سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
[ و کسى از وى مسافت میان مشرق و مغرب را پرسید فرمود : ] به اندازه یک روز رفتن خورشید . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: ایدز و انواع اعتیاد

 

بی خوابی بعد از ترک الکل, مقابله بی خوابی پس از ترک اعتیاد, نحوه مقابله با بی خوابی پس از ترک الکل

بی خوابی پس از ترک اعتیاد

 

درمان بی حالی بعد از ترک اعتیاد

مشکل خواب یکی از علائم رایج ترک برای افرادی است که به مواد مخدر و الکل معتاد هستند. این می تواند نگران کننده باشد و منجر به افزایش اضطراب شود. در حالی که بی خوابی ترک رایج است، راه هایی وجود دارد که می توانید با آن مقابله کنید و سعی کنید خواب شبانه بهتری داشته باشید.

مشکلات خواب ممکن است با هر نوع اعتیادی رخ دهد. مشکلات خواب همچنین یک علامت رایج ترک برای افرادی است که پس از مصرف بیش از حد الکل، حشیش، مواد افیونی، آرام بخش ها، داروهای اضطراب و محرک ها بهبود می یابند. از آنجایی که هر فرد و هر اعتیادی متفاوت است، ماهیت و درجه مشکلات خواب متفاوت است.

 

افرادی که از اعتیاد بهبود می یابند ممکن است به مدت شش ماه یا بیشتر به الگوهای خواب عادی خود برنگردند. با این حال، چند روز ابتدایی ترک می تواند نگران کننده باشد. کم خوابی تجربه ترک را ناراحت کننده تر می کند.

 

این به این دلیل است که بدن شما از ریتم طبیعی خود خارج شده است. زمانی که صرف مصرف مواد مخدر یا نوشیدن بیش از حد می کنید، نحوه عملکرد بدن شما را تغییر داده است و این معمولاً شامل الگوهای خواب می شود. در طی بهبودی، بدن شما یک بار دیگر در حال تغییر است و سعی می کند به نبود این ماده عادت کند. طبیعی است که خواب شما مختل شود.

 

مقابله بی خوابی پس از ترک اعتیاد, نحوه مقابله با بی خوابی پس از ترک الکل

کاهش بی خوابی پس از ترک اعتیاد

 

چگونه بی خوابی را کاهش دهیم

خبر خوب این است که برای اکثر افراد، بی خوابی ترک موقتی است. این یکی از عوارض جانبی پاکسازی بدن و بازگشت به زندگی بدون مواد است.

هر چه در پیروی از دستورالعمل های بهداشت خواب خوب نظم بیشتری داشته باشید، بی خوابی ترک شما سریعتر از بین می رود. اغلب اوقات، ساده ترین کارهایی که می توانید انجام دهید بهترین هستند.

 

• آداب خواب را برپا کنید. بخش اعظم بهبودی مربوط به جایگزینی عادات بد با عادات سالم است. وقتی زمان خواب می رسد، سعی کنید در همان ساعات به رختخواب بروید و از خواب بیدار شوید. با فعالیت‌های آرام مانند مطالعه قبل از خواب، آرام شوید. هر چیزی که قبل از خواب شما را آرام کند به شما کمک می کند.

 

• ریتم شبانه روزی خود را دوباره برقرار کنید. اعتیاد می تواند در چرخه طبیعی خواب شما اختلال ایجاد کند و بدن شما ممکن است به بیدار ماندن بیشتر شب عادت کرده باشد. یکی از راه‌های مقابله با آن، قرار دادن چشم‌های خود (بدون عینک آفتابی) در اوایل روز در معرض نور روز در بیرون است البته مستقیماً به خورشید نگاه نکنید. 

 

• ابتدا روش های طبیعی را امتحان کنید. قبل از خواب یک فنجان گرم چای آرام بخش و بدون کافئین بنوشید، مدیتیشن را امتحان کنید و در طول روز فعال بمانید. اینها تنها چند روش طبیعی هستند که می توانید برای بهبود خواب خود استفاده کنید. این روش ها را امتحان کنید و در صورت نیاز روش ها را ترکیب کنید. به احتمال زیاد به زودی خواب بهتری خواهید یافت.

 

 

درمان بی خوابی پس از ترک اعتیاد, علت بی خوابی بعد از ترک اعتیاد, راه درمان بی خوابی بعد از ترک اعتیاد

استفاده از داروهای خواب برای درمان بیخوابی بعد از ترک

 

اقدامات احتیاطی داروهای خواب

اعتیاد می تواند منجر به سایر رفتارهای اعتیادآور شود. بسیار مهم است که سعی کنید از چیزهایی که پتانسیل جایگزینی برای داروی انتخابی شما را دارند اجتناب کنید. این امر به ویژه در مراحل اولیه، زمانی که شما در حال انصراف هستید و بیشتر وسوسه می شوید که سریعتر تسکین پیدا کنید، صادق است.

سعی کنید از خود درمانی با سایر داروها در زمانی که در حال ترک هستید اجتناب کنید. این شامل داروهای خواب بدون نسخه (OTC)، ماری جوانا و الکل است.

 

با پزشک خود در مورد اینکه آیا استفاده کوتاه مدت از داروهای تجویز شده ممکن است به شما کمک کند ، صحبت کنید. برخی از داروها ممکن است در کاهش سایر علائم ترک مفید باشند. قبل از مصرف این داروها عوارض جانبی احتمالی را با پزشک خود در میان بگذارید و مطمئن شوید که دستورالعمل های پزشک خود را به طور کامل دنبال می کنید. تحت هیچ شرایطی نباید بیشتر از مقدار تجویز شده یا بیشتر از مقدار تجویز شده مصرف کنید. ممکن است بیمار شوید یا به سادگی یک اعتیاد دیگر جایگزین ایجاد کنید.

 

علت بی خوابی بعد از ترک اعتیاد, راه درمان بی خوابی بعد از ترک اعتیاد, اعتیاد و کیفیت خواب

خواب خوب برای بهبودی علایم بعد از ترک اعتیاد

 

چرا خواب خوب کلید بهبودی است؟

هر چند ممکن است دشوار باشد، ایجاد عادات خواب خوب در اوایل بهبودی می تواند شانس شما را برای جلوگیری از عود افزایش دهد. این توصیه را از معتادان سابق، الکلی های در حال بهبودی و به احتمال زیاد، پزشکان و مشاوران خود خواهید شنید.

 

مطالعه روی موش‌های معتاد به کوکائین نشان داد که ناهنجاری‌های خواب احتمال عود را افزایش می‌دهد. حیواناتی که بیشتر می‌خوابیدند، با وقفه‌های کمتر، کمتر تمایل به مصرف کوکائین داشتند. در حالی که یافته های مطالعات حیوانی اغلب با نتایج روی انسان مطابقت ندارد، محققان حدس می زنند که همین ارتباط از درمان های مبتنی بر خواب برای افراد مبتلا به اعتیاد به کوکائین پشتیبانی می کند.

 

این یک فرضیه منطقی است زیرا خواب یکی از کلیدهای بدن سالم است. بالاخره یکی از اهداف غلبه بر اعتیاد همین است. اگرچه ممکن است در حال حاضر غیرممکن به نظر برسد، اما هر کاری که می توانید برای بهبود خواب خود انجام دهید می تواند به بهبودی طولانی مدت شما کمک کند.

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب, کشتی در گل و لای
مسابقات کشتی در گل و لای در انگلیس/ PA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, جشنواره شکار
جشنواره شکار در قرقیزستان/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, آوارگان سیلزده
آوارگان سیلزده در پاکستان/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, معلم اوکراینی
معلم اوکراینی در حال جمع کردن خرده شیشه های ناشی از انفجار از کلاس درس در شهر خارکیف اوکراین/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, شهرداری
کارکنان شهرداری در شهر "ادینبورگ" اسکاتلند در حال جمع آوری انبوه زباله های انباشته شده در شهر پس از نزدیک به دو هفته از اعتصاب عمومی شان/ گتی ایمجز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,مارگارت دوم
ملکه "مارگارت دوم" دانمارک در رژه ناوگان سلطنتی دانمارک به مناسبت پنجاهمین سالگرد سلطنتش از روی عرشه قایق تفریحی سلطنتی دست تکان می دهد./ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,دریانوردان
استقبال دریانوردان آلمانی از سفر یک مقام نظامی ناتو به برلین/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, تظاهرات
ادامه تظاهرات در اعتراض به مشکلات اقتصادی و بحران سوخت در شهر کلمبو سریلانکا/ رویترز

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

چهارشنبه 101 شهریور 9  4:30 عصر

مجموعه: دنیای بازیگران

 

بیاینا محمودی, بیوگرافی بیاینا محمودی, نقش شارلوت در گاندو 2

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو

 

آشنایی با بیاینا محمودی + تصاویر

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2، متولد دهه ی 70 می باشد. بیاینا محمودی از تبارهای ساکن ایران است. وی در رشته مترجمی انگلیسی، تحصیل کرده است. او تحصیلات خود به عنوان بازیگر در کلاس های بازیگری آزاد گذرانده است.

چکیده بیوگرافی بیاینا محمودی:

نام اصلی: بیاینا محمودی

محل تولد: ایران

حرفه یا پیشه: هنرپیشه ی تئاتر، سینما و تلویزیون

 

بیوگرافی بیاینا محمودی:

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو 2، متولد دهه ی 70 می باشد. بیاینا محمودی از تبارهای ساکن ایران است. این بازیگر ارمنی و دین آن مسیحی است، در ایران متولد شده است و همه ی خانواده اش ارمنستانی هستند. فامیلی آن ایرانی است در قدیم و در زمان ثبت اسامی، به دلیل سخت بود زبان ارمنی برای فارسی زبانان، مجبور شدند آن را تغییر بدهند.

 

وی در رشته مترجمی انگلیسی، تحصیل کرده است.  او تحصیلات خود به عنوان بازیگر در کلاس های بازیگری آزاد گذرانده است. وی معلم زبان انگلیسی می باشد. و تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد. در چند تئاتر مانند آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی بینم، پایان بازی و آندورا بازی کرده است. و پس از سال ها حضور در تئاتر ایفای نقش شارلوت در سریال گاندو 2 به شهرت رسید.

 

بیاینا محمودی در ادامه در نمایش «بازی استریندبرگ» در مراسم اهدای چهارمین نشان آکادمی سمندریان و بزرگداشت هما روستا حضور داشت. سپس بازی در نمایش «آندورا»، «پایان بازی» و «قطار» را هم تجربه کرد.

 

بازی بیاینا محمودی در تئاتر

بیاینا محمودی در ادامه در نمایش «بازی استریندبرگ» در مراسم اهدای چهارمین نشان آکادمی سمندریان و بزرگداشت هما روستا حضور داشت. سپس بازی در نمایش «آندورا»، «پایان بازی» و «قطار» را هم تجربه کرد.

 

بازی بیاینا محمودی در تصویر یا همان تلویزیون

وی برای اولین بار در سال 1399 در فیلم کوتاه «تردید» به نویسندگی و کارگردانی تئو مارگوسی اولین بار در جلوی دوربین ایفای نقش کرد.

 

بیاینا محمودی در مورد تجربه ی حضور خود در تئاتر و اینکه چند سال است که در این حرفه فعالیت می کند گفته است: بازیگری را از سال 1394 و از آموزشگاه سمندریان شروع کرده است. در همان سال هم برای اولین بار با کار «خاطرات بازیگر نقش دوم» ساخته ی آقای افشین زمانی  در سالن سنگلج به روی صحنه رفته و وارد تئاتر شد. از آن به بعد هم کار تئاتر نسبت به تلویزیون و تصویر برایش در اولویت بود و معتقد است که واقعا هیچ لذتی بالاتر از حضور روی صحنه تئاتر نیست.

 

بازیگر نقش شارلوت در گاندو 2, تصاویر بیاینا محمودی, بازیگر نقش شارلوت در گاندو کیست

نقش شارلوت در گاندو2 کیست

 

بیاینا چگونه شارلوت شد؟

بیاینا محمودی در پاسخ به چگونگی انتخابش در گاندو گفته است: انتخاب شدنش برای نقش شارلوت در گاندو هم از آنجایی شکل گرفت که چند نفر از دوستانی که کار او را در تئاتر دیده بودند، وی به آقای جواد افشار معرفی کردند و بر همین اساس از دفتر ایشان با او تماس گرفته شد و او هم رفت.

 

این هنرپیشه در پاسخ به اینکه آیا ایفای نقش جاسوس آن هم در تلویزیون که قطعا در ذهن های عموم به یاد می ماند، برایش مهم بود؟ یا اصلا دوست داشته که با چنین نقشی در صحنه ظاهر شود بیان داشت: حقیقیت این است که دوست نداشتم در اولین کار تلویزیونی ام به عنوان یک جاسوس در تلویزیون دیده و شناخته بشوم. در واقع، از روز اولی که وارد تئاتر شدم، از ایفای نقش خارجی فراری بودم و اتفاقا هم همیشه برای من چنین پیشنهادهایی برای ایفای نقش در سریال یا فیلم های سینمایی بود. همان روز اول هم به آقای جواد افشار گفتم که این همان نقشی است که من یک عمر از آن فراری هستم.

 

بازی بدون حجاب بیاینا محمودی

از همان ابتدا که برای قرارداد این کار رفتم، در مورد اینکه باید بدون حجاب بازی کنم صحبت شد! البته که این مسئله برای من چالش خاصی نداشت. با این حال شاید برای خیلی از مردم سوال باشد که چطور من به عنوان یک ایرانی اجازه دارم بدون حجاب جلوی دوربین ظاهر شوم؟ باید بگویم که قانونی وجود دارد که یک اقلیت در فضا‌های خارج از کشور می تواند بدون حجاب جلوی دوربین برود.

 

 

من به واسطه ی اینکه می توانم بدون حجاب مقابل دوربین بروم این نگرانی را دارم که فقط برای نقش های خارجی با من تماس گرفته شود. به اصلاح این امکان بازی من بدون حجاب، یک ویژگی یا مزیت برای کارگردان ها باشد و من را صرفا به خاطر همین امتیاز استفاده کنند.

 

بازی های بیاینا محمودی در تئاتر و تلویزیون, همسر بیاینا محمودی کیست, بازی بدون حجاب بیاینا محمودی

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو2

 

همسر بیاینا محمودی کیست؟

با توجه به شهرت کم این بازیگر و کارنامه کوتاه او اطلاعات شخصی زیادی راجع به او و خانواده اش در دسترس نمی باشد. بیاینا محمودی تا کنون راجع به همسر خود حرفی نزده است و وضعیت تاهل او نامشخص است.

 

بازی های بیاینا محمودی در تئاتر و تلویزیون :

– نمایش خاطرات هنرپیشه نقش دوم

– نمایش استرینبرگ

– نمایش آندورا

– نمایش پایان بازی

– نمایش در انتظار نمایش

– نمایش سیاوش و سودابه

– نمایش آرش

– فیلم کوتاه تردید

– سریال گاند

 

عکس های بیاینا محمودی

 

درباره بیاینا محمودی, بیاینا محمودی کیست, شارلوت در گاندو2 کیست

تصاویر بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت

 

بازیگر نقش شارلوت در گاندو 2, تصاویر بیاینا محمودی, بازیگر نقش شارلوت در گاندو کیست

تصاویر بیاینا محمودی

 

علت بازی بدون حجاب بیاینا محمودی, بیاینا چگونه شارلوت شد, آشنایی با بیاینا محمودی

آندورا با کارگردانی افشین زمانی

 

همسر بیاینا محمودی کیست, بازی بدون حجاب بیاینا محمودی, علت بازی بدون حجاب بیاینا محمودی

تصاویر اینستاگرام بیاینا محمودی

 

بازیگر نقش شارلوت در گاندو کیست, بازی های بیاینا محمودی در تئاتر و تلویزیون, همسر بیاینا محمودی کیست

بازی استریندبرگ مراسم اهدای چهارمین نشان اکادمی

 

تصاویر بیاینا محمودی, بازیگر نقش شارلوت در گاندو کیست, بازی های بیاینا محمودی در تئاتر و تلویزیون

تصاویر بیاینا محمودی در کنار فرزاد حسنی و مهدی سلوکی

 

بیاینا محمودی,نقش شارلوت در گاندو 2,

بیاینا محمودی در سریال گاندو 2

 

گردآوری : بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

چهارشنبه 101 شهریور 9  4:29 عصر

مجموعه: شهر حکایت

 

حکایت ان شاءالله,معنی حکایت ان‌شاء‌الله ,معنی حکایت ان شاءالله به زبان ساده

حکایت ان شاءالله

 

معنی و مفهوم حکایت ان‌شاء‌الله

در این مقاله حکایت جالبی آورده ایم در ادامه با معنی ان شاءالله آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

حکایت ان شاءالله

آورده‌اند که، مردی در راهی می‌رفت و درمی چند در آستین داشت و در عقیدتش خلل بود. یکی او را گفت: «کجا می‌روی؟» گفت: «درمی دارم؛ به خز فروشان می‌شوم تا خزی خرم.» گفت: «بگو ان‌شاء‌الله!» گفت: «به ان‌شاء‌الله چه حاجت است؟ که زر بر آستین است و خز در بازار!»

 

او بگذشت. در راه طراری به وی بازخورد و آن زر به حیلت ببرد. چون آن مرد واقف شد که زر ببردند، خجل‌وار بازگشت و به اتفاق، هم آن مرد به او باز خورد و گفت: «هان! خز خریدی؟» گفت: «زر ببردند ان‌شاء‌الله.» گفت: «اشتباه کردی؛ ان‌شاء‌الله در آن موضع باید گفت تا فایده دهد!»

 

حکایت ان شاءالله,معنی حکایت ان‌شاء‌الله ,خلاصه داستان حکایت ان شاء الله

خلاصه داستان حکایت ان شاء الله

 

معنی:

نقل کرده اند که مردی از مسیری رد می شد و چند درهم پول در جیبش داشت. از سویی، این مرد از نظر ایمان، عقاید ضعیفی داشت. کسی او را دید و گفت: به کجا می روی؟

 

مرد گفت: قدری پول دارم. به بازار پوستین فروشان می رفتم تا خز بخرم. مرد رهگذر گفت: بگو ان شاءالله (یعنی اگر خدا بخواهد)

 

 

مرد رهگذر راهش را گرفت و رفت. در مسیر، دزدی به مرد سست ایمان برخورد کرد و پولهایش را با حیله و فریب دزدید و برد! وقتی مرد آگاه شد که پولهایش را دزده بودند، شرم زده برگشت ( و دیگر نتواست به بازار برود و خز بخرد!)

 

از اتفاق، در مسیرش همان مرد را دوباره دید. مرد از او پرسید: خز را خریدی؟ مرد گفت: ان شاءالله پولهایم را دزدیدند! مرد رهگذر گفت: اشتباه کردی! این ان شاءالله را باید همان زمان می گفتی تا منفعت یابی ( نه حالا که پول هایت را دزدیده اند!)

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

 ملیسا دونگل مدلینگ, عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل, علایق ملیسا دونگل

ملیسا دونگل اولین نقش خود را در سال 2016 بازی کرده است

 

بیوگرافی ملیسا دونگل بازیگر ترکیه ای

ملیسا دونگل (متولد 18 سپتامبر 1999) بازیگر ترکیه ای است که بیشتر به خاطر بازی در نقش دنیز چلیک در سریال درام بیزیم هیکای شناخته می شود. وی هم اکنون محبوبیت بسیار زیادی در بین بازیگران جوان ترکیه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این بازیگر جوان ترکیه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما بگذاریم.

چکیده ای از بیوگرافی ملیسا دونگل

نام: ملیسا

نام خانوادگی: دونگل

تاریخ تولد: 18 سپتامبر سال 1999

محل تولد:  استانبول

حرفه: بازیگر 

وضعیت تأهل: مجرد

 

بیوگرافی ملیسا دونگل

ملیسا دونگل در 18 سپتامبر سال 1999 در شهر استانبول ترکیه متولد شد. مادر او روس و پدرش اهل ترکیه می باشد.

ملیسا تحصیلات خود را در آکادمی هنر عثمان یاغمور درلی به اتمام رساند. او فعالیت هنری خود را با بازی در سریال الیف در سال 2014 آغاز کرد که باعث شهرت وی شد.

 

در سال 2016 او در سریال تلویزیونی  Hangimiz Sevmedik در نقش Sevtap بازی کرد. در همان سال در سریال آرکا سوکاکلار در نقش نیل به بازی پرداخت.

در سال 2018 در سریال Bizim Hikaye که یک سریال درام بود، در نقش دنیز چلیک ظاهر شد که با همین سریال نیز بیشتر شناخته شد. او به خاطر بازی در این سریال و ایفای نقشش بسیار مورد ستایش و تحسین قرار گرفت.

 

در سریال Sen Çal Kap?m? که پخش آن در سال 2020 از FOX آغاز شد، او در نقش "جرن باشار" بازی کرد. ملیسا به علت مشکلات روده ای مجبور شد تا در چند قسمت، از ادامه بازی در سریال سر باز زند.

در جولای سال 2021 اخباری در مورد اختلاف و بگو مگوی ملیسا با پدرش در ارتباط با حضانت خواهر کوچکترش فاش شد. او در کودکی توسط پدرش مورد آزر و اذیت قرار گرفته بود که در نتیجه آن، بعدها پدرش به زندان افتاد.

 

علاقمندی ملیسا دونگل به بازیگری

ماجراجویی بازیگری چگونه آغاز شد؟ او همیشه تمایل داشت بازیگر شود و در جایی از خود نقشی داشته باشد ، سپس شروع به آموزش های اولیه بازیگری کرد.

"در طی این روند ، متوجه شدم که آرامش و تطهیر روانی را نیز تجربه کرده ام. برای من خیلی خوب بود. سپس بازیگری برای من به یک علاقه تبدیل شد. من دوست دارم شخصیت های متفاوتی به خود بگیرم و تأثیرات روانی مشکلاتی را که همه می توانند تجربه کنند ، شاید خودم ، از طریق احساسات مشابه منعکس کنم. ”

 

ویژگی های شخصیتی ملیسا دونگل

ملیسا دارای روحیه مثبتی است بسیار شاد و بامزه و وظیفه شناس است. او به گفته خودش در برابر زندگی سرکش نیست و بر عکس دارای روحیه انعطاف پذیری نسبت به اتفاقات زندگی است و همیشه زندگی را آن گونه که هست. به عقیده او همین خصلت باعث می شود تا او پر انرژی و شاد باشد.

او از تنها بودن متنفر است و ترجیح می دهد اوقاتش را با افراد مورد علاقه و دوستانش بیرون از خانه سپری کند. 

 

ملیسا دونگل روی صحنه چگونه است؟

به عقیده او تعامل و ارتباط بر روی صحنه از ارزش زیادی برخوردار است. او به تعامل و ارتباط با عوامل صحنه مانند بازیگران، گروه نورپردازی و افراد پشت صحنه بسیار ارزش قائل است.

او از تجربه خوب خود در ارتباط با تعامل هماهنگ با عناصر صحنه " Love Is In The Air" و “Our Story” می گوید.

 

 

او از ارتباط خوب و صمیمی اش با هم بازی هایش در هنگام کار می گوید، می گوید آنها بسیار دوست داشتنی و پرکار و فعال هستند. من دوست دارم از این مردم پرتلاش چیز های با ارزشی یاد بگیرم و از اینکه با این افراد فعالیت می کنم خوشحال هستم.

 

علایق ملیسا دونگل

او به ورزش علاقه فراوانی دارد. از ورزش های مورد علاقه او والیبال و اسکی روی یخ می باشد. او همچنین به موسیقی و نقاشی علاقه دارد و در اوقات فراغتش نقاشی می کشد و موسیقی گوش می دهد، گاهی دیوار های اتاقش را نیز خودش رنگ آمیزی می کند. به تماشای فیلم نیز علاقمند است.

 

او رویای بسیار ویژه و بسیار مهمی درباره تئاتر دارد ، اما می خواهد آن را در زمان مناسب با طرفدارانش به اشتراک بگذارد.

او طرفدار حمایت از حقوق زنان است و عقیده دارد که بسیاری از مردان زنان را نادیده گرفته و آنها را تحقیر می کنند. آنها در این زمینه آموزش ندیده اند و از آگاهی کافی برخوردار نیستند.

 

توصیه ملیسا دونگل به جوانان علاقمند به بازیگری

 

عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل, علایق ملیسا دونگل, ملیسا دونگل, بیوگرافی ملیسا دونگل

عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل

 

او می گوید: "بستگی به من ندارد که چیزی را به کسی پیشنهاد کنم ، اما اگر افرادی هستند که مرا دوست دارند و از من پیروی می کنند و به افکار من احترام می گذارند و به آنها اهمیت می دهند ، من می خواهم به آنها بگویم همیشه رویاهای خود را دنبال کنند.

 

"نه" نگویید و به کار خود ادامه دهید. من فکر می کنم پس از ارسال انرژی خوب و حسن نیت به جهان ، هیچ اتفاقی نمی افتد. همه چیز از شخص شروع می شود. فقط درون خود را مثبت و خوب نگه دارید و سعی کنید مطابق آن زندگی کنید. ما چاره ای نداریم جز اینکه کار کنیم ، یاد بگیریم و خودمان را ارتقا دهیم. ”

 

دیدگاه ملیسا دونگل از زندگی

 او ترجیح می دهد در لحظه زندگی کند. او نه به آینده فکر می کند و نه درگیر گذشته می شود ، از لحظه لذت می برد ، فکر می کند که این امر زندگی بیشتری را برای او به ارمغان می آورد. من معمولاً سعی می کنم به زندگی به شکل شاد و مثبت نگاه کنم. حتی زمانی که انرژی من کم است ، حتی زمانی که ناامید یا ناراحت هستم ، سعی می کنم آن را بر روی اطرافیانم ، از جمله خودم ، منعکس نکنم.

 

صرف نظر از اینکه در آن لحظه از چه چیزی ناراحت بودم ، به جای این که خود را به حالت منفی برسانم ، هر اتفاقی که بیفتد ، با تلاش برای برگرداندن خودم به حالت عادی می گویم "بله ، در حال حاضر اتفاق منفی افتاده است ، اما من می توانم این را مثبت کنم ، من این قدرت و انرژی را دارم. " 

 

زندگی کوتاه تر از آن است که غمگین باشی. وقتم را صرف تلاش برای خوشحال کردن خودم می کنم به جای اینکه ناراحت و غمگین باشم. من فکر می کنم همه باید این راه را امتحان کنند.

 

هر تصمیمی که تا این زمان گرفته بودم نتیجه شجاعت من بود. نتایج نیز همیشه خوب نبود ، اما من سعی کردم نتایج بد را بهبود ببخشم یا آنها را خوب ببینم. وقتی افراد در حال تصمیم گیری هستند ، وقتی بین دو گزینه قرار می گیرند ، در واقع هنگام انتخاب "آنچه می خواهند" حرکت جسورانه ای انجام می دهند. همه ما این کار را بدون آنکه بدانیم انجام می دهیم و باید پشت این تصمیم بایستیم. این شجاعت واقعی است. به این ترتیب ، ما می توانیم از طریق مناسب بودن تصمیماتی که می گیریم ، عزت نفس خود را تضمین کنیم. بزرگترین حامی ما ، ما باید دوباره خودمان باشیم. 

 

آثار ملیسا دونگل 

ملیسا دونگل، یکی از بازیگران ترکیه ای است که به تازگی وارد صنعت فیلم سازی شده است و اولین اثر او در سال 2014 میلادی در دسترس بینندگان قرار گرفت. در ادامه این مطلب، آثار ملیسا دونگل را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

Elif 2014 Arlka sokaklar 2016
 Bizim hikaye  2018 Ashk aglatir  2019
Sen cal kapimi 2020-2021 Sadakatsiz 2021
Ashk mantikam 2021  

 

 

زندگی نامه ملیسا دونگل, ملیسا دونگل و همسرش, ملیسا دونگل مدلینگ

تصاویر ملیسا دونگل

 

گرداوری: بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

سه شنبه 101 شهریور 8  10:8 عصر

مجموعه: دنیای بازیگران

 

عکس سونیا سنجری, سونیا سنجری و خواهرش, تصاویر سونیا سنجری

سونیا سنجری بازیگر پر نبوغ ایرانی

 

بیوگرافی و عکسهای سونیا سنجری بازیگر و همسرش

سونیا سنجری متولد سال 1365 در شیراز است. این چهره در استان تهران سکونت دارد و از مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر های زیبای تهران برخوردار است.  سونیا سنجری در قاب سینما، تئاتر و تلویزیون به حرفه ی بازیگری اشتغال دارد و همسر یکی از کارگردانان پر نبوغ ایرانی به نام کریم لک زاده می باشد. 

چکیده ای از بیوگرافی سونیا سنجری

نام اصلی: سونیا سنجری

تاریخ تولد: 1365 در شیراز 

محل زندگی: تهران

تحصیلات: لیسانس بازیگری

حرفه یا پیشه: هنرپیشه ی تئاتر، سینما و تلویزیون

 

بیوگرافی کامل سونیا سنجری

سونیا سنجری زاده ی 1365 است. وی در شیراز متولد شده است و هم اکنون در استان تهران سکونت دارد. سونیا سنجری یکی از بازیگران سینما و تئاتر پرنبوغ ایرانی به شمار می رود که دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه هنرهای زیبای تهران می باشد. 

 

از سری نقش های برجسته ی سونیا سنجری می توان به ایفای نقش در فیلم "روتوش" در سال 1395 و به کارگردانی کاوه مظاهری اشاره کرد. وی به موجب هنر نمایی در این فیلم دیدنی و جذاب موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر زن در جشنواره ی فیلم کوتاه تهران، بهترین بازیگر جوایز سالانه لیسبون در پرتغال و بهترین بازیگر زن در جشنواره ی منطقه ای سینمای جوان شده است. 

 

فیلم روتوش در بازه ی زمانی کوتاهی به موجب کسب جایزه های متعدد، مورد تأیید و توجه آکادمی اسکار قرار گرفت. این فیلم سه مرتبه در خصوص شرکت در رقابت آکادمی اسکار در سال 2018 معرفی شده است که در نوبه ی خود، یک رکورد و شاهکار سینمای ایران محسوب می شود. 

 

سونیا سنجری بازیگر, سونیا سنجری, بیوگرافی سونیا سنجری

از هنرنمایی های موفق سونیا سنجری، ایفای نقش در فیلم روتوش است

 

آغاز فعالیت سونیا سنجری

سونیا سنجری در سال 1388 با هنر نمایی در حرفه ی تئاتر فعالیت هنرپیشگی را آغاز کرده است. این چهره برای نخستین بار با ایفای نقش در فیلم "قیچی" در قاب صدا و سیمای ایران حاضر شد. 

سپس با هنر نمایی در فیلم "87 متر" به کارگردانی کیانوش عیاری، در سال 1399، در میان مخاطبان صدا و سیمای ایران مطرح شد. این چهره در فیلم 87 متر نقش دختری به نام سونیا را بر عهده دارد. 

 

محتوای فیلم در خصوص درگیری و جدال های دو خانواده بر سر مالکیت منزل است. خانواده ی علی رضا پوردانی منزلی را از شخصی به نام فرج ناصری خریداری می کنند اما در طول اثاث کشی متوجه مالکیت شخص دیگری بر ساختمان مسکونی به نام محسن خلیلی می شوند. 

 

سونیا سنجری در راستای تولید فیلم 87 متر موفق به ایفای نقش در کنار بازیگران حرفه ای صدا و سیما نظیر فریبا کامران، مهران رجبی، علی دهکردی، مهران رجبی، حسین سلیمانی ، محمد بحرانی، مرحوم علی انصاریان و فریده سپاه منصور شد. 

 

 

سونیا سنجری علاوه بر ایفای نقش در تئاتر و فیلم های سینمایی در فیلم های کوتاه متعددی نیز به هنر نمایی پرداخته است. از سری فیلم های کوتاه سونیا سنجری می توان به "سه روز قتل" به کارگردانی مسعود امینی محصول سال 1399 و "مرا رها نکن" به کارگردانی سهیلا گلستانی اشاره کرد. 

 

عکس سونیا سنجری, سونیا سنجری و خواهرش, تصاویر سونیا سنجری

عکس پرتره سونیا سنجری  

 

وضعیت تأهل و ازدواج سونیا سنجری

سونیا سنجری با یکی از کارگردانان پر استعداد ایران به نام کریم لک زاده ازدواج کرده است. این دو زوج، در زمینه های متعدد سینما و تئاتر به ایفای نقش پرداخته اند. 

کریم لک زاده متولد 3 تیر 1365 در شیراز است که در حرفه ی فیلم نامه نویسی و کارگردانی مشغول فعالیت می باشد. این چهره دارای دیپلم تئاتر از هنرستان نمایش می باشد و فارغ التحصیل کارگردانی تلویزیون از دانشکده ی صدا و سیما است. 

 

اینستاگرام سونیا سنجری, سونیا سنجری بازیگر, سونیا سنجری

کریم لک زاده همسر سونیا سنجری 

 

کریم لک زاده در تولید فیلم های کوتاهی نظیر "صبح کنار جاده"، "غم ها و غریزه ها "، "فرشته زرد"، "دختری در میان اتاق"، "قمار باز"، ژیلا"، "من آبادان رفتم " و "جنایات و مکافات" استعداد پر نبوغ خود را به نمایش گذاشته است. 

از سری فیلم های مشترک سونیا سنجری و کریم لک زاده می توان به فیلم "قیچی" اشاره کرد. در واقع این فیلم به کارگردانی و نویسندگی کریم لک زاده تولید شده است که به عنوان نخستین فیلم بلند او به شمار می رود.

 

سونیا سنجری در طی ساخت این فیلم به عنوان بازیگر، در کنار هنرمندان برجسته ای اعم از سروش صحت، عباس غزالی، محمد داوود نژاد و بهزاد دورانی به همکاری پرداخت.

فیلم قیچی در گروه هنر و تجربه ی سی و چهارمین جشنواره ی بین المللی فیلم فجر و سیزدهمین دوره ی جشن تصویر سال به اکران در آمده است. 

 

عکس های سونیا سنجری, سونیا سنجری و همسرش, فیلمهای سونیا سنجری

عکس های سونیا سنجری  

 

علاقه مندی های سونیا سنجری

سونیا سنجری همانند سایر بازیگران ایرانی از طریق پیج شخصی اینستاگرام با مخاطبان در ارتباط است. این چهره به شدت به خانواده و صمیمت علاقه دارد و با انتشار عکسی با خواهرش به نام مرجان، عنوان کرد: " مثلا ما در میان تور و پولک خفتیم و داریم با چشمانی شیشه ای دنیای مخصوص به خود را می بینیم."

 

فیلم شناسی سونیا سنجری

فیلم های تلویزیونی

قیچی (1394)   روتوش (1395)
مرا رها نکن (1395)  دختری در میان اتاق (1395) 
کله سرخ (1395)  پات (1395) 
 فصل قرمز (1395) سایه فیل (1396) 
برای فروش (1396)  دومینو (1396) 
هزار و ده شب (1397)  آگهی فروش (1398) 
سه روز و سه قتل (1399) 

 

آلبوم عکس های سونیا سنجری 

 

عکس های سونیا سنجری, سونیا سنجری و همسرش, فیلمهای سونیا سنجری

تصاویر سونیا سنجری

 

سونیا سنجری و خواهرش, تصاویر سونیا سنجری, اینستاگرام سونیا سنجری

سونیا سنجری در کنار خواهرش مرجان

 

سونیا سنجری و خواهرش, تصاویر سونیا سنجری, اینستاگرام سونیا سنجری

عکس سونیا سنجری

 

گرداوری: بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

سه شنبه 101 شهریور 8  10:6 عصر

مجموعه: داستانهای خواندنی

 

داستان آموزنده درباره یتیم و یتیم‌نوازی, داستان زیبا درباره یتیم, داستان زیبا درباره یتیم و یتیم نوازی

داستان هایی درباره یتیم و یتیم نوازی

 

داستان آموزنده درباره یتیم و یتیم‌نوازی

داستان ها حاوی نکات و پندهای آموزنده زیادی است. امروز برای شما داستان های جالب و خواندنی درباره یتیم و یتیم نوازی آورده ایم. همراه بیتوته باشید.

 

داستان آموزنده درباره یتیم و یتیم‌نوازی, داستان زیبا درباره یتیم, داستان کوتاه و پندآموز کمک به یتیمان

داستان آموزنده درباره یتیم و یتیم‌نوازی

 

توجه به یتیم‌نوازی

پسربچه‌ای نزد پیامبر آمد و گفت: ای پیامبر خدا ، پدرم از دنیا رفته و خواهر و مادر هم دارم، آنچه خداوند به شما عنایت فرموده به ما کمک کن.

 

پیامبر به بلال فرمود: برو به خانه ما گردش کن هر چه غذا پیدا کردی بیاور.

 

بلال به حجره‌هایی که مربوط به پیامبر صلی‌الله علیه و آله بود آمد و پس از جستجو 21 خرما پیدا کرد و به خدمت پیامبر صلی‌الله علیه و آله آورد.

 

پیامبر به آن پسر فرمود: هفت عدد آن مال خودت، هفت عدد مال خواهرت و هفت عدد مال مادرت باشد.

 

در این هنگام یکی از اصحاب بنام معاذ دست نوازش بر سر آن یتیم کشید و گفت: خداوند تو را از یتیمی بیرون آورد و جانشین پدرت سازد!

 

 

پیامبر به معاذ فرمود: محبت تو نسبت به این یتیم را دیدم، بدان که هر کس یتیمی را سرپرستی کند و دست نوازش به سر او بکشد، خداوند به هر موئی که زیر دست او می‌گذرد، پاداش شایسته‌ای به او می‌دهد و گناهی از گناهان او را محو می‌سازد و مقام او را بالا می‌برد.

 

داستان آموزنده درباره یتیم و یتیم‌نوازی,داستان درباره یتیم و یتیم نوازی

داستان زیبا درباره یتیم و یتیم نوازی

 

داستان کوتاه و پندآموز کمک به یتیمان

مردی داشت گوسفندی را از کامیون پایین می آورد تا آن را برای روز عید قربانی کند . گوسفند ازدست مرد جدا شد و فرار کرد.مردشروع کردبه دنبال کردن گوسفند تا اینکه گوسفند وارد خانه یتیمان فقیری شد . عادت مادرشان این بود که هر روز کنار در می ایستاد و منتظر می ماند تا کسی غذا و صدقه ای را برایشان بگذارد و او هم بردارد. همسایه ها هم به آن عادت کرده بودند.

 

هنگامی که گوسفند وارد حیاط شد مادر یتیمان بیرون آمد و نگاه کرد .ناگهان همسای شان ابو محمد را دید که خسته و کوفته کنار در ایستاده . زن گفت ای ابو محمد خداوند صدقه ات را قبول کند .او خیال کرد که مرد گوسفند را به عنوان صدقه برای یتیمان آورده .مرد هم نتوانست چیزی بگوید جز اینکه گفت :خدا قبول می کند. ای خواهرم مرا به خاطر کمکاری و کوتاهی در حق یتیمانت ببخش. بعدا مرد رو به قبله کرد و گفت خدایا ازم قبول کن.

 

روز بعد مرد بیرون رفت تا گوسفند دیگری را بخرد و قربانی کند. کامیونی پر از گوسفند دید که ایستاده . گوسفندی چاق و چله تر از گوسفند قبلی انتخاب کرد. فروشنده گفت بگیر و قبول کن و دیگه با هم منازعه نکنیم. مرد گوسفند را برد وسوار ماشین کرد. برگشت تا قیمتش را حساب کند .فروشنده گفت این گوسفند مجانی است و دلیلش هم این است که امسال خداوند بچه گوسفندان زیادی به من ارزانی نمود و نذر کردم که اگر گوسفندان زیادی داشتم به اولین مشتری که به او گوسفند بفروشم هدیه باشد .

پس این نصیب توست …

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب,ارناوال
کارناوال "ناتینگ هیل" در لندن/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,کارناوال
کارناوالی در شهر توکیو ژاپن/ SOPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جمع آوری فلفل قرمز
کشاورزان بنگلادشی در حال جمع آوری فلفل قرمز/ شاتر استوک
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,کارناوال
کارناوال سالانه در بوستون آمریکا/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,تمرین سگ
تمرین دادن به یک سگ در یک باشگاه ورزشی در شهر ابوظبی/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بیرون بردن یک کودک مشتاق طرفدار از زمین بازی دو تیم فوتبال انگلیسی "ساوت همپتون" و منچستر/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, سیلاب
یک سوم مساحت کشور پاکستان زیر امواج سیلاب سامانه بارشی "مونسون" قرار گرفته و خسارات جانی و مالی گسترده ای به بار آمده است./ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, اشغال کاخ جمهوری
اشغال کاخ جمهوری در منطقه سبز بغداد از سوی طرفداران جریان صدر/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: اطلاعات دارویی

 

 

موارد مصرف قرص لیتورکس بی, قرص لیتورکس بی در بارداری, قرص لیتورکس برای چیست

قرص لیتورکس برای چیست

مشخصات لیتورکس بی

• نام دارو: لیتورکس بی

• نام لاتین: Lithorex-B

• نام تجاری: باریج

• رده دارویی: مشکلات مجاری ادراری و سنگ کلیه

• اشکال دارویی: قرص

• فروش دارو: آزاد

موارد مصرف لیتورکس بی

• پیشگیری از تشکیل سنگ کلیه

• تسکین گرفتگی و درد شدید کلیه

•  کمک به دفع سنگ های ادراری 

موارد منع مصرف لیتورکس بی

• کودکان زیر 12 سال

• حساسیت به سالیسیلات‌ها یا هر یک از ترکیبات فرآورده

• در دوران بارداری و شیردهی.

مقدار و نحوه مصرف لیتورکس بی
>مقدار، نوع و توالی زمانی داروهایی که مصرف می کنید به موارد زیر بستگی دارد:

• سن بیمار

• نوع و شدت بیماری تحت درمان

• نحوه واکنش به اولین مقدار مصرفی دارو

• سایر شرایط پزشکی بیمار

 

• هر 6 ساعت یک قرص با آب فراوان 

عوارض جانبی لیتورکس بی

• اسهال

• سوءهاضمه

نکته: در صورت مشاهده هر کدام از این علائم حتما به پرشک خود اطلاع دهید.

 

قرص لیتورکس بی در شیردهی, قرص لیتورکس بی, عوارض قرص لیتورکس بی

قرص لیتورکس بی برای سنگ کلیه

تداخل دارویی لیتورکس بی

• وارفارین

نکته: برای جلوگیری از این تداخل، لیست تمام داروهایی که مصرف می کنید را در اختیار پزشکتان قرار دهید.

موارد احتیاط مصرف لیتورکس بی

• حساسیت به داروهای دیگر: در صورت حساسیت به سالیسیلات‌ها یا هر یک از ترکیبات این دارو با پزشک یا داروساز خود صحبت کنید و از مصرف دارو خودداری کنید.

 

• مصرف لیتورکس بی در دوران بارداری: مصرف این دارو برای زنان باردار ممنوع است.

 

• مصرف لیتورکس بی در دوران شیردهی: مصرف این دارو برای زنان شیرده ممنوع است.

 

• مصرف لیتورکس بی در سالمندان: متاسفانه اطلاعاتی در این باره ثبت نشده است.

 

• مصرف لیتورکس بی در کودکان: مصرف این دارو در کودکان زیر 12 سال ممنوع است.

نحوه عملکرد

• قرص لیتورکس بی حاوی عصاره برگ علف طلایی، بذر کدو و برگ شالک است.این عصاره در بسیاری از فرآورده‌ها در درمان سنگ کلیه و دفع سنگ‌های ادراری و مشکلات پروستات بکار رفته است.

• این گیاهان هم به صورت جداگانه و هم گروهی تغییراتی را در بدن ایجاد می‌کنند که در نهایت افزایش سلامت سیستم ادراری به خصوص کلیه‌ها را در بر دارد. 

•  این داروها بواسطه داشتن اثرات ضد التهاب، آنتی میکروبیال، دیورتیک، آنتی اسپاسمودیک و مسکن؛ برای درمان التهاب، عفونت، پیشگیری از تشکیل سنگ کلیه و کمک به دفع سنگ های ادراری بصورت ایمن و بی خطر مورد استفاده قرار گرفته اند.

شرایط نگهداری لیتورکس بی

• دارو را در ظرف دربسته، دور از نور و در دمای 30-15 درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

توصیه هایی برای مصرف کنندگان لیتورکس بی

• بیماران با تشخیص نارسایی مزمن کلیه باید در استفاده از این فرآورده احتیاط کنند.

• مصرف طولانی مدت قرص لیتورکس  در افرادی که به ترکیبات موجود در این دارو حساسیت ندارند، به خوبی تحمل می‌شود.

تذکر مهم

مطلبی که مطالعه می‌کنید صرفا جنبه‌ی افزایش آگاهی دارد؛ خود درمانی و تجویز دارو با تکیه بر این مطالب جایز نیست. برای مصرف دارو حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

گردآوری: بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

دوشنبه 101 شهریور 7  5:3 عصر

مجموعه: دنیای بازیگران

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری, لاله اسکندری بازیگر

لاله اسکندری بازیگر

 

بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر و عکاس ایرانی متولد30 آذر 1354 در تربت حیدریه است. او دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. در ادامه این مقاله بیتوته بیشتر با این بازیگر آشنا شوید.

چکیده ای از بیوگرافی لاله اسکندری

نام :لاله اسکندری

تاریخ تولد :1354

محل تولد: تربت حیدریه

تحصیلات:دانش آموخته رشته طراحی گرافیک 

همسر:ساسان فیروز

 

بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری در تربت حیدریه در تاریخ 30 آذر 1354 به دنیا آمد. پدر لاله اسکندری کاشمری بوده ولی اصلیت مادرش از تربیت حیدریه است. لاله اسکندری، سومین فرزند خانواده است. این بازیگر دارای یک خواهر به نام سارا( گریمور) و یک برادر( ساکن کانادا) کوچکتر و همین طور یک برادر بنام سیامک (تحصیل کرده هنرهای زیبا) و یک خواهر بنام ستاره ( بازیگر) که بزرگ تر از خودش هستند، می باشد. عبدالحسین اسکندری، گوینده و مجری رادیو و تلویزیون  عموی لاله اسکندری می باشد.

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری,زندگینامه لاله اسکندری

بیوگرافی لاله اسکندری

 

زندگی هنری لاله اسکندری

لاله اسکندری دانش‌آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. شروع کار او در سینما با بازی در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 بود. وی همین طور در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های گوناگونی داشته‌است که شامل چندین نمایشگاه عکس، نقاشی و موزاییک در داخل و خارج از کشور می‌باشد. لازم است گفته شود ایشان از سال 1387 تا کنون با شهرداری تهران جهت زیباسازی شهری فعالیت خود را ادامه داده‌است.

 

ازدواج لاله اسکندری

لاله اسکندری در سن 32 سالگی یعنی در سال 1390 با فردی به نام ساسان فیروزی ازدواج کرد.

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری, ازدواج لاله اسکندری

لاله اسکندری و همسرش

 

جوایز و افتخارات لاله اسکندری

- کاندیدای تندیس حافظ برای سریال مشق عشق سال 1385

- کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول و مکمل جشنواره جام جم تلویزیون برای فیلم لرزش زندگی (نقش اول) و تنهایی (نقش مکمل) (سال 1388) و دریافت جایزه یک عمر فعالیت گرانمایه در عرصه بازیگری از جشنواره جام جم

- تندیس جشن حافظ برای نقش اول سریال رقص پرواز (سال 1389)

- بازیگر برتر تلویزیون از طرف شبکه 3 سیما برای سریال سالهای برف و بنفشه (سال 1386)

- کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم خانواده ارنست جشنواره هنرهای کیش (سال 1390)

- تقدیر به عنوان بهترین بازیگر زن در اولین جشنواره فیلم ویدئویی یاس (سال 1391)

 

- کاندیدای بهترین بازیگری نقش اول زن برای فیلم خراش در جشنواره جام جم تلویزیون (سال 1392)

- کاندیدای بهترین بازیگری نقش اول زن در یک دهه سریال‌های تلویزیونی با موضوع دفاع مقدس برای سریال تلوزیونی رقص پرواز در جشنواره جام جم (سال 1392)

- کاندیدای جشن حافظ بهترین بازیگری نقش اول زن برای سریال اولین انتخاب (سال 1393)

 

داوری‌ها

- عنوان بین‌المللی ملی منطقه ای استانی

- کشور هندوستان سال 1390 پونا piff داور نهمین جشنواره فیلم

- داور جشنواه فیلم فجر به عنوان نماینده اداره میراث فرهنگی کشور (سال 1391)

- داور جشنواه بین‌المللی فیلم فجر کودک (مهرماه سال 1391)

- داور جشنواه فیلم فجراستان کرمان (سال 1391)

 

آثار هنری لاله اسکندری 

سینما

 متولد ماه مهر(1378) شراره (1378)  این زن حرف نمی‌زند (1381) گرداب  (1383)
شوریده (1383)  آفتاب بر همه یکسان می‌تابد  ( 1384 ) مخمصه (1385) راننده تاکسی  ( 1385 )
شیرین  ( 1386 ) خانواده ارنست  (1388) مالیخولیا (1394) نطفه شوم  (1392)
دریاچه ماهی  (1394) ماهور (1396)  هزارپا (1396) رؤیای سهراب  (1397)
سیمین  (1397) تیغ و ترمه (1397)  ()  

 

مجموعه? تلویزیونی

خاک سرخ (1379)  مشق عشق ( 1382 )  رسم عاشقی (1383) رقص پرواز  (1383)
در چشم باد  (1384–1388) سالهای برف و بنفشه (1385)  همچون سرو (1389) مادر  (1390)
دولت مخفی (1390-91)  اولین انتخاب( 1392 )  بی‌قرار (1392) شیوع (1394) 
محکومین  (1396) تعطیلات رؤیایی  (1396) خانواده دکتر ماهان (1398) جشن سربرون (1400) 
آهوی من مارال ( 1400)  شب‌های مافیا ( 1400)     

 

تله فیلم (فیلم ویدئویی)

 اوهام ( 1385) سایه روشن ( 1385)  مهمانخانه ای در برف (1386 )
تنهایی  (1386 ) سرقت ( 1386)  آخرین نقش ( 1386 ) 
ناشناس ( 1386)  روزهای بهم ریخته  ( 1386 ) خشاب خالی  (1387)
لرزش زندگی 1387 ) گروگان  (1388) خراش  (1390)
نخل گریان  (1390) اولین تکیه گاه ( 1392 )  سلمان ( 1393 ) 

 

تصاویر لاله اسکندری 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری,تصاویر لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر و عکاس

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری, لاله اسکندری بازیگر

بیوگرافی لاله اسکندری بازیگر و عکاس

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری,ازدواج لاله اسکندری

لاله اسکندری و خواهرش ستاره و مادرش

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری, لاله اسکندری بازیگر

زندگی هنری لاله اسکندری

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری, عکس های لاله اسکندری

آثار هنری لاله اسکندری

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری, لاله اسکندری بازیگر

جوایز و افتخارات لاله اسکندری

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری, زندگی هنری لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری,آثار هنری لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر و خواهرانش

 

بیوگرافی لاله اسکندری, لاله اسکندری,جوایز و افتخارات لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر با استعداد

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 
<   <<   36   37   38   39   40   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 تیر 16
امروز:   207 بازدید
دیروز:   509  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
عاشق آسمونی
EMOZIONANTE
لنگه کفش
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
لحظه های آبی
تمیشه
***جزین***
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com