سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
تفکّر مایه زندگانی دل بیناست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: بهداشت بانوان

 

درمان سفت شدن سینه در شیردهی, علت سفت شدن سینه زنان, عوارض ماندن شیر در سینه

احتقان سینه مادر در روزهای اولیه زایمان

 

درمان احتقان سینه (پستان‌های پر از شیر، سفت، دردناک) در زنان 

سینه‌ها حاوی مجموعه‌ای از مجاری هستند که شیر را از غدد پستانی به نوک سینه‌ها در هنگام شیردهی می‌رسانند. گرفتگی مجرا می تواند باعث درد شدید، تورم و خارش شود. اگرچه گرفتگی مجرای شیر می تواند دردناک باشد، اما اغلب با درمان های خانگی قابل درمان است. در این مقاله بیتوته به علائم و علل و راههای درمان احتقان سینه می‌پردازیم.

احتقان سینه تورم سینه است که منجر به دردناک و حساس شدن سینه می شود. این به دلیل افزایش جریان خون و شیر در سینه ها ایجاد می شود و در روزهای اول پس از زایمان رخ می دهد.

 

اگر تصمیم گرفته اید که از دادن شیر مادر به نوزاد خود خودداری کنید، ممکن است احتقان سینه را تجربه کنید. ممکن است در چند روز اول پس از زایمان بدن شما شیر می‌سازد، اما اگر آن را ندوشید یا شیر بدهید، تولید شیر در نهایت متوقف می‌شود.

 

علت احتقان سینه چیست؟

احتقان سینه نتیجه افزایش جریان خون در سینه ها در روزهای پس از زایمان است. افزایش جریان خون به سینه های شما کمک می کند تا شیر کافی بسازد، اما همچنین می تواند باعث درد و ناراحتی شود.

 

تولید شیر ممکن است تا سه یا پنج روز پس از زایمان اتفاق نیفتد. گرفتگی سینه ممکن است برای اولین بار در یک یا دو هفته اول پس از زایمان رخ دهد. همچنین اگر به شیردهی ادامه دهید، ممکن است در هر زمانی دوباره عود کند.

 

برخی شرایط ممکن است با احتقان سینه مرتبط باشد. این علل عبارتند از:

- از دست دادن یک دوره شیر به نوزاد 

- ندوشیدن شیر 

- ایجاد بیش از حد شیر با توجه به اشتهای کودک

- خیلی سریع از شیر گرفتن نوزاد

- شیر دادن به نوزادی که بیمار است

- مشکل در مکیدن نوزاد

- عدم دوشیدن شیر مادر در ابتدای شیردهی، زیرا قصد شیر دادن ندارید.

 

احتقان سینه چیست, درمان احتقان پستان, سفت شدن سینه در شیردهی

علایم و نشانه های احتقان سینه

 

علائم احتقان سینه چیست؟

علائم احتقان سینه برای هر فردی متفاوت خواهد بود. با این حال، ممکن است علایم زیر را تجربه کنید:

- سینه سخت یا سفت

- سینه های حساس 

- سینه سنگین یا پر

-  توده در سینه

- متورم شدن سینه ها 

 

تورم ممکن است در یک سینه باشد یا ممکن است در هر دو رخ دهد. تورم همچنین می تواند به سمت سینه و زیر بغل نزدیک گسترش یابد.

سیاهرگ هایی که زیر پوست سینه قرار دارند ممکن است بیشتر قابل توجه باشند. این در نتیجه افزایش جریان خون و همچنین سفت شدن پوست روی رگ ها است.

 

برخی از مبتلایان به احتقان سینه ممکن است تب خفیف و خستگی را در روزهای اول تولید شیر تجربه کنند. گاهی اوقات به این "تب شیر" می گویند. در صورت ابتلا به این تب می توانید به شیردهی ادامه دهید.

 

با این حال، ایده خوبی است که پزشک خود را از افزایش دمای بدن خود آگاه کنید. به این دلیل که برخی از عفونت‌های سینه نیز می‌توانند باعث تب شوند و این عفونت‌ها قبل از تبدیل شدن به مشکلات بزرگ‌تر باید درمان شوند.

 

به عنوان مثال، ماستیت عفونتی است که باعث التهاب بافت پستان می شود. بیشتر به دلیل گیر افتادن شیر در سینه ایجاد می شود. ورم پستان درمان نشده می تواند منجر به عوارضی مانند جمع شدن چرک در مجاری شیری شود.

 

تب و علائم دیگری را که اخیراً تجربه کرده اید به پزشک خود گزارش دهید. آنها از شما می خواهند که علائم بیماری یا عفونت را تحت نظر داشته باشید تا بتوانید فوراً به دنبال درمان باشید.

 

 

چگونه می توان احتقان سینه را درمان کنم؟

درمان‌های احتقان سینه به این بستگی دارد که شما شیر می‌دهید یا نه.

 

برای کسانی که در دوران شیردهی هستند، درمان‌های احتقان سینه عبارتند از:

• استفاده از کمپرس گرم، یا گرفتن دوش آب گرم برای تحریک شیر

• شیردهی منظم 

• شیر دادن تا زمانی که کودک گرسنه است.

• سینه های خود را در حین شیردهی ماساژ دهید.

• استفاده از کمپرس سرد یا کمپرس یخ برای تسکین درد و تورم

• موقعیت های تغذیه متناوب برای تخلیه شیر از تمام نواحی پستان

• سینه های متناوب در هنگام شیر خوردن به طوری که کودک شما ذخایر شما را خالی کند.

• وقتی نمی توانید شیر دهید با دست سینه را فشار دهید یا از پمپ استفاده کنید.

• مصرف داروهای مسکن تایید شده توسط پزشک

 

برای کسانی که شیر نمی دهند، گرفتگی دردناک معمولاً حدود یک روز طول می کشد. پس از آن دوره، سینه‌های شما ممکن است همچنان پر و سنگین شوند، اما ناراحتی و درد باید کاهش یابد. می توانید این مدت را صبر کنید یا می توانید از یکی از درمان های زیر استفاده کنید:

• استفاده از کمپرس سرد یا کمپرس یخ برای کاهش تورم و التهاب

• مصرف داروهای مسکن مورد تایید پزشک

• پوشیدن سوتین حمایتی که از حرکت قابل توجه سینه های شما جلوگیری می کند.

 

علایم احتقان سینه, احتقان سینه, احتقان سینه مادر در روزهای اولیه زایمان

درمان و پیشگیری از احتقان سینه  

 

چگونه می توان از احتقان سینه جلوگیری کرد؟

شما نمی توانید در روزهای اول پس از زایمان از بزرگ شدن سینه جلوگیری کنید. تا زمانی که بدن شما نداند که چگونه تولید شیر خود را تنظیم کند، ممکن است بیش از حد شیر تولید کنید.  

با این حال، می‌توانید با این نکات و تکنیک‌ها از بروز اپیزودهای بعدی احتقان سینه جلوگیری کنید:

• به طور منظم شیر دهید یا پمپاژ کنید. بدن شما بدون توجه به برنامه شیردهی به طور منظم شیر می‌سازد. حداقل هر یک تا سه ساعت به نوزاد خود شیر بدهید. اگر کودک شما گرسنه نیست یا شما دور هستید، پمپاژ کنید.

 

• برای کاهش تولید شیر از کمپرس یخ استفاده کنید. علاوه بر خنک کردن و آرام کردن بافت ملتهب سینه، کمپرس یخ و کمپرس سرد ممکن است به کاهش شیر کمک کند. 

 

• مقدار کمی از شیر مادر را حذف کنید. اگر نیاز به کاهش فشار دارید، می توانید مقداری شیر مادر را با دست بدوشید یا کمی پمپاژ کنید. با این حال، بیش از حد پمپ یا فشار ندهید. ممکن است برای شما نتیجه معکوس داشته باشد و بدن شما ممکن است در نهایت سعی کند شیر بیشتری تولید کند تا چیزی را که تازه حذف کرده اید جبران کند.

 

• به آرامی نوزاد را از شیر بگیرید. اگر خیلی سریع از شیر دادن خودداری کنید، ممکن است برنامه از شیر گرفتن شما نتیجه معکوس داشته باشد. ممکن است در نهایت شیر ??بیش از حد بخورید. به آرامی کودک خود را از شیر بگیرید تا بدن شما بتواند با نیازهای کاهش یافته سازگار شود.

 

• برای دوشیدن یا پمپاژ شیر وسوسه نشوید. شما به بدن خود سیگنال می دهید که به تولید شیر نیاز دارد و ممکن است ناراحتی را طولانی تر کنید.

 

خط پایین

احتقان سینه تورم و التهابی است که به دلیل افزایش جریان خون و افزایش شیر در سینه‌ها ایجاد می‌شود. در روزها و هفته های پس از زایمان، بدن شما شروع به تولید شیر می کند.

تا زمانی که بدن شما بداند به چه مقدار نیاز دارید، ممکن است بیش از حد تولید کند. این می تواند منجر به بزرگ شدن سینه شود. علائم شامل سینه های سفت است که متورم و حساس هستند. شیردهی یا پمپاژ منظم می تواند به جلوگیری از احتقان سینه کمک کند.

 

اگر همچنان تورم دردناک سینه را تجربه می کنید، با یک مشاور شیردهی تماس بگیرید. 

همچنین اگر احتقان در عرض سه تا چهار روز فروکش نکرد یا تب کردید، با پزشک خود تماس بگیرید. آنها از شما می خواهند علائم دیگری را که ممکن است نشان دهنده مشکل جدی تری مانند عفونت سینه باشد، بررسی کنید.

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

عکس های خصوصی اسکارلت جوهانسون, اسکارلت جوهانسون قد و وزن, عکسهای جدید اسکارلت جوهانسون

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون بازیگر زن هالیوود

 

همه چیز درباره اسکارلت جوهانسون بازیگر خوش اندام هالیوودی 

اسکارلت جوهانسون متولد 22 نوامبر 1984 است. این چهره فعالیت حرفه ای خود را با هنرنمایی در فیلم "مانی و لو" آغاز کرد. اسکارلت جوهانسون به موجب ثروت میلیون دلاری خود، به پر درآمد ترین بازیگر زن هالیوود شهرت دارد.

چکیده ای از بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

نام اصلی: اسکارلت ای نگرید جوهانسون

تاریخ تولد: 22 نوامبر 1984 در نیویورک 

محل زندگی: ایالت دانمارک در آمریکا

پیشه یا فعالیت: خواننده و بازیگر آمریکایی

 

عکسهای جدید اسکارلت جوهانسون, اسکارلت جوهانسون بازیگر, ازدواج اسکارلت جوهانسون

علاوه بر حرفه ی بازیگری اسکارلت جوهانسون در خوانندگی هم فعالیت دارد

 

بیوگرافی کامل اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون، زاده ی 22 نوامبر 1984 در منتهتن کلان شهر نیویورک آمریکا می باشد. این چهره به موجب نقش آفرینی های حرفه ای و بی نظیر خود در فیلم های هالیوودی، به عنوان یکی از ستاره های آمریکایی شناخته می شود. 

 

اسکارلت جوهانسون علاوه بر حرفه ی بازیگری در پیشه ی خوانندگی نیز تبحر دارد. پدر او، کارستن اولاف اصالتا اهل دانمارک است که در حرفه ی معماری فعالیت می کند و مادر او نیز، اهل نیویورک است که در پیشه ی تهیه کنندگی مشغول به کار می باشد. 

 

اسکارلت جوهانسون از دوره خردسالی، رویای بازیگری را در فکر خود پرورش می داد و به شغلی که کانون توجه باشد علاقه داشت، تا اینکه در نهایت در سال 1994 وارد دنیای بازیگری شد. 

از اولین نقش اصلی و برجسته ی اسکارلت جوهانسون، می توان به ایفای نقش در فیلم "مانی و لو" اشاره کرد. این فیلم در سال 1996 به کارگردانی لیزا کروگر تولید شد و خانوم جوهانسون نقش خواهر یازده ساله ی نوجوانی باردار را بر عهده داشت. 

 

اسکارلت جوهانسون به موجب هنر نمایی در فیلم مانی و لو موفق به حضور در جشنواره ی فیلم اسپریت، به عنوان نامزد جایزه ی بهترین بازیگر نقش اول زن شد. 

ثروت 165 میلیون دلاری اسکارلت، او را به ثروتمند ترین بازیگر زن هالیوود تبدیل کرده است.

 

در واقع مجموع فروش فیلم هایی که اسکارلت جوهانسون در آن ها نقش اول را بر عهده داشته است، به بیش از 29/14 میلیون دلار می رسد که او را به سومین بازیگر پول ساز دنیا تبدیل می کند. 

 

عکسهای اسکارلت جوهانسون, فیلم های اسکارلت جوهانسون, بیوگرافی اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون با بازی در فیلم جوجو خرگوشه در هالیوود به شهرت رسید

 

آغاز فعالیت اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون در سال 1994 اولین تجربه ی بازیگری خود را با هنرنمایی در فیلم درام و کمدی "شمال" به دست آورد. وی در این سال تنها 9 سال داشت و به خوبی توانست نقش دختر جان ریتر را بازی کند. 

 

فعالیت حرفه ای اسکارلت جوهانسون در بزرگسالی از سال 2003 با بازی در فیلم گمشده و گوشواره ی مروارید آغاز شد. او در فیلم گوشواره ی مروارید، با یکی از مشهور ترین بازیگران انگلیسی به نام کالین اندرو فرث به ایفای نقش پرداخت. اسکارلت در این فیلم در نقش یک خدمتکار در خانه نقاش سوئدی، به نام یوهانس فرمیر ظاهر شد. 

 

وی با ایفای نقش در دو فیلم جوجو خرگوشه و داستان ازدواج به نویسندگی و کارگردانی نوآ بامباک توجه برترین بازیگران هالیوود را بر انگیخت و به عنوان اولین نقش زن، نامزد دریافت جایزه ی اسکار، بفتا و گلدن کوب شد. 

 

عکس های خصوصی اسکارلت جوهانسون, اسکارلت جوهانسون قد و وزن, عکسهای جدید اسکارلت جوهانسون

بیوگرافی اسکارلت جوهانسون 

 

وضعیت تأهل و ازدواج اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون در سپتامبر سال2007 با هنرپیشه ای تهیه کننده و بازیگر اهل کانادا به نام رایان رینولدز ازدواج کرد. زندگی پر فراز و نشیب اسکارلت با رایان تنها به مدت 3 سال دوام یافت. آن ها در ماه ژوئیه ی 2011 اقدام به گرفتن طلاق گردند.

 

 

اسکارلت جوهانسون بازیگر, ازدواج اسکارلت جوهانسون, اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون و همسر سابقش رایان رینولدز

 

حدود یک سال بعد، اسکارلت جوهانسون با صاحب یک آژانس تبلیغاتی به نام فرنچمن رومن داوریاک آشنا شد. آشنایی آن ها به ازدواج ختم شد و ثمره ی عشق نافرجام آن ها دختری به نام رز دوروتی داوریاک شد. 

به موجب اختلافاتی که بین اسکارلت جوهانسون و آقای داوریاک بود، این دو چهره در سپتامبر سال 2017 تصمیم به جدایی گرفتند.

 

اسکارلت در مه سال 2017، با یک نویسنده ی همکار پخش زنده ی شنبه شب به نام کالین جست وارد رابطه شد. حدود سه سال بعد یعنی در سال 2020، خبر رسمی شدن ازدواج اسکارلت و کالین جست اعلام شد.

 

عکس های خصوصی اسکارلت جوهانسون, اسکارلت جوهانسون قد و وزن, عکسهای جدید اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون و کالین جست

 

 

علاقه مندی های اسکارلت جوهانسون

اسکارلت نسبت به ترویج افکار عمومی و حفظ سلامت عمومی بدن علاقه دارد. علاقه ی او به پیروی از عادات غذایی سالم موجب شد تا از رسانه ها به موجب پخش تبلیغاتی که منجر به اختلالات خوردن و رژیم ناسالم در زنان می شود، انتقاد کند. 

این چهره برای به تصویر کشیدن این امر که زنان همواره مجبور هستند اندام خود را بیشتر از مردان به نمایش بگذارند، بر روی جلد مجله ی ونتی فر، به همراه تام فورد و کیرا نایتلی برهنه ظاهر شد.

 

وی همچنین در طی مصاحبه ای بیان کرده است که قصد دارد در آینده به یکی از فعالان سیاسی تبدیل شود.

ونتی فر مجله ای در خصوص سیاست، مد و فرهنگ عامه است که توسط کوند نست منتشر می گردد. این مجله در چهار کشور اروپایی فعالیت دارد.

 

عکس اسکارلت جوهانسون, عکسهای اسکارلت جوهانسون, فیلم های اسکارلت جوهانسون

عکس های اسکارلت جوهانسون  

 

موزیک ویدئوهای اسکارلت جوهانسون  

اسکارلت جوهانسون در موزیک ویدئو های متعددی به هنر نمایی پرداخته است.

در ادامه برخی از موزیک ویدئو هایی را که اسکارلت جوهانسون در آن ها حضور داشته است را بیان می کنیم:

وقتی معامله خراب می شود به هنرمندی باب دیلن در سال 2006

چیزی که رفته... برمیگرده به هنرمندی جاستین تیمبرلیک در سال 2007

بله ما می توانیم به هنرمندی ویل.آی.ام در سال 2008

 

فیلم شناسی اسکارلت جوهانسون

تله بازی

چشم اندازی از پل (2010)  گربه روی شیروانی داغ (2013)

 

فیلم های تلویزیونی

شمال (1994) آخر شب با کونان اوبراین (1994)
 انگیزه ی عدالت (1995) موکل (1995)
مانی و لو (1996) اگر لوسی سقوط می کرد (1996)
 تنها در خانه 3 (1997) پاییز (1997)
 نجواگر اسب (1998) برادر من خوک (1999)
 دنیای روح (2001) مردی که آن جا نبود (2001)
 آناتومی یک صحنه (2001) راپسودی امریکایی (2001)
هیولای هشت پا (2002) دختری با گوشواره ی مروارید (20013)
گمشده در ترجمه (2003) یک زن خوب (2004)
 ترانه ای عاشقانه برای بابی لانگ (2004) بالاترین نمره (2004)
 یک جمع خوب (2004) دارو دسته (2004)
 باب اسفنجی شلوار مکعبی (2004) جزیره (2005)
 امتیاز نهایی (2005) مرغ ربات (2005 الی 2008)
 کوکب سیاه (2006) خبر داغ (2006)
پرستیژ (2006) پخش زنده شنبه شب (2006 الی 2019)
 خاطرات پرستار بچه (2007) روح (2008)
 دختر دیگر بولین (2008) ویکی کریستینا بارسلونا (2008)
با تو حال نمی کند (2009) مرد آهنی 2 (2010)
 ما باغ وحش خریدیم (2011) نهنگ (2011)
هیچکاک (2012) انتقام جویان (2012)
 زیر پوست (2013) او (2013)
دان جان (2013) لوسی (2014)
 آشپز (2014) کاپیتان امریکا: سرباز زمستان (2014)
 هیت رکورد در تلویزیون (2014) انتقام جویان: عصر اولتران (2015)
درود بر سزار (2016) کتاب جنگل (2016)
کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (2016) آواز (2016)
 شب سخت (2017) شبح درون پوسته (2017)
 ثور: راگناروک (2017) انتقام جویان: جنگ ابدیت (2018)
 جزیره ی سگ ها (2018) انتقام جویان: پایان بازی (2019)
 داستان ازدواج (2019) کاپیتان مارول (2019)
جوجو خرگوشه (2019) آواز 2 (2021)
بیوه سیاه (2021)  

 

آلبوم عکس های اسکارلت جوهانسون 

عکس اسکارلت جوهانسون,عکسهای اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون در موزیک ویدئوهای متعددی هنرنمایی کرده است

 

عکس اسکارلت جوهانسون, عکسهای اسکارلت جوهانسون, فیلم های اسکارلت جوهانسون

تصاویر اسکارلت جوهانسون 

 

عکسهای جدید اسکارلت جوهانسون

عکسهای جدید اسکارلت جوهانسون 

 

عکس اسکارلت جوهانسون, عکسهای اسکارلت جوهانسون, فیلم های اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون در بیوه ی سیاه

 

گرداوری: بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

دوشنبه 101 مرداد 24  6:40 عصر

مجموعه: شهر حکایت

 

حکایت درباره ادب, حکایت در مورد ادب, حکایت‌ کوتاه درباره ادب

حکایت درباره ادب

 

چند حکایت درباره ادب

از خواندن حکایت‌ کوتاه و پندآموز به راحتی می توان درس اخلاق گرفت. مردم با خواندن این حکایت ها گفتار و رفتار روزانه خود را در شخصیت‌های حکایت می‌بینند، با آنها هم‌ذات‌پنداری کرده و درس زندگی می گیرند. در این مطلب چند حکایت درباره ادب آورده ایم با ما باشید.

پادشاه و فقیر

مرد فقیری تنها در گوشه ای نشسته بود پادشاهی از آنجا می گذشت. مرد فقیر توجهی به او نکرد. پادشاه ناراحت شد و گفت گروه فقرا مانند حیوان هستند و بویی از انسانیت نبرده اند. وزیر نزدیک مرد فقیر آمد و گفت ای جوان پادشاه از جلو تو عبور کرد چرا به پادشاه خدمت نکردی و شرط ادب به جا نیاوردی؟ مرد فقیر گفت به پادشاه بگو از کسی توقع خدمت داشته باش که به او نعمت داده ای و این را بدان که پادشاهان برای مراقبت از مردم هستند نه مردم برای فرمانبرداری از او.

 

حکایت درباره ادب, حکایت در مورد ادب,حکایتهای خواندنی درباره ادب

حکایت‌ کوتاه درباره ادب

 

حکایت لقمان را گفتند: ادب از که آموختی؟ گفت:از بی ادبان!

در دوران های قدیم مرد دانشمندی به نام لقمان بود. او مردی بسیار دانا و خیلی با ادب بود و همه اورا دوست داشتند و همه دوست داشتند اخلاق و رفتاری مانند او  داشته باشند. 

روزی چند نفر نزد او رفتند و از او پرسیدند: شما که مرد با ادبی هستی! این همه خوبی و ادب را از چه کسی یاد گرفته اید؟ 

لقمان جواب داد: از بی ادبان

 

همه متعجب شدند و پرسیدند: چگونه می شود از بی ادبان چیز یاد گرفت.

لقمان پاسخ داد: هر زمان می دیدم فردی کاری زشت انجام می دهد و به نظره آن کار اشتباه بود. از انجام دادن آن کار خودداری می کردم.

 

 

حکایت ادب و فایده آن

روزی بازرگان بغدادی از بهلول سوال کرد من چه بخرم تا سود زیاد ببرم؟ بهلول جواب داد آهن و پنبه. آن مرد رفت و مقداری آهن و پنبه خرید و انبار کرد اتفاقا بعد از چند ماهی فروخت و منفعت زیادی برد. باز روزی بهلول را دید.

 

این بار گفت بهلول دیوانه من چه بخرم تا سود کنم؟ بهلول این بار گفت پیاز بخر و هندوانه. بازرگان این دفعه رفت و همه سرمایه خود پیاز و هندوانه خرید و انبار کرد و بعد از مدت کوتاهی همه پیاز و هندوانه های او گندید و از بین رفت و ضرر زیادی کرد.

 

سریع به پیش بهلول رفت و به او گفت بار اول که از تو مشورت گرفتم، گفتی آهن بخر و پنبه ، سود زیادی کردم . اما بار دوم این چه پیشنهادی بود کردی؟ همه سرمایه من از بین رفت. بهلول در پاسخ آن مرد گفت روز اول که مرا صدا زدی گفتی آقای شیخ بهلول و چون مرا فرد عاقلی صدا کردی من هم از روی عقل به تو مشورت دادم . اما بار دوم مرا با بی ادبی ،بهلول دیوانه صدا زدی ، من نیز از روی دیوانگی به تو مشورت دادم . مرد از گفته خود خجالت کشید و موضوع را فهمید.

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب,شیرجه
مسابقات بین المللی شیرجه از آبشار در بوسنی/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جشن
ورزشکاران در حال رقابت در بخش شنای مسابقات مردان آهنین ایرلند/ گتی ایمجز 
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,کودک سودانی
کودک سودانی مار به دست در جریان تظاهراتی اعتراضی در شهر خارطوم/ خبرگزاری فرانسه 
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جشن
جشن روز استقلال در کلکته هند/ SOPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, جشنواره آیینی
برگزاری یک جشنواره آیینی در سریلانکا/ نورفوتو
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,  آتش سوزی جنگلی
آتش سوزی جنگلی در فرانسه/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
کارناوال خیابانی در شهر مادرید اسپانیا/ نورفوتو
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, حرکات نمایشی
مسابقات حرکات نمایشی با دوچرخه در شهر مونیخ آلمان/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, جشن روز استقلال
جشن روز استقلال پاکستان در شهر کراچی/ خبرگزاری آناتولی
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, سازه هنری
ساخت یک سازه هنری از خودروهای منهدم شده در حمله روسیه در شهر "ایرپین" اوکراین/ خبرگزاری فرانسه

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

یکشنبه 101 مرداد 23  7:3 عصر

مجموعه: اطلاعات دارویی

 

داروهای افزایش دوپامین, داروی افزایش دوپامین مغز, هورمون دوپامین

 

مشخصات دوپامین

• نام دارو: دوپامین

• نام لاتین: dopamine

• نام تجاری: Intropin

• رده دارویی: کاتکولامین ها

• اشکال دارویی: آمپول

• فروش دارو: بانسخه

موارد مصرف دوپامین

• درمان علائم فشار خون پایین و برون ده قلبی پایین

• درمان شوک کاردیوژنیک ناشی از سکته یا جراحی قلب

موارد منع مصرف دوپامین

• تاکی آریتمی

• فئوکروموسیتوم

مقدار و نحوه مصرف دوپامین
>مقدار، نوع و توالی زمانی داروهایی که مصرف می کنید به موارد زیر بستگی دارد:

• سن بیمار

• نوع و شدت بیماری تحت درمان

• نحوه واکنش به اولین مقدار مصرفی دارو

• سایر شرایط پزشکی بیمار

 

> دوز معمول بزرگسالان دوپامین برای الیگوری غیر انسدادی:

• دوز اولیه: 1 تا 5 میکروگرم بر کیلوگرم در دقیقه با انفوزیون IV مداوم

 

> دوز معمول بزرگسالان دوپامین برای شوک:

• دوز اولیه: 1 تا 5 میکروگرم بر کیلوگرم در دقیقه با انفوزیون IV مداوم

 

> دوز معمول کودکان برای الیگوری غیر انسدادی:

• کمتر از 1 ماه: 1 تا 20 میکروگرم بر کیلوگرم در دقیقه با انفوزیون IV مداوم، تیتر شده تا پاسخ مطلوب.

• 1 ماه یا بیشتر: 1 تا 20 میکروگرم بر کیلوگرم در دقیقه با انفوزیون IV مداوم، تیتر شده تا پاسخ دلخواه. حداکثر mcg/kg/min 50.

 

> دوز معمول کودکان برای شوک:

• کمتر از 1 ماه: 1 تا 20 میکروگرم بر کیلوگرم در دقیقه با انفوزیون IV مداوم، تیتر شده تا پاسخ مطلوب

• 1 ماه یا بیشتر: 1 تا 20 میکروگرم بر کیلوگرم در دقیقه با انفوزیون IV مداوم، تیتر شده تا پاسخ دلخواه. حداکثر mcg/kg/min 50.

عوارض جانبی دوپامین

• سبکی سر

• درد قفسه سینه

• ضربان قلب سریع، آهسته یا تند

• تنگی نفس

• احساس سرما

• بی حسی

• ظاهر آبی رنگ در دست یا پاها

• تیره شدن یا تغییر پوست در دست یا پا

• سردرد

• اضطراب

• حالت تهوع

• استفراغ

• لرز

• مور مور شدن

نکته: در صورت مشاهده هر کدام از این علائم حتما به پرشک خود اطلاع دهید.

 

دوپامین, دوپامین چیست, آمپول دوپامین

 

تداخل دارویی دوپامین

• استیل سالیسیلیک اسید (آسپرین)

• آدرنالین (اپی نفرین)

• آتیوان (لورازپام)

• آتروونت (ایپراتروپیوم)

• بنادریل (دیفن هیدرامین)

• کاردیزم (دیلتیازم)

• دکستروز (گلوکز)

• دیلاودید (هیدرومورفون)

• هپارین سدیم (هپارین)

• لازیکس (فروزماید)

• لووفد (نوراپی نفرین)

• پاراستامول (استامینوفن)

• پلاویکس (کلوپیدوگرل)

نکته: برای جلوگیری از این تداخل، لیست تمام داروهایی که مصرف می کنید را در اختیار پزشکتان قرار دهید.

موارد احتیاط مصرف دوپامین

• حساسیت به داروهای دیگر: حاوی متابی سولفیت سدیم، سولفیتی که ممکن است باعث واکنش‌های آلرژیک از جمله علائم آنافیلاکتیک و اپیزودهای آسم تهدید کننده زندگی یا کمتر شدید در برخی افراد مستعد شود. شیوع کلی حساسیت به سولفیت در جمعیت عمومی ناشناخته و احتمالاً پایین است. حساسیت به سولفیت در افراد مبتلا به آسم بیشتر از افراد غیر مبتلا دیده می شود.

 

• مصرف دوپامین در دوران بارداری: هنوز مطالعه کافی در زنان باردار وجود ندارد و مشخص نیست که آیا دوپامین HCl از سد جفت عبور می کند یا خیر. دوپامین HCl فقط در صورتی باید در دوران بارداری استفاده شود که فواید احتمالی آن خطر بالقوه برای جنین را توجیه کند.

 

• مصرف دوپامین در دوران شیردهی: مشخص نیست که آیا این دارو در شیر مادر دفع می شود یا خیر. از آنجایی که بسیاری از داروها در شیر دفع می شوند، هنگام تجویز دوپامین HCl به مادر شیرده باید احتیاط کرد.

 

• مصرف دوپامین در سالمندان: تفاوت هایی در پاسخ بین بیماران مسن و جوان تر شناسایی نشده است. به طور کلی، انتخاب دوز برای یک بیمار مسن باید با احتیاط انجام شود، معمولاً از دوز پایین شروع می شود.

 

• مصرف دوپامین در کودکان: ایمنی و اثربخشی در کودکان ثابت نشده است. دوپامین HCl در تعداد محدودی از بیماران اطفال استفاده شده است، اما چنین استفاده ای برای تعریف کامل دوز و محدودیت های مناسب برای استفاده ناکافی بوده است.

نحوه عملکرد

• این دارو با تحریک گیرنده های بتا- یک آدرنرژیک در عضله قلب، اثر اینوتروپیک مثبت خود را اعمال می کند.

• با بهبود قدرت پمپاژ قلب و بهبود جریان خون به کلیه ها عمل می کند.

• دوپامین در احساس لذت ما نقش دارد. این بخش بزرگی از توانایی منحصر به فرد انسان در تفکر و برنامه ریزی است.

شرایط نگهداری دوپامین

• محلول دوپامین را در برابر نور قرار ندهید و در صورت تغییر رنگ از مصرف آن خودداری نمائید .

توصیه هایی برای مصرف کنندگان دوپامین

• دوپامین HCl را به محلول رقیق کننده قلیایی اضافه نکنید زیرا دارو در محلول قلیایی غیرفعال می شود.

• اگر افزایش نامتناسب در فشار دیاستولیک و کاهش قابل توجه فشار نبض در بیمارانی که HCl دوپامین دریافت می‌کنند، مشاهده شود، باید سرعت انفوزیون را کاهش داد و بیمار را برای شواهد بیشتر از فعالیت منقبض کننده عروقی به دقت مشاهده کرد، مگر اینکه چنین باشد. 

تذکر مهم

مطلبی که مطالعه می‌کنید صرفا جنبه‌ی افزایش آگاهی دارد؛ خود درمانی و تجویز دارو با تکیه بر این مطالب جایز نیست. برای مصرف دارو حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

گردآوری: بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

یکشنبه 101 مرداد 23  7:0 عصر

مجموعه: دنیای بازیگران

 

بیوگرافی افشین حسنلو بازیگر, افشین حسنلو, افشین حسنلو بازیگر

بیوگرافی افشین حسنلو بازیگر

 

افشین حسنلو بازیگر

افشین حسنلو در تاریخ 1371 در زنجان به دنیا آمد ، وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته نرم افزار، هنرپیشه است. بازیگری را از سال 1396 با اجرای تئاتر شروع نمود. حسنلو در چند اثر از جمله نمایش سقراط به کارگردانى حمیدرضا نعیمى، دو نمایش فهرست و جنایات و مکافات به کارگردانى رضا ثروتى، سریال خانه امن و مجموعه نمایش خانگی یاغی بازی کرده است.

چکیده ای از بیوگرافی افشین حسنلو 

نام: افشین حسنلو 

تاریخ تولد: 1371

محل تولد: زنجان

حرفه: بازیگر

 

بیوگرافی افشین حسنلو 

افشین حسنلو اصالتا متولد زنجان است و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام آذین دارد که او هم در رشته گریم سینما و تئاتر کار و تحصیل میکند، آقای حسنلو در نوجوانی و دوران مدرسه علاقه بسیاری به ورزش بسکتبال داشت که شش سال این رشته را به طور حرفه ای انجام داد، گفتنی است هنگامی که 5 سال سن داشت به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کردند و اکنون با پدر و مادر و خواهرش زندگی می کند.

 

بیوگرافی افشین حسنلو بازیگر, افشین حسنلو, افشین حسنلو بازیگر

افشین حسنلو

 

تحصیلات افشین حسنلو

تحصیلات  افشین حسنلو تا مقطع کارشناسی در رشته نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شده است، از نوجوانی به بازیگری علاقه داشت و بعد از چند سال توانست با وارد شدن به صحنه تئاتر به خوبی بدرخشد.

 

آغاز بازیگری افشین حسنلو

افشین حسنلو در دوران نوجوانی به تدریج علاقه و استعدادش او را به سوی بازیگری کشاند که خودش در گفتگویی دراین مورد گفته است: پس از خدمت سربازی بازیگرى برایم جدى شد، سال 1396 از راه یک فراخوان جذب بازیگر قد بلند برای یک نمایش وارد صحنه تئاتر شدم. از موفق ترین نمایش هایی که بازى کردم سقراط به کارگردانى حمیدرضا نعیمى و دو نمایش فهرست – و جنایات و مکافات به کارگردانى رضا ثروتى که در تالار وحدت اجرا شدن هر دو تجربه خوبی برایم بود.

 

این چهره جوان و با استعداد خوشبختانه توانست در طی چند سال سعی و کوشش در تئاتر دیده شود و ورودش به دنیای تصویر از راه یک فیلم کوتاه بود. بعد از سال ها تلاش روی صحنه تئاتر، بالاخره سال 1399 توانست با حضور حرفه ای خودش در سریال « خانه امن » با نقش سامر که یک تروریست داعشى است به خوبی بدرخشد. سریال تلویزیونی خانه امن به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری، روایتی جذاب و پرهیجان از یک پرونده جاسوسی- امنیتی است که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می کند.

 

 

ازدواج افشین حسنلو 

افشین حسنلو مجرد است و تا به حال ازدواج نکرده است.

 

آثار افشین حسنلو

از جمله آثاری که افشین حسنلو در آنها به اجرای نقش پرداخته می توان به آثار زیر اشاره نمود:

 

- 10 اجرای عمومی و جشنواره ای تئاتر

- فیلم کوتاه روز بیست و یکم به کارگردانى ارسلان حیدرى

- فیلم کوتاه گونه نادر به کارگردانى حامد اصلانى

- فیلم کوتاه زالو به کارگردانى مهیار مرتضوى

- بازی در سریال خانه امن

 

تصاویر افشین حسنلو

بیوگرافی افشین حسنلو بازیگر, افشین حسنلو,افشین حسنلو

افشین حسنلو بازیگر

 

بیوگرافی افشین حسنلو بازیگر, افشین حسنلو, افشین حسنلو بازیگر

زندگینامه افشین حسنلو

 

بیوگرافی افشین حسنلو بازیگر, افشین حسنلو, افشین حسنلو بازیگر

تصاویر افشین حسنلو

 

بیوگرافی افشین حسنلو بازیگر, افشین حسنلو,تصاویر افشین حسنلو

افشین حسنلو بازیگر

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

یکشنبه 101 مرداد 23  6:58 عصر

مجموعه: داستانهای خواندنی

 

داستان درباره قناعت,داستان کوتاه درباره قناعت,داستان آموزنده درباره قناعت

داستان کوتاه درباره قناعت

 

داستان آموزنده درباره قناعت

قناعت گنجی است بی پایان. فردی که قناعت داشته باشد با نانی و کاسه ی آبی هم زندگی را به خوبی و خوشی می گذراند ولی چنانچه فردی در زندگی حرص و زیاده خواهی داشته باشد، حتی با همه ی نعمت های روی زمین نیز سیر نخواهد شد. درباره این مطلب چند داستان آورده ایم. همراه بیتوته باشید.

داستان سیره قانعان

برخی دستشان به جائی که رسید خود را فراموش کرده و تا جای ممکن استفاده و برای خود و فرزندان نشان باقی می‌گذارند.

 

اما شیخ انصاری وقتی که بعد از صاحب جواهر (ره)، مرجع کل می‌شود (آن روزی که می‌میرد، با آن ساعتی که به صورت یک طلبه فقیر دزفولی وارد نجف شده است، فرقی نکرده است).

 

وقتی که خانه او را نگاه می‌کنند مانند فقیرترین مردم زندگی می‌کنند. با آنکه در هر سال بیشتر از صد هزار تومان (که با پول حالا صدها میلیون تومان می‌رسد) وجوهات برای او می‌آورند به کمترین وجه برای خود قناعت می‌کرد و وقتی مرد، هفده تومان پول داشت، که همان مقدار هم مقروض بود. حتی بازماندگانش قدرت برپایی مراسم فاتحه و عزاداری نداشتند، و یکی از بندگان خدا که دارای ثروت بود، شش شبانه روز برای او مراسم و مجلس ختم و فاتحه بر پا کرد.

 

پرهیز او از حرص و اکتفا به حداقل باعث شد که وقتی وکیل ایشان در بغداد به نجف می‌آید و می‌خواهد جهیزیه برای عروسی دختر شیخ را عهده دار شود، شیخ به او اجازه نداد و با یک جهیزیه بسیاری معمولی و ناچیز عروسی دختر را با برادر زاده‌اش بنام شیخ محمد انصاری ترتیب داد.

 

داستان درباره قناعت,داستان کوتاه درباره قناعت, داستان آموزنده در مورد قناعت

داستان درباره قناعت

 

به قناعت، نفس ذلیل می‌شود

یکی از علائم شخص قانع، زهد و اکتفاء کردن به آنچه که نفس را مهار کند، می‌باشد. اسود و علقمه گفتند: بر حضرت علی علیه السلام وارد شدیم. در پیش آن با حضرت طبقی از لیف خرما بود، که در آن دو گرده نان جوین بود و نخاله آرد جو بر روی نان‌ها آشکار دیده می‌شد.

 

حضرت نان‌ها را برداشت و بر روی زانوی خود گذاشتند تا شکسته شد و بعد با نمک میل فرمود. به فضه خادمه گفتیم: چه می‌شد اگر نخاله این آرد را برای حضرت می‌گرفتی؟

 

فضه گفت: نان گوارا را علی علیه السلام بخورد گناهش بر گردن من می‌باشد. در این هنگام امیرالمؤ منین علیه السلام تبسم فرمود و فرمود: من خودم دستور داده‌ام نخاله‌اش را نگیرد!

 

گفتیم: برای چه یا علی، فرمود: زیرا اینطور نفسم بهتر ذلیل (و قانع) می‌شود، و مؤ منان از من پیروی خواهند کرد تا وقتی که به اصحاب ملحق شوم.

 

داستان درباره قناعت,داستان کوتاه درباره قناعت,داستان آموزنده درباره قناعت

داستان آموزنده درباره قناعت

 

داستان درباره قناعت

روزی (شبلی) به مسجد رفت تا نماز بخواند ، در آن مسجد کودکان مشغول کتابت بودند . وقت نان خوردن آنها بود و با هم نان میخوردند .

 

دو کودک ، نزدیک شبلی نشسته بودند ، یکی پسر ثروتمندی بود و دیگری فرزند فقیری .

 

پسر ثروتمند مقداری حلوا داشت و پسر فقیر ، مقداری نان خشک ، پسر ثروتمند حلوا می خورد و پسر فقیر از او حلوا می خواست .

 

پسر ثروتمند به پسر فقیر گفت: اگر حلوا می خواهی باید سگ من باشی . و او قبول کرد.

 

 

پسر ثروتمند گفت : پس صدای سگ در آور ! آن بیچاره ، صدای سگ در آورد و او مقداری حلوا پیش پسر فقیر انداخت . و این کار چند بار تکرار شد ..

 

شبلی به آنها نگاه میکرد و می گریست ! مریدان از او پرسیدند : برای چه گریانی ؟

 

گفت: نگاه کنید که طمع چه بر سر مردم می آورد ، اگر آن پسر فقیر به همان نان خشک قناعت می کرد و به حلوای آن پسر طمع نمی ورزید ، هرگز سگ فردی همانند خود نمی شد.

 

داستان درباره قناعت,داستان کوتاه درباره قناعت,داستان آموزنده قناعت

داستان آموزنده در مورد قناعت

 

داستان کوتاه قناعت و رضایت

کفش هایش انگشت نما و جیبش خالی! یک روز دل انگیز بهاری از کنار مغازه ای می گذشت؛ مأیوسانه به کفش ها نگاه می کرد. غصه نداشتن بر همه ی وجودش چنگ انداخته بود.

 

ناگاه جوانی کنارش ایستاد، سلام کرد و با خنده گفت: چه روز قشنگی! مرد به خود آمد، نگاهی به جوان انداخت و از تعجب دهانش باز ماند! جوان خوش سیما و خنده بر لب، پا نداشت. پاهایش از زانو قطع بود! مرد هاج و واج، پاسخ سلامش را داد؛ سر شرمندگی پایین آورد و عرق کرده، دور شد.

 

لحظاتی بعد، عقل گریبانش را گرفته بود و بر او نهیب می زد که غصه می خوردی که کفش نداری و از زندگی دلگیر بودی؛ دیدی آن جوان را که پا نداشت؛ اما خوشخال بود از زندگی! به خانه که رسید از رضایت لبریز بود…

 

داستان طمع و قناعت

در روزگاران قدیم زنی که به تنهایی و پیاده سفر می کرد .در عبور از کوهستان سنگ گرانقیمتی پیدا کرد. روز بعد او به مسافری گرسنه برخورد کرد. زن کیف خود را باز کرد و مقداری غذا به او داد ولی آن مسافر، سنگ گرانقیمت را دید و از زن خواست تا آن را به او بدهد. زن عاقل بدون درنگ سنگ باارزش را به او داد….

 

مرد مسافر به سرعت از آنجا دور شد و از شانس خوب خود بسیار شادمان گشت. او می دانست آن سنگ آنقدر ارزش دارد که با آن می‌تواند تا آخر عمر، زندگی بی دردسر و پرنعمتی را داشته باشد.

 

چند روزی گذشت ولی طمع مرد او را راحت نگذاشت .او مرتب با خود می گفت:” اگر او چنین سنگ باارزشی را به این سادگی به من داد پس اگر از او می خواستم بیش از این نیز به من میداد. “

 

بنابراین بازگشت و با سختی فراوان آن زن را پیدا کرد سنگ گرانقیمت را به او بازگرداند و به او گفت:” من خیلی فکر کردم و می دانم که این سنگ چقدر ارزش دارد اما من او را به تو باز می‌گردانم به این امید که چیزی به من بدهی که از این سنگ با ارزشتر باشد.”

 

زن عاقل گفت:” از من چه می خواهی؟”

مرد گفت: “همان چیزی که باعث شد به این راحتی از این همه ثروت چشم پوشی کنی!”

 زن پاسخ داد: “قناعت.”

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
جشنواره بالن در بریستول انگلیس/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, کالج
دختران کالجی در "چنای" هند در آستانه هفتاد و پنجمین جشن روز استقلال این کشور ماسک مبارزان آزادی هند را به صورت زده اند./ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,بوریس جانسون
بوریس جانسون نخست وزیر مستعفی انگلیس در حال بازدید از کارخانه تولید بال های هواپیمای مسافربری ایرباس در انگلیس/ گتی ایمجز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, بچه فیل
دامپزشکان در لامپونگ اندونزی وضعیت یک بچه فیل سوماترایی را در یک مرکز حفاظت از فیل ها در روز جهانی فیل بررسی می کنند./ شینهوا
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
آتش سوزی گسترده جنگلی در جنوب شرقی فرانسه/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,سیلاب
سیلاب در کراچی پاکستان/ رویترز

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

فیلم های زک افرون, زک افرون و ونسا هاجنز, دانلود آهنگ های جدید زک افرون

زک افرون از بازیگران محبوب آمریکایی است

 

بیوگرافی کامل و عکس های جدید زک افرون 

زک افرون، به عنوان یکی از بازیگران محبوب آمریکایی شناخته می شود، و در زمینه خوانندگی نیز فعالیت هایی داشته است. زک افرون در فیلم های موزیکال و سریال های متعددی، نقش ایفا کرده است و فعالیت حرفه ای خود را در زمینه بازیگری، در اولین سال های قرن 21 میلادی آغاز کرده است. برای شناخت بیشتر این بازیگر معروف، در ادامه مطلب با بیتوته همراه باشید.

چکیده ای از بیوگرافی زک افرون

نام کامل: زاکری دیوید الکساندر افرون 

تاریخ تولد: هجدهم اکتبر سال 1987 میلادی 

محل تولد: سنت لوئیس اوبسپو در ایالت کالیفرنیای آمریکا

حرفه: بازیگر و خواننده

قد: 173 سانتی متر

 

بیوگرافی زک افرون 

 

زک افرون و همسرش, زک افرون, تصاویر زک افرون

زندگی نامه زک افرون بازیگر

 

زک افرون، متولد 18 اکتبر سال 1987 در سنت لوئیس اوبسپو در کالیفرنیا است. پدر زک افرون، دیوید افرون نام داشت و در یک نیروگاه برق کار می کرد. دیوید افرون، مهندس برق این نیروگاه بود. مادر زک افرون نیز، در این نیروگاه، به عنوان منشی مشغول فعالیت بود. نام مادر زک افرون، استارلا پسکت بود. پدر و مادر زک افرون، در همین نیروگاه، هنگام کار با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند.

 

حاصل ازدواج دیوید افرون و استارلا پسکت، دو فرزند پسر بود. اولین فرزند آن دو، زک است. زک افرون، یک برادر کوچک تر از خود نیز دارد. نام برادر او، دیلن افرون است.

زک افرون و برادرش، در یک خانواده از قشر متوسط، بزرگ شدند. دیوید افرون، پدر زک افرون، هیچ گاه در زمینه تربیت و تشویق فرزند خود کوتاهی نکرد، و زک را تشویق می کرد تا در زمینه بازیگری فعالیت کند. زک نیز با تشویق پدر خود، وارد عرصه بازیگری شد و تا کنون، توانسته است نقش های زیبایی را ایفا کند و محبوبیت بسیاری به دست بیاورد.

 

تصاویر زک افرون, بیوگرافی زک افرون, زندگی نامه زک افرون

اولین فیلم زک افرون سریال سامرلند بود

 

زک افرون، یک ندانم گرا است. ندانم گرایی، یک عقیده و دیدگاه است که در آن، افراد تشخیص درست بودن یا دروغ بودن ادعاهای مذهبی و موجودات ماورا الطبیعه و... را ناممکن می دانند. در این سبک فکر، افراد ناتوانی انسان در حل مسائلی که نمی توان آنها را به طور کامل درک کرد را مورد تأکید قرار می دهند. 

زک افرون، یک فرد یهودی است. زک افرون، به سبب ریشه یهودی خانواده اش، به یهودیت روی آورده است. نام خانوادگی زک، یک ریشه مذهبی دارد. افرون در زبان عبری به معنای چکاوک است.

 

فعالیت حرفه ای زک افرون در زمینه بازیگری

 

زک افرون,عکس زک افرون

عکس های جدید زک افرون 

 

زک افرون، نخستین بار در سن 11 سالگی، با تشویق پدر خود وارد عرصه بازیگری و فیلم سازی شد. یکی از اولین اثرهایی که زک افرون در آن ایفای نقش کرده است، دبیرستان موزیکال است که توسط کمپانی والت دیزنی ساخته شده بود. او در دبیرستان موزیکال 2، و دبیرستان موزیکال 3 نیز نقش آفرینی کرده است.

 

سریال سامرلند، یکی از اولین سریال هایی بود که زک افرون در آن نقش آفرینی کرد. پس از بازی در این سریال، زک افرون با بازی در فیلم اسپری مو، توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. طرفداران زک افرون، بیشتر نوجوانان هستند. 

زک افرون در فیلم های بیشتری نیز نقش ایفا کرده است، مانند گارد ساحلی، خوش شانس، چارلی سنت کلاود و... و انتظار می رود که این بازیگر موفق و جوان، در فیلم های بیشتری نیز نقش ایفا کند.

 

زندگی شخصی زک افرون

 

زک افرون و ونسا هاجنز, فیلم های جدید زک افرون, عکس های جدید زک افرون

زک افرون و ونسا هاجنز 

 

زک افرون، در سال 2005، با ونسا هاجنز، بازیگر آمریکایی در طی ساخت فیلم دبیرستان موزیکال، آشنا شد. پس از اینکه این دو بازیگر جوان، یکدیگر را بیشتر شناختند، در همان سال ها با هم دیگر قرار می گذاشتند و مورد توجه رسانه ها قرار گرفتند. زک افرون، سر انجام از ونسا هاجنز در سال 2010 میلادی جدا شد و تاکنون، هیچ رابطه ای به صورت رسمی تأیید نشده است.

 

شایعاتی در خصوص رابطه زک افرون با سلنا گومز و تیلور سویفت و وجود دارد. اما هیچ کدام از این شایعات تأیید نشدند و به نظر می رسد دروغی بیش نبوده اند. 

زک افرون، علاقه ای به استفاده از شبکه های مجازی ندارد و دوست دارد که حریم خصوصی خود را به بهترین شکل حفظ کند. به گفته خود زک افرون، استفاده از شبکه های اجتماعی مانند توییتر، وقت او را می گیرد و باعث می شود که از کار های مهم تر خود غافل شود.

میشل رودریگز، یکی از دوستان صمیمی زک افرون است. مدتی قبل شایعه شده بود که زک افرون با میشل رودریگز رابطه دارد، اما هر دوی آنها، این شایعه را رد کردند گفتند که تنها با یکدیگر دوست هستند.

 

وین دیزل و لئوناردو دی کاپریو، از صمیمی ترین و نزدیک ترین دوستان زک افرون هستند.

این بازیگر محبوب آمریکایی، به حیوانات خانگی نیز علاقه دارد و صاحب دو سگ و یک گربه است. 

 

 

جوایز و افتخارات زک افرون

 

بیوگرافی زک افرون, زندگی نامه زک افرون, عکس های زک افرون

جوایز و افتخارات زک افرون  

 

زک افرون در طول زندگی حرفه ای خود، توانسته است که توانایی های خود را به بینندگان و منتقدان نشان دهد و به آنها ثابت کند که بازیگری در وجودش قرار دارد. زک افرون، از زمانی که کار خود را شروع کرد، نشان داد که بازیگری حرفه ای است و جوایز بسیاری را نصیب خود کرده است.

از جمله این جوایز و افتخارات، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

جوایز 

2006: جوایز انتخاب نوجوانان: ستاره? غیرمنتظره

2006: جوایز انتخاب نوجوانان: بهترین صحنه? عاطفی برای فیلم دبیرستان موزیکال (با ونسا هاجنز)

2007: جوایز انتخاب کودکان: بهترین بازیگر مرد برای فیلم دبیرستان موزیکال 2

2007: جوایز انتخاب نوجوانان: جذاب‌ترین بازیگر مرد

2007: جوایز فیلم هالیوود: گروه بازیگری سال برای فیلم اسپری‌مو (با کلیه? بازیگران فیلم)

2007: جوایز MTV Movie: تأثیرگذارترین بازیگر مرد برای فیلم اسپری‌مو

2007: جوایز Young Hollywood: بهترین برای تماشا (One to Watch)

2008: جوایز MTV Movie: بهترین بازیگر مرد برای فیلم دبیرستان موزیکال 3: سال آخر

2008: جوایز انتخاب نوجوانان: بهترین بازیگر در رقص و آواز برای فیلم دبیرستان موزیکال 3: سال آخر

2009: جوایز انتخاب نوجوانان: بهترین بازیگر در ژانر کمدی برای فیلم دوباره 17

2009: جوایز انتخاب نوجوانان: جایزه Choice Rockstar Moment برای فیلم دوباره 17

2010: جوایز مجله Bravo Otto: بهترین ستاره? مرد

2011: جوایز انتخاب مردم: محبوب‌ترین ستاره? زیر 25 سال سینما

2011: جوایز انتخاب نوجوانان: بهترین لباس مراسم فرش قرمز

 

نامزدی‌ها

2005: جوایز هنرمند جوان: بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم معجزه

2007: جوایز هنرمند جوان: بهترین بازیگر مرد در فیلم تلویزیونی برای فیلم دبیرستان موزیکال

2008: جوایز انجمن منتقدان: بهترین آهنگ برای اسپری‌مو با Queen Latifah ,Nikki Blonsky و Elijah Kelley برای آهنگ Come So Far

2008: جوایز Astra: بهترین بازیگر برای فیلم دبیرستان موزیکال 2

2009: جوایز MTV Movie: داغ‌ترین بوسه برای فیلم دبیرستان موزیکال 3: سال آخر (با ونسا هاجنز)

2010: جوایز انتخاب کودکان: محبوب‌ترین بازیگر مرد برای فیلم دوباره 17

2010: جوایز MTV Movie: بهترین بازیگر مرد برای فیلم دوباره 17

2011: جوایز MTV Movie: بهترین بازیگر مرد برای فیلم چارلی سنت کلاود

 

آثار زک افرون

 

فیلم های جدید زک افرون, عکس های جدید زک افرون, زک افرون و همسرش

زک افرون برنده جایزه بهترین صحنه ی عاطفی شده است

 

تلویزیون

2002فایرفِلای 2002فایرفِلای
2003بخش فوریت‌های پزشکی (ای آر) 2003دنیای بزرگ کارل لامکه
2004نگهبان 2004بازی سه‌گانه
2004امتداد معجزه 2004–2005سرزمین تابستانی
2005سی‌اس‌آی: میامی 2006ان‌سی‌آی‌اس
2006 دبیرستان موزیکال 2006زندگی سوئیت زاک و کودی
2006سرقت 2006اگر اینجا زندگی می‌کردید، اکنون خانه خواهید بود
2006ریپِلِسمِنت (انیمیشن) 2007دبیرستان موزیکال 2
2009دارودسته 2009ساتردی نایت لایو
2009–2016مرغ ربات 2019اکتشافات انسانی
2020اعماق کره زمین با زک افران (مستند تلویزیونی)  

 

سینما

2003دنیای ملیندا 2005اسب دربی
2007اسپری‌مو 2008من و اورسن ولز
2008دبیرستان موزیکال 3: سال آخر 2009دوباره 17
2010چارلی سنت کلاود 2011شب سال نو
2012لیبرال آرتس 2012لوراکس (انیمیشن سینمایی)
2012خوش شانس 2012پسر روزنامه فروش
2012به هر قیمتی 2013پارکلند
2014آن لحظه مزخرف 2014همسایه‌ها
ما دوستان تو هستیم 2016بابابزرگ کثیف
2016همسایه‌ها 2: انجمن خواهری برمی‌خیزد 2016مایک و دیو همراه عروسی می‌خواهند
2017گارد ساحلی 2017بزرگ‌ترین شومن
2019فوق‌العاده شرور، به طرز وحشتناکی شیطانی و پست 2019بطری ساحلی
2020اسکوب  

 

آلبوم تصاویر زک افرون

 

زک افرون, تصاویر زک افرون, بیوگرافی زک افرون

زک افرون در فیلم دنیای ملیندا ایفای نقش کرده است

 

عکس های جدید زک افرون, زک افرون و همسرش, زک افرون

عکس های زک افرون

 

فیلم های زک افرون, زک افرون و ونسا هاجنز, فیلم های جدید زک افرون

تصاویر زک افرون

 

گرداوری: بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب,واکسیناسیون کودکان
واکسیناسیون کودکان 6و7 ساله علیه ویروس کرونا در مکزیک/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, چتر
چترهای محافظ ضدباران برای در امان ماندن از بارش های موسمی شدید در بنگلادش/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, آفتابگردان
گل های آفتابگردان پژمرده در مزرعه ای در صربستان/ آسوشیتدپرس/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,سافاری
سافاری پارک "تامان" در اندونزی/ گتی ایمجز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جمع آوری گل
جمع آوری گل نیلوفر آبی در بنگلادش/ شاتر استوک
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,نهنگ بلوگا
خلاص کردن یک نهنگ بلوگا در فرانسه/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جشنواره
صدها نفر در فضای آزاد در حال تماشای فیلم در هفتادوهفتمین جشنواره بین المللی فیلم لوکارنو در سوییس/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جشن روز ملی
پرش از ارتفاع به مناسبت جشن روز ملی سنگاپور/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, پناهجویان آفریقایی
پناهجویان آفریقایی در جزایر قناری اسپانیا/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,شلیک ضدهوایی
شلیک ضدهوایی نیروهای اوکراین در حومه شهر " خارکیف" / رویترز

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 
<   <<   41   42   43   44   45   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 مهر 14
امروز:   150 بازدید
دیروز:   603  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
EMOZIONANTE
عاشق آسمونی
لحظه های آبی
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
لنگه کفش
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
تمیشه
***جزین***
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com