سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
خداوند، ریختن خون (قربانی) و غذا دادن به مردم و یاری کردن دادخواهان را دوست دارد . [امام باقر علیه السلام]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: داروهای گیاهی و طب سنتی

 

ضدعفونی کردن هوای خانه, نحوه سوزاندن مریم گلی, خواص سوزاندن مریم گلی

خواص سوزاندن مریم گلی

 

ضدعفونی کردن هوای خانه با سوزاندن گیاه باستانی مریم گلی 

سوزاندن مریم گلی به عنوان عملی برای پاکسازی شناخته می شود، همچنین یک آیین معنوی باستانی است. جدا از پاکسازی، اسماجینگ به عنوان یک عمل فرهنگی یا قبیله ای بومیان آمریکا شناخته شده است، اگرچه توسط همه گروه ها انجام نمی شود اما بسیاری از فرهنگ های دیگر در سراسر جهان آیین های مشابهی دارند.

بومیان آمریکا و دیگر مردمان بومی قرن ها مریم گلی را به عنوان بخشی از یک مراسم معنوی برای پاکسازی یک فرد یا فضا و ترویج شفا و خرد می سوزانند. از زمان مصریان و رومیان باستان برای درمان مشکلات گوارشی، مشکلات حافظه و گلودرد استفاده می‌شده است. نام مریم گلی از کلمه لاتین "salvia" گرفته شده است که به معنای "احساس سلامتی" است.

 

در حالی که سوزاندن مریم گلی ممکن است نوعی پاکسازی متافیزیکی یا معنوی را ارائه دهد، فضایل پزشکی آن به خوبی مورد مطالعه قرار نگرفته است. تحقیقات بسیار کمی در مورد سوزاندن مریم گلی به طور کلی انجام شده است، و شواهد زیادی وجود ندارد که تایید کند چه کاری ممکن است برای سلامتی شما انجام دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواید سوزاندن مریم گلی و نحوه استفاده از آن برای بهبود سلامت کلی خود، ادامه مطلب بیتوته را بخوانید.

 

سوزاندن مریم گلی در خانه, سوزاندن مریم گلی, مزیت سوزاندن مریم گلی

فواید سوزاندن مریم گلی

 

مزایای سوزاندن مریم گلی

1. ممکن است تصفیه کننده باشد

پرمصرف ترین انواع مریم گلی خاصیت ضد میکروبی دارند. این بدان معنی است که آنها باکتری ها، ویروس ها و قارچ های عفونی را دور نگه می دارند. مریم گلی سفید هم ضد میکروب و هم ضد باکتری است.

 

2. ممکن است به تسکین علائم برخی شرایط کمک کند

به نظر می رسد که مریم گلی بیشتر از حشرات و باکتری ها به پاکسازی هوا کمک می کند.

اگرچه از نظر علمی ثابت نشده است، اما تصور می شود که سوزاندن مریم گلی باعث آزاد شدن یون های منفی می شود. گفته می شود که این به خنثی کردن یون های مثبت کمک می کند. 

یون های مثبت رایج آلرژن هایی هستند مانند:

- شوره حیوانات خانگی

- آلودگی

- گرد و خاک

- کپک

اگر چنین باشد، سوزاندن مریم گلی ممکن است برای کسانی که آسم، آلرژی، برونشیت و سایر بیماری های تنفسی دارند، نعمت باشد. اما استنشاق دود در حین پاکسازی می تواند هر گونه بیماری تنفسی را تشدید کند. قبل از رفتن به اتاق صبر کنید تا دود کاملا از بین برود.

 

3. می تواند یک ابزار معنوی باشد

سوزاندن مریم گلی از دیرباز برای اتصال به قلمرو معنوی یا تقویت شهود استفاده می شده است. برای شفا دهندگان و افراد عادی در فرهنگ های سنتی، از سوزاندن مریم گلی برای دستیابی به حالت شفابخش استفاده می شود یا برای حل یا تأمل در معضلات معنوی.

این ممکن است پایه علمی نیز داشته باشد. انواع خاصی از مریم گلی، از جمله مریم گلی معمولی و مریم گلی سفید دشتی، حاوی توژون هستند.

 

تحقیقات نشان می دهد که توژون به طور خفیفی روانگردان است. در واقع در بسیاری از گیاهانی که در مراسم معنوی برای تقویت شهود استفاده می شوند، یافت می شود.

 

سوزاندن مریم گلی, مزیت سوزاندن مریم گلی, مریم گلی

دفع انرژی منفی با سوزاندن مریم گلی

 

4. ممکن است به دفع انرژی منفی کمک کند

سوزاندن مریم گلی همچنین ممکن است به عنوان یک ابزار برای خلاصی خود یا فضایتان از شر انرژی های منفی استفاده شود. این شامل آسیب های گذشته، تجربیات بد یا انرژی های منفی دیگران می شود.

این ممکن است به شما کمک کند یک محیط مثبت برای مدیتیشن یا مراسم دیگری ایجاد کنید.

 

5. می تواند اشیاء خاص را پاک یا توانمند کند

سوزاندن مریم گلی باعث ایجاد دود معطر می شود. می توانید از این دود برای پاکسازی خود یا فضاهای خاص استفاده کنید. یا طبق برخی منابع، می توانید اشیاء خاصی را پاک کنید.

این می تواند برای خریدهای جدید، هدایا یا اقلام دست دوم مفید باشد. با این حال، هر موردی را می توان پاک کرد. 

اگر نگران تاریخچه منفی یا انرژی مرتبط با یک شی جدید یا ناآشنا هستید، سوزاندن مریم گلی ممکن است به آرامش ذهن کمک کند.

 

6. ممکن است به بهبود خلق و خوی شما کمک کند

سنت حاکی از آن است که سوزاندن مریم گلی می تواند به معنای واقعی کلمه روحیه فرد را تقویت کند تا منفی گرایی را از بین ببرد. برخی تحقیقات از این موضوع حمایت می کنند.

مطالعه‌ای در سال 2014 مریم گلی سفید دشتی را به عنوان یک درمان سنتی مهم برای درمان اضطراب، افسردگی و اختلالات خلقی در فرهنگ‌های خاص ثبت کرد.

 

7. ممکن است به کاهش استرس کمک کند

اگر سوزاندن مریم گلی می تواند خلق و خوی فرد را بهبود بخشد، می تواند یک متحد عالی در برابر استرس نیز باشد. 

یک پروژه تحقیقاتی در سال 2016 برای دانشگاه می سی سی پی نشان داد که مریم گلی سفید (Salvia apiana) سرشار از ترکیباتی است که گیرنده های خاصی را در مغز فعال می کند. این گیرنده ها مسئول افزایش سطح خلق و خو، کاهش استرس و حتی کاهش درد هستند.

 

خواص سوزاندن مریم گلی, سوزاندن مریم گلی در خانه, سوزاندن مریم گلی

بهبود کیفیت خواب با سوزاندن مریم گلی

 

8. ممکن است کیفیت خواب شما را بهبود بخشد

اسماج مریم گلی به طور سنتی برای محافظت در برابر منفی گرایی که می تواند با خواب تداخل کند، استفاده می شود. برخی تحقیقات نشان می دهد که مریم گلی حاوی ترکیباتی است که می تواند به کاهش بی خوابی کمک کند. 

مریم گلی کلاسیک باغی (Salvia officinalis) را گاهی مانند مریم گلی سفید می سوزانند. همچنین برای بهبود خواب و تسکین اضطراب استفاده می شود.

 

 

9. ممکن است به تقویت حافظه کمک کند

سوزاندن مریم گلی علاوه بر دفع انرژی منفی، بهبود خلق و خو و تقویت شهود، ممکن است حافظه و تمرکز شما را بهبود بخشد. یک مطالعه در سال 2016 اشاره کرد که شواهد مربوط به مزایای تقویت شناختی مریم گلی امیدوارکننده است شاید بر زوال عقل و بیماری آلزایمر تأثیر بگذارد. با این حال، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

 

10. می تواند عطری نشاط آور ایجاد کند

برای برخی، این ممکن است بهتر از همه فواید باشد: مریم گلی بویی دوست داشتنی با رایحه ای الهی، خالص و ساده است. همچنین به عنوان خوشبو کننده هوا یا کنترل کننده بو بدون مواد شیمیایی عالی عمل می کند.

 

 مزیت سوزاندن مریم گلی, مریم گلی, خواص مریم گلی

مریم گلی مناسب برای سوزاندن

 

چه نوع مریم گلی را می سوزانید؟

مریم گلی در انواع مختلفی وجود دارد. پزشکان طب سنتی معمولاً از مریم گلی سفید ، برای سوزاندن استفاده می‌کنند. مریم گلی معمولی، مریم گلی اسطوخودوس، مریم گلی آبی، مریم گلی سیاه و انواع دیگر هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به عنوان مثال، مریم گلی آبی در مراسم پاکسازی و شفابخشی استفاده می شود، در حالی که مریم گلی بیابانی برای پاکسازی و محافظت استفاده می شود. گیاهان دیگر، از جمله عرعر و علف شیرین نیز می توانند برای اهداف مشابه سوزانده شوند.

 

نحوه سوزاندن مریم گلی

عمل سوزاندن مریم گلی نسبتاً ساده است و ابزار لازم کمی دارد.

- یک اسماج مریم گلی

- برخی صدف یا کاسه ای از سرامیک، خاک رس یا شیشه را برای نگه داشتن مریم گلی در حال سوختن یا گرفتن خاکستر توصیه می کنند.

- برخی کبریت را به جای فندک توصیه می کنند.

 

انواع مختلفی از مریم گلی قابل استفاده برای پاکسازی وجود دارد. نمونه های سنتی عبارتند از:

- مریم گلی سفید (Salvia apiana)

- سایر گونه های مریم گلی

- مریم گلی یا استافیات دشتی سفید (Artemisia ludoviciana)

- سایر گونه های درمنه

 

چگونه برای پاکسازی آماده شویم؟

قبل از سوزاندن مریم گلی، برخی توصیه می کنند که در صورت پاکسازی برای اهداف معنوی، ایجاد انرژی و پاکسازی منفی نیت کنید. حیوانات یا افراد را از اتاق خارج کنید.

همچنین مهم است که یک پنجره را قبل، در حین و بعد از سوزاندن مریم گلی باز بگذارید. این اجازه می دهد تا دود خارج شود.

برخی معتقدند دود همچنین ناخالصی ها و انرژی منفی را با خود همراه می کند، بنابراین این مرحله را نادیده نگیرید.

 

چگونه فضای زندگی، یک شی و موارد دیگر را پاک کنیم

این مراحل چه در حال تمیز کردن خود، چه خانه یا یک شیء اعمال می شوند. می توانید هر یک از اینها را هر چند وقت یکبار که دوست دارید پاک کنید.

انتهای یک بسته مریم گلی را با کبریت روشن کنید. اگر آتش گرفت سریع باد بزنید.

نوک برگ ها باید به آرامی دود می سوزند و دود غلیظی آزاد شود. این دود را با یک دست در حالی که بسته را در دست دیگر نگه داشته اید، به دور بدن و فضای خود هدایت کنید.

 

اجازه دهید دود در قسمت هایی از بدن یا محیط اطراف شما که می خواهید روی آن تمرکز کنید باقی بماند. استفاده از بادبزن نیز می تواند به هدایت دود کمک کند، اگرچه این اختیاری است.

اجازه دهید خاکستر در یک کاسه جمع شود.

 

خانه یا محل زندگی خود را پاکسازی کنید

برخی توصیه می کنند که در جهت عقربه های ساعت در اطراف خانه خود کار کنید و در  همان جایی که شروع کرده اید به پایان برسانید، به خصوص برای اهداف معنوی. برخی دیگر خلاف جهت عقربه های ساعت را توصیه می کنند.

کاری را انجام دهید که برای موقعیت خود بهترین احساس را دارد و از شهود خود پیروی کنید.

 

ضدعفونی کردن هوای خانه, نحوه سوزاندن مریم گلی, خواص سوزاندن مریم گلی

پاکسازی خانه با سوزاندن مریم گلی

 

یک شی را پاک کنید

این کار را می توان با یک کالای جدید مانند جواهرات، مبلمان یا لباس انجام داد تا از انرژی منفی آن محافظت یا دفع شود. موارد مربوط به تجربیات یا خاطرات منفی نیز ممکن است پاک شوند.

 

رایحه درمانی

همچنین می توانید مریم گلی را روشن کرده و بسوزانید تا بو، عطر و خلق و خو را بهبود بخشید.

به سادگی دود مریم گلی را در داخل و اطراف خانه خود پخش کنید. می توانید بسته را در یک کاسه یا مشعل نسوز قرار دهید و اجازه دهید مدتی دود کند.

 

بعد از پاکسازی چه باید کرد

مطمئن شوید که دسته مریم گلی شما کاملاً خاموش شده است. می توانید این کار را با قرار دادن انتهای روشن در یک کاسه کوچک انجام دهید. از مصرف آب خودداری کنید، زیرا اگر مریم گلی توسط آب خاموش شود، احتراق مجدد آن دشوار است.

انتهای آن را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که دیگر نمی سوزد. پس از خاموش شدن کامل، آن را در جای خشک و ایمن و دور از آفتاب نگهداری کنید.

 

آیا سوزاندن مریم گلی عوارض جانبی یا خطراتی وجود دارد؟

• سوزاندن مریم گلی زمانی که به درستی انجام شود کاملا بی خطر است و اثرات آن پس از پاک شدن دود باقی می ماند.

• هنگام روشن شدن مریم گلی مراقب آن باشید. اگر مراقب نباشید، سوختگی و حتی آتش سوزی امکان پذیر است. نزدیک خودتان آب داشته باشید.

• هرگز مریم گلی سوزان را بدون مراقبت رها نکنید. مطمئن شوید که بسته مریم گلی خود را به طور کامل پس از هر بار استفاده بیرون بیاورید.

• افراد مبتلا به آسم و سایر بیماری های تنفسی ممکن است نسبت به دود حساس تر باشند و واکنش های نامطلوب داشته باشند.

• هنگام سوزاندن مریم گلی همیشه یک پنجره را باز بگذارید. استنشاق دود می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,عکس های رویا حسینی

رویا حسینی، بازیگر جوان ایرانی، تحصیلات خود را در رشته ی تئاتر به اتمام رسانده است

 

 بیوگرافی رویا حسینی + تصاویر

رویا حسینی بازیگر جوان ایرانی است که به واسطه بازی در سریال کلبه ای در مه در نقش می جان همه او را می شناسند. نقش او در این سریال در مقابل نقش دامون با بازی حسام محمودی بود.

 

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,تصاویر رویا حسینی

رویا حسینی به عکاسی نیز مشغول است

 

چکیده ای از بیوگرافی رویا حسینی:

نام: رویا

نام خانوادگی: حسینی

تاریخ تولد: مرداد 1371

محل تولد: تهران

پیشه: بازیگر و عکاس

وضعیت تأهل: مجرد

 

بیوگرافی رویا حسینی

 

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,رویا حسینی بازیگر

یکی دیگر از علایق هنری رویا حسینی موسیقی است

 

رویا حسینی متولد مرداد ماه سال 1371 در شهر تهران می باشد. او تحصیلات خود را در رشته ی تئاتر به اتمام رساند. او در دوران دانشجویی با سختی هایی مواجه شد اما در نهایت موفق شد به حرفه ی مورد علاقه اش یعنی بازیگری وارد شود و خود را به عنوان یک بازیگر موفق به دیگران معرفی کند.

رویا از بازیگران بی حاشیه ی سینما است و دارای شخصیتی ایده آل گرا است.

 

ورود به دنیای بازیگری

 

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,بازی رویا حسینی در سریال ها

رویا حسینی در سریال کلبه ای در مه نقش می جان را بازی کرد

 

زمانی که رویا وارد دانشگاه شد و رشته بازیگری را انتخاب کرد برای وارد شدن به حرفه مورد علاقه اش بسیار تلاش کرد. به گفته ی خودش بعد از فارغ التحصیل شدن، یکی از مهم ترین اولویت های زندگی سینما و مخصوصا بازیگری بود. اما وقتی وارد این فضا شد، چه فضای تئاتر و چه سینما، کمی فاصله گرفت. چون با عشق وارد این جریان شد و اوایل در جاهای مختلف برای تست می رفت و ممکن بود بازتاب درست نگیرد  و تأیید نشود و این امر برایش آزار دهنده بود.

 

خیلی از نسل های جوان این حس را درک می کنند که وقتی جایی تست می دادند و می گفتند با شما تماس می گیریم این حرف یک شوخی شده است. قرار گرفتن در چنین موقعیتی کمی سخت بود.

او می گوید وقتی آدم از فضای دانشگاه بیرون می آید فکر می کند که می تواند دنیا را فتح کند اما من فاصله گرفتم و تصمیم گرفتم از فاصله دورتر نگاه کنم و عاقلانه جلو بروم و در این امر موفق هم شدم.

 

او بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه مشغول کارهای دیگری می شود اما همچنان به بازیگری و حرفه مورد علاقه اش و کسب شهرت در آن سن و سال فکر می کند زیرا با این کار حس و حال خوبی پیدا می کرد. او با اکران روز های نارنجی بیشتر به حس قدیمی نزدیک می شود و این بار مصمم تر پیش می رود.

 

علایق رویا حسینی

 

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,جدیدترین عکس رویا حسینی

رویا حسینی به همراه برادرش حامی حقوق حیوانات هستند

 

رویا علاوه بر فعالیت در عرصه ی سینما به عکاسی نیز علاقه ی زیادی دارد. او به حیوانات نیز علاقمند است. او یک مجموعه از عکس های مختلف از حیوانات منتشر کرده  است. برادر او نیز مانند خودش حامی حیوانات است.

رویا علاوه بر بازیگری در سینما در تئاتر نیز فعالیت دارد و در چند نمایش به روی صحنه رفته است.

 

او عاشق موسیقی است و به گفته خودش یک فرد ایده آل گراست. او همیشه به خودش سخت می گیرد تا به بهترین ها برسد و بهترین ها را ارائه دهد. او معتقد است که تفاوتی ندارد که یک بازیگر در یک سریال بازی می کند یا در یک فیلم سینمایی، چیزی که مهم است بازیگر باید بهترین خود را ارائه دهد.

 او علاقه دارد با بازیگران و کارگردانان بزرگ کار کند و دوباره کار کردن با اصغر فرهادی را تجربه کند.

 

سریال کلبه ای در مه

 

 

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,زندگینامه رویا حسینی

رویا حسینی با ایفای نقش در سریال کلبه ای در مه به خوبی شهرت یافت

 

سریال کلبه ای در مه یک مجموعه تلویزیونی تاریخی و عاشقانه است که مبارزات و دلاوری های مردم گیلان را روایت می کند. رویا در این سریال در نقش می جان بازی می کند. در این سریال برزو خان عاشق می جان می شود اما او به دامون علاقمند است.

این مجموعه تلویزیونی در سال 99 به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی تولید شد.

 

می جان یک دختر روستایی بسیار سخت کوش و جسوری است.

این سریال روایتگر ماجراهای اوایل دوران انقلاب است. این سریال به گفته یکی از بازیگران آن، یک سریال ویژه است و دلیل آن نیز نیاز به طراحی لباس و صحنه مطابق با زمان رویداد می باشد. این سریال مانند خیلی از سریال هایی که امروزه ساخته می شود و در یک آپارتمان کار انجام می شود نیست.

 

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,عکس های رویا حسینی

رویا حسینی علاقه مند به همکاری با اصغر فرهادی است

 

رویا در مورد حضورش در این سریال می گوید: دلیل انتخاب نقش می جان این بود که این کاراکتر با وجود تمام ویژگی هایی که یک دختر روستایی دارد، در شرایط سخت تصمیم های منطقی می گیرد. او به عنوان نماینده قشری از جامعه، در یک زمانی زندگی می کند که رویداد های تاریخی در زندگی شخصی او تأثیر می گذارد. می جان شخصیت مناسبی بود تا بتوانم از زبان آن قشر و چالش هایش حرف بزنم.

 

تجربه سینما و کار با اصغر فرهادی

 

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی

فیلم روزهای نارنجی از جمله تجربه های مهم بازیگری رویا حسینی است

 

قبل از تجربه ی بازی در سریال کلبه ای در مه، مهم ترین تجربه ی او بازی در دو فیلم "روز های نارنجی" و "عادت نمی کنم" می باشد.

اما مهمترین تجربه این بازیگر، بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی بود که هر چند در این فیلم نقش بسیار کوتاهی داشت اما به گفته ایشان تجربه خوبی بود.

او می گوید قبل از حضورش در این فیلم، در یک فیلم کوتاه با فیلم نامه نویسی اصغر فرهادی بازی کرده بود و بعد ها ایشان برای حضور در فیلم جدایی نادر از سیمین با او تماس گرفت. وقتی رویا دوباره آقای فرهادی را ملاقات می کند، با استقبال او مواجه می شود و مانند یک حرفه ای با او رفتار می کند.

 

او درمورد رفتار بسیار درست این کارگردان حرفه ای و نحوه رفتار صحیحش با یک بازیگر تازه کار می گوید و عنوان می کند که باز هم علاقمند به همکاری و بازی در کارهای ایشان می باشد.

 

روزهای نارنجی

 

رویا حسینی,زندگینامه رویا حسینی,عکس های رویا حسینی

رویا حسینی در فیلم روزهای نارنجی تجربه ی همکاری با هدیه تهرانی را داشته است

 

فیلم سینمایی روز های نارنجی در سال 96 و به کارگردانی و نویسندگی آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی و تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان تولید شد. نام این فیلم در ابتدا "واسطه" بود اما بعدا به روزهای نارنجی تغییر نام یافت.

این فیلم موفق به دریافت نامزدی برای بهترین فیلم های بین المللی فیلم زوریخ و سائو پائولو شود و در سال 97 نیز موفق به دریافت سه جایزه بهترین فیلم، جایزه کلیسای جهانی و جایزه فیبرشی در جشنواره فیلم مانهایم آلمان شد.

 

در این فیلم بازی هدیه تهرانی نیز با تقدیر ویژه هیئت داوران جشنواره مواجه شد.

در این فیلم بازیگرانی مانند هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری ، لیلی فرهاد پور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب به ایفای نقش پرداختند.

 

این فیلم برای رویا حسینی به گفته خودش یک کار بسیار جذاب بود و یک سری کاراکتر معمولی اما جذاب داشت. او از آقای لاهوتی به خاطر دادن این نقش به او تشکر می کند.

 

صفحه اینستاگرام رویا حسینی

 

رویا حسینی,بیوگرافی رویا حسینی,جدیدترین عکس از رویا حسینی

رویا حسینی در فیلم خانه امن است نیز نقش آفرینی داشته است

 

صفحه رسمی اینستاگرام رویا حسینی با نشانی royahosseini.k در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است. رویا در پیج خود عکس های شخصی و خانوادگی و همچنین عکس های زیبایی از طبیعت و کار های عکاسی خودش را به اشتراک گذاشته است.

 

فیلم شناسی رویا حسینی

اگر چه رویا حسینی در فیلم ها و سریال های زیادی بازی نکرده است و کار های کمی در سابقه هنری اش دارد اما آثاری که در آن ها ایفای نقش کرده است همگی جزو فیلم های درخشان و جنجالی و مهم و پر حاشیه بوده است. او در کنار افرادی همچون اصغر فرهادی و کارگردانان معروف ایرانی همکاری کرده است و سوابق کاری رضایت بخشی دارد. در زیر فهرست آثاری که در آنها ایفای نقش کرده است را ارائه می دهیم:

 

 خانه امن است  جدایی نادر از سیمین  عادت نمی کنیم
 شماره 17 سهیلا حال خوب سریال کلبه ای درمه

 

گرداوری: بخش دنیای بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب, زامبی ها
راهپیمایی سالانه زامبی ها در شهر مکزیکوسیتی/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,نخست وزیر جدید ایتالیا
نخست وزیر جدید ایتالیا طبق یک سنت قدیمی زنگ تغییر دولت را می نوازد./ SIPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,ریشی سوناک
ریشی سوناک نخست وزیر جدید انگلیس/ PA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, اسکی مردان
مسابقات جهانی اسکی مردان در اتریش/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جوان فلسطینی
تشییع پیکر یک جوان فلسطینی شهید در شهر نابلس/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,شهروندان اوکراینی
فرار شهروندان اوکراینی از شهر "خرسون"/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جشنواره نور
جشنواره نور هندوها در شهر کاتماندو نپال/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جشنواره آیینی
جشنواره آیینی" دیوالی" در معبد هندوها در شهر کلمبو سریلانکا/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, آموزشی سگ های ارتش
افسران آموزشی سگ های ارتش آلمان/ رویترز

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: ایدز و انواع اعتیاد

 

علایم اختلال مصرف حشیش, تشخیص اختلال مصرف حشیش, درمان اختلال مصرف حشیش

علایم اختلال مصرف حشیش

 

اختلال مرتبط با مصرف حشیش

اختلالات مصرف حشیش اغلب با وابستگی همراه است، که در آن فرد در صورت عدم مصرف دارو علائم ترک را احساس می کند. افرادی که از ماری جوانا استفاده می کنند اغلب تحریک پذیری، مشکلات خلقی و خواب، کاهش اشتها، بی قراری و/یا اشکال مختلف ناراحتی فیزیکی را گزارش می دهند که در هفته اول پس از ترک به اوج خود می رسد و تا دو هفته ادامه می یابد.

اختلال مصرف حشیش چیست؟

اختلال مصرف شاهدانه (CUD) تشخیصی است که برای مصرف مشکل ساز ماری جوانا داده می شود. اختلال مصرف حشیش تقریباً 10? از 193 میلیون مصرف کننده حشیش در جهان را تحت تأثیر قرار می دهد. این تشخیص این احتمال را نشان می دهد که افراد می توانند تحت تأثیر منفی مصرف ماری جوانا قرار گیرند بدون اینکه لزوماً معتاد باشند. با این حال، در صورت بروز، امکان تشخیص اعتیاد به حشیش نیز وجود دارد.

 

 عوارض جسمی اختلال مصرف حشیش, اختلال مصرف حشیش, عوارض اختلال مصرف حشیش

نشانه های اختلال مصرف حشیش

 

علائم و نشانه های اختلال مصرف حشیش

یکی از نکات کلیدی که باید در مورد اختلال مصرف حشیش به خاطر بسپارید این است که شامل مصرف حشیش است که مشکلات یا مشکلاتی را برای مصرف کننده ایجاد می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، حداقل دو مورد از معیارها یا علائم رسمی زیر که در یک دوره 12 ماهه رخ می دهند، نشان دهنده اختلال مصرف حشیش است :

• ادامه مصرف حشیش با وجود مشکلات جسمی یا روانی

• ادامه مصرف حشیش با وجود مشکلات اجتماعی یا روابط

• میل شدید به حشیش

• مشکل در کنترل یا کاهش مصرف حشیش

• کنار گذاشتن یا کاهش فعالیت های دیگر به خاطر مصرف حشیش

• مشکلات در محل کار ، مدرسه و خانه در نتیجه مصرف حشیش

• صرف زمان زیادی برای مصرف حشیش

• مصرف حشیش در شرایط پرخطر

• مصرف حشیش بیشتر از آنچه در نظر گرفته شده بود

• صرف نظر از کنار گذاشتن حشیش

 

صرفاً به این دلیل که نام تغییر کرده است و عبارت "مصرف حشیش" جایگزین "سوء مصرف حشیش" یا "وابستگی به حشیش" شده است به این معنی نیست که حشیش اعتیادآور نیست. در واقع، تحقیقات به طور قطعی نشان می دهد که حشیش اعتیاد آور است.

 

تشخیص اختلال مصرف حشیش

برای تشخیص اختلال مصرف حشیش، یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی سابقه فرد را ارزیابی می کند. این شامل این است که آیا آنها یا اعضای نزدیک خانواده آنها سابقه سوء مصرف مواد یا مسائل مربوط به سلامت روان دارند و همچنین شامل سابقه پزشکی و قرار گرفتن در معرض استرس محیطی می شود.

 

از آزمایشات آزمایشگاهی می توان برای کمک به شناسایی مصرف حشیش استفاده کرد. با این حال، مثبت بودن آزمایش مواد مخدر لزوماً به این معنی نیست که فرد دارای اختلال مصرف حشیش است و آزمایش منفی دارو آن را رد نمی کند. در عوض، توجه به میزان مصرف حشیش در مقایسه با مقدار موجود در خون مهم تر است. 

 

تشخیص اختلال مصرف حشیش می تواند تا حدی به اثرات آن بستگی داشته باشد (مانند 11 معیار یا علائم ذکر شده در بالا) شدت مشکلات فرد را می توان با گنجاندن یک شاخص اضافی دریافت کرد:  

• خفیف : دو تا سه علامت

• متوسط : چهار تا پنج علامت

• شدید : شش علامت یا بیشتر

 

 

اختلال مصرف حشیش, عوارض اختلال مصرف حشیش, مصرف حشیش

تشخیص اختلال مصرف حشیش

 

CUD و سایر شرایط سلامت روان

تشخیص CUD می تواند با شرایط سلامت روان همراه یا همزمان پیچیده شود. به عنوان مثال، اختلال مصرف حشیش به شدت با افسردگی اساسی و اختلال اضطراب فراگیر مرتبط است. برخی از مطالعات همچنین میزان بالاتری از اختلال مصرف حشیش را در افراد مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه نشان داده‌اند.

 

تحقیقات ارتباط بین CUD و سایر اختلالات مصرف مواد خاص را نیز گزارش کرده است، از جمله: 

• اختلال مصرف آرامبخش

• اختلال مصرف کوکائین

• اختلال مصرف محرک

• اختلال مصرف مواد مخدر باشگاهی

• اختلال مصرف الکل

 

علل اختلال مصرف حشیش

اختلالات مصرف مواد یک علت خاص ندارد که برای همه افراد مبتلا به این بیماری مشکل باشد. استرس، پریشانی عاطفی و سایر شرایط سلامت روان (مانند اضطراب و افسردگی ) همگی می توانند در ایجاد اختلال مصرف حشیش نقش داشته باشند.

 

ممکن است یک جزء ژنتیکی یا ارثی نیز وجود داشته باشد. محققان چندین گونه ژنی را شناسایی کرده اند که می تواند خطر ابتلا به وابستگی به حشیش یا اعتیاد به شاهدانه را افزایش دهد. 

 

عوارض اختلال مصرف حشیش, مصرف حشیش, عوارض مصرف حشیش

راههای درمان اختلال مصرف حشیش

 

درمان اختلال مصرف حشیش

چند گزینه درمانی مختلف برای افراد مبتلا به اختلال مصرف حشیش وجود دارد. توجه به این نکته ضروری است که اگر یک بیماری همزمان وجود داشته باشد، درمان هر دو وضعیت به طور همزمان می تواند مطلوب ترین نتیجه درمانی را ارائه دهد.

 

مشاوره و درمان

چندین نوع مشاوره یا درمان برای کاهش مصرف حشیش و مشکلات بعدی که این دارو ایجاد می کند مفید است. آنها عبارتند از:

• درمان شناختی رفتاری : نوعی از روان درمانی که به افراد کمک می کند تا الگوهای فکری مخرب را شناسایی کنند، سپس آن الگوها را تغییر دهند تا بر رفتارهایشان تأثیر مثبت بگذارند.

 

• درمان تقویت انگیزه : درمانی کوتاه مدت که برای کمک به ایجاد انگیزه در فرد برای تغییر رفتارهای مضر طراحی شده است.

 

• مدیریت اقتضایی : یک تکنیک رفتار درمانی است که از یک قرارداد رسمی بین درمانگر و درمانجو استفاده می کند تا به درمانجو کمک کند رفتار خود را از طریق تعیین اهداف تغییر دهد و در عین حال پاداش ها و مجازات ها را نیز تعیین کند.

 

یک مطالعه شامل 308 نفر همچنین نشان داد که مداخلات آنلاین که شامل مشاوره چت می‌شود نیز می‌تواند برای افراد مبتلا به اختلال مصرف حشیش مفید باشد، به‌ویژه زمانی که توسط افرادی که به‌طور سنتی از گزینه‌های درمانی سرپایی استفاده نمی‌کنند، استفاده شود.

 

دارو

در حال حاضر، هیچ دارویی برای درمان اختلال مصرف حشیش توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تایید نشده است، اگرچه برخی از داروها در حال حاضر تحت بررسی هستند. تا زمانی که چنین گزینه هایی وجود نداشته باشد، اختلال مصرف حشیش به بهترین وجه از طریق مشاوره و درمان درمان می شود.

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
جشنواره بین المللی بالن در مکزیکوسیتی/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جورجیا ملونی
مراسم تحلیف"جورجیا ملونی" نخست وزیر جدید ایتالیا/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,  حزب کمونیست چین
عکس یادگاری کمیته سیاسی حزب کمونیست چین در بیستمین کنگره سراسری این حزب/ گتی ایمجز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,مسابقه شنا
مسابقه شنای سالانه در بندر ویکتوریا هنگ کنگ/ آسوشیتدپرس
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
مسابقات جایزه بزرگ موتورسواری در مالزی/ آسوشیتدپرس
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, گاردهای تشریفات
حضور گاردهای تشریفات مجارستان در مراسم رسمی برافراشتن پرچم این کشور در مقابل ساختمان پارلمان در بوداپست، در شصت و ششمین سالگرد قیام ضد کمونیستی مجارستان در سال 1956 / آسوشیتدپرس
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,گله های گوسفند و بز
عبور گله های گوسفند و بز از خیابان های شهر مادرید اسپانیا/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, مزرعه گل نیلوفر آبی
یک مزرعه گل نیلوفر آبی در "بوپال" هند/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,رستوران مک دونالد
صف رستوران مک دونالد در شهر "کی یف" اوکراین/ SOPA

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

سارا حاتمی متولد, نسبت سارا حاتمی با لیلا حاتمی, فیلمهای سارا حاتمی

سارا حاتمی بازیگر نو ظهور صدا و سیمای ایران است

 

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر+ زندگی شخصی با تصاویر جدید

سارا حاتمی متولد 1384 در تهران است. وی در عرصه ی بازیگری فعالیت دارد و به عنوان یک بازیگر نوظهور صدا و سیما شناخته شده است. سارا حاتمی به موجب ایفای نقش در سریال "زخم کاری" به شهرت فراوان در میان مخاطبان شبکه ی خانگی دست یافته است. 

چکیده ای از بیوگرافی سارا حاتمی

نام اصلی: سارا حاتمی

تاریخ تولد: 1384

محل تولد: تهران

پیشه یا فعالیت: هنر پیشه ی بازیگری

 

همسر سارا حاتمی, مشخصات سارا حاتمی ، عکس سارا حاتمی

تصاویر سارا حاتمی بازیگر

 

بیوگرافی کامل سارا حاتمی

سارا حاتمی زاده ی دهه ی 80 در تهران است. این چهره در رشته ی ریاضی در مقطع دبیرستان تحصیل کرده است و در دوران دبیرستان وارد حرفه ی بازیگری شده است که به عنوان بازیگر نوظهور صدا و سیمای ایران شناخته می شود. 

 

فعالیت برجسته ی هنری سارا حاتمی به ایفای نقش در سریال زخم کاری باز می گردد. در واقع این چهره با هنرنمایی در این سریال در میان مخاطبان نمایش خانگی به شهرت و محبوبیت دست یافته است. 

 

سارا حاتمی از همان ابتدای کودکی به ایفای نقش در تئاتر و تلویزیون علاقه مند بوده است. مادر او نقش چشمگیری در پیدا کردن استعداد نهادینه ی بازیگری در سارا داشته است. در واقع سارا حاتمی تحت حمایت های مادرش علایق بازیگری و شرکت در کلاس های بازیگری را دنبال کرده است. 

 

عکس سارا حاتمی, کودکی سارا حاتمی, سارا حاتمی

سارا حاتمی بازیگری را با سریال خانگی زخم کاری آغاز کرده است

 

آغاز فعالیت سارا حاتمی

سارا حاتمی فعالیت در عرصه ی بازیگری را در سال 1398 در سن 14 سالگی با حضور در صحنه ی تئاتر آغاز کرد. وی در دوره های بازیگری آموزشگاه اشکان خطیبی شرکت کرده است. 

 

سارا حاتمی به واسطه ی معرفی اشکان خطیبی به یکی از کارگردانان تئاتر و فیلم نامه نویس نامدار ایران به نام "کیومرث مرادی" وارد قاب صدا و سیمای ایران شد. 

وی در تست های بازیگری متعدد حضور یافت و در نهایت در راستای ایفای نقش "مائده ریز آبادی" در سریال جذاب "زخم کاری" انتخاب شد. 

 

سریال زخم کاری با ژانری اجتماعی و خانوادگی در سال 1399 به کارگردانی محمد حسین مهدویان به تولید رسیده است. سارا حاتمی در طول ساخت این سریال به همکاری با بازیگران سرشناسی اعم از هانیه توسلی، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، عباس جمشیدی فر، مه لقا باقری، سیاوش طهمورث، مهدی زمین پرداز، سعید چنگیزیان، کاظم هژیر آزاد و اکرم محمدی پرداخته است. 

 

سارا حاتمی در سریال زخم کاری نقش دختر نعمت ریز آبادی را بر عهده دارد که با پسر مالک به نام میثم در رابطه ی عاشقانه است. ماجرای عشق سارا و میثم دارای اتفاق های تلخ و درام است که وجه حرفه ای و جذاب سریال به شمار می رود. 

 

محتوای سریال زخم کاری اقتباسی است از رمان کوتاه " بیست زخم کاری" نوشته ی مترجم ، داستان نویس و فیلم نامه نویس آلمانی به نام محمود حسینی زاد که در اواسط ده ی 90 به چاپ رسیده است. 

رمان بیست زخم کاری با موضوع پدر خوانده های ثروت و قدرت و با الهام گیری از نمایشنامه ی "مکبث" اثر ویلیام شکسپیر گرد آوری شده است. 

 

سارا حاتمی, بیوگرافی سارا حاتمی, سارا حاتمی بازیگر

عکس سارا حاتمی و مرتضی امینی در فیلم زخم کاری

 

وضعیت تأهل و ازدواج سارا حاتمی

سارا حاتمی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. 

 

سارا حاتمی متولد, نسبت سارا حاتمی با لیلا حاتمی, فیلمهای سارا حاتمی

عکس سارا حاتمی در سریال زخم کاری

 

علاقه مندی های سارا حاتمی

سارا حاتمی به اسب سواری به شدت علاقه مند است. علاقه ی این چهره به اسب سواری به ایفای نقش در سریال زخم کاری باز می گردد. در واقع این چهره در طی ساخت سریال موظف بوده است به سوار کاری با اسب بپردازد. 

 

 

عدم تجربه ی سارا حاتمی در ورزش اسب سواری سبب بروز ترس و واهمه شده بود. اما پس از حضور سارا حاتمی به همراه مرتضی امینی تبار در کلاس های متمادی اسب سواری زمینه ی علاقه ی فراوان وی به اسب فراهم شده است. 

 

سارا حاتمی به معجزه ی برنامه ریزی در امور مختلف اعتقاد دارد. وی تمام ابعاد زندگی را با برنامه ریزی به سمت پیشرفت هدایت می کند. این چهره به برقراری هماهنگی میان امور به شدت اهمیت می دهد و همواره بر این باور است که با برنامه ریزی می توان از تحمیل فشار های زندگی کم کرد. 

 

سارا حاتمی بازیگر, عکس های سارا حاتمی بازیگر, پیج سارا حاتمی

عکس های جدید سارا حاتمی 

 

صفحه ی اینستاگرام سارا حاتمی

سارا حاتمی همانند سایر بازیگران پر نبوغ در سرتاسر دنیا از طریق صفحه ی شخصی اینستاگرام با مخاطبان در ارتباط است. وی با انتشار عکسی از سکانس پایانی نقش مائده در سریال زخم کاری عنوان کرد:

"مائده، تو مدتی که همراه من بودی صبوری، درد، عشق، محبت و سرخوردگی را از تو یاد گرفتم. 

تو باعث شدی تا بیشتر ارزش زندگی را درک کنم چون من متوجه شدم آدمی از حوادث ثانیه های بعدی خبر ندارد. پس باید قدر دان تمام لحظات زندگی باشیم. 

در واقع تو باعث شدی خیلی بیشتر به وجه مثبت زندگی شخصی ام فکر کنم. ما انسان ها باید هر لحظه از زندگی را دریابیم و در لحظه زندگی کنیم.

کلمات در وصف اموری که تو به من یا دادی ناتوان عمل می کنند چون تو به قلب من درس دادی. 

و در نهایت خیلی ازت ممنونم که باعث شدی تا حضور در گروه پرانرژی سریال زخم کاری را تجربه کنم. از تمام کسانی  که کمک کردن و در طول فیلم برداری به من آرامش قلبی القا کردند قدردانی می کنم. 

بهترین لحظات زندگی من با شما در قلبم نهادینه شد." 

 

فیلمهای سارا حاتمی, همسر سارا حاتمی, مشخصات سارا حاتمی

عکس های سارا حاتمی 

 

گفت و گو با سارا حاتمی

نقش برجسته ی سارا حاتمی در عرصه ی صدا و سیما به ایفای نقش در سریال زخم کاری اختصاص دارد. به بهانه ی ورود تازه ی سارا حاتمی در حرفه ی بازیگری و نقش برجسته ی آن چهره در فیلم زخم کاری گفت و گو هایی با این بازیگر نوظهور صورت گرفته است. 

در ادامه بخشی از گفت و گو های سارا حاتمی را شرح می دهیم. 

 

گروه تولید سریال زخم کاری انرژی بسیار خوبی داشتند. این صمیمیت و انرژی مثبت باعث شد تا در طی فیلم برداری به هیچ عنوان احساس غریبی نداشته باشم. در میان اعضای مختلف گروه آقای جواد عزتی در نقش "مالک" بیشترین انرژی مثبت را به سایر بازیگران انتقال می داد. آقای عزتی در تمام امور و جوانب به راهنمایی من می پرداختند.

 

در راستای فیلم برداری سریال زخم کاری آقای جواد عزتی رو به من گفت:

" هنر تو در فیلم زخم کاری در تاریخ ثبت می شود. حتی چند سال بعد اگر کسی نام تو جست و جو کند به عنوان بازیگر این سریال شناخته خواهی شد. 

نام هنری تو با کیفیت کاری که انجام می دهی در ارتباط است و در تاریخ هنر بازیگری به عنوان رزومه ی کاری ثبت می شود."

 

بی شک من در حرفه ی بازیگری در سطحی نیستم که بخواهم در خصوص بازیگری دیگران نظر دهم. با این وجود شخصیت مائده در سریال زخم کاری را خیلی دوست دارم. بازیگری در این سریال سبب کسب تجارب من در عرصه های گوناگون شد که صد در صد بازدهی مثبت داشت. 

 

من و آقای سعید چنگیزیان با هم تمرینات مشترکی داشتیم. در واقع ما با هدف واقعی سازی نقش پدر و دختر موظف بودیم تا با هم بیشتر تمرین کنیم تا در طول بازی نقش ملموس تری ایفا کنیم. 

بازیگری را دوست دارم چون اموری را که خودم از تجربه ی آن ها غافل هستم را می توانم به واسطه ی ایفای نقش های مختلف در فیلم به صورت ذهنی تجربه کنم. تجربه های مختلفی که حاوی لحظات زیبا یا حتی لحظات تلخ هستند. 

 

در واقع بازیگری این زمینه را برای من فراهم کرده است تا بتوانم شکل های مختلف زندگی را در قالب نقش های متغیر تجربه کنم. 

 

تصاویر سارا حاتمی

 

کودکی سارا حاتمی, سارا حاتمی, بیوگرافی سارا حاتمی

سارا حاتمی در پشت صحنه ی سریال زخم کاری

 

فیلمهای سارا حاتمی, همسر سارا حاتمی, مشخصات سارا حاتمی

سارا حاتمی

 

کودکی سارا حاتمی, سارا حاتمی, بیوگرافی سارا حاتمی

تصاویر سارا حاتمی 

 

گرداوری: بخش دنیای بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

بیوگرافی ربل ویلسون,ربل ویلسون,بیوگرافی ربل ویلسون هنرپیشه

بیوگرافی ربل ویلسون

 

بیوگرافی و عکس های ربل ویلسون هنرپیشه

ربل ویلسون هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده، متولد 2 مارس 1980 اهل استرالیا است. او از سال 2003 میلادی تا به حال در حال کار بوده‌است. همین طور وی در سال 2022 مجری هفتاد و پنجمین دوره جوایز بفتا در رویال آلبرت هال، لندن بود.

چکیده ای از بیوگرافی ربل ویلسون 

نام: ملانی الیزابت باوندز

تاریخ تولد: 2 مارس 1980

محل تولد: سیدنی، نیو ساوت ولز، استرالیا

محل زندگی: وست هالیوود، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

محل تحصیل: دانشگاه نیو ساوت ولز

حرفه: کمدین، هنرپیشه، نویسنده

سال‌های فعالیت: 2002–اکنون

 

بیوگرافی ربل ویلسون,ربل ویلسون,عکس ربل ویلسون

ربل ویلسون

 

بیوگرافی ربل ویلسون

ربل ویلسون بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1980 به دنیا آمد. از مهم‌ترین آثار ربل ویلسون می‌توان به بازیگری در فیلم پیچ پرفکت 3، فیلم شب در موزه و فیلم گریمسبی اشاره نمود.

 

ربل ویلسون اولین بار در سینما حضور یافته و سال 1390 در 32 سالگی در فیلم ساقدوش ها به کارگردانی Paul Feig بازی کرده است. هر چند موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مثل فیلم پیچ پرفکت 3، بیشتر نبود ولی تجربه خوبی برای ربل ویلسون به حساب می آید و همکاری با هنرمندانی مثل کریستین ویگ، مایا رودولف، رز بیرن و تری کروس را تجربه نمود.

 

ربل ویلسون در سال 1396 دوره‌ی دشواری را در زمینه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی نموده است. اثر مهم ربل ویلسون در این سال، بازیگری در فیلم پیچ پرفکت 3 به کارگردانی Trish Sie و Trish Sie به حساب می آید.

 

شاید یکی از مهم‌ترین قسمت های بیوگرافی ربل ویلسون بازی در فیلم پیچ پرفکت 3 بوده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همین طور خودش را بین مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Trish Sie همکاری داشته است. ربل ویلسون توانست با بازی در فیلم پیچ پرفکت 3 تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند.

 

ربل ویلسون به جز فیلم پیچ پرفکت 3، سال 1393 در 35 سالگی در فیلم شب در موزه هم بازی کرده است. ربل ویلسون این‌بار با Shawn Levy یعنی کارگردان فیلم شب در موزه و هنرمندانی مانند Ben Stiller، رابین ویلیامز، Owen Wilson و استیو کوگان کار کرده است.

 

 

در این سال‌ها ربل ویلسون با هنرمندان زیادی تجربه‌ی همکاری داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Hana Mae Lee با 3 مرتبه، Anna Camp با 3 مرتبه، بریتانی اسنو با 3 مرتبه، Ester Dean با 3 مرتبه و Alexis Knapp با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با ربل ویلسون داشته‌اند.

 

در مجموع در کارنامه 38 ساله و بیوگرافی ربل ویلسون آثار مهمی وجود دارد. امتیازی که هر یک از آثار ربل ویلسون در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند.

 

در حقیقت هر چقدر ربل ویلسون در آثار با ارزشی بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از طرف مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی ربل ویلسون درخشان‌تر خواهد شد. 

 

ناگفته نماند که ربل ویلسون به زمینه تئاتر و هنرهای نمایشی هم بی‌تفاوت نیست و به این قسمت علاقمند هست. فیلم پیچ پرفکت 3 و سال 1396 پایان فعالیت‌های ربل ویلسون نیست، کارشناسان اعتقاد دارند بازیگری ربل ویلسون با تجربه تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در زمینه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

 

بیوگرافی ربل ویلسون,ربل ویلسون,تصاویر ربل ویلسون

بیوگرافی ربل ویلسون هنرپیشه

 

ازدواج ربل ویلسون 

از ازدواج ربل ویلسون  اطلاعی در دست نیست.

 

فیلم‌شناسی ربل ویلسون 

روح‌سوار (2007)  ساقدوش‌ها (2011)  چند مرد عالی (2011)
 زنان ازدواج‌نکرده (2012) وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی (2012) عصر یخبندان: رانش قاره‌ای (2012)
 آوازخوان حرفه‌ای (2012) رنج و گنج (2013)  شب در موزه: راز مقبره (2014)
آوازخوان حرفه‌ای 2 (2015) چگونه مجرد باشیم (2016) گریمزبی (2016)
آوازخوان حرفه‌ای 3 (2017) آیا این عاشقانه نیست (2019) فریب‌کاری (2019)
جوجو خرگوشه (2019) گربه‌ها (2019)  -

تصاویر ربل ویلسون

بیوگرافی ربل ویلسون,ربل ویلسون,بیوگرافی ربل ویلسون هنرپیشه

زندگینامه ربل ویلسون

 

بیوگرافی ربل ویلسون,ربل ویلسون,ازدواج ربل ویلسونه

فیلم‌شناسی ربل ویلسون

 

بیوگرافی ربل ویلسون,ربل ویلسون,زندگینامه ربل ویلسون

عکس ربل ویلسون

 

بیوگرافی ربل ویلسون,ربل ویلسون,زندگینامه ربل ویلسون

تصاویر ربل ویلسون

 

بیوگرافی ربل ویلسون,ربل ویلسون,فیلم‌شناسی ربل ویلسون

بیوگرافی ربل ویلسون

 

بیوگرافی ربل ویلسون,ربل ویلسون,عکس ربل ویلسون

ربل ویلسون

 

بیوگرافی ربل ویلسون,ربل ویلسون,تصاویر ربل ویلسون

بیوگرافی ربل ویلسون هنرپیشه

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

دوشنبه 101 آبان 2  2:35 عصر

مجموعه: دنیای بازیگران

 

محمد صادقی, بیوگرافی محمد صادقی, عکس های محمد صادقی

محمد صادقی بازیگر جوان و در عین حال برجسته و پرنبوغ ایرانی 

 

بیوگرافی محمد صادقی بازیگر از سریال مانکن تا افرا

محمد صادقی از بازیگران جوان ایرانی است که با بازی در سریال های مانکن در نقش آبتین و افرا در نقش پیمان معروف شد. صادقی قبل از ورود به دنیای بازیگری و تئاتر ، ورزشکار بوده است.

چکیده ای از بیوگرافی محمد صادقی

نام و نام خانوادگی: محمد صادقی

تاریخ تولد: 22 فروردین سال 1372

محل تولد: تهران

پیشه: بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

 

بیوگرافی محمد صادقی

 

عکس های محمد صادقی, محمد صادقی بازیگر, عکس های اینستاگرام محمد صادقی

محمد صادقی بازیگر

 

محمد صادقی در 22 فروردین سال 1372 در تهران متولد شد. او اصالتا مازندرانی است. او زمانی که 7 سال داشت، پدرش را از دست داد. این اتفاق برای او بسیار اندوهناک بود. از آن پس، او به مادرش که پرستار بیمارستان بود وابسته شد.

 

او در کودکی بسیار بازیگوش بود و به همین دلیل به ورزش تکواندو علاقمند شد و از 10 سالگی وارد این رشته شد. اما به مرور او علاقه اش به ورزش را از دست داد.

 

ورود محمد صادقی به عرصه هنری

 

محمد صادقی در سریال مانکن, محمد صادقی در سریال افرا, محمد صادقی و همسرش

عکس های اینستاگرام محمد صادقی  

 

محمد صادقی از نوجوانی به هنر علاقمند شد. اما گمان نمی کرد که روزی بازیگر می شود و به همین دلیل نیز هنگام انتخاب رشته، مدیریت را انتخاب کرد.

اما سپس برای بازیگر شدن تلاش کرد و در تئاتر هایی مانند شاه لیر، مفیستو، آمادئوس و ... بازی کرد.

 

در سریال مانکن که از اولین تجربه های کارگردان حسین سهیلی زاده بود، او در نقش آبتین بازی کرد. در این سریال او برادر اخگر بود که یکی از شخصیت های مورد توجه برخی از مخاطبان این سریال است.

به این ترتیب محمد بعد از بازیگری در تئاتر، با بازی در این سریال وارد دنیای تصویر شد.

 

نقشی که می توانست او را نابود کند!

 

محمد صادقی در سریال مانکن, محمد صادقی در سریال افرا, محمد صادقی و همسرش

عکس های محمد صادقی 

 

او در مورد بازی اش در این سریال می گوید: من نسبت به نقش ها خیلی گارد ندارم. به این خاطر که احساسم برای بازی کردن تیپیکال نیست مگر کارگردانی بخواهد کاراکتر خط کشی شده ای را بازی کنم. نقشم در سریال مانکن و نقش های این شکلی میتوانست واقعا مرا نابود کند.

 

محمد صادقی در سریال افرا

 

 

محمد صادقی و همسرش, فیلم های محمد صادقی, اینستاگرام محمد صادقی

محمد صادقی در فیلم افرا در نقش پیمان به ایفای نقش پرداخته است

 

سریال افرا یکی از کار های بهرنگ توفیقی است که در آن بازیگرانی مانند مهدی سلطانی،  اسماعیل محرابی، پیام دهکردی و بسیاری دیگر از بازیگران با تجربه حضور دارند.

آنچه در خلاصه این سریال آمده است: در پگاه مه آلود یک روز پاییزی در زیر شاخه های پر شکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصل وصلت شوم اخلاق و منفعت. چشمان پیر افرا، یگان شاهد این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچ کس نبودن،  اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....

این سریال در سال جاری پخش شد و محمد صادقی با بازی در این سریال، اولین تجربه بازی در قاب تلویزیون را کسب کرد. او در این سریال نقش پیمان را به تصویر کشید.

 

فیلم های محمد صادقی, اینستاگرام محمد صادقی, محمد صادقی

 نخستین تجربه ی بازیگری محمد صادقی به ایفای نقش در فیلم مانکن باز می گردد

 

محمد صادقی در مورد این نقش می گوید که نقش پیمان با نقش آبتین در سریال مانکن و حتی با شخصیت خودم بسیار فاصله داشت و درک این موضوع برای من چالش بزرگی بود. دلم می خواهد نقش من در سریال برای مخاطبی که می بیند باور پذیر باشد.

 

او می گوید که دوست دارم در نقش های زیادی بازی کنم به طوری که مخاطبان با شنیدن نام من تنها به یاد یکی از شخصیت هایی که بازی کرده ام نیفتند. دوست دارم آنقدر نقش های متفاوت بازی کنم که مخاطب من را با یک نقش خاص به یاد نیاورد.

 

او در مورد اضطراب های این بازی می گوید بازی در هر اثری استرس های خودش را دارد و چیزی که اهمیت دارد این است که شما بتوانید در نقش خود با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کنید و او شما را به عنوان خالق نقش در همان لباس شخصیت باور کند که خوشبختانه در سریال افرا این اتفاق افتاد.

 

بازیگران الگوی محمد صادقی

 

فیلم های محمد صادقی, اینستاگرام محمد صادقی, محمد صادقی

تجربه بازیگری محمد صادقی در تئاتر

 

برای محمد بازیگران الگوی ایرانی و خارجی زیادی وجود دارد. او می گوید الگوهای من چندان قدیمی نیستند به علت اینکه من سینمای قدیم ایران را ندیده ام و از بین بازیگران ایرانی جواد عزتی، شهاب حسینی و هوتن شکیبا را خیلی دوست دارم و قطعا وقتی نام این بازیگران می آید، مخاطب خود بازیگر را به یاد می آورد و نه نقشی را که بازی کرده اند.

او به محمدرضا فروتن نیز علاقه زیادی دارد و می گوید ایشان بیشتر از اینکه برایم الگوی بازیگری باشند، به عنوان یک روان شناس هستند.

 

وضعیت تاهل و ازدواج محمد صادقی 

محمد صادقی، بازیگر پرنبوغ ایرانی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. 

 

ویژگی های شخصیتی و علایق محمد صادقی 

 

عکس های محمد صادقی, محمد صادقی بازیگر, عکس های اینستاگرام محمد صادقی

محمد صادقی یکی از ورزشکاران رشته تکواندو به شمار می رود

 

محمد صادقی از سن 10 سالگی وارد رشته تکواندو شد و به طور جدی این ورزش را شروع کرد تا جایی که حتی به اردوی تیم ملی نوجوانان نیز دعوت شد. او در باشگاه سایپا نیز بازی می کرد، اما بعد از مدتی به دلیل نامعلومی از ادامه این فعالیت خودداری کرد.

 

 محمد صادقی و همسرش, فیلم های محمد صادقی, اینستاگرام محمد صادقی

عکس های جدید محمد صادقی 

 

محمد به کوهنوردی نیز علاقه دارد و اوقات فراغتش را با کوهنوردی پر می کند. او دارای روحیه ای آرام و ساکت و کم حرف است و نسبتا ساکت است و روحیه پر جنب و جوش و شلوغی ندارد.

او  بعد از بازی در سریال های افرا و مانکن می گوید از بازی در نقش های تکراری بیزار است و این چیزی است که برایش اولویت بیشتری دارد تا اینکه فکر کند چه نقشی را دوست دارد.

 

فیلم های محمد صادقی, اینستاگرام محمد صادقی, محمد صادقی

 ایفای نقش محمد صادقی در فیلم های افرا و مانکن

 

گردآروی : بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

اینستاگرام سینم کوبال, سینم کوبال و همسرش آراد توران, فرزند سینم کوبال

سینم کوبال بازیگر جذاب ترکیه ای 

 

بیوگرافی کامل و عکس های جذاب سینم کوبال وهمسرش کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

سینم کوبال بازیگر زیبا و جذاب ترکی متولد 14 اوت سال 1987 در استانبول است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت هنر های نمایشی از دانشگاه بیکنت ترکیه می باشد. سینم از سریال های تلویزیونی فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون دارای شهرت جهانی می باشد.

چکیده ای از بیوگرافی سینم کوبال

نام و نام خانوادگی: سینم کوبال

تاریخ تولد: 14 اوت 1987

محل تولد: استانبول ترکیه

پیشه: بازیگر

وضعیت تاهل: متاهل

همسر: کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

 

بیوگرافی کامل از سینم کوبال

 

عکس های سینم کوبال, سینم کوبال و همسرش, زندگی نامه سینم کوبال

سینم کوبال یکی از بازیگران فعال در زمینه سینما و تلویزیون ترکیه 

 

سینم کوبال در 14 اوت سال 1987 در استانبول ترکیه متولد شد. پدر او مهندس عمران  است و مادرش خانه دار است. او یک برادر به نام کرم دارد. سینم از سنین خردسالی و زمانی که تنها 4 سال داشت رقص باله را آموزش دید و به مدت هشت سال در این زمینه فعالیت داشت.

 

او در دوران مدرسه دانش آموز موفقی بود و در تیم والیبال نیز بازی می کرد. او در این رشته نیز موفق بود و توانست در یک رقابت جایزه کسب کند. او همچنین در زمینه ائروبیک نیز فعالیت داشت و در این زمینه نیز موفق به دریافت جایزه در رقابت های ائروبیک شد.

سینم کوبال دیپلم دبیرستان خود را از رویال آکادمی دریافت کرد. او در دانشگاه رشته مدیریت هنر و هنر های نمایشی در دانشگاه بیکنت درس خوانده و در این رشته مدرک لیسانس دریافت کرده است.

 

آغاز فعالیت هنری سینم کوبال

 

اینستاگرام سینم کوبال, سینم کوبال و همسرش آراد توران, فرزند سینم کوبال

عکس های سینم کوبال 

 

سینم از زمانی که 4 سال داشت وارد عرصه هنر شد. او برای اولین بار با رقص باله شروع کرد و به مدت 8 سال در این زمینه فعالیت داشت. او سپس در سن 12 سالگی وارد گروه تئاتری دورمن شد و به این ترتیب فعالیت خود را در زمینه بازیگری تئاتر شروع کرد.

 

او مدرک رقص خود را در شاخه های لاتین و آیکیدو از آکادمی سلطنتی گرفت و در سال 2001 از دبیرستان خصوصی آکیبام فارغ التحصیل شد. سپس وارد دانشگاه شد و در رشته مدیریت هنر های نمایشی ادامه تحصیل داد.

 

ورود سینم کوبال به عرصه تلویزیون

 

اینستاگرام سینم کوبال, سینم کوبال و همسرش آراد توران, فرزند سینم کوبال

فیلم های سینم کوبال 

 

در سال 2001 و زمانی که او 14 سال  داشت در اولین سریال تلویزیونی به نام "ددی" ظاهر شد و در نقش دیلار بازی کرد. او سپس در سال 2003 در سریال معروف و پر بیننده "خرم سلطان" بازی کرد و در نقش عایشه ظاهر شد که به شدت مشهور شد.

 

فعالیت های هنری سینم کوبال

 

فرزند سینم کوبال, سینم کوبال در حریم سلطان, سینم کوبال

تصویر سینم کوبال بازیگر ترک

 

سینم کوبال فعالیت خود را در عرصه بازیگری از سریال های طنز تلویزیونی آغاز کرد و در سریال های ددی (2001)، دل آرا گریتلی ایفای نقش کرد. او همچنین در سریال ها و مجموعه های تلویزیونی دیگری مانند Lise ، Selena (2006)، Ayakta Kal (2009)، Okul Sinem Kobal (2004)، Nefes (2005)، Turks in Space (2006)، Defteri (2003)  و Featured in Romantik Komedi (2010) بازی کرده است.

 

 

سال 2003 برای این بازیگر سال پر کاری بود. او در این سال در دو سریال خرم سلطان  در نقش عایشه و در سریال دفتر دبیرستان در نقش اینجه بازی کرد.

او در سال 2004 در سریال مدرسه و در نقش شبنم بازی کرد و در سال 2005 در سریال نفس گیر و در نقش آسلی گول بازی کرد.

 

در سال 2006 نیز که از سال های پر کار وی بود، در فیلم ناموفق پسر انسان که دنیا را نجات داد در نقش بیانکا بازی کرد. او در سریال های دیگر به نام های پشت خیابان ها و بلای خواهر شوهر نیز بازی کرد که در هر دوی این سریال ها در نقش هنر پیشه مهمان حضور داشت. او در همین سال در سریال سلنا و در نقش سلنا بازی کرد که تا سال 2009 ادامه داشت.

او در سال 2008 در سریال مقاومت کن در نقش یاسمین بازی کرد و در همین زمان در سریال سلنا نیز مشغول به بازی بود.

 

بازی سینم کوبال در سریال های طولانی

 

بیوگرافی سینم کوبال, عکس های سینم کوبال, سینم کوبال و همسرش

عکس جدید سینم کوبال  

 

او در سال 2010 در سریال راز های کوچک در نقش سو مابئنجی به ایفای نقش پرداخت. بازی در این سریال تا سال 2011 ادامه داشت. او در همین سال در فیلم رمانتیک کمدی در نقش دیدم حضور داشت.

 

او در سال 2011 که همزمان در سریال راز های کوچک بازی می کرد در سریال دیگری به نام بنفشه های بنفش نیز بازی کرد. این سریال تا سال 2012 ادامه داشت.

سینم کوبال در سال 2012 در سریال طولانی دلدادگی و در نقش سودا بازی خود را آغاز کرد. این سریال تا سال 2015 به پخش خود ادامه داد.

 

فرزند سینم کوبال, سینم کوبال در حریم سلطان, سینم کوبال

سینم کوبال بازیگر زیبا و پر طرفدار ترکیه ای

 

سینم در سال 2013 دوباره در فیلم رمانتیک کمدی و این بار در نسخه دوم آن و در نقش دیدم حضور یافت.

او همچنین در سریال "مادران و مادر ها" در نقش زلیخا حضور داشت. او در همین سال در فیلم "مرا سوزاندی" و در نقش ایپک نیز بازی کرد.

 

در سال 2017 در سریال "چهره به چهره" و در نقش سلیها به ایفای نقش پرداخت.

او علاوه بر بازی در سریال های تلویزیونی در آگهی های تبلیغاتی تلویزیون نیز حضور داشت.

 

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن

سینم کوبال برای بازی در سریال سلنا موفق به دریافت جایزه بهترین زن ترکیه در مراسم اهدای جوایز جتیکسکودکان شد.

 

ویژگی های شخصی و وضعیت تاهل سینم کوبال

 

 سینم کوبال و همسرش, زندگی نامه سینم کوبال, همسر سینم کوبال

تصویر سینم کوبال در کنار همسرش

 

سینم کوبال 171 سانتی متر قد و تقریبا 58 کیلوگرم وزن دارد. او متولد برج اسد است و دارای موهای بلوند و چشم های قهوه ای تیره می باشد.

سینم کوبال در ماه اوت سال 2009 با یک فوتبالیست ترکیه ای به نام آراد توران وارد رابطه عاشقانه شد. آراد در آن زمان در تیم گالاتاسارایو و بعد در ملی ترکیه و در جناح چپ بازی می کرد. آنها در ژانویه سال 2010 باهم نامزد شدند اما در اواخر سال 2013 به طور رسمی از هم جدا شدند.

 

سینم کوبال در حریم سلطان, سینم کوبال, بیوگرافی سینم کوبال

سینم کوبال و همسرش کنعان ایمیرزالی‌اوغلو

 

او در ماه مه سال 2016 با یک بازیگر مدل ترکی به نام کنعان ایمیرزالی اوغلو ازدواج کرد. کنعان که یک مدل معروف ترکی است در رشته ریاضیات فارغ التحصیل شده است. او در سال 1997 در رقابت های بهترین مدل ترکیه حضور داشت که در آن 4000 نفر شرکت کرده بودند و از بین همه شرکت کننده ها به عنوان نفر اول انتخاب شد. او همچنین در رقابت های بهترین مدل مرد جهان شرکت کرد و باز هم اول شد و لقب بهترین مدل مرد جهان را برای خود و کشورش به ارمغان آورد.

 

اینستاگرام سینم کوبال, سینم کوبال و همسرش آراد توران, فرزند سینم کوبال

سینم کوبال یکی از بازیگران پرطرفدار ترک

 

 گردآوری : بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب,طبیعت پاییزی
طبیعت پاییزی اطراف دریاچه "بیکر" در کبک کانادا/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,معترض زیست محیط
دستگیری یک معترض زیست محیطی در جریان تظاهراتی در لندن/ PA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, زمین فوتبال
استفاده از تور دروازه یک زمین فوتبال در هاییتی به عنوان بند رخت لباس/ آسوشیتدپرس
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,موج شکن
موج شکن های پروژه بندر بزرگ فاو که در این شهر بندری جنوب عراق در حال ساخت است./ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,بومیان
مراسم استقبال به سبک بومیان نیوزیلند از رییس فیفا/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,آثار هنری
آثار هنری در ساحل سیدنی استرالیا/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جو بایدن
خرید جو بایدن از یک ساندویچ فروشی در ایالت پنسیلوانیا آمریکا/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,نمایشگاه  تن تن
نمایشگاه "تن تن" در پاریس/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, بقایای گنبد فروریخته
بقایای گنبد فروریخته مسجد جامع جاکارتا در اندونزی پس از آتش‌سوزی در حین کار بازسازی/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,نمای زمین
نمای زمین از ایستگاه فضایی بین المللی/ ناسا
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,نمای زمین
بدون شرح

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 
<   <<   26   27   28   29   30   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
چهارشنبه 103 تیر 13
امروز:   376 بازدید
دیروز:   395  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
عاشق آسمونی
EMOZIONANTE
لنگه کفش
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com