سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
دل دفتر دیده است . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

پنج شنبه 101 مرداد 20  5:47 عصر

مجموعه: بازیهای محلی

 

بازی بپا فراموش نکنی,بپا فراموش نکنی,بازی هیجان انگیز بپا فراموش نکنی

بازی بپا فراموش نکنی

 

بازی محلی بپا فراموش نکنی

هدف بازی بپا فراموش نکنی برای بهتر شدن حافظه می باشد و یکی از بازی های محلی است که از گذشته تا به حال بچه ها این بازی را انجام می دهند.

اطلاعاتی کوتاه درباره بازی:

نام بازی : بپا فراموش نکنی (نام قبلی رو فراموش نکن)

هدف بازی : چابکی، بهتر شدن حافظه، پرورش توجه

گروه سنی : 8 -12 سال

نوع بازی : کلاسی

 

بازی بپا فراموش نکنی,بپا فراموش نکنی,بازی هیجان انگیز بپا فراموش نکنی

بازی هیجان انگیز بپا فراموش نکنی

 

با دستور مربی نفر اول یک گروه بلند شده سریع حرکت می کند و به یکی از اشیاء دور و بر  دست زده یا اشاره می کند و نام آن را بلند می گوید و بر جایش باز می گردد پس از نشستن او نفر بعدی بلافاصله عمل او را تکرار می کند با این فرق که او باید اول نام شیء را که نفر قبلی برده تکرار و آنگاه نام شیء دیگری را به آن اضافه کند.

 

 

بازی بپا فراموش نکنی,بپا فراموش نکنی,بازی محلی بپا فراموش نکنی

بازی محلی بپا فراموش نکنی

 

بازی تا زمانی که نفرات گروه بتوانند بدون غلط اسامی اشیاء را تکرار کنند ادامه پیدا می کند هنگامی که یکی از نفرات غلط گفت نوبت گروه دوم می رسد تعداد اشیاء نام برده شده به حساب گروه اول گذاشته می شود.

 

به طور مثال چنانچه گروهی می توانست نام پنج وسیله را پشت سر هم بگوید ولی ششمین نفر دچار خطا شد پنج امتیاز به حساب او گذاشته می شود. بازی در پنج نوبت انجام می گیرد. در انتها گروهی که دارای امتیاز بیشتر باشد برنده ی بازی به حساب می آید.

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: پیشگیری بهتر از درمان

 

ماندگاری لیفت سینه با نخ, روش جدید لیفت سینه, افتادگی سینه

درمان افتادگی سینه

 

لیفت سینه با نخ/ لیفت سینه بدون جراحی چگونه است؟

افتادگی سینه زنان نتیجه افزایش سن است. نوک پستان زیبا بین 5 تا 7 سانتی متر بالاتر از چین پستانی تحتانی در یک سینه بزرگ شده قرار دارد. سابقه کاهش وزن قابل توجه ، شاخص توده بدنی (BMI) بالاتر، استفاده از سوتین بزرگ، تعداد بارداری و سیگار کشیدن به عنوان عوامل خطر مهم برای افتادگی سینه توصیف شده است.

افتادگی سینه یکی از آزاردهنده ترین مشکلات زنان است. کاهش وزن و بارداری شایع ترین دلایل این مشکل هستند. بالا بردن سینه یکی از رایج ترین درمان های زیبایی است که خانم ها به دنبال آن هستند. چندین گزینه درمانی ، بین لیفت سینه جراحی و غیر جراحی برای بیماران در دسترس است. 

 

با تعداد زیادی از روش های بزرگ کردن و بالا بردن سینه که می توانید انتخاب کنید، پیدا کردن روشی که برای اهداف زیبایی شناختی مورد نظر شما بهترین عملکرد را داشته باشد، دشوار است. با این حال، اگر به دنبال یک درمان غیرجراحی و کم تهاجمی هستید، لیفت سینه با نخ ممکن است گزینه درمانی ایده آل شما باشد.

 

لیفت سینه با نخ, لیفت سینه, لیفت سینه با نخ چیست

لیفت سینه با نخ چیست

 

نخ های PIDEAL (PDO) چیست؟

نخ های Pideal که به آن PDO (Polydioxanone) نیز می گویند ، نخ های درجه یک پزشکی هستند که از پروتئین ساخته شده و نازک تر از مو هستند. آنها تولید کلاژن را تحریک می کنند و به سفت شدن پوست کمک می کنند. به طور متوسط، نخ های PDO برای 4 تا 6 ماه قبل از متابولیزه شدن و جذب توسط بدن باقی می مانند.

 

لیفت سینه با نخ چیست؟

این یک روش کم تهاجمی است و با بی حسی موضعی بدون نیاز به بیهوشی عمومی انجام می شود. نخ‌های PDO پوست سینه را با نخ‌ها بلند می‌کنند و به آنها موقعیتی بالاتر و جوان‌تر می‌دهند. لیفت سینه می تواند به طور مستقل انجام شود یا بخشی از سایر درمان های بزرگ کردن سینه باشد.

 

لیفت سینه با نخ چگونه کار می کند؟

لیفت با نخ برای سینه ها مانند لیفت با نخ برای هر قسمت دیگر بدن عمل می کند. نخ های لیفت با همان مواد پلی دیوکسانون که برای جراحی های قلب و عروق استفاده می شود ساخته می شوند. نخ‌های PDO در نواحی مشخص شده با یک سوزن کوچک به پوست وارد می‌شوند، جایی که نخ به پوست سینه قلاب می‌شود تا پستان را بکشد و به موقعیت بالاتری برساند.

 

ماندگاری لیفت سینه با نخ, روش جدید لیفت سینه, افتادگی سینه

مزایای لیفت سینه با نخ

 

مزایای لیفت سینه با نخ

- بهبود ظاهر کلی

- بافت سینه را سفت کنید.

- سینه ها را بالا می برد.

- ظاهری جوان تر به سینه ها می دهد.

 

- نتایج فوری و طولانی مدت تا دو سال

- این روش تولید کلاژن را تحریک می کند و خاصیت ارتجاعی بافت را بهبود می بخشد.

- تشکیل رگ های خونی جدید را تحریک می کند که اکسیژن رسانی به پوست را بهبود می بخشد.

- فیبروبلاست ها را تحریک می کند و بافت و رنگ پوست را بهبود می بخشد.

- یک روش سریع، با کمترین زمان استراحت و ناراحتی

 

محدودیت های لیفت سینه با نخ چیست؟

لیفت سینه با نخ باعث افزایش سایز یا حجم سینه ها نمی شود. اگر کاهش حجم قابل توجهی در سینه دارید، انتقال چربی یا کاشت سینه باید بهتر باشد.

اگرچه افراد با سنین مختلف می توانند لیفت سینه را انجام دهند اما بهتر است که دوران بارداری و شیردهی های خود را سپری کنید.  

 

معایب لیفت سینه با نخ, لیفت سینه با نخ, لیفت سینه

خطرات لیفت سینه با نخ

 

آیا استفاده از نخ های PDO ایمن است؟

نخ های PDO بسیار ایمن هستند. نخ های PDO از پلی دیوکسانون ساخته شده اند که بدن به مرور زمان آن را جذب می کند. پلی دیوکسانون خطر واکنش آلرژیک بسیار کمی دارد زیرا با بدن انسان سازگار است. نخ‌های PDO توسط FDA تایید شده‌اند و برای استفاده در زیبایی پوست و بافت پاکسازی می‌شوند.

 

نتایج چه مدت ماندگاری دارند؟

نتایج برای نخ‌های PDO تقریباً در تمام قسمت‌هایی از بدن که از آنها استفاده می‌شود مدت زمان یکسانی باقی می‌ماند. نتایج ممکن است تا 2-3 سال پس از درمان باقی بماند.

 

استراحت بعد از لیفت سینه با نخ

بیماران می توانند پس از درمان به فعالیت عادی روزانه خود ادامه دهند. قرمزی در نقاط ورود نخ بین 3 تا 5 ساعت پس از درمان از بین می رود. سینه های شما به مدت 48 ساعت پس از عمل چسبانده می شود تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

 

گردآوری: بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

مهمت گونسور, شاهزاده مصطفی مهمت گونسور, تصاویر بازیگر ترکی مهمت گونسور

مهمت گونسور از معروف ترین بازیگران کشور ترکیه

 

بیوگرافی مهمت گونسور؛ مدل، تهیه کننده و بازیگر ترکیه ای

مهمت گونسور، یکی از معروف ترین بازیگران کشور ترکیه است که نه تنها در این کشور، بلکه در کل جهان نیز شناخته شده است. مهمت گونسور، به عنوان یکی از موفق ترین بازیگرانی که پا به عرصه فیلم سازی گذاشته، شناخته شده است. برای اینکه از این بازیگر محبوب، چیز های بیشتری را بدانید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مهمت گونسور اینستا, فعالیت های مهمت گونسور, مهمت گونسور و همسرش

ایفای نقش مهمت گونسور در فیلم حمام  

 

بیوگرافی مهمت گونسور

مهمت گونسور، متولد 8 مه 1975 میلادی است و در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او در یک قوم ترک تبار به نام تاتاری، به دنیا آمد و بالغ شد. او به همراه خواهر بزرگتر از خودش، دو فرزند خانواده گونسور هستند. نام خواهر بزرگتر او، زینب گونسور است که رقصنده است و شاگردان زیادی  را در حوضه رقص باله مدرن، تربیت می کند.

 

پدر و مادر مهمت گونسور، برخلاف فرزندانشان که در کار های هنری فعالیت می کنند، بیشتر اهل درس خواندن و کتاب بودند. نام پدر مهمت گونسور، تومن گونسور، مهندس صنایع بود. نام مادر مهمت نیز، سیبل است که استاد دانشگاه بوگازیچی بود. 

 

خانواده مهمت گونسور، به طور کلی، به عنوان یک خانواده موفق و با استعداد شناخته می شود. خانواده مهمت گونسور، بستر مناسبی را برای او ایجاد کرد تا بتواند به پیشرفت های بزرگی که امروز کرده است، دست پیدا کند. البته ناگفته نماند که زحمات این بازیگر زیبارو نیز در ترقی و پیشرفت او بی تأثیر نبوده است.

 

فعالیت های مهمت گونسور, مهمت گونسور و همسرش, آثار مهمت گونسور

عکس های مهمت گونسور 

 

تدریس و علایق ورزشی مهمت گونسور

مهمت، دوران دبیرستان خود را در کشور ایتالیا گذراند، و پس از اینکه از دبیرستان، فارغ التحصیل شد، وارد دانشگاه مارامارا شد. مهمت گونسور، در رشته ارتباطات تحصیل کرد و موفق به دریافت مدرک دانشگاهی شد.

مهمت گونسور، از همان دوران کودکی که چهار ساله بود، علاقه شدیدی به ورزش های تنیس، شنا و اسکی داشت. 

 

شاهزاده مصطفی مهمت گونسور, تصاویر بازیگر ترکی مهمت گونسور, بیوگرافی مهمت گونسور

بیوگرافی مهمت گونسور 

 

آغاز فعالیت مهمت گونسور در حوضه بازیگری

مهمت گونسور، از همان دوران کودکی در جلوی دوربین قرار گرفت. او در سن هفت سالگی، در فیلم تبلیغاتی و تجاری با نام سانا، ایفای نقش کرد. پس از بازی کردن در این تیزر تبلیغاتی، در سن چهارده سالگی در یک سریال محبوب ترکی به نام Okan Uysaler’s Past Spring Mimoses ایفای نقش کرد و معروف تر شد. 

 

پس از بازی در سریال Okan Uysaler’s Past Spring Mimoses، مهمت گونسور توانست در فیلم حمام، ایفای نقش کند. البته به گفته رسانه ها، مهمت گونسور به کمک یکی از دوستان خود، توانست که نقشی را در فیلم حمام به دست آورد. پس از اینکه مهمت گونسور، توانست که نقش خود را در فیلم حمام به کارگردانی فرزان اوزپتک، که یکی از معروف ترین کارگردانان ترکیه ای است، به خوبی اجرا کند، تصمیم گرفت که حرفه بازیگری را به عنوان کار و پیشه اصلی خود انتخاب کند.

 

مهمت گونسور علاوه بر بازیگری در فیلم ها، به بازیگری در تیزر های تبلیغاتی نیز ادامه داد. معروفیت مهمت در آن هنگام، به اندازه ای بالا رفته بود که حتی شرکت کوکا کولا نیز، برای ساخت تیزر تبلیغاتی خود، از مهمت گونسور به عنوان بازیگر استفاده کرد.

بر اساس گفته های خود مهمت گونسور، کنسو دیری، بازیگر و مدل ترکیه ای، الگوی او هم در بازیگری و هم در صنعت مدلینگ بوده است.

 

مهمت گونسور اینستا, فعالیت های مهمت گونسور, مهمت گونسور و همسرش

فعالیت مهمت گونسور در کار تبلیغاتی 

 

فعالیت های مهمت گونسور در زمینه های دیگر

مهمت گونسور، علاوه بر اینکه در صنعت فیلم سازی، به عنوان بازیگر کار کرده است و می کند، تهیه کنندگی برخی از فیلم ها را نیز بر عهده داشته است و توانست که وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن در این زمینه انجام دهد.

مهمت گونسور، به عنوان مدل نیز فعالیت های بسیاری دارد. مهمت، دارای 178 سانتی متر قد و 65 کیلو گرم وزن است، و زیبایی بدن و چهره او، باعث شده است که مهمت به عنوان مدل در بسیاری از بنر ها و تیزر های تبلیغاتی، مورد استفاده قرار بگیرد. 

 

یکی از نکات جالب در مورد این بازیگر و مدل معروف، این است که تحصیلات خود در رشته بازیگری را از سن بیست و پنج سالگی آغاز کرده است. این در حالی است که مهمت گونسور از دوران کودکی در روبروی دوربین قرار گرفت و نقش هایی به یاد ماندنی را به جا گذاشت. 

 

آثار مهمت گونسور, فیلم های مهمت گونسور, عکس های مهمت گونسور

عکس های مهمت گونسور 

 

 

فعالیت مهمت گونسور در تئاتر ایتالیایی

مهمت گونسور در سال 1998 میلادی، پیشنهادی را برای نقش آفرینی در یک گروه تئاتر ایتالیایی دریافت کرد. مهمت برخلاف تصور بعضی ها، نقش آفرینی در این تئاتر را پذیرفت و توانست توانایی های خود را در زمینه تئاتر نیز شکوفا کند. 

مهمت گونسور به مدت چهار سال با این گروه تئاتر ایتالیایی همکاری کرد و با آنان همسفر شد. موضوع این تئاتر ایتالیایی، همجنسگرایی و دید مردم به آن در دهه هفتاد میلادی بود. 

 

تصاویر بازیگر ترکی مهمت گونسور, بیوگرافی مهمت گونسور, مهمت گونسور اینستا

بیوگرافی مهمت گونسور 

 

موفقیت های بزرگ مهمت گونسور

مهمت گونسور در سال 1998 میلادی، در سریالی به نام پرونده مخفی، نقش یک کارآگاه جوان و تازه کار را ایفا کرد. این سریال در شبکه ستاره، که یکی از شبکه های کشور ترکیه است، نمایش داده شد. این سریال سبب دیده شدن و معروف تر شدن این بازیگر ترکی شد.

او سپس در سال 2000 میلادی در فیلمی به نام بازی های رویایی، ایفای نقش کرد.

 

کارگردان این فیلم یاوز اوزکان بود که فیلم های بسیار معروفی را کارگردانی کرده بود. مهمت گونسور در این فیلم، خوش درخشید و توانست خود را در میان بهترین بازیگران ترکی قرار دهد.

پس از آن، پیشنهاد هایی از تهیه کنندگان ایتالیایی به مهمت گونسور داده شد. مهمت گونسور راهی ایتالیا شد و در یک نمایشنامه به نام بنت، به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرد. این که مهمت گونسور به عنوان نقش اصلی برای تئاتر بنت انتخاب شد، یک امتیاز بسیار بالا برای او حساب می شد. 

 

مهمت گونسور پس از ایفای نقش در نمایشنامه بنت، توجه کارگردان های ایتالیایی را به خود جلب کرد، به طوری که پس از این نمایشنامه، در فیلم های توماسو، پاپا بونو فصل دوم و همچنین گویدا بازی کرد.

این سری فیلم ها، باعث موفقیت و معروف شدن مهمت گونسور نه تنها در ترکیه، بلکه در کل جهان شدند.

 

فعالیت های مهمت گونسور, مهمت گونسور و همسرش, آثار مهمت گونسور

فیلم نامه ی بنت اثر مهمت گونسور  

 

مهمت گونسور و همسرش

مهمت گونسور، با یک زن ایتالیایی به نام کاترین مونگ ازدواج کرد. کاترین مونگ یک کارگردان فیلم های مستند ایتالیایی است. 

طبق گفته مهمت گونسور، او کاترینا را برای اولین بار در صحنه فیلم برداری ملاقات کرده، و در همان لحظه عاشق او شده است. این دو نفر در سال 2006 میلادی با هم ازدواج کردند.

حاصل ازدواج این زوج هنری، سه فرزند است که یکی از آنها پسر است و نام او علی است. نام دو دختر مهمت گونسور نیز کلوئه و مایا است. 

 

تصاویر بازیگر ترکی مهمت گونسور, بیوگرافی مهمت گونسور, مهمت گونسور اینستا

مهمت گونسور و همسرش

 

آثار مهمت گونسور

مهمت گونسور، آثار زیادی را از خود به جا گذاشته است که فقط مربوط به کشور ترکیه نیستند، بلکه می توان در میان آثار این بازیگر و مدل، فیلم ها و سریال های ایتالیایی و حتی آمریکایی را نیز مشاهده کرد.

در ادامه به معرفی بعضی از آثار مهمت گونسور خواهیم پرداخت.

 

تصاویر بازیگر ترکی مهمت گونسور, بیوگرافی مهمت گونسور, مهمت گونسور اینستا

مهمت گونسور بازیگر و مدل 

 

این بازیگر و مدل در تیزر های تبلیغاتی بسیاری نیز بازی کرده است. در آینده انتظار می رود که فعالیت این بازیگر محبوب بیشتر هم شود.

 

فیلم های سینمایی مهمت گونسور

1997 حمام 1999 بازی‌های تخیل
 2001 توماسو 2001 گویدا
 2002 ایتالیایی 2003 ایل پاپا بونو
2003 او اکنون سرباز است 2003 استرگریا
2004 Non ci Sarebbe Niente Da Fare 2005 داستان‌های استانبول
2007 سقوط مرده 2008 Se Chiudi Gli Occhi
2010 صدا 2010 Matrimoni e Altri Disastri
2012 عشق تصادفات را دوست دارد 2014 اگر فراموش کردم نجوا کن
2017 استانبول سرخ 2017 ارباب مرغ دریایی

 

سریال های مهمت گونسور

1989 شبیه‌ سازی‌های گذشته بهار 1989 کاهیده
1999 پرونده مخفی 2001 دون ماتئو
2003 عزیزم باتری 2004 مردم طوفان
 2005-2006 خشخاش سفید 2007-2008 چاقوها
2012-2014 حریم سلطان 2017-2018 فی
 2019-2020 موهبت  

 

گردآوری: بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

مصاحبه آنتونی هاپکینز, تصاویر آنتونی هاپکینز, زندگی نامه آنتونی هاپکینز

فیلیپ آنتونی هاپکینز بازیگر محبوب بریتانیایی 

 

بیوگرافی کامل آنتونی هاپکینز از کودکی تا به امروز 

آنتوتی هاپکینز، یکی از بازیگران بزرگ و محبوب بریتانیایی است. این بازیگر توانسته است که در طول زندگی حرفه ای خود، موفقیت های بزرگی را کسب کند. نام کامل او فیلیپ آنتونی هاپکینز است. این بازیگر و کارگردان مطرح، توانسته است به جوایز مهمی نیز دست پیدا کند و به یکی از مهمترین بازیگران بریتانیا و حتی جهان تبدیل شود.

چکیده ای از بیوگرافی آنتونی پاپکینز

 نام کامل : سِر فیلیپ آنتونی هاپکینز

تاریخ تولد : 31 دسامبر 1937

محل تولد : مارگام- ولز ولزی

فعالیت : بازیگر ، کارگردان و تهیه کننده فیلم

 

 سری فیلم های آنتونی هاپکینز, آنتونی هاپکینز, عکس های آنتونی هاپکینز

عکس آنتونی هاپکینز بازیگر

 

در ادامه این مطلب، درباره زندگی و بیوگرافی این بازیگر بزرگ، و همچنین زندگی و افتخارات او سخن خواهیم گفت؛ با بیتوته همراه باشید.

 

بیوگرافی آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز، در سال 1937 در شب سال نو متولد شد. محل تولد او، شهر پورت تالبوت و در محله مارگام بود. با اینکه آنتونی هاپکینز، در کشور بریتانیا و حتی آمریکا، به عنوان یک شهروند محسوب می شود، اما متولد کشور ولزی است و ریشه های او نیز به همین کشور بر می گردد.

 

نام پدر آنتونی، ریچارد آرتور هاپکینز بود. شغل ریچارد آرتور، نانوایی بود. آنتونی زندگی بسیار راحتی نداشت، به طوری که به گفته خودش هر گاه به موفقیت های امروزش فکر می کند، و احساس می کند با دیگران فرق می کند، به یاد پدرش و دست های پینه بسته اش می افتند. نام مادر آنتونی، موریل بود.

 

آنتونی از همان ابتدا، علاقه خاصی به مدرسه نشان نمی داد، اما با اصرار پدر و مادر خود، در سال 1949 وارد یک مدرسه در پونتیپول شد. به گفته خود آنتونی هاپکینز، پدر و مادرش، برای اینکه نظم یاد بگیرد، او را به مدرسه فرستادند.

 

آنتونی هاپکینز، فعالیت های هنری مانند نواختن سازهایی مثل پیانو، و یا نقاشی را به خواندن درس ترجیح می داد، و دوست داشت که وقت خود را بیشتر صرف انجام کار های هنری کند، تا اینکه به مدرسه برود. به همین دلیل، آنتونی درس خواندن و انجام تکالیف خودش، ضعیف عمل می کرد و مورد تمسخر بقیه دانش آموزان قرار می گرفت.

 

آنتونی، به مدت پنج ترم، در مدرسه پونتیپول به تحصیل پرداخت، و پس از آن در مدرسه  دیگری واقع در شهر ویل آو گلامورگن، به تحصیل خود ادامه داد.

طبق گفته خود آنتونی هاپکینز، او ضربه شدیدی در دوران مدرسه خورد که باعث شده بود فکر کند که یک احمق به تمام معنا است. این شرایط، تا حدودی باعث افسردگی آنتونی شده بود. او با همان حالت نا امیدی، وارد مدرسه می شد و مدیر مدرسه، او را به اسم نا امید خطاب می کرد. 

 

پس از گذراندن دوران مدرسه، آنتونی در سن 17 سالگی وارد عرصه بازیگری شد. او تحصیلات خود را در زمینه بازیگری، در آکادمی سلطنتی هنر های نمایشی که در لندن انگلستان بود، ادامه داد و توانست که استعداد خود را در زمینه بازیگری شکوفا کرده، و به دیگران ثابت کند.

 

عکس های آنتونی هاپکینز, بیوگرافی آنتونی هاپکینز, فیلم ترسناک آنتونی هاپکینز

عکس کودکی آنتونی هاپکینز 

 

 

فعالیت های آنتونی هاپکینز در عرصه تئاتر 

آنتونی، در سال 1964 میلادی، برای اولین بار وارد صحنه تئاتر شد. او همچنین ده سال بعد، یعنی در سال 1974 میلادی، به کشور آمریکا رفت تا در یک تئاتر دیگر، نقش آفرینی کند، آنتونی توانست مهارت های خود را در این تئاتر ها، به خوبی نشان دهد و بیشتر دیده شد.

 

سری فیلم های آنتونی هاپکینز, آنتونی هاپکینز, عکس های آنتونی هاپکینز

فعالیت آنتونی هاپکینز در تئاتر 

 

مهاجرت آنتونی هاپکینز به کشور آمریکا

آنتونی هاپکینز، مدتی قبل از سال 1970 میلادی، به آمریکا مهاجرت کرد و بر اساس چیزی که پیش تر به آن اشاره کردیم، در سال 1974 توانست که در یک تئاتر در کشور آمریکا، نقش آفرینی کند.

 پس از نقش آفرینی آنتونی هاپکینز در این تئاتر، او به مدت حدودا 10 سال در کشور آمریکا ماند، و در این دوره، بسیار دیده شد و توانست در بسیاری از فیلم های آمریکایی و فیلم های تلوزیونی، نقش ایفا کند، و روز به روز بر محبوبیت خود بیفزاید.

 

البته گفتنی است که در سال 1980، آنتونی هاپکینز به لندن بازگشت و تصمیم گرفت که زندگی خودش را در بریتانیا ادامه دهد؛ اما مدتی نگذشت که تصمیم گرفت دوباره به آمریکا برگردد. او توانست با حفظ نمودن شهروندی بریتانیایی خود، در تاریخ دوازدهم آوریل سال 2000 وارد خاک آمریکا شود. در این مدت، او به عنوان یک شهروند آمریکایی نیز پذیرفته شد.

 

مصاحبه آنتونی هاپکینز, تصاویر آنتونی هاپکینز, زندگی نامه آنتونی هاپکینز

عکس های جدید آنتونی هاپکینز 

 

زندگی شخصی آنتونی

آنتونی هاپکینز در طول زندگی خود، سه بار ازدواج کرد. آنتونی بار اول، با پترونلا پارکر، که یک بازیگر بود ازدواج کرد. آنها از سال 1966 تا 1972 میلادی با یکدیگر زندگی کردند.

پس از آن، آنتونی با جنیفر لینتون ازدواج کرد، تا اینکه از او نیز در سال 2002 جدا شد. در سال 2003 ، آنتونی هاپکینز با استلا اری ازدواج کرد و هم اکنون نیز با یکدیگر هستند.

 

نتونی هاپکینز, عکس های آنتونی هاپکینز, بیوگرافی آنتونی هاپکینز

بیوگرافی آنتونی هاپکینز 

 

افتخارات آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز، در طول زندگی حرفه ای خود، توانسته است به افتخارات مهمی دست پیدا کند. او در سال 1992 و 2021 توانست برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بشود، و تا کنون، توانسته است پنج بار نامزد این بخش اسکار بشود.

از جوایز دیگر او می توان به دو جایزه امی، سه جایزه بفتا و یک جایزه گلدن گلوب اشاره کرد.

این بازیگر محبوب، همچنین توانست از طرف الیزابت دوم، لقب شوالیه را دریافت کند.

 

آلبوم تصاویر آنتونی هاپکینز

 

زندگی نامه آنتونی هاپکینز, کتاب های آنتونی هاپکینز, جوانی آنتونی هاپکینز

آنتونی هاپکینز

 

زندگی نامه آنتونی هاپکینز, کتاب های آنتونی هاپکینز, جوانی آنتونی هاپکینز

عکس های آنتونی هاپکینز 

 

تصاویر آنتونی هاپکینز, زندگی نامه آنتونی هاپکینز, کتاب های آنتونی هاپکینز

دریافت لقب الیزابت دوم انتونی هاپکینز 

 

عکس های آنتونی هاپکینز, بیوگرافی آنتونی هاپکینز, فیلم ترسناک آنتونی هاپکینز

عکس های آنتونی هاپکینز

 

گرداوری: بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: بیماری ها و راه درمان

 

استئوپنی یعنی چه, استئوپنی در تراکم استخوان, تفسیر تست تراکم استخوان

استئوپنی یعنی چه

 

عارضه استئوپنی چیست و چگونه درمان می شود؟

اگر استئوپنی دارید، یعنی تراکم استخوان شما کمتر از حد طبیعی است. تراکم استخوان شما در سن 35 سالگی به اوج خود می رسد. تراکم استخوان (BMD) اندازه گیری میزان موادمعدنی استخوان در استخوان های شما است. BMD شما شانس شکستن استخوان را در یک فعالیت عادی تخمین می زند. افرادی که مبتلا به استئوپنی هستند، BMD کمتر از حد معمول دارند، اما این یک بیماری نیست. در ادامه با بیتوته همراه باشید تا شما را بیشتر با این مشکل آشنا کنیم.

استئوپنی چیست؟ 

به آن به عنوان یک نقطه میانی بین داشتن استخوان های سالم و پوکی استخوان فکر کنید.

پوکی استخوان زمانی است که استخوان‌های شما ضعیف‌تر از حد طبیعی هستند، اما آنقدر از بین نرفته‌اند که به راحتی بشکنند، که مشخصه پوکی استخوان است.

 

استخوان‌های شما معمولاً در 30 سالگی در متراکم‌ترین حالت خود قرار دارند. استئوپنی، اگر اصلاً اتفاق بیفتد، معمولاً بعد از 50 سالگی رخ می‌دهد. سن دقیق بستگی به قدرت استخوان‌های شما در جوانی دارد. اگر آنها مقاوم باشند، ممکن است هرگز به استئوپنی مبتلا نشوید. اگر استخوان های شما به طور طبیعی متراکم نیستند، ممکن است زودتر به آن مبتلا شوید.

 

رژیم غذایی ، ورزش و گاهی اوقات داروها می توانند به حفظ استخوان های متراکم و قوی برای چندین دهه کمک کنند.

 

چه کسی بیشتر به  استئوپنی مبتلا می شود؟

این وضعیت زمانی اتفاق می‌افتد که بدن شما بیشتر از استخوانی که ایجاد می‌کند خلاص می‌شود. برخی از افراد از نظر ژنتیکی مستعد ابتلا به آن هستند و سابقه خانوادگی این بیماری را دارند. همچنین اگر زن باشید احتمال ابتلا به استئوپنی بیشتر است.

 

زنان توده استخوانی کمتری نسبت به مردان دارند. همچنین، زنان طولانی‌تر عمر می‌کنند، یعنی استخوان‌هایشان بیشتر پیر می‌شود و معمولاً به اندازه مردان کلسیم دریافت نمی‌کنند.

 

کلسیم کلید حفظ سلامت استخوان ها است. تغییرات هورمونی که در یائسگی اتفاق می‌افتد، شانس ابتلا به استئوپنی را در زنان افزایش می‌دهد و مردانی که سطح تستوسترون پایین‌تری دارند، شانس بیشتری برای ابتلا به آن دارند.

 

تفسیر تست تراکم استخوان, استئوپنی استخوان, راههای تشخیص استئوپنی

علل بروز استئوپنی

 

علل پزشکی استئوپنی چیست؟

گاهی اوقات، ممکن است شرایط پزشکی یا درمانی داشته باشید که می تواند باعث ایجاد این بیماری شود.

اختلالات خوردن ، مانند بی اشتهایی و پرخوری عصبی ، می تواند بدن شما را از مواد مغذی مورد نیاز برای قوی نگه داشتن استخوان ها محروم کند. علل دیگر عبارتند از:

- بیماری سلیاک درمان نشده :افراد مبتلا به این بیماری می توانند با خوردن غذاهای حاوی گلوتن به روده کوچک خود آسیب برسانند.

- تیروئید پرکار: مصرف بیش از حد داروهای تیروئید نیز می تواند نقش داشته باشد.

- شیمی درمانی: قرار گرفتن در معرض تابش می تواند تأثیر داشته باشد.

- داروهای خاص: اینها شامل استروئیدهایی مانند هیدروکورتیزون یا پردنیزون و داروهای ضد تشنج مانند کاربامازپین ( کارباترول ، تگرتول )، گاباپنتین ( گرالیس ، هوریزانت ، نورونتین )، یا فنی توئین ( دیلانتین ، فنیتک ) است.

 

آیا دلایل سبک زندگی در ابتلا به استئوپنی وجود دارد؟

مشکلات در رژیم غذایی ، ورزش نکردن و عادات ناسالم می تواند در ایجاد این عارضه موثر باشد:

- کمبود کلسیم یا ویتامین D

- ورزش ناکافی به خصوص تمرینات قدرتی 

- سیگار کشیدن

- الکل بیش از حد

 

راههای تشخیص استئوپنی, استئوپنی, درمان استئوپنی

راههای تشخیص استئوپنی

 

استئوپنی چگونه تشخیص داده می شود؟

استئوپنی معمولاً هیچ علامتی ندارد. این امر تشخیص را سخت می کند مگر اینکه آزمایش تراکم استخوان انجام دهید.

 

بنیاد ملی پوکی استخوان در صورت داشتن هر یک از موارد زیر این آزمایش را توصیه می کند:

- شما یک زن 65 ساله یا بیشتر هستید.

- شما یک زن یائسه 50 ساله یا بیشتر هستید.

- شما یک زن در سن یائسگی هستید و به دلیل وجود عوامل خطر دیگر شانس زیادی برای شکستن استخوان دارید.

 

- شما زنی هستید که قبلاً یائسگی را پشت سر گذاشته اید، کمتر از 65 سال داشته اید، و سایر عوامل خطر را دارید که شانس بیشتری برای ابتلا به استئوپنی در شما ایجاد می کند.

- شما مردی بالای 65 سال با عوامل خطر هستید.

- شما بعد از 50 سالگی بدون آسیب قابل توجه استخوانهایتان می شکند.

 

آزمایش بدون درد و سریع است. با استفاده از اشعه ایکس تخمین می زند که استخوان های شما چقدر متراکم یا ضخیم هستند.

اغلب، اولین علامت ضعیف شدن استخوان های شما شکستگی است. بسیاری از افراد دچار شکستگی یا شکستگی های متوالی در ستون فقرات خود هستند و حتی از آن اطلاعی ندارند. در صورت داشتن علائم شکستگی ستون فقرات به پزشک مراجعه کنید که عبارتند از:

- کمر درد ناگهانی و شدید

- کمردردی که هنگام ایستادن یا راه رفتن بدتر می شود ، اما زمانی که دراز می کشید کمی بهتر می شود.

- کمردرد هنگام خم شدن یا پیچ خوردن

- کوتاه شدن قد

- خمیده شدن ستون فقرات شما

 

استئوپنی در تراکم استخوان, تفسیر تست تراکم استخوان, استئوپنی استخوان

راههای درمان استئوپنی

 

پیشگیری و درمان استئوپنی

برای پیشگیری از پوکی استخوان هرگز زود نیست. با پزشک خود در مورد یک برنامه ورزشی که برای شما مناسب است صحبت کنید. انواع غذاهای مناسب را بخورید.

اما حتی اگر قبلاً به استئوپنی مبتلا شده اید، هنوز برای جلوگیری از تبدیل آن به پوکی استخوان با این راهکارها دیر نیست:

• کلسیم و ویتامین D کافی دریافت کنید : این ممکن است مهمترین کاری باشد که می توانید برای استخوان های خود در هر مرحله از زندگی انجام دهید. شما می توانید کلسیم و ویتامین دی را در موارد زیر دریافت کنید:

- محصولات لبنی مانند ماست، پنیر و شیر (به سراغ انواع کم چرب یا بدون چربی بروید)

- اسفناج و کلم بروکلی

- لوبیا خشک

- ماهی سالمون

- ویتامین D که به جذب کلسیم در بدن کمک می کند را می توان در تخم مرغ و ماهی های روغنی مانند سالمون و ساردین یافت.

- برخی غذاها از جمله آب پرتقال، غلات و نان دارای کلسیم و ویتامین D هستند.

- همچنین ایده خوبی است که 10 تا 15 دقیقه دو بار در هفته زیر نور خورشید بمانید زیرا این کار به تبدیل ویتامین D غیرفعال به فرم فعال کمک می کند.

اگر پزشک شما فکر کند که کلسیم و ویتامین D کافی دریافت می‌کنید، ممکن است به شما توصیه کند که مکمل مصرف کنید. دستورالعمل هایی برای دریافت ویتامین D برای سنین و موقعیت های مختلف مانند بارداری وجود دارد.

 

• وزنه‌برداری : می‌توانید ورزش‌های منظم و تحمل‌کننده وزن را برای پیشگیری یا کند کردن استئوپنی انجام دهید. قبل از شروع یک برنامه تمرینی قدرتی با پزشک خود صحبت کنید.

 

• تغییر سبک زندگی: اگر سیگار می کشید، سعی کنید آن را ترک کنید. مصرف نوشابه های گازدار و الکل را کاهش دهید.

 

• داروها : اگر استخوان‌های شما شروع به ضعیف شدن می‌کنند، گاهی اوقات از داروهای تجویزی برای درمان استئوپنی استفاده می‌شود.

داروهایی که برای درمان پوکی استخوان نیز استفاده می شوند ممکن است تجویز شوند. این شامل:

- آلندرونات ( Binosto ،  Fosamax )

- ibandronate ( Boniva )

- رالوکسیفن ( Evista )

- ریزدرونات ( اکتونل ، آتلویا )

- زولدرونیک اسید ( Reclast ، Zometa )

ممکن است عوارض جانبی مانند مشکلات گوارشی و درد استخوان و مفاصل داشته باشید. آنها همچنین ممکن است باعث ایجاد احساس خستگی در شما شوند.

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب,  اختتامیه بازی
مراسم اختتامیه بازی های کشورهای مشترک المنافع با انگلیس/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بازگشت زندگی به شرایط عادی در جنوب نوار غزه پس از توافق آتش بس بین جنبش جهاد اسلامی و اسراییل/ رویترز/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, هواداران ترامپ
تجمع هواداران ترامپ در مقابل تفرجگاه او در شهر "پالم بیچ" ایالت فلوریدا در پی یورش ماموران اف بی آی برای بازرسی از آنجا/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, مامور انتظامی
مامور انتظامی در یک حوزه رای گیری در انتخابات سراسری کنیا/ آسوشیتدپرس
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, قایق
قایق های پهلو گرفته روی رود شیتالکشیا در بنگلادش/ شاتر استوک
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,سیلاب
دستکم 9 کشته در سیلاب دیروز شهر سئول کره جنوبی/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

فیلم های شهروز ابراهیمی, شهروز ابراهیمی و خانواده اش, زندگینامه شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی از بازیگران مطرح اما کم حاشیه ی ایران 

 

بیوگرافی و عکس های شهروز ابراهیمی بازیگر

شهروز ابراهیمی، یکی از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیون ایران است. جالب است بدانید که مسیر زندگی او در ابتدا، مسیر تبدیل شدن به بازیگر سینما و تلوزیون نبوده است.

چکیده ای از بیوگرافی شهروز ابراهیمی

نام کامل : شهروز ابراهیمی 

تاریخ تولد : 14 اردیبهشت 1356

محل تولد : تهران 

فعالیت : بازیگر و مجری

 

شهروز ابراهیمی، با اینکه نسبت به بازیگران بزرگ و مطرح، تاکنون در فیلم های کمتری ایفای نقش کرده است، اما با بازی استثنایی خود، به همه نشان داده است که توانایی هایی بسیار زیادی در زمینه بازیگری، و ایفای نقش دارد. در ادامه این مطلب، درباره شهروز ابراهیمی و خانواده او، و همچنین برخی از اثر های او سخن خواهیم گفت.

 

زندگی خصوصی شهروز ابراهیمی, شهروز ابراهیمی, شهروز ابراهیمی با خانواده

عکس های شهروز ابراهیمی 

 

بیوگرافی شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی متولد چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1356 در تهران می باشد.

شهروز ابراهیمی، در خانواده ای مدرن بزرگ شده است، اما به گفته خود او، خود و خانواده اش از سنت ها نیز استقبال می کنند، و با آنها هیچ مشکلی ندارند.

 

شهروز ابراهیمی، محیط خانه و خانواده را، به تنهایی و یا هر جای دیگری ترجیح می دهد. به این دلیل حاشیه های کمتری در مورد او وجود دارد، البته منظور این نیست که او همیشه در خانه می ماند و تا جایی که می تواند به بیرون نمی رود.

نام مادر شهروز ابراهیمی، اعظم عاشوری است. شهروز ابراهیمی وابستگی بسیار زیادی به مادر خود دارد، و این را در مصاحبه های خود نیز اعلام می کند.

 

فیلم های شهروز ابراهیمی, شهروز ابراهیمی و خانواده اش, زندگینامه شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی به همراه خانواده اش

 

شهروز ابراهیمی، دو برادر دارد که دوقلو هستند. برادران شهروز ابراهیمی نیز، مانند خودش، به مادرشان بسیار وابسته هستند و نمی توانند دوری طولانی مدت از او را تحمل کنند.

شهروز ابراهیمی هنوز ازدواج نکرده است، بسیاری از رسانه ها این موضوع را به وابستگی شهروز ابراهیمی به مادرش نسبت می دهند. البته خانم اعظم عاشوری، در طی مصاحبه ای اعلام کرده است که دوست دارد شهروز ابراهیمی، هر چه زود تر ازدواج کند و تشکیل خانواده بدهد.

 

شهروز ابراهیمی گفته است که با پدرش نیز، ارتباطی بسیار گرم و صمیمی دارد. پدر شهروز ابراهیمی، یک فرد روشنفکر است، و مهربانی های او بی حد و مرز است. با این وجود، شهروز ابراهیمی با مادر خودش، احساس صمیمیت بیشتری دارد؛ به طوری که می تواند چیزهایی را با مادرش به اشتراک بگذارد که کمتر فرزندانی می توانند به پدر و مادر خود بگویند.

 

عکس  شهروز ابراهیمی, زندگی نامه شهروز ابراهیمی, شهروز ابراهیمی و همسرش

عکس های جدید شهروز ابراهیمی 

 

ارتباط بین شهروز ابراهیمی و خانواده اش، به قدری مستحکم و غیر قابل گسستن است که او، به خاطر بودن در کنار خانواده خود، از بسیاری از سفر های کاری به خارج، چشم پوشی کرد و در این موارد، خانواده خود را به کارش ترجیح داد.

شهروز ابراهیمی گفته است که نمی تواند دور از پدر و مادر خود زندگی کند، به همین دلیل تلاش می کرد که هر خانه ای می گیرد، در نزدیکی محل زندگی والدینش باشد.

 

شهروز ابراهیمی و خانواده اش, زندگینامه شهروز ابراهیمی, عکس های خانوادگی شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی در کنار زنده یاد جمشید مشایخی بازیگر تلویزیون و سینمای ایران

 

 

علاقه شهروز ابراهیمی به بازیگری در دوران نوجوانی

شهروز ابراهیمی، در دوران نوجوانی خود که هنوز در مدرسه راهنمایی تحصیل می کرد، به ایفای نقش در جلوی دوربین و بازیگری در تئاتر، علاقه شدیدی نشان داد. او در همان سن هم می توانست استعداد های خود در بازیگری را به دیگران نشان دهد و آنها را متقاعد کند که به کارش، اطمینان داشته باشند.

پدر شهروز ابراهیمی، او را هنگامی که در حال تحصیل در دبیرستان بود، به گروه تئاتر ارتش معرفی کرد. ورود شهروز ابراهیمی به گروه تئاتر ارتش، امکان بازی در کنار بازیگران حرفه ای و مطرح را برای او فراهم کرد. 

 

کار شهروز ابراهیمی به عنوان دستیار تهیه

شهروز ابراهیمی،به عنوان دستیار تهیه،در برنامه شب های تابستان کار کرده است. شهروز ابراهیمی،در این برنامه،دستیار مرحوم رضا صفدری بود. به گفته شهروز ابراهیمی، دستیار تهیه بودن، تجربه خوبی برای او بوده است؛ زیرا می توانست بازیگری را از زاویه دید دیگری بررسی کند. این امر می تواند در پیشرفت ادراک بازیگر در زمینه بازیگری،بسیار مؤثر باشد.

شهروز ابراهیمی، در سریال کاشانه نیز به عنوان دستیار آقای قاسم جعفری،فعالیت داشته است.

 

اولین تجربه شهروز ابراهیمی در زمینه سینما

اولین فیلم سینمایی که شهروز ابراهیمی در آن، ایفای نقش کرده است، فیلم بازی آخر بود. این فیلم، یکی از آثار همایون اسدی است که در سال 1378 در دسترس عموم قرار گرفت.

شهروز ابراهیمی در فیلم بازی آخر، به عنوان اولین فیلم سینمایی که در آن به عنوان بازیگر حضور داشت، خوش درخشید و توانست توانایی های بازیگری خود را در این فیلم، به تمام مردم نشان بدهد.

 

عکس های خانوادگی شهروز ابراهیمی, زندگی خصوصی شهروز ابراهیمی, شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی در فیلم خانه امن

 

مجری گری شهروز ابراهیمی در شبکه جام جم

شهروز ابراهیمی، به عنوان مجری در شبکه جام جم فعالیت کرده است. او ادعا کرده است که این شغل را نیز بسیار دوست دارد و در هنگام مجری گری، هیجان زیادی داشته است.

برنامه ای که شهروز ابراهیمی در آن مجری گری می کرد، نه تنها از داخل کشور، بلکه از خارج کشور نیز مخاطبان بسیار زیادی را جذب کرد، و بسیار موفق بود.

 

به گفته شهروز ابراهیمی، مردم این برنام جام جم را بسیار دوست داشتند، و با هر نگاه سیاسی و اجتماعی، آن را مشاهده می کردند. حمایت مردم از این برنامه، باعث شد که روحیه تازه ای در دل عوامل برنامه، به ویژه شهروز ابراهیمی شکل بگیرد، و کیفیت کار افزایش پیدا کند.

 

انصراف شهروز ابراهیمی از دانشگاه

شهروز ابراهیمی، همانطور که گفته شد، در زمینه تئاتر فعالیت کرد، و این حرفه را به عنوان رشته دانشگاهی دنبال می کرد. اما رشته دانشگاهی خود را رها کرد، و به دنبال دستیاری و بازیگری در فیلم ها و سریال ها رفت.

 

فیلم های شهروز ابراهیمی, شهروز ابراهیمی و خانواده اش, زندگینامه شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی بازیگر

 

علاقه شهروز ابراهیمی به ماندگاری در بازیگری

شهروز ابراهیمی گفته است که دوست دارد در شغل بازیگری ماندگار شود، نه اینکه مانند آب روان، سریع بیاید، اما سریع هم ناپدید شود. او دوست دارد به جایگاهی در سینما و بازیگری برسد که در ذهن تمام مردم ماندگار شود و از او، به عنوان یکی از بهترین بازیگرانی که تا کنون آمده اند، یاد کنند.

شهروز ابراهیمی در این باره گفته است که دوست دارد مانند دانیال حکیمی، فرهاد اصلانی و بازیگران دیگر، در دل مردم ماندگار شود و به فراموشی سپرده نشود.

 

آثار شهروز ابراهیمی

فیلم های سریالی شهروز ابراهیمی

اولین شب آرامش   کارآگاهان
مرگ تدریجی یک رویا  سال های مشروطه 
 عملیات 125 روزهای زیبا 
 لطفا دور نزنیم بی گناهان 
خانه بی پرنده  کلاه پهلوی 
سریال دولت مخفی  خانواده دکتر ماهان 
ستایش (فصل سوم) 

 

فیلم های سینمایی شهروز ابراهیمی

تیک  آخر بازی 
 شب های تهران  -

 

عکس های شهروز ابراهیمی

 

زندگی خصوصی شهروز ابراهیمی, شهروز ابراهیمی, شهروز ابراهیمی با خانواده

گریم شهروز ابراهیمی 

 

شهروز ابراهیمی, شهروز ابراهیمی با خانواده, بیوگرافی شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی به ورزش والیبال علاقه مند است

 

شهروز ابراهیمی و خانواده اش, زندگینامه شهروز ابراهیمی, عکس های خانوادگی شهروز ابراهیمی

عکس های جدید شهروز ابراهیمی 

 

گرداوری: بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

سه شنبه 101 مرداد 18  11:57 صبح

مجموعه: بازیهای محلی

 

بازی های قدیمی دخترانه,بازی های قدیمی دخترانه,بازی های قدیمی مخصوص دختران

بازی های قدیمی دخترانه

 

بازی های قدیمی دخترانه جذاب

بازیهایی که در قدیم انجام می شد بین دختران و پسران مشترک بود ولی بعضی از آنها میان دختران رایج تر بود در اینجا به چند بازی دخترانه اشاره کرده ایم، با ماهمراه باشید.

چند بازی های قدیمی دخترانه

بازی شمع‌ گل‌ پروانه

بازی شمع و گل و پروانه اغلب با 3 نفر انجام می‌شود. 2 نفر، دو سمت یک طناب را می‌گیرند (به طوری که وسط طناب قدری به زمین برخورد کند)، نفر سوم وسط می‌ایستد و نفرات دوطرف طناب را با این شعر (شمع گل پروانه افسانه و اسم طرفین بازی) طناب را می‌چرخانند و نفر وسط از روی طناب می‌پرد و تا وقتی که روی اسمی نتواند همزمان با آن از روی طناب بپرد، جایش را با اسمی که روی آن نتوانست بپرد، تعویض می‌کند.

 

بازی های قدیمی دخترانه,بازی های قدیمی دخترانه,آموزش بازی های دخترانه

بازی های قدیمی مخصوص دختران

 

بازی محلی شیر و آهوها

اهداف کلی بازی محلی آهو و شیر تقویت هوش و دقت، پرورش اعضای بدن کودکان است و همین طور ایجاد شور و نشاط در آنها، تعداد بازیکن ها حداقل 8 نفر و برای سنین هشت تا چهارده سال مناسب می باشد. به وسیله ای هم نیاز ندارد.

 

نحوه بازی: یکی از افراد به عنوان شیر مشخص و در مکانی مخفی می شود. بقیه آنها که در نقش آهو هستند، در فاصله ای از مخفیگاه شیر، منطقه ی امنی برای خود به وجود می آورند. شیر حق ندارد در این منطقه ی امن، آهو شکار کند.

 

بازی که آغاز گردید، آهوها، به آهستگی از منطقه ی امن خود بیرون می آیند و در نزدیکی مخفیگاه شیر گردش می کنند. شیر در یک زمان مناسب از مخفیگاه بیرون آمده و به آهوها حمله می کند. آهوها، شروع به فرار می کنند و سعی می کنند که خود را به منطقه ی امن برسانند.

 

چنانچه شیر بتواند قبل از رسیدن به منطقه امن آهویی را از پشت بزند، یعنی او را شکار نموده و به مخفیگاه شیر می رود و گرنه یک امتیاز از دست داده است. بازی به همین صورت ادامه پیدا می کند تا اینکه در نهایت یک آهوی اسیر نشده می ماند که در دور بعدی او به عنوان شیر معرفی می شود و بازی تکرار می شود.

 

نتیجه بازی: این بازی به علت مخفی شدن و حمله و گریختن از هیجان نسبی بهره مند بوده و تکنیک های گریز و تمرکز حواس و تصمیم گیری سریع را به کودک یاد می دهد.

 

بازی های قدیمی دخترانه,بازی های قدیمی دخترانه,بازی دخترانه قدیمی

بازی  قدیمی دخترانه

 

بازی عمو زنجیرباف

بازی عمو زنجیرباف یک بازی گروهی برای کودکان و یکی از بازی‌های محلی منطقه کازرون است. این بازی به قدری معروف است که اکثر بچه ها در تمام جای ایران این بازی را انجام می‌دهند. بازی بسیار مانند به نمایش‌های آیینی است.

کودک: که در این بازی حضور دارد ولی ضمیر یا نامی بخود نگرفته است.

 

بابا: بابا نشانه بهار است چون با خود وفور و زندگی می‌آورد.

صدای جانوران: علامت و نشانه ای از بیداری موجودات است.

 

شعر بازی

- عمو زنجیر باف؟

بعله

 

- زنجیر منو بافتی؟

 

بعله

 

- پشت کوه انداختی؟

بعله

 

- بابا آمده

چی چی آورده؟

 

- نخود و کشمش

با صدای چی؟

 

- با صدای  مثلا (سگ)

واق واق واق واق

 

نکته: در این شعر به جای سگ می‌توان اسم هر حیوانی مثل: گاو، گنجشک و ... را آورد که به دنبال  آن صدای حیوان نیز باید عوض شود.

 

شیوه بازی: نخست دو نفر که از نظر جسمانی و قد و وزن اندازه هم و قدری از دیگر بچه‌ها بزرگتر باشند معین می‌شوند. یکی از آن دو نفر به عنوان سرگروه و دیگری نقش عموزنجیرباف را دارد. این دو بازیکن به دو سر رشته و زنجیری که دیگر بازیکنان با قلاب کردن دست‌ها با یکدیگر درست کرده‌اند وصل می شوند و دایره ای تشکیل می‌دهند.

 

آنگاه عمو زنجیرباف اسم حیوانی را بر زبان می‌آورد، سرگروه به همراه دیگر بازیکنان، صدای حیوان مورد نظر را درآورده و به راه می‌افتند و از زیر دست‌های به هم داده ی عمو زنجیرباف و نفر دوم می گذرند، به جز همان نفر دوم که به صورت کت بسته، پشت به بچه ها قرار می گیرد.

 

سرگروه دوباره شعر را آغاز می کند و عمو زنجیرباف با اسم حیوانی آن را به پایان می رساند و آن‌ها را از زیر دست هم عبور می دهد، در نتیجه نفر سوم هم دست‌هایش پیچ خورده و پشت به بچه‌ها قرار می گیرد.

 

این بازی را تا جایی ادامه می دهند که همه‌ی بچه ها به جز سرگروه و عمو زنجیرباف، کت بسته و پشت و رو شوند و یا به عبارتی زنجیر شوند.

 

حال سرگروه از یک سو و عمو زنجیرباف از سوی دیگر، با کشیدن بچه ها تلاش می کنند که زنجیر را قطع کنند ولی بچه ها با محکم گرفتن دست‌های یکدیگر نمی گذارند... تا اینکه بالاخره زنجیر از یک جایی پاره می شود. دو بازیکن که دست‌هایشان از یکدیگر باز شده جریمه می شوند و باید هر کاری که از طرف دیگر بازیکنان به آنها گفته می شود، انجام دهند. مثلاً یک دور حیاط مدرسه را بدوند.

 

بازی های قدیمی دخترانه,بازی های قدیمی دخترانه,بازی  قدیمی دخترانه

بازی های سنتی دخترانه

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

دوشنبه 101 مرداد 17  5:24 عصر

مجموعه: داروهای گیاهی و طب سنتی

 

توصیه های طبی برای مزاج صفراوی, سبک زندگی مناسب مزاج صفراوی

ویژگی های مزاج صفراوی

 

نشانه های غلبه صفرا/ غذاهای مفید و مضر برای افراد صفراوی مزاج

مزاج به چهار حالت مختلف اطلاق می شود که افراد را از نظر جسمی و روحی متمایز می کند و در نتیجه اقدامات پیشگیرانه مختلفی را برای بیماری ها یا سلامتی آنها پیشنهاد می کند. شناخت مزاج فرد بیشتر به شناسایی مناسب ترین سبک زندگی (رژیم غذایی، خواب، فعالیت، شرایط روانپزشکی و ...) برای ارتقای سلامت مربوط می شود. 

در طب سنتی ایرانی-اسلامی، گرمی و رطوبت بیش از حد یا کمتر، چهار مزاج ضروری را تعریف می‌کند:  گرم و تر (دموی) ، گرم و خشک (صفراوی) ، سرد و خشک (سودایی) و  سرد و تر ( بلغمی). اصطلاحات داخل پرانتز به چهار گروه از مواد موجود در بدن (به نام خلط ) اشاره دارد که به ترتیب شامل خون، صفرای زرد، صفرای سیاه و بلغم است.

 

مزاج بدن برای هر فردی خاص است که بین حد معینی حداقل و حداکثر در نوسان است. هر تغییری در خلق و خوی انسان باعث تغییر در وضعیت سلامتی افراد می شود. بنابراین، حفظ خلق و خوی متعادل در شرایط مختلف زندگی برای حفظ سلامتی و اجتناب از بیماری در فرد حیاتی است.

 

تغذیه مناسب مزاج صفراوی, مزاج صفراوی, ویژگی های مزاج صفراوی

ویژگی های ظاهری و سلامتی افراد صفراوی مزاج

 

ویژگی های ظاهری و سلامتی افراد صفراوی مزاج

افراد صفراوی مزاج معمولاً قد بلند و لاغر هستند. آنها دارای چارچوب کوچکی هستند، به عنوان مثال، انگشتان، لب‌ها و سایر قسمت‌های بدنشان زیاد بزرگ نیستند و بعید است که اضافه وزن پیدا کنند. 

رنگ پوستی خشک و گرم با ته رنگ زرد و گاهی هلویی دارند. 

آنها نبض تند دارند، سرزنده هستند، کاری را که قرار است انجام دهند سریع انجام می دهند (معمولاً کاملاً و با دقت) و سریع صحبت می کنند. 

افراد با مزاج گرم و خشک بیشتر احساس گرما می کنند و به طور طبیعی دمای بدنشان بالاست. 

 

به دلیل خشکی مزاج آنها ممکن است دچار یبوست شوند و مواد زائد (ادرار، عرق و مدفوع) که از بدن آنها خارج می شود معمولاً دارای بو و رنگ شدید است. 

سوزش در مقعد و مجاری ادراری می تواند در این گروه شایع باشد. 

 

به دلیل گرما در بدن آنها غذا را زود هضم می کنند و از آنجایی که مواد مغذی کافی برای تامین انرژی مورد نیاز بدن را ندارند، اگر به موقع غذای کافی دریافت نکنند، به زودی گرسنه و تحریک می شوند. به طور معمول دهان آنها به زودی خشک می شود. 

 

به دلیل گرمی در بدن آنها که به سمت بالا و به سمت سر حرکت می کند موهای آنها سریعتر رشد می کند. آنها موهای ضخیم مشکی دارند. سفیدی و ریزش زودرس مو در این افراد شایع است. 

 

از آنجایی که آنها می توانند سریع فکر کنند و سریع عمل کنند، ممکن است تا حدی تمرکز خود را از دست بدهند، به عبارت دیگر ممکن است چندین کار را همزمان انجام دهند و برخی از آنها را در نیمه راه رها کنند. براین اساس، آنها ممکن است به عنوان بیش فعال شناخته شوند. آنها حواس تیزری دارند و به راحتی می توانند کوچکترین تغییرات را در بوها، صداها، طعم، رنگ و غیره مشاهده کنند. 

 

آنها به خواب زیادی نیاز ندارند و در واقع با کمی خواب ، خوب و آماده برای کار به نظر می رسند. آنها خواب چندانی ندارند و مستعد ابتلا به استرس، اضطراب و محرومیت از خواب هستند. 

 

علائم مزاج صفراوی, مزاج صفراوی حاد, ویژگی های مزاج صفراوی ها

صفات اخلاقی افراد صفراوی مزاج

صفات اخلاقی افراد صفراوی مزاج

افراد صفراوی دارای سطوح بالاتری از تستوسترون در بدن انسان هستند. معمولاً بیشتر به مردان اختصاص می یابد، اما در زنان نیز رخ می دهد.

 

◊ آنها تمایل دارند مستقل باشند: افراد صفراوی تمایل به مستقل بودن دارند. آنها دوست ندارند برای هیچ چیز به دیگران وابسته باشند. 

 

◊ آنها خود را مهمترین چیز می دانند: به همین دلیل،آنها شانس بیشتری برای خودشیفتگی دارند زیرا آنها خود را به عنوان فرد مهم اتاق می بینند. 

 

◊ آنها در تصمیم گیری مطمئن هستند : او کسی نیست که در کاری که انجام می دهد شک کند، آنها درک قوی از نحوه تصمیم گیری دارند و وقتی این کار را انجام می دهند اعتماد به نفس دارند.

 

◊ آنها از تناسب اندام لذت می برند :وقتی صحبت از تناسب اندام به میان می آید، شخصیت بسیار فعال است. نه فقط از نظر جسمی بلکه از نظر روحی هم.

 

◊ آنها کنترل را می خواهند : افراد صفراویدوست ندارد کسی باشد که از دستورات پیروی کند. به جای آن، آنها می خواهند مسئول باشند.

 

◊ آنها تحت فشار وحشت نمی کنند : یکی از ویژگی هایی که آنها را به یک رهبر بزرگ تبدیل می کند این است که وقتی در موقعیتی قرار می گیرند که به نفع آنها نیست وحشت نمی کنند. 

 

◊ آنها کل تصویر را می بینند : افراد صفراوی ذاتاً خوش بین هستند. آنها تمایل دارند به جای آنچه در مقابلشان است، کل تصویر را ببینند. آنها بر روی اهدافی که تصمیم گرفتند هدفشان باشد تمرکز می کنند و نتایج مثبتی را خلق می کنند.

 

◊ آنها رهبر متولد شده اند : افراد صفراوی مزاج، رهبران طبیعی هستند. آنها هیچ تمایلی به این ندارند که افراد زیر دست باشند.

 

◊ تشویق می کنند و انگیزه می دهند: صفراوی مزاج ها به دیگران انگیزه می دهند تا مهارت ها را داشته باشند و هر روز پیشرفت کنند. به همین دلیل، آنها می توانند قابل اعتماد باشند و در صورت نیاز ظاهر شوند

 

◊ آنها انتخاب های سریع را انجام می دهند : تمایل شخصیت این است که هنگام تصمیم گیری نترسند، که باعث می شود هنگام انتخاب سریعتر شوند. 

 

تغذیه مناسب مزاج صفراوی, مزاج صفراوی, ویژگی های مزاج صفراوی

نشانه های غلبه صفرا

 

 

رژیم غذایی افراد صفراوی

مواد غذایی نامناسب برای افراد صفراوی مزاج

افراد دارای مزاج گرم و خشک (صفراوی) بهتر است در فصول گرم سال از غذاهای سرخ کردنی استفاده نکنند. 

افراد صفراوی مزاج نباید مقادیر زیادی مواد غذایی مانند فلفل، سیر، دارچین و زنجبیل و همچنین غذاهای تند و شور مصرف کنند. شیرینی هم زیاد نخورند بهتر است. 

همچنین گوشت قرمز را به مقدار کم مصرف کنند و تا حد امکان از خوردن سایر گوشت های گرم مزاج با ویژگی های گرم کننده مانند گوشت شتر، بلدرچین و کبک خودداری کنند. 

 

اگرچه عسل فواید زیادی دارد، اما مصرف بیش از حد عسل به خصوص در فصول گرم به کسانی که مزاج گرم و خشک دارند توصیه نمی شود. اما خوردن عسل در فصول سرد سال برای آنها خوب است. 

رب و سس گوجه فرنگی، به ویژه سس های تند و سرد، برای چنین افرادی بسیار مضر است. در تابستان باید از تخم مرغ (به خصوص زرده) کم استفاده کنند. 

در مصرف سبزی هایی با ویژگی های گرم کننده (میزاج گرم) مانند ترخون، تره، شاهی که مزه های قوی نیز دارند باید احتیاط کنند.

 

مواد غذایی مناسب برای اصلاح مزاج افراد صفراوی

با توجه به مزاج افراد صفراوی خوردن آبدوغ خیار در تابستان به این افراد بسیار توصیه می شود. البته خوردن بیش از حد آن ممکن است باعث نفخ شود.

همچنین مصرف سبزیجاتی مانند کاهو و سایر میوه های تابستانی با خاصیت خنک کنندگی (مزاج سرد) نیز توصیه می شود. 

 

به طور کلی افراد دارای مزاج گرم و خشک می توانند با مصرف مواد غذایی با ویژگی های خنک کنندگی مانند مواد غذایی ترش یا ترش و شیرین و نوشیدنی هایی مانند آب زرشک، آب تمشک یا آب انار،عرق کاسنی و عرق شاهتره و همچنین تخم کتان زندگی سالم تری را تجربه کنند. 

 

خوردن همه انواع مرکبات، انار، شاه توت، خیار، هندوانه، سیب، گلابی، آلبالو، گیلاس، آلو، گوجه سبز، هویج، زرشک و سبزیجات مانند اسفناج و گشنیز و لیموترش برای افراد صفراوی مزاج مفید است.

 

همچنین روغن های طبیعی مانند زیتون، کنجد و روغن گاوی، سیب زمینی بخار پز، قارچ، بامیه، پیاز، برگه هلو، برگه زرد آلو، مغز بادام خام تازه،کدو حلوایی با نخود فرنگی، عدس، برنج سفید با روغن زیتون،  ماش، جو دوسر، مخمر آبجو و لیمو عمانی برای کبد و افراد صفراوی مزاج بسیار مفید است.

 

توصیه های طبی برای مزاج صفراوی, سبک زندگی مناسب مزاج صفراوی

نشانه های غلبه صفرا

 

نشانه های غلبه صفرا

هنگامی که در فردی خلط صفرا زیاد شود رنگ زبان به سمت زردی می رود و فرد احساس گرما می‌کند و همچنین برخی از این علائم را دارد:

- زردی رنگ چشم، زبان ، پوست و مدفوع

- خشکی و خارش پوست و اگزما

- سوزش معده

- احساس تهوع و استفراغ صفراوی (زردآب بالا آوردن)

- کاهش اشتها به غذا

- خشکی دهان و بینی

- عطش زیاد

- داغ شدن بدن

- جوش و آکنه در سر و صورت

- احساس سوزن سوزن شدن بدن

- نبض سریع

- عصبانی شدن سریع و فروکش کردن آن به‌ سرعت

- خشکی مفاصل

- کم خوابی یا بی خوابی

- تلخی دهان

- سردرد و درد شقیقه (جلوی سر)

- ترک خوردن پوست دست و پا

- شوره سر

- بی‌اشتهایی، تندخویی، بهانه‌جویی

- استفراغ سبز و زرد 

 

توصیه های کلی به افراد صفراوی مزاج

افراد صفراوی مزاج باید از قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید اجتناب کنند. رنگ‌های گرم مانند زرد و قرمز در هر یک از لباس‌ها و یا محیط اطرافشان گرمای درونی آن‌ها را تحریک و افزایش می‌دهد. 

 

تماشای تریلر (فیلم های پر ماجرا و هیجان انگیز) و موسیقی راک به این افراد توصیه نمی شود.  

قرار دادن قطرات روغن بنفشه، کدو سبز یا گشنیز در هر سوراخ بینی یا مالیدن روغن ها به صورت برای این گروه مفید است.

 

ثابت شده است که دوش گرفتن روزانه برای افراد صفراوی مفید است زیرا مرطوب بودن به تعادل مزاج گرم و خشک این افراد کمک می کند. بر این اساس شناور شدن در آب به عنوان مثال در وان سرد، استخر یا وان حمام و همچنین استفاده از دستگاه های بخور سرد می تواند برای این افراد مفید باشد. با این حال، استفاده از سونا خشک توصیه نمی شود.

 

از بیدار ماندن برای ساعات طولانی، درگیر شدن در فعالیت های شدید و استرس و اضطراب که همگی باعث افزایش گرما در بدن می شوند، باید تا حد امکان به خصوص در فصول گرم و آب و هوای گرم اجتناب شود. 

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

هالوک بیلگینر در فیلم فاتح آرمان, هالوک بیلگینر بازیگر ترکیه ای, هالوک بیلگینر بازیگر

هالوک بیلگینر بازیگر سینمای ترکیه 

 

بیوگرافی و عکس های هالوک بیلگینر بازیگر پیشکسوت ترکیه

هالوک بلینگر بازیگر ترک متولد ژوئن 1954 در ترکیه است. او علاوه بر بازیگری در  سینمای ترکیه ، در سینمای بریتانیا و آمریکا نیز حضور داشته است. از مهمترین فیلم هایی که او در آن ها نقش داشت می توان به ایزل، بین المللی، گلاب و خواب زمستانی اشاره کرد.

چکیده ای از بیوگرافی هالوک بیلینگر

نام: هالوک Haluk 

نام خانوادگی: بیلگینر Bilginer

تارخ تولد: 5 ژوئن 1954

محل تولد: ترکیه

پیشه: بازیگر

سالهای فعالیت :  1978-اکنون

 

بیوگرافی هالوک بیلگینر

 

فیلم های هالوک بیلگینر, عکس های هالوک بیلگینر, زندگی نامه هالوک بیلگینر

عکس های هالوک بیلگینر  

 

هالوک بیلگینر بازیگر سینما و تلویزیون در 5 ژوئن سال 1954 در شهر ازمیر کشور ترکیه متولد شد. 

او در سال 1977 از دانشگاه دولتی هنرهای زیبای شهر آنکارا فارغ التحصیل شد. در سال 1985 و قبل از اینکه به انگلستان برود و از آکادمی موزیک و هنرهای دراماتیک شهر لندن فارغ التحصیل شود، در برنامه تلویزیونی "ایست اندرز" EastEnders برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.

 

بازی در فیلم ایست باندرز

 

هالوک بیلگینر, بیوگرافی هالوک بیلگینر, فیلم های هالوک بیلگینر

اولین حضور هالوک بیلگینر در تلوزیون در فیلم ایست اندرز بود

 

حضور او در این فیلم مصادف است با مرگ حسن نوزاد سئو و علی. محمد در این سریال به صورت یک شخصیت بازگردانده و تکرار شونده از سال 1985 تا 1987 حضور می یابد.سر وکله او برای اولین بار از کافه علی و در هنگام تأسیس شرکت تاکسیرانی اوزکبز ظاهر می شود. اما کم کم تبدیل به یک بازدید کننده دائمی می شود، یعنی زمانی که او و همسرش در کافه علی باهم شریک می شوند و نام آن کافه را عثمان می گذارد.

 

هالوک بیلگینر در فیلم فاتح آرمان, هالوک بیلگینر بازیگر ترکیه ای, هالوک بیلگینر بازیگر

هالوک بیلگینر در فیلم ایست باندرز نقش مردی ترک و خبیث را بازی می کند

 

محمد نقش یک افسونگر زن پرست بی خانمان را به تصویر می کشد.فیلم نامه نویس درمورد این اثر گفته است او این کار را در موردهر زنی که ملاقات می کند امتحان می کند و اغلب به کمک ظاهر زیبا و با جسارت محض در این کار موفق هم می شود.

 

یک قمارباز سریالی که علی را دعوت به بازیهای قماری و از دست دادن پول می کند. سپس با گویزین ازدواج کرد ، و این کار را مانند جامعه تُرک انجام داد ، همان کاری که انتظار می رفت یک همسر انجام دهد.

نقش هالوک در این فیلم به عنوان یک مرد ترک وحشتناک و خبیث دارای بیشترین طرفدار در بین مخاطبان بود. عده ای جذابیت  او در این فیلم را به خاطر چهره نافذ اوبه سبک عُمَر شریف می دانند.

 

 

هالوک بیلگینر و همسرش, زندگی نامه هالوک بیلگینر, هالوک بیلگینر

هالوک بیلگینر در نمایی از فیلم ایست باندرز

 

هالوک بلینگر در 42 سالگی در فیلم  Istanbul Beneath My Wings به کارگردانی Mustafa Altioklar بازی کرده است. بازی  او اگر چه در این فیلم به اندازه بازی های دیگرش در آثار بارزی همچون فیلم بین المللی موفقیت آمیز نبوده است، اما همکاری با هنرمندانی مانند Ege Aydan، Okan Bayülgen، Beatriz Rico و Savas Ay را تجربه کرد.

 

بازی هالوک بیلگینر در فیلم "بین الملل"

 

هالوک بیلگینر, بیوگرافی هالوک بیلگینر, فیلم های هالوک بیلگینر

فیلم بین الملل برای هالوک بیلینگر نقطه ی اوج بازیگری بوده است

 

هالوک بیلینگر در سال 2011 در سینما و تلویزیون بسیار فعالیت کرد و در آثار مهمی بازی کرد. او با بازی در دو فیلم سینمایی مهم به شهرت رسید. فیلم بین الملل از مهمترین آثاری است که هالوک در آن سال بازی کرد.

بازی در فیلم بین المللی از مهمترین دوران فعالیت این بازیگر بوده است. او در سال 2011 در سن 55 سالگی  با بازی در این فیلم توانست مهارت فوق العاده خود را به دیگران نشان دهد و خود را به مخاطبانش بشناساند.

 

هالوک بیلگینر در فیلم فاتح آرمان, هالوک بیلگینر بازیگر ترکیه ای, هالوک بیلگینر بازیگر

هالوک بیلینگر بعد از بازی در بین الملل جوایز زیادی دریافت کرد

 

او در این فیلم در کنار تام تیکور همکاری داشت. هالوک با بازی در این فیلم توانست تجربه بازیگری موفقی را کسب کند و با بازی در کنار هنرمندانی چون کلایو اوون، نائومی واتس، آرمین مولر اشتال و ا ورلیچ تامسن بر تجربیات او افزوده شد.

 

بازی هالوک بیلگینر درفیلم بن هور

 

فیلم های هالوک بیلگینر, عکس های هالوک بیلگینر, زندگی نامه هالوک بیلگینر

هالوک بیلگینر در 62 سالگی در سریال هور نقش آفرینی کرد

 

هالوک بلینگر علاوه بر فیلم بین الملل در فیلم بن هور نیز بازی کرده است. او در 62 سالگی در این فیلم به کارگردانی تیمور بکمامبتوف به ایفای نقش پرداخت. هالوک بلینگر در فیلم بن هور با هنرمندانی مانند جک هیوستون، تویی کبل، رودریگو سانتور و نازنین بنیادی همکاری کرده است.

 

همکاری هالوک بیلگینر با هنرمندان مختلف

 

هالوک بیلگینر بازیگر, هالوک بیلگینر و همسرش, زندگی نامه هالوک بیلگینر

هالوک بیلگینر در کنار ازل آکای

 

هالوک بیلگینر با هنرمندان بسیاری همکاری داشته است که بیشترین همکاری را با هنرمندانی مانند ازل آکای، اوگور پولات، بوراک سرگن، گوین کیراک، راگیپ ساواز داشته است. این هنرمندان هر کدام حداقل دوبار یا بیشتر با هالوک بیلینگر همکاری داشته اند.

 

 هالوک بیلگینر بازیگر, هالوک بیلگینر و همسرش, زندگی نامه هالوک بیلگینر

هالوک بیلگینر در فیلم فاتح آرمان

 

فهرست فیلم های هالوک بیلینگر 

ییلماز گونی (1969)  قادر اینانیر (1972)
 جنید آرکین (1973) تاریک آکان (1992)
محمد اصلانتوغ (1994) خلیل ارگون (1995)
هالوک بیلگینر (1997) کنعان ایمیرزالی‌اوغلو-الگون شیمشک (2005)
Turan Özdemir (2006) جزمی باسکین (2007)
تئومان کومباراجیباش روحی ساری
اونر ارکان الیاس سلمان – انگین گونایدین (2012)
نادر ساری‌باجاک (2015) فاتح آرتمان (2017)

 

گرداوری: بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 
<   <<   41   42   43   44   45   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 مهر 14
امروز:   332 بازدید
دیروز:   603  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
EMOZIONANTE
عاشق آسمونی
لحظه های آبی
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
لنگه کفش
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
تمیشه
***جزین***
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com