آمد. پدرش والتر و مادرش بتی او بردمیس نام داشت و یک بازیگر بود و با همکاری همسرش برای کودکان کلاس های بازیگری برگزار می کردند. 

 

جولیا و خواهر و برادرش هر سه مانند مادرشان حرفه بازیگری را دنبال کردند. جولیا وقتی که ده ساله بود پدرش را از دست داد. مادر او بعد از تولد جولیا مجبور شد حرفه اش را رها کند و این امر تأثیر منفی روی زندگی آنها داشت. اما خوشبختانه این وضعیت موقتی بود و زمانی که بیوه مارتین لوتر کینگ فرزندان خود را برای بازیگری به کلاس او فرستاد وضعیت این خانواده بهتر شد و او حتی هزینه های اولیه پزشکی مادر جولیا را نیز متقبل شد.

 

جولیا در دوران ابتدایی و راهنمایی در چند مدرسه تحصیل کرد. او در کودکی به حیوانات و دامداری علاقه داشت. در دوران دبیرستان خوانندگی از تفریحات مورد علاقه او بود. زمانی که وارد دانشگاه ایالتی جورجیا شد نتوانست فارغ التحصیل شود و برای دنبال کردن حرفه بازیگری به نیویورک رفت. مدتی مشغول مدلینگ شد و همزمان در کلاس های بازیگری شرکت می کرد. 

 

 زندگی نامه جولیا رابرتز, فرزندان جولیا رابرتز, جولیا رابرتز

عکس جولیا رابرتز بازیگر

 

آغاز فعالیت حرفه ای جولیا رابرتز

بازی در فیلم رضایت (1988) اولین حضور پر رنگ او در بازیگری است. در این فیلم با لیام نیسان هم بازی می شود. پیش از این او در سینما و تلویزیون در چند نقش کوتاه بازی کرده بود ولی با این فیلم توانست به عنوان بازیگر هالیوودی مطرح شود. او همچنین در فیلم خون سرخ و چند سریال با داستان های جنایی نیز حضور داشت و در سریال معروف Miami Vice  نیز ایفای نقش کرد.

 

زندگی نامه جولیا رابرتز, فرزندان جولیا رابرتز, جولیا رابرتز

جولیا رابرتز با بازی در فیلم زن زیبا به شهرت رسید

 

دریافت اولین جایزه اسکار جولیا رابرتز

او در سال 1989 برای بازی در فیلم Steel Magnolias توانست برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب برای نقش مکمل زن شود. چند سالی گذشت تا جولیا توانست با بازی بی نظیرش در فیلم زن زیبا و بازی در کنار ریچارد گری در سرتاسر جهان مطرح شود. ریچارد گری در آن سالها بسیار معروف تر از جولیا بود اما سپس جولیا از او پیشی گرفت.

 

این فیلم بسیار موفق بود و فروش بی نظیری داشت به طوری که در آمد حاصل از فروش این فیلم به بیش از 463 میلیون دلار رسید و به این ترتیب به منتقدان صنعت سینما ثابت شد که جولیا توانسته در یک فیلم هنری با فروش بالا بدرخشد.

 

او به خاطر بازی در این فیلم برای دومین بار موفق به دریافت جایزه اسکار شد و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد. 

یک سال در فیلم "خوابیدن با دشمن" توانست یک بار دیگر تجربه بازی در یک فیلم پر فروش را کسب کند. اسپیلبرگ کارگردان معروف هالیوود با دیدن این بازیگر توانا تصمیم گرفت از او برای بازی در فیلم هوک دعوت کند.

 

 

جولیا به سرعت تبدیل به یک بازیگر پولساز در هالیوود شد و در همان سال با بازی در فیلم "جوان مرگ" موفق شد گیشه های دنیا را از آن خود کند.

 

 پزشکی ، بهداشتی ، درمانی, ابزار سلامت و طبی

 

عکسهای جولیا رابرتز, فیلم جدید جولیا رابرتز, جولیا رابرتز ازدواج

جولیا رابرتز بازیگر

 

موفقیت های بیشتر و افزایش دست مزد جولیا رابرتز

وقتی که جولیا در گیشه خیلی موفق شد تصمیم گرفت حدود دو سال از سینما دور باشد و با انتخاب های جدید دوباره به هالیوود برگردد.

 

فیلمهای جولیا رابرتز, جولیا رابرتز و همسرش, زندگی نامه جولیا رابرتز

فیلم ولنتاین یکی از پرفروش ترین فیلم هایی است که جولیا رابرتز در آن بازی کرده است

 

او مجددا به هالیوود بر می گردد و در سال 1992 در فیلم بازیگر حاضر می شود. او سالیانه در دو فیلم موفق بازی می کند. از جمله فیلم های مطرح او در دهه نود می توان "من عاشق مشکلم"، "چیزی که می توان درباره اش حرف زد" و "نامادری" را نام برد. 

 

فیلم عروسی بهترین دوست من یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 1997 بود که وی در آن حضوری به یاد ماندنی داشت. در سال 2000 در فیلم ارین براکویچ بازی می کند که بابت آن بیست میلیون دلار دست مزد دریافت می کند. او از آن سال تا کنون در فیلم های مطرح زیادی حضور پیدا می کند که معروف ترین آنها "یاران اوشن"، "نزدیکتر" ، "جنگ چارلی ویلسون" ، "هیولای پول" ، "ولنتاین" و "اعجوبه" می باشد.

 

عکس جولیا رابرتز, عکسهای جولیا رابرتز, فیلم جدید جولیا رابرتز

عکس جولیا رابرتز  

 

زندگی خصوصی جولیا رابرتز

جولیا در هنگام بازی در فیلم مرگ بازان با بازیگر کانادایی کیفر ساترلند آشنا شد. آنها تاریخ عروسی را نیز معین کردند اما سه روز قبل از این مراسم روزنامه ها عکس نامزد جولیا را در کنار یک دختر ناشناس چاپ کردن که این امر باعث شد آنها از هم جدا شوند.

جولیا در سال 1993 با خواننده کانتری لایل لاوت ازدواج کرد. آنها دو سال بعد از هم جدا شدند.

 

او هنگام بازی در فیلم "مکزیکی" با همسر آینده اشد نیلی مادر آشنا می شود. در آن زمان آنها هر دو متأهل بودند. دنیل در سال 2002 از همسرش جدا می شود و سپس در تابستان همان سال با جولیا ازدواج می کند.

 

آنها دو سال بعد صاحب پسر و دختر دوقلویی می شوند که نام فینز والتر را به یاد پدر جولیا برای پسر انتخاب می کنند و برای دختر نیز نام هزل پاتریشیا انتخاب می کنند. آنها در سال 2007 مجددا صاحب فرزند دیگری به نام هنری می شوند.

 

جولیا یک برادر زاده دارد که او نیز بازیگر است او به عنوان عمه مهربان در این امر نقش مؤثری داشته است. بعد از جدایی پدر و مادرش ، عمه جولیا به او کمک می کند. جولیا به برادرزاده هایش خیلی اهمیت می دهد و به خوبی آنها را راهنمایی می کند.

 

عکسهای جولیا رابرتز, فیلم جدید جولیا رابرتز, جولیا رابرتز ازدواج

جولیا رابرتز در کنار همسر و فرزندانش

 

جولیا یک خواهر ناتنی داشت که خودکشی کرد و برخی جولیا را در این امر مقصر می دانند زیرا او همیشه درباره جولیا حرف های منفی می زد. خواهر او نانسی موتز بر اثر استعمال مواد مخدر از دنیا رفت و رسانه ها آن را خودکشی اعلام کردند و نوشتند که نانسی در نامه خودکشی اش نوشته جولیا باعث شده که او با مادر بیمارش قطع رابطه کند. 

 

فیلم های جولیا رابرتز

ایستگاه آتش‌نشانی – 1987  رضایت – 1988 
میستیک پیتزا – 1988  سرخ خونی – 1989 
ماگنولیاهای فولادی – 1989  زن زیبا – 1990 
مرگ ‌بازان – 1990  خوابیدن با دشمن – 1991 
جوان ‌مرگ – 1991  هوک – 1991 
 بازیگر – 1992 پرونده پلیکان – 1993 
من عاشق مشکلم  – 1994  آماده پوشیدن – 1994 
چیزی که می‌توان درباره‌اش حرف زد  – 1995 ماری رایلی – 1996
مایکل کولین – 1996 همه می‌گویند دوستت دارم – 1996
عروسی بهترین دوست من – 1997 تئوری توطئه – 1997
 نا مادری – 1998 ناتینگ هیل – 1999
عروس فراری – 1999 ارین براکویچ – 2000
مکزیکی – 2001 دلبر آمریکایی – 2001
یازده یار اوشن – 2001 قهرمان بزرگ – 2002
برهنه از جلو – 2002 اعترافات یک ذهن خطرناک – 2002
لبخند مونا لیزا – 2003 به من بگو کی هستی – 2004
 نزدیک‌تر – 2004 دوازده یار اوشن – 2004 
مورچه کش – 2006 تار شارلوت – 2006
جنگ چارلی ویلسون – 2007 کرم‌ های شب‌ تاب باغ – 2008
کیت کیترج : یک دختر آمریکایی – 2008 دو رویی – 2009
روز والنتاین – 2010 بخور، عبادت کن، عشق بورز – 2010
عیسی هنری مسیح – 2011 عشق، عروسی، ازدواج – 2011
لری کراون – 2011 ای آینه ای آینه – 2012
اوسیج کانتی – 2013 راز در چشمان‌ شان – 2015
هیولای پول – 2016 روز مادر – 2016
اعجوبه – 2017 هوم کامینگ – 2018

 

گردآوری: بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

پنج شنبه 101 آذر 3  11:22 صبح

مجموعه: معما و تست هوش

 

تست هوش استدلال فضایی, تست هوش, سوالات تست هوش

تست های هوش استدلال فضایی

 

انواع تست هوش استدلال فضایی:

یکی از راه های تقویت هوش، استفاده ی آزمون های تست هوش می باشد. در این مقاله بیتوته چند نمونه از سوالات تست هوش برای استدلال فضایی را آورده ایم که شما را با آن ها آشنا می کنیم.

تست استدلال فضایی :

در اینجا چند سوال تست استدلال فضایی برای تمرین وجود دارد تا به شما درک درستی از اینکه آزمون های استدلال فضایی واقعی چگونه خواهند بود، ارائه می شود. تنها راه برای مقابله با این نوع تست ها و خوب شدن در آنها تمرین است، بنابراین از این سوالات رایگان نهایت استفاده را ببرید و از توضیحات ما برای کمک به بهبود عملکرد خود استفاده کنید.

 

1) شکل سه بعدی از بالا چگونه به نظر می رسد ؟

 

آشنایی با سوالات تست هوش استدلال فضایی, درباره ی تست هوش استدلال فضایی, سوال های تست هوش استدلال فضایی

تصویر از بالا به چه صورت است

 

پاسخ :

وقتی از بالا نگاه می کنید، ارتفاع مهم نیست، بنابراین ساده ترین کار این است که طرح کلی شکل را مشخص کنید. وقتی این را داشته باشید می توانید ببینید که باید A باشد که یک مثلث با نوعی لبه ناهموار است.

 

بنابراین پاسخ صحیح گزینه ی A می باشد.

 

2) شکلی را انتخاب کنید که اگر این دو شکل با هم ترکیب شوند و هیچ تغییر دیگری ایجاد نشود، می تواند به نتیجه برسد.

 

نمونه سوالات تست هوش استدلال فضایی, نمونه هایی از تست هوش های تصویری, تست هوش های تصویری

اگر این دو شکل با هم ترکیب شوند کدام شکل درست می شود ؟

 

پاسخ :

ساده ترین راه برای فهمیدن این موضوع این است که سعی کنید شکل ها را در ذهن خود قرار دهید تا زمانی که به یک راه حل دست پیدا کنید. با انجام این کار، می بینید که B ترکیبی از دو شکل پشت به پشت است.

 

پاسخ صحیح؛ گزینه ی B می باشد.

 

 

3) اگر شکل زیر به شکل مکعب تا شود، شبیه کدام یک از اشکال داده شده است؟

 

 پزشکی ، بهداشتی ، درمانی, ابزار سلامت و طبی

 

تست هوش های تصویری , چند نمونه از تست هوش های استدلال فضایی, معما و تست هوش های استدلال فضایی

اگر این شکل به صورت مکعب جمع شود کدام مکعب ساخته می شود

 

پاسخ

برای دریافت پاسخ باید مکعب را در ذهن خود تا کنید. با انجام این کار، می بینید که 3 دایره و مربع در مجاورت یکدیگر قرار می گیرند و یک مربع خالی در مجاورت هر دو وجود خواهد داشت.

 

پاسخ صحیح؛ گزینه ی D می باشد.

 

4) تصویر این شکل در آینه به چه صورت است ؟

 

تست هوش, سوالات تست هوش, آشنایی با سوالات تست هوش استدلال فضایی

تصویر بالا در آینه به چه صورت است ؟

 

پاسخ صحیح؛ گزینه ی B می باشد.

 

5) تصویر این شکل در آینه به چه صورت است ؟

 

آشنایی با سوالات تست هوش استدلال فضایی, درباره ی تست هوش استدلال فضایی, سوال های تست هوش استدلال فضایی

تصویر در آینه به چه صورت است ؟

 

پاسخ صحیح؛ گزینه ی A می باشد.

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: بیماری ها و راه درمان

 

سم زدایی بزاق, باکتری ها و سموم دهان, پیشگیری از مشکلات دهان و دندان

پیشگیری از مشکلات دهان و دندان

 

5 درمان طبیعی برای داشتن دهانی خوشبو و تازه

ضرورت وجود باکتری های سالم روده به طور گسترده ای در بین دانشمندان و عموم مردم پذیرفته شده است. ایده این است که باکتری‌های به اصطلاح «بد» را محدود کنیم و در عین حال کلنی‌های باکتری «خوب» روده را از طریق غذاهای پروبیوتیک تقویت کنیم. همین اصول اولیه در مورد بهداشت دهان نیز صدق می کند. با کمک به باکتری‌های «خوب» در دهان برای رقابت با دشمنان خود، از مزایای تنفس بهتر و دندان‌های سالم‌تر و... بهره‌مند می‌شوید.

مهم است که باکتری ها و سموم موجود در دهان را بررسی کنید زیرا رشد باکتری ها یا عفونت ها به سرعت از آنجا به سایر قسمت های بدن منتقل می شوند. در اینجا نحوه حفظ بوی تازه و عاری از سموم در دهان آورده شده است.

 

تراشیدن زبان یا تمیز کردن زبان

وقتی صحبت از دهان سالم به میان می آید، زبان شما به اندازه دندان های شما شایسته توجه است. همان ذرات غذا و باکتری هایی که بین دندان های شما کمین می کنند نیز می توانند روی زبان شما ساکن شوند. از لحاظ تئوری، تراشیدن تمام ضایعات لزج از روی زبان با یک لیسه پلاستیکی یا فلزی می تواند به سلامت دهان شما کمک کند. این ممکن است به معنای ایجاد حفره های کمتر و کاهش احتمال ابتلا به بیماری لثه باشد.

 

سم زدایی طبیعی دهان, بهترین شیوه تمیز کردن دهان و دندان, روش های سم زدایی دهان

تراشیدن زبان برای سم زدایی دهان

 

ماساژ لثه ها با روغن  

خواص ضد میکروبی، ضد قارچی، ضد ویروسی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی روغن درخت چای به کاهش مشکلات دهان کمک می کند. روغن چریش احتمال ایجاد پلاک و خونریزی لثه را کاهش می دهد. چند قطره از هر یک از روغن ها را روی خط لثه خود بمالید و چند دقیقه ماساژ دهید. می توانید آن را یک شب بگذارید یا بعد از یک یا دو ساعت دهان خود را با آب سرد بشویید.

 

دهانشویه

در حالی که خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتری نعناع از رشد باکتری ها جلوگیری می کند، میخک و جعفری می توانند به خلاص شدن از بوی بد دهان کمک کنند.شما می توانید یک دهانشویه طبیعی در خانه خود آماده کنید، برای تهیه دهانشویه به دو تا سه حبه سیر، یک مشت نعنا و مقداری برگ جعفری نیاز دارید. اینها را با هم در دو لیوان آب بجوشانید. حداقل دو بار در روز دهان خود را با آن بشویید.

 

 

 پزشکی ، بهداشتی ، درمانی, ابزار سلامت و طبی

 

روغن کشی یا روغن گردانی

این روش شامل تاب دادن حدود یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل ارگانیک در دهان برای حدود 20 دقیقه است. این روغن به کاهش باکتری‌های بد کمک می‌کند، لکه‌ها را از روی دندان‌ها پاک می‌کند و از شر سموم خلاص می‌شود و نه تنها دهان، بلکه کل بدن را سم‌زدایی می‌کند. می توانید حدود دو دقیقه با نصف قاشق چای خوری شروع کنید و سپس این مقدار را بیشتر کنید. روغن را دور بریزید و دهان خود را با آب گرم بشویید. این کار را حداقل یک بار در هفته انجام دهید.

 

 پاک سازی دهان, روغن کشی دندان, بوی بد دهان

سم زدایی دهان با روغن کشی دهان

 

مسواک زدن با جوش شیرین

جوش شیرین با نام مستعار بی کربنات سدیم، جایگزین خمیردندان محبوبی است. این ارزان است، ساینده ملایم است وبرای پاک کردن پلاک دندان ها مفید است. اما به خاطر داشته باشید: ممکن است به خوبی خمیر دندان های معمولی تمیز نشود و ممکن است طعم و مزه آن را دوست نداشته باشید. اما مسواک زدن ماهی‌ یک بار با جوش شیرین ممکن است به کاهش باکتری‌های مضر کمک کند. 

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 تیر 9
امروز:   283 بازدید
دیروز:   288  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
EMOZIONANTE
عاشق آسمونی
لنگه کفش
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com