سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
انسان خود رأی به خطا و غلط درافتد . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: بیماری ها و راه درمان

 

سوجوک درمانی برای لاغری, سوجوک درمانی برای معده

سوجوک درمانی

 

طب سوجوک برای درمان بیماری و دردها از طریق کف دست و پا 

سوجوک درمانی نوعی طب فشاری است که از نقاط خاصی روی دست ها و پاها برای درمان بیماری ها استفاده می کند. همچنین از دانه ها، سنگ های نیمه قیمتی همراه با تحریک فشار استفاده می کند که به رفع مشکلاتی مانند دیابت و سنگ کلیه کمک می کند.

درمان سوجوک یک شکل جایگزین از دارو است که از دانه ها، رنگ ها، آهن ربا و طب فشاری برای درمان مشکلات سلامتی افراد استفاده می کند. این درمان توسط یک فیلسوف کره ای دکتر پارک جائه وو ساخته شده است.

 

تئوری پشت این درمان این است که تمام اندام های بدن را می توان از طریق کف دست و پای فرد درمان کرد. درمان سوجوک را می توان با کنترل از راه دور تلویزیون مقایسه کرد، زیرا کنترل از راه دور می تواند کار با تلویزیون را راحت کند ، به طور مشابه دست و پای ما می تواند بر کل بدن و در درمان هر نوع بیماری تأثیر داشته باشد.

 

در سوجوک تراپی، کف دست و پا نشان دهنده تمام اندام ها/مریدین های بدن هستند. سو به معنای دست در حالی که جوک به معنای کف دست است. سوجوک را می توان با سایر روش های درمانی نیز انجام داد و هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند. این درمان که توسط پروفسور پارک جه وو ساخته شده است، 100% ایمن، ساده و آسان است و قابل اجرا برای  بیماران است.

 

از آنجایی که دست ها و پاها محل سیستم های نقاط فعال مربوط به تمام اندام ها و قسمتی از بدن هستند، تحریک این نقاط اثر درمانی ایجاد می کند. این روش جهانی است و با کمک سوجوک می توان انواع بیماری ها را درمان کرد. در طول درمان نیازی به اقدامات احتیاطی نیست.

 

سوجوک درمانی برای معده, تفاوت بین سوجوک تراپی و طب سوزنی سنتی

فواید سوجوک درمانی

 

فواید سوجوک تراپی

به درمان اختلالات روانی کمک می کند

سوجوک درمانی در درمان انواع مختلف اختلالات روانی مانند فوبیا، افسردگی، اضطراب، اعتیاد و غیره کار شگفت انگیزی دارد. با افزایش سلامت جسمی و روانی و بازگرداندن تعادل به کل بدن کمک می کند.

 

جراحات

سوجوک تراپی جراحات را التیام می بخشد. به میزان زیادی برای انواع آسیب های مربوط به گردن، پا، دست، مفاصل و غیره مفید می باشد. همچنین التهاب و سایر مشکلات مانند درد آرتریت، سندرم تونل کارپل و نقرس را همراه با سایر مشکلات پوستی و تولید مثلی درمان می کند.

 

کاهش وزن

سوجوک درمانی پتانسیل زیادی در کنترل چاقی دارد. درمان باعث افزایش گردش خون و کاهش چربی های اضافی می شود. بنابراین، به مدیریت آسان وزن شما کمک می کند.

 

افزایش آرامش روانی و کاهش استرس

در زندگی پر استرس امروزی، سوجوک چگونه به آرامش روانی کمک می کند؟

امروزه استرس بخشی از سبک زندگی ما شده است. از یک کودک تا یک فرد بزرگسال، همه افراد را تحت تاثیر قرار می دهد که در طولانی مدت باعث بیماری شدید می شود. در حالی که اکثر ما به قرص ها وابسته هستیم، یک لمس ساده نوک شست با انگشت اشاره هر دستی به نتایج معجزه آسایی کمک می کند. برای یک اثر ماندگار، باید این عمل را تکرار کنید تا تسکین نهایی را به دست آورید. تای چی همچنین به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند و همچنین به افزایش انعطاف پذیری و تعادل کمک می کند.

 

درمان اختلالات درمانی

سوجوک چگونه به درمان اختلالات درمانی، روانی و عاطفی کمک می کند؟ از طریق سوجوک می توان به راحتی مشکل را تشخیص داد. با فشار دادن نقاط کلیدی و اعمال فشار در جهت صحیح می توان مشکل را برطرف کرد. سوجوک به درمان برخی از مشکلات جسمی مانند فشار خون، سردرد، برونشیت، آسم، اسیدیته معده، زخم معده، یبوست، میگرن، سرگیجه، سندرم روده تحریک پذیر، بیماری رفلکس معده مری، افتادگی دیسک، عوارض ناشی از شیمی درمانی، یائسگی، خونریزی بیش از حد کمک می کند. همچنین سوجوک یک درمان نهایی برای روح و جسم است و برای درمان افسردگی، خشم، ترس و نگرانی است که درمان طبیعی را برای بیماران فراهم می کند.

 

 

طب سوجوک برای سفیدی مو, مزایای سوجوک درمانی, فواید سوجوک درمانی

نحوه انجام سوجوک درمانی

 

چگونه سوجوک تراپی را انجام دهیم؟

این درمان اساسا از طب فشاری استفاده می کند. زیرا با استفاده از طب فشاری می توان مشکلات سلامتی مختلفی را درمان کرد. این کار با تحریک نقاط خاصی روی دست یا پا که مربوط به قسمت بدن مورد نظر است انجام می شود.

 

شست

نشان دهنده سر و گردن است. نوک شست مربوط به قسمت سر و قسمت پایین مربوط به گردن است.

 

انگشت اشاره و کوچک

آنها به ترتیب مربوط به بازوهای چپ و راست هستند. از پایین این انگشتان شروع می شود، سه بخش آن مربوط به بازو، پایین بازو و کف دست است.

 

انگشت وسط و حلقه 

آنها به ترتیب نشان دهنده پاهای راست و چپ هستند. از پایین این انگشتان شروع می شود، سه بخش آن نشان دهنده ران، ساق پا و پا است.

 

قسمت برجسته کف دست (زیر انگشت شست)

نشان دهنده دیافراگم است که در سمت چپ آن قلب و ریه ها قرار دارد.

 

برای شروع روند بهبودی، باید به آرامی نقطه روی دست و پا را که مربوط به قسمت مورد نظر بدن است فشار داد. بنابراین سوجوک بر اساس اصل رسیدن به تعادل و هماهنگی انرژی ها در بدن و ذهن کار می کند.

 

نحوه انجام سوجوک تراپی, سوجوک درمانی, سوجوک درمانی چیست

تفاوت سوجوک تراپی و طب سوزنی

 

تفاوت بین سوجوک تراپی و طب سوزنی سنتی چیست؟

در طب سوزنی سنتی، صدها نقطه نصف النهار با سوزن تحریک می شوند. از آنجایی که این نقاط نصف النهار در تمام قسمت های بدن قرار دارند، طب سوزنی تقریباً در هر قسمت از بدن انجام می شود.

 

در حالی که در سوجوک درمانی، روش اصلی درمانی مورد استفاده طب فشاری است. طب فشاری و طب سوزنی دو روش کاملاً متفاوت برای درمان جایگزین هستند. همچنین استفاده از طب فشاری روی دست یا پا می تواند ناراحتی های قسمت های مختلف بدن را درمان کند.

 

از این رو، این درمان یک فرآیند درمانی بسیار فشرده است که به مسائل روزمره ای که در داخل بدن تجربه می شود، می پردازد. در موارد خاص، بسته به بیماری، سوجوک شامل تکنیک‌های طب سوزنی نیز می‌شود. 

 

گردآوری: بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب,  طرفداران ترامپ
طرفداران ترامپ در کنفرانس سالانه محافظه کاران آمریکا در شهر دالاس/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,نمایش هوایی
"بِتی" مادربزرگ 93 ساله انگلیسی سوار بر بال های یک هواپیما و در حال انجام نمایش هوایی/ گاردین/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, آیات قرآن
ثبت رکورد جهانی با نوشتن آیات قرآن روی کاغذ 500 متری در کشمیر/ خبرگزاری آناتولی
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,عزاداری محرم
عزاداری محرم در شهر بصره عراق/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, کیف کلت کمری
حراج یک کیف کلت کمری جواهرنشان در حاشیه کنفرانس سالانه "اقدام سیاسی محافظه کاران" آمریکا در شهر دالاس در ایالت تگزاس آمریکا/ نورفوتو
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, رزمایش چین
رزمایش چین در واکنش به سفر تحریک آمیز اخیر رییس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

چتین تکیندور و همسرش, زرین تکیندور, چتین تکیندور و پسرش

چتین تکیندور از بازیگران معروف ترکیه ای 

 

بیوگرافی و عکس های چتین تکیندور

چتین تکیندور یکی از بازیگران پر نبوغ در کشور ترکیه است که متولد 16 ژوئیه ی 1945 می باشد. وی فارغ التحصیل دانشگاه های هاکتپ و بیلکنت است که در حرفه ی بازیگری به تحصیل پرداخته است. چتین تکیندور علاوه بر بازیگری و تئاتر، در حرفه دوبله گری نیز فعالیت می کند.

چکیده ای از بیوگرافی چتین تکیندور

نام اصلی: چتین تکیندور

تاریخ تولد: 16 ژوئیه 1945 در شهر سیواس

محل زندگی: ترکیه

پیشه یا فعالیت: دوبلر و هنرپیشه ی تئاترو تلویزیون

 

بیوگرافی کامل چتین تکیندور

چتین تکیندور زاده ی 16 ژوئیه ی 1945 در ایالت سیواس ترکیه است که به بازگیری سرشناس در استانبول ترکیه شهرت دارد. این چهره در هنرستان آنکارا مشغول تحصیل شد. سپس از دانشگاه های هاکتپ و بیلکنت در رشته ی هنر و بازیگری فارغ التحصیل گشت.

 

چتین تکیندور پس از کسب شهرت فراوان با مدیریت خود، آکادمی و کلاس های بازیگری را برای جوانان ترکیه برگزار کرد.

وی در زمینه های هنری مختلفی استعداد پرنبوغ خود را به نمایش گذاشته است و علاوه بر بازیگری، در حرفه ی دوبله گری فعالیت می کند.

 

زرین تکیندور همسر چتین تکیندور, فیلم های چتین تکیندور, چتین تکیندور

عکس های چتین تکیندور  

 

آغاز فعالیت چتین تکیندور

چتین تکیندور در سال 1963 با هنرنمایی در حرفه ی تئاتر فعالیت نمایشی خود را اجرا کرد. سپس در سال 1977 با هنرنمایی در سریال قفس شیشه ای در مقابل دوربین صدا و سیمای ترکیه قرار گرفت.

از نقش های هنری جدی و مشهور چتین تکیندور می توان به پدرم و پسرم به کارگردانی چاقان ایروماک و کارادایی به کارگردانی اولوچ بایراکتار اشاره کرد.

 

فیلم های چتین تکیندور, چتین تکیندور, بیوگرافی چتین تکیندور

چتین تکیندور با بازی در سریال پدرم و پسرم به شهرت رسید

 

وضعیت تأهل چتین تکیندور

چتین تکیندور در سال 1988 با بازیگر و نقاشی ترکی به نام زرین تکیندور ازدواج کرد. زرین تکیندور متولد 5 آگوست 1964 در برهانیه ی ترکیه است. وی از سال 1966 با هنرنمایی در سریال کافه کاسبلا نجا وارد عرصه ی صدا و سیما شده است.

زرین تکیندور در سریال های متعددی نظیر برگ ریزان، کوزی گونی، زمستان سخت، کارسودا، مسلم و یک آرامش شیرین به ایفای نقش پرداخته است.

 

حاصل ازدواج چتین و زرین پسری به نام هیرا است. متأسفانه ازدواج این دو بازیگر جذاب ترکیه ای کمتر از یکسال دوام آورد.

مدتی پس از جدایی، چتین و زرین تکیندور خواستار ازدواج مجدد با هم شدند که برای بار دوم نیز از هم طلاق گرفتند. 

 

 

زرین تکیندور پس از جدایی با چتین، با مردی به نام هالوک وارد رابطه ی عاشقانه شد که به موجب دخالت های بی وقفه ی هیرا ازدواج آن ها به طلاق ختم شد.

هیرا تکیندور در زمینه ی مترجمی زبان فرانسه، کارگردانی تئاتر و فیلم های کوتاه مشغول است.

 

لازم به ذکر است زرین تکیندور با همسر سابق خود چتین تکیندور در ساخت سریال عشق ممنوع همکار بوده است. زرین تکیندور در طی مصاحبه ای بیان کرده است به موجب علاقه ای که به هم فامیل بودن با پسرش دارد، فامیل تکیندور را از شناسنامه ی خود حذف نکرده است.

 

زرین تکیندور, چتین تکیندور و پسرش, زرین تکیندور همسر چتین تکیندور

زرین تکیندور همسر سابق چتین تکیندور

 

چتین تکیندور در سریال نفوذی

سریال تلوزیونی نفوذی در سال 2012 الی 2015، با ژانری اکشن و جنایی به کارگردانی اولوچ بایراکتار ساخته شد. 

چتین تکیندور در تهیه ی سریال نفوذی با هنرمندانی برجسته از قبیل آراس بولوت اینملی، چاعاتای اولوسوی، مصطفی اوغورلو، نهال کولداس، رضا کاغلو و داملا کولبای همکار بود.

 

محتوای این فیلم در خصوص دو پلیس است که با برنامه ریزی برای فریب جنایت کاران یک هفته قبل از فارغ التحصیلی توسط مدیر بخش جرایم عمد و قاچاق اخراج می شوند. در روز فارغ التحصیلی یکی از پسر ها به نام سارپ اسلحه ای را به سوی مدیر بخش می گیرد و به باند قاچاق چیان می پیوندد.

چتین تکیندور در سریال نفوذی، نقش جلال دومان یک کباب چی مشهور در استانبول را بر عهده دارد که سر دسته ی تمام قاچاق های آن اهالی است.

 

فیلم های چتین تکیندور, چتین تکیندور, بیوگرافی چتین تکیندور

چتین تکیندور در نقش جلال دومان در سکانسی با پلیس مبارزه با مواد مخدر به نام سارپ

 

فیلم شناسی چتین تکیندور

نمایش های خانگی

قفس شیشه ای (1977)   مرد کوچک (1983)
 جامعه ی وقف ترکیه (1990) طرفدار پسر (1996) 
 اول جانان (1988) متوفی به سال 400، معمار سینان (1988) 
 قصه ی مار (1999) کرم (1999) 
متأسفم لیلا (2000)  دایره ی شور (2000) 
 یک داستان از استانبول (2003) تازه کار (2003) 
 شیطان جزئیات را پنهان می کند (2004) وام زندگی (2005) 
مثل رویا (2006)  خانه ی کابوس ها (2006) 
عاصی (2007)  ببر آنادولی (2006) 
کاخ دیوانگی (2010)  یه بچه را دوست داشتم (2011) 
کارادایی (2012 الی 2015)  نفوذی (2016) 

 

فیلم های تلوزیونی

فرزندان من (1984)  فرار (1987) 
نقطه عطف (2002)  برخورد (2002) 
 روایت استانبول (2004) پدرم و پسرم (2007) 
عشق اول (2006)  پیام رسان (2007) 
 درسمون: آتاترک (2010) فصل شکار (2010) 
 خویشاوندان پدربزرگم (2011)

 

آلبوم عکس های چتین تکیندور

 

عکس های چتین تکیندور, بیوگرافی کامل چتین تکیندور, وضعیت تأهل چتین تکیندور

زرین تکیندور همسر سابق چتین تکیندور

 

زرین تکیندور, چتین تکیندور و پسرش, زرین تکیندور همسر چتین تکیندور

چتین تکیندور در سریال نفوذی 

 

زرین تکیندور, چتین تکیندور و پسرش, زرین تکیندور همسر چتین تکیندور

چتین تکیندور و پسرش هیرا

 

زرین تکیندور, چتین تکیندور و پسرش, زرین تکیندور همسر چتین تکیندور

چتین تکیندور در در کنار پسرش

 

زرین تکیندور همسر چتین تکیندور, فیلم های چتین تکیندور, چتین تکیندور

چتین تکیندور در فیلم روایت استانبول 

 

گرداوری: بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

شنبه 101 مرداد 15  4:46 عصر

 

معما, معما چیست, معماهای ساده

انواع معما

 

معماهای جالب برای نوجوانان به همراه جواب

معما چیزهایی هستند که مغز شما را به چالش می کشند. هر چه مغز شما بیشتر به چالش کشیده شود به جلوگیری از افت توانایی های شناختی کمک می کند. حل معما سطح ضریب هوشی افراد را بالا می برد. نمونه هایی از معماهای ساده و چالش برانگیز را برای شما آورده ایم.

معمای شماره ی 1 :

یک خانه ی یک طبقه وجود دارد که همه چیز در آن زرد است. دیوارها زرد هستند. درها زرد هستند. تمام مبلمان زرد است. این خانه دارای تخت های زرد رنگ و نیمکت های زرد رنگ است. پله ها چه رنگی هستند؟

پاسخ: هیچ پله ای وجود ندارد-این خانه یک طبقه است!

 

******

معمای شماره ی 2 :

• پدربزرگ برای پیاده روی بیرون رفت و باران شروع به باریدن کرد. چتر و کلاه نداشت. لباس هایش خیس شده بود، اما مویی روی سرش خیس نبود. چه طور ممکن است؟

پاسخ: پدربزرگ طاس بود!

 

******

معمای شماره ی 3 :

• شما در یک مسابقه هستید و از شخص دوم در رتبه دوم عبور می کنید. الان در چه مقامی هستید؟

پاسخ: مقام دوم.

 

******

معمای شماره ی 4 :

• سه روز متوالی را بدون نامگذاری هیچ یک از هفت روز هفته نام ببرید.

پاسخ: دیروز، امروز و فردا.

 

معما به همراه پاسخ, سوال های معما با جواب, معماهای جالب

معماهای چالش برانگیز

 

معمای شماره ی 5 :

• شما در یک اتاق تاریک با جعبه کبریت هستید. روی میز فقط، شمع، چراغ گردسوز و چوب هیزم قرار دارد. اول چه چیزی را روشن می کنید؟

پاسخ: هیچ کدام زیرا، بدون کبریت نمی توان هیچ یک از آن چیزها را روشن کرد.

 

******

معمای شماره ی 6 :

• دو دوست شطرنج بازی می کردند. هر دو برنده شدند. چه طور ممکن است؟

پاسخ: آنها دو بازی متفاوت انجام می دادند، در برابر حریفان دیگر.

 

******

معمای شماره ی 7 :

• من سگم را از آن طرف رودخانه صدا کردم. سگ بدون خیس شدن و بدون استفاده از پل، قایق و هر وسیله ای از رودخانه عبور کرد. چطور ممکن است؟

پاسخ: رودخانه یخ زده بود.

 

******

 

معمای شماره ی 8 :

• چهارشنبه، بیل و جیم به رستورانی رفتند و غذاها و چیزهای مشابه آن را خوردند. سپس آنها صورت حساب را پرداخت کردند، اما نه بیل و نه جیم آن را پرداخت کردند. چه کسی این کار را انجام داد؟

پاسخ: چهارشنبه آن را حساب کرد!

 

******

معمای شماره ی 9 :

• دختری تا جایی که می توانست توپ را پرتاب کرد. توپ به او برمی گردد، اما هیچ چیز و هیچ کس به آن دست نزند. چگونه ممکن است ؟

پاسخ: او آن را مستقیماً به هوا پرتاب کرد!

 

******

معمای شماره ی 10 :

• یک قطار برقی به سمت شرق حرکت می کند. دود به چه سمتی می رود؟

پاسخ: قطارهای برقی دود تولید نمی کنند!

 

معماهای جالب, جالب ترین معماها,معماهای چالش برانگیز نوجوانان به همراه پاسخ

معما برای نوجوانان

 

معمای شماره ی 11 :

• مردی در حال رانندگی کامیون خود بود. چراغ هایش روشن نبود. ماه بیرون نیامده بود. هیچ چراغ خیابانی روشن نبود. جلوتر، زنی از خیابان عبور می کرد. خوشبختانه راننده، کامیون را به موقع متوقف کرد - او آن زن را چگونه دید؟

پاسخ: روز بود!

 

******

معمای شماره ی 12 :

• اگر یک کلاه زرد در دریای سرخ بیندازید، چه می شود؟

پاسخ: خیس می شود.

 

******

معمای شماره ی 13 :

• چه چیزی می تواند بالاتر از یک ساختمان بپرد؟

پاسخ: هر چیزی که بتواند بپرد - ساختمانها نمی توانند پرش کنند!

 

******

معمای شماره ی 14 :

• وقتی 2 حرف به آن اضافه کنید، کدام کلمه کوتاهتر می شود؟

پاسخ: "کوتاه"

 

****** 

معمای شماره ی 15 :

• یک میمون، یک سنجاب و یک پرنده در حال مسابقه به بالای درخت نارگیل هستند. چه کسی موز را اول می گیرد؟

پاسخ: هیچکدام - درختان نارگیل موز تولید نمی کنند!

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: پیشگیری بهتر از درمان

 

نشانه بیماری قلبی, نشانه های بیماری قلبی, عوامل خطر بیماری قلبی

نشانه های بیماری قلبی

 

مشکلات بیماری قلبی که در چشمان شما پیدا می شود

آیا می دانستید که چشم تنها جایی در بدن است که پزشک می تواند بدون تکیه بر روش تهاجمی، فعالیت رگ های خونی، اعصاب و بافت پیوندی را مشاهده کند؟ به نظر می رسد آرایش رگ های خونی در پشت چشم ارتباط نزدیکی با سلامت قلب شما دارد.

چشم ها اغلب "پنجره های روح" نامیده می شوند، اما اغلب می توانند پنجره ای به سلامت شما باشند. تغییراتی که در چشم‌های شما ایجاد می‌شود، مانند تاری دید، شناورهای چشم‌ها و چشم‌های خون‌آلود، می‌تواند نشان دهنده مشکلات سلامتی باشند.

در این مطلب بیتوته ما به سه علامت اصلی بیماری قلبی که چشمان شما آشکار می‌کنند و همچنین پنج بیماری دیگر را بررسی خواهیم کرد.

 

هنگامی که کاهش جریان خون ناشی از بیماری قلبی، معروف به ایسکمی، منجر به جریان خون ناکافی به چشم می شود و باعث مرگ سلول های شبکیه می شود، آثار دائمی از خود بر جای می گذارد.

این علائم دلیلی است که پزشکان اغلب اولین کسانی هستند که مشکلات سلامتی از جمله فشار خون بالا، کلسترول بالا، سکته مغزی و موارد دیگر را تشخیص می دهند.

بنابراین، اغراق نیست اگر بگوییم که یک معاینه جامع چشم می تواند نه تنها بینایی شما، بلکه جان شما را نیز نجات دهد.

 

علائم هشدار دهنده بیماری قلبی, مهترین علائم بیماری قلبی, علایم بیماری قلبی

علایم فشار خون بالا در چشم ها

 

فشار خون بالا

چشم پزشک یا پزشک متخصص می تواند با استفاده از ابزار تصویربرداری به رگ های خونی چشم شما نگاه کند و علائم فشار خون بالا را تشخیص دهد.

فشار خون بالا می تواند باعث رتینوپاتی یا آسیب به منبع خون اولیه چشم شود.

و این می تواند منجر به تاری دید، خونریزی در چشم ها، لخته شدن خون، تورم، آسیب به اعصاب یا حتی سکته در شبکیه شود و در نتیجه بینایی را از دست بدهد.

 

برای تشخیص فشار خون بالا، چشم پزشک بررسی می کند که آیا تغییراتی در نسبت یا شکل رگ های شبکیه وجود دارد یا لخته های خون کوچک در چشم ها وجود دارد.

در افراد سالم، نسبت بین اندازه شریان‌های شبکیه به سیاهرگ‌ها تقریباً دو تا سه است.

بنابراین، اگر شریان بسیار کوچکتر از سیاهرگ باشد، یا سیاهرگ بسیار بزرگتر و گشاد شده باشد، ممکن است فشار خون بالا یا عوامل خطر قلبی عروقی را نشان دهد.

 

شریان های مسدود شده

فشار خون تنها بیماری مرتبط با قلب نیست که در چشم قابل تشخیص است.

در طول معاینه چشم، چشم پزشک می تواند مشاهده کند که آیا آمبولی در چشم وجود دارد یا خیر. آمبولی یک لخته خون یا یک تکه پلاک است که مانند یک لخته عمل می کند.

 

هنگامی که لخته از محلی که در آن تشکیل شده است به محل دیگری در بدن حرکت می کند، آمبولی نامیده می شود. آمبولی شریانی زمانی اتفاق می‌افتد که آمبولی از طریق شریان‌ها عبور کرده و در عروق کوچک یا اندام‌هایی مانند مغز یا شبکیه گیر کرده باشد.

 

آمبولی شریانی ممکن است توسط یک یا چند لخته ایجاد شود.

هنگامی که انسداد شریانی در مغز رخ می دهد، سکته مغزی نامیده می شود.

هنگامی که در نزدیکی قلب اتفاق می افتد، به آن حمله قلبی می گویند و هنگامی که در چشم اتفاق می افتد، به عنوان انسداد شریان شبکیه شناخته می شود ، این وضعیت می تواند منجر به مرگ سلول های عصبی در چشم شود که می تواند باعث کاهش بینایی یا بدتر شدن آن شود. 

 

برخی از افراد ممکن است یک سال پس از تجربه سکته ، بینایی خود را به دست آورند، اما در برخی بینایی آنها ممکن است هرگز بهبود نیابد.

افرادی که مسن تر هستند یا مبتلا به فشار خون بالا، گلوکوم یا دیابت هستند در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری چشمی هستند.

 

مهترین علائم بیماری قلبی, علایم بیماری قلبی, نشانه های بیماری قلبی

علائم هشدار دهنده بیماری قلبی

 

کلسترول بالا

کلسترول نقش مهمی در بافت بدن انسان ایفا می کند، اما مقدار زیاد آن می تواند به تجمع پلاک و دیواره های باریک شریان تبدیل شود. 

"نوع اشتباه" به سطوح بالای کلسترول LDL اکسید شده اشاره دارد و نه کلسترول LDL طبیعی. کلسترول اکسید شده همان چیزی است که باعث آسیب به دیواره شریان ها می شود و خطر حمله قلبی و سکته را افزایش می دهد. کلسترول LDL به خودی خود بد نیست و برای انتقال چربی و کلسترول برای نقاط مورد نیاز بدن ما لازم است.

 

از طریق اسکن OCT، چشم پزشک شما می تواند با مشاهده پلک ها، قرنیه و شبکیه چشم، علائم کلسترول بالا را تشخیص دهد. یک علامت چشمی به نام زانتلاسما وجود دارد که معمولاً با کلسترول بالا مرتبط است. زانتلاسما به صورت رسوبات چربی زرد رنگ کلسترول روی پلک ها یا پوست اطراف پلک ها یا نزدیک بینی ظاهر می شود. این عارضه در افرادی که دارای اضافه وزن، دیابت یا فشار خون بالا هستند، بیشتر دیده می شود.

 

بیماری دیگری به نام آرکوس سنیلیس نیز می تواند به کلسترول بالا اشاره کند.

 

به طور معمول، قرنیه یک بافت شفاف در جلوی چشم است، اما زمانی که رسوبات کلسترول ایجاد می شود، باعث ایجاد یک حلقه سفید یا خاکستری در امتداد لبه بیرونی می شود.

توجه به این نکته مهم است که همه افراد مبتلا به آرکوس سنیلیس کلسترول بالایی ندارند.

با این حال، اگر کلسترول بالا در خانواده شما وجود داشته باشد، احتمال ابتلا به این عارضه چشمی شما بیشتر است.

 

اکنون که ما به 3 علامت اصلی قلب و عروق پرداختیم، بیایید ببینیم که چشمان شما چه چیز دیگری ممکن است در مورد سلامت شما نشان دهد.

 

دیابت

رگ های خونی کوچکی که شبکیه شما را تامین می کنند می توانند نشانه ای از دیابت باشند. اتفاقی که می افتد این است که وقتی این رگ های خونی به دلیل سطوح بالای قند خون آسیب می بینند، می توانند خون به شبکیه نشت کنند و دید را مختل کنند.

چشم پزشک شما می تواند این را در طول معاینه اتساع چشم مشاهده کند.

 

این وضعیت به عنوان رتینوپاتی دیابتی شناخته می شود. علائم اولیه رتینوپاتی دیابتی شامل تاری دید، شناور شدن، از دست دادن دید مرکزی و لکه های تیره در میدان دید است.

ممکن است قبلا شناورها را تجربه کرده باشید. اینها لکه های کوچک و غبار مانندی هستند که به نظر می رسد با حرکت چشمان شما حرکت می کنند.

 

آنها در واقع توده های کوچکی از ژل یا سلول های داخل زجاجیه هستند، مایع شفاف ژله مانند که داخل چشم شما را پر می کند. به نظر می رسد این چیزها در مقابل چشمان شما هستند، اما در واقع در درون آن شناور هستند. اکنون، اگر در میدان دید خود شناورهایی مشاهده کردید، معمولاً بخشی طبیعی از پیری است، مگر اینکه دیابت داشته باشید.

 

آنچه در طول رتینوپاتی دیابتی اتفاق می افتد این است که شبکیه رگ های خونی جدید را از طریق فرآیندی به نام "نئوواسکولاریزاسیون" رشد می دهد و این عروق اغلب به داخل زجاجیه خونریزی می کنند. اگر آنها فقط کمی خونریزی کنند، ممکن است چند شناور تیره مشاهده کنید. اگر خونریزی زیادی داشته باشند، ممکن است دید همه را مسدود کند.

 

در بدترین حالت، این می‌تواند منجر به ایجاد بافت زخم و جدا شدن شبکیه چشم شود که می‌تواند باعث کوری شود. اگر رتینوپاتی دیابتی یک علت مشکوک برای شناورهای شما باشد، باید مراقب سایر علائم دیابت نیز باشید.

 

این موارد عبارتند از تشنگی یا گرسنگی بیش از حد، تکرر ادرار، خستگی، عفونت های مکرر، کاهش وزن غیرقابل توضیح، بی حسی در دست ها یا پاها، و برخی علائم پوستی، از جمله لکه های تیره پوست.

 

مهترین علائم بیماری قلبی, علایم بیماری قلبی, نشانه های بیماری قلبی

علایم بیماریها در چشم ها

 

تومورهای مغزی

هنگامی که تومور مغزی تشکیل می شود و باعث تورم و افزایش فشار در مغز می شود، تاثیر آن در پشت چشم قابل مشاهده است. همچنین ممکن است روی عصب بینایی که چشم پزشک شما می تواند تشخیص دهد فشار وارد شود. علاوه بر این، برخی از افراد ممکن است متوجه دوبینی، از دست دادن دید محیطی یا تغییر اندازه مردمک گاهی اوقات فقط در یک طرف شوند.

 

لوپوس 

لوپوس یک بیماری خود ایمنی است، به این معنی که سیستم ایمنی بدن شما به بافت ها و اندام های خود حمله می کند. التهاب ناشی از لوپوس می‌تواند بر بسیاری از سیستم‌های بدن از جمله مفاصل، پوست، کلیه‌ها، سلول‌های خونی، مغز، قلب، ریه‌ها و چشم‌ها تأثیر بگذارد.

 

لوپوس می تواند باعث تغییراتی در پوست اطراف پلک ها، خشکی چشم، التهاب لایه بیرونی سفید کره چشم، تغییرات عروق خونی در شبکیه چشم و آسیب به اعصاب کنترل کننده حرکت چشم شود و در نتیجه بینایی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

بیماری تیروئید

اگر کره چشم‌ها برآمده یا بیرون زده باشند، متخصص چشم ممکن است به پرکاری غده تیروئید یا پرکاری تیروئید مشکوک شود که اغلب ناشی از بیماری گریو است.

این وضعیت بر بافت ها و ماهیچه های اطراف چشم تأثیر می گذارد و علائم ممکن است شامل تاری دید، از دست دادن بینایی یا خشکی چشم نیز باشد.

 

آرتریت روماتوئید

یک معاینه معمول چشم همچنین می تواند بیماری های التهابی سیستمیک را که باعث آرتریت و التهاب در سایر قسمت های بدن می شود، نشان دهد. بیمارانی که خشکی چشم، قرمزی چشم و درد شدید را تجربه می‌کنند ممکن است نشانه‌هایی از آرتریت روماتوئید را نشان دهند.

 

درد و قرمزی ممکن است علائم اسکلریت، یک بیماری التهابی دردناک صلبیه، قسمت سفید چشم شما باشد. التهاب گاهی اوقات می تواند قسمت سفید چشم را بنفش نشان دهد.

درد ناشی از اسکلریت معمولاً بدترین درد در شب است و حتی می تواند به صورت و فک شما نیز سرایت کند.

 

گردآوری: بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب, مجسمه پوتین
مجسمه ای از پوتین سوار با تانک (اثر یک هنرمند فرانسوی) که در پارکی در شهر نیویورک آمریکا نصب شده است./ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,سیلاب
نجات یک زن با بالگرد امداد هوایی از سیلاب در ایالت کنتاکی آمریکا/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,  نانسی پلوسی
سفر تحریک " نانسی پلوسی" آمیز رییس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا به تایوان و حضور او در مجلس تایپه/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, نانسی پلوسی
بدون شرح
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,آکروباتیک هوایی
نمایش آکروباتیک هوایی تیم نیروی هوایی مصر در کنار نیروی هوایی کره جنوبی در نمایشگاه هوایی 2022 اهرام در مصر/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,  نخستین کشتی
تماشای عبور نخستین کشتی حامل غلات اوکراینی با پرچم "سیئه رالئون" از تنگه استانبول ترکیه/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
بدون شرح

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

پنج شنبه 101 مرداد 13  6:7 عصر

مجموعه: ورزشکاران

 

عکس های عباس آقایی, عباس آقایی فوتبالیست, عباس آقایی در پرسپولیس

بیوگرافی عباس آقایی 

 

بیوگرافی عباس آقایی، بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس 

عباس اقایی کی از بازیکنان ایرانی است که در تیم های لیگ برتری نیز بازی کرده و کارنامه درخشانی برای خود ثبت کرده است. این بازیکن که در پرسپولیس نیز حضور داشت، اکنون بازنشسته است و به فعالیت های مربی گری می پردازد. در ادامه به معرفی نامه ای از این بازیکن خواهیم پرداخت.

چکیده ای از بیوگرافی عباس آقایی

نام : عباس آقایی 

تاریخ تولد : 11 شهریور 1356

محل تولد : آذربایجان شرقی ، سراب

پست فوتبالی : هافبک

 

بیوگرافی عباس آقایی 

عباس آقایی در سال 1356 در سراب ، یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی به دنیا آمد. او سابقه بازی در تیم پاس تهران را دارد که یکی از تیم های مدعی و پرطرفدار به شمار می رفت. 

 

علاوه بر پاس تهران ، عباس اقایی سابقه بازی در تیم پرسپولیس را نیز دارد و در سال 86 از پاس تهران به پرسپولیس پیوست. عباس اقایی در دوران فوتبالی خود توانست در تیم پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد.

 

عباس آقایی کارشناس فوتبال, عباس آقایی, بیوگرافی عباس آقایی

تصویر عباس آقایی پس از گلزنی در تیم پرسپولیس

 

عباس اقایی فوتبالش را تراکتورسازی تبریز آغاز کرد و بعد از آن راهی پاس تهران شد. عباس آقایی بعد از تراکتور سازی راهی سپاهان اصفهان شد و در انجا 48 بار بازی کرد. 

بعد از اینکه در سپاهان نیز به خوبی بازی کرد به پاس تهران بازگشت تا نظر پرسپولیس را به خود جلب کند و او موفق شد در سال 2007 به پرسپولیس تهران بپیوندد.

 

عباس آقایی در پرسپولیس 

پرسپولیس تیمی بود که عباس آقایی در ان به شهرت رسید و توانست عنوان قهرمانی را در کارنامه خود با این تیم ثبت کند. 

 

آقایی در تیم پرسپولیس 31 بار وارد میدان شد و موفق شد 7 بار گل زنی کند.

بعد از اینکه مدتی را در پرسپولیس سپری کرد ، به تیم های داماش گیلان ، گسترش فولاد ، سایپا و سنگ آهن باق پیوست.

 

عباس آقایی در تیم ملی 

همچنین عباس آقایی سابقه حضور در تیم ملی نیز دارد. و او موفق شده است 4 بازی ملی را در کارنامه خود ثبت کند.

 

مربی گری عباس آقایی 

 

عباس آقایی کارشناس فوتبال, عباس آقایی, بیوگرافی عباس آقایی

عباس آقایی بعد از بازنشستگی به مربی گری پرداخت 

 

بعد از اینکه عباس آقایی در بازی داخل زمین خداحافظی کرد به مربیگری پرداخت تا در بازنشستگی نیز فعالیت فوتبالی خود را ادامه دهد. آقایی برای اولین بار در تیم گسترش فولاد به عنوان کمک مربی ، مربی گری را آغاز کرد. علاوه بر این وی مدتی را به عنوان سرمربی ماشین سازی تبریز سپری کرد.

همچنین مدتی را نیز در کادر فنی تیم بادران حضور یافت.

 

تصاویر عباس آقایی 

عکس های عباس آقایی, عباس آقایی فوتبالیست, عباس آقایی در پرسپولیس

تصویر جدید عباس آقایی 

 

 عباس آقایی کارشناس فوتبال, عباس آقایی, بیوگرافی عباس آقایی

عباس آقایی سابقه بازی در تیم های پاس تهران ، پرسپولیس و سپاهان اصفهان را دارد

 

گردآوری : بخش ورزشی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: داروهای گیاهی و طب سنتی

 

مزاج دموی و درمان, رژیم غذایی مناسب افراد دموی مزاج, صفات افراد دموی

خصوصیات مزاج دموی

 

مزاج گرم و تر یا دموی چه ویژگی‌هایی دارد؟ + رژیم غذایی مزاج گرم و تر

افراد با خلق و خوی دموی اجتماعی، شاد، سازگار و صبور هستند. آنها دارای پوست قرمز نرم، بدن متمایل به گرم و موهای مشکی ضخیم هستند. آنها محکم هستند و دارای رگهای بزرگتر و نبض قوی تر هستند. مواد زائد (ادرار، عرق و مدفوع) که از بدن آنها خارج می شود معمولاً رنگ و بوی قوی دارند.

طب سنتی ایرانی-اسلامی یک مکتب پزشکی کهن در ادغام طب سنتی ایرانی و طب اسلامی است. طب سنتی ایران پیشینه ای چند هزار ساله دارد که پس از ظهور اسلام، مفاهیم آن با آموزه های اسلامی نشأت گرفته از تربیت قرآن کریم و اهل بیت(ع) آمیخته شد.

پزشکان بزرگ ایران باستان به ویژه ابن سینا نیز از علمای اسلام بودند و در این ادغام نقش مهمی داشتند.

 

از نظر طب سنتی ایرانی-اسلامی، هر فردی مزاج منحصر به فردی دارد که با آن وضعیت سلامتی او به طور مستقل برای افراد دیگر مشخص می شود. 

علاوه بر این، یک بیماری مشابه در افراد مختلف با توجه به خلق و خوی آنها تظاهرات متغیری را نشان می دهد.

 

بنابراین، زیاد یا کمبود گرمی و رطوبت، چهار مزاج ضروری را تعریف می‌کند: گرم و مرطوب (دموی) ، گرم و خشک (صفراوی) ، سرد و خشک (سودایی) و سرد و مرطوب (بلغمی ) .

 

ویژگی های ظاهری افراد دموی

افراد دموی خون بیشتری دارند و بدن آنها گرم و مرطوب می باشد و همین باعث تحمل کمتر این افراد در محیط های گرم و مرطوب است. افراد دارای طبع دموی ، اغلب استخوان بندی درشت و هیکلی توپر با قد نسبتا بلندی هستند. دستان این افراد درشت و قدرت بدنی بالایی دارند.

 

بدن و سر افراد دموی پر مو با ریزش کم و رشد زیاد و  در سنین بالا دچار طاسی می شوند، موهای این افراد دیر سفید می شود و همچنین دارای پاهای پر مو می باشند.

مزه دهانشان خصوصا صبح زود شیرین است. دهانشان آبدار است، بزاق دهان زیاد و کشدار بوده و کم تشنه می شوند. حرکات بدنشان چالاک و نسبتا سریع و با نشاط است.

روی دست‌ها و پاها، گردن و حتی پیشانی، رگ‌های واضح و برجسته‌ای دارند و نبض آن‌ها قوی، پر، وسیع، سریع و نرم می‌زند.

 

 صفات افراد دموی, مزاج دموی گرم و مرطوب, مزاج دموی

خصوصیات اخلاقی افراد با مزاج دموی

 

صفات اخلاقی افراد دموی

◊ خیلی اجتماعی : افراد با خلق و خوی دموی موجوداتی اجتماعی هستند. خلق و خوی دموی های خالص واقعاً یک برونگرای اجتماعی است.

◊ خوشبین : افراد با خلق و خوی دموی خوش بین هستند. آنها ترجیح می دهند جنبه های روشن زندگی را ببینند و دوست دارند زندگی را به طور کامل زندگی کنند. 

◊ تکانشی : دموی از همه مزاج ها تندروترین است. اگر چیزی سرگرم کننده و هیجان انگیز به نظر برسد، بدون در نظر گرفتن عواقب آن این کار را انجام می دهند.

◊ بهترین در ارتباطات : آنهایی که خلق و خوی دموی دارند، ارتباطات خوبی دارند. آنها سخنرانان انگیزشی عالی و همچنین فروشندگان عالی هستند.

◊ در جستجوی لذت : دموی ها همیشه به دنبال لذت هستند. اگر چیزی کسل کننده یا نامطلوب باشد، ممکن است ادامه دادن کار را دشوار بدانند. 

◊ در زمان حال زندگی می کنند : افراد دموی تمایل دارند به جای گذشته یا آینده در زمان حال زندگی کنند.  

◊ تمایل به اغراق : افراد با خلق و خوی دموی در احساسات و ایده های خود را مبالغه می کنند و اغلب پاسخ های ملودراماتیکی به مشکلات نشان می دهند.

◊ نیاز به اطمینان مداوم : دموی ها نیاز به اطمینان دائمی از جانب عزیزان خود دارند. 

◊ پرحرف : افرادی که دموی هستند با همه صحبت می کنند.  

◊ جلب توجه : دموی ها به دنبال جلب توجه هستند. اگر آنها توجه کافی را از طرف شریک خود دریافت نکنند، ممکن است شریک جدیدی پیدا کنند.  

◊ حس شوخ طبعی : حس شوخ طبعی در همه افراد دموی وجود دارد.

◊ ببخش و فراموش کن :از آنجایی که دموی ها در زمان حال زندگی می کنند، زود می بخشند و فراموش می کنند. 

◊ اعتماد به نفس بالا : کسانی که مزاج دموی دارند، عزت نفس بالایی دارند. 

◊ احساسات شدید : دموی ها اغلب احساسات شدیدی را احساس می کنند و از نشان دادن آنها نمی ترسند.

 

 مزاج دموی, مزاج دموی, درمان مزاج دموی

رژیم غذایی افراد مزاج دموی

 

رژیم غذایی افراد دموی مزاج

مواد غذایی نامناسب برای افراد دموی مزاج

افراد دارای مزاج دموی بهتر است از مقادیر زیاد مواد غذایی با ویژگی های گرم کننده (مزاج گرم) به خصوص در فصول گرم و آب و هوای گرم استفاده نکنند. 

 

مصرف مواد غذایی پرکالری و سنگین مانند گوشت قرمز، گوشت شتر، بوقلمون، مقدار زیادی نان و برنج و جگر به ویژه در فصل بهار و تابستان (روزهای گرم) به این گروه توصیه نمی شود. 

 

به طور کلی، رژیم غذایی سرشار از غذاهای نشاسته ای مانند ماکارونی، سیب زمینی و تخم مرغ چندان مناسب این افراد نیست. افراد مبتلا به مزاج گرم و مرطوب کمترین میزان کره، خامه، عرقیات، غذاهای شور و تند را مصرف کنند. افراد دموی باید از مصرف انواع غذاهای سرخ شده، چرب و پرحجم، شیرینی جات قنادی و مصنوعی، غذاهای شور، انواع شور( کلم شور، خیارشور و ….) خودداری کنند. 

 

نوشیدن مایعات همراه یا بلافاصله بعد از غذا ، خرما رطب، توت خشک، کشمش، سس، رب، سیر، چای، قهوه، نسکافه، ماست، بادمجان و غذاهای ساندویچی مضر است.

 

آش ها مانند آش رشته ( رشته، سبزی ، نخود و لوبیا، عدس و ...) یا آش شله قلمکار (یک آش غلیظ دیگر با لوبیا، نخود، عدس، سبزیجات برگی، برنج و... .) و حلیم ( که شامل گندم یا جو و گوشت به عنوان مواد اصلی است) برای این افراد سود چندانی ندارد.

 

مواد غذایی مناسب برای اصلاح مزاج افراد دموی 

آش ها مانند آش برنج، آش آبغوره، آش سماق، آش انار، آش سکنجبین ، سوپ، آبگوشت و خورش، سوپ یا آش جو ، غذای سبک گیاهی پخته یا بخارپز و آبدوغ خیار ( خیار و ماست سرد) برای آنها بهترین است.

روزه گرفتن و حتی در برخی موارد حذف ناهار (هر چند با احتیاط) برای این افراد مفید است. باید منتظر بمانند تا گرسنه شوند و بعد غذا بخورند.

 

مصرف مواد غذایی کم کالری که فقط یک نفر را بدون اضافه وزن سیر می کند مانند خورش های سبک، کرفس، هویج، زیتون، کاهو، کلم، کلم بروکلی، اسفناج و کدو سبز به این دسته از افراد توصیه می شود.

 

نوشیدن عرق کاسنی، عرق شاتره ، سکنجبین، شربت انار، لیمو یا زرشک نیز برای افراد با مزاج دموی مفید است. مصرف خاکشیر ، اسفرزه، تخم مرو، بارهنگ ، بالنگو ، تخم ریحان، نان جو، روزانه چند لیوان آب خنک [ نیم ساعت قبل از غذا و دو ساعت و نیم بعد از غذا ] مفید است. برگه زردآلو، هلو، انجیر، و آلو بخارا خیس شده بهترین دارو برای افراد دموی مزاج است.

سبزیجات، سالاد و هندوانه نیز به شرطی که زیاده روی نکنند خوب هستند. مصرف میوه های ترش و افزودن مواد غذایی ترش به خورش و آش برای آنها مفید است. 

 

درمان مزاج دموی, خصوصیات مزاج دموی با قالب بلغمی, مزاج دموی و تر

مواد غذایی مناسب افراد دموی مزاج

 

نشانه های غلبه خلط دم در افراد دموی

در صورتی که مزاج افراد دموی از  تعادل خارج شود، گاهی گرمی و گاهی تری بیشتر غلبه می‌کند. در حالت غلبه گرمی، فرد دموی مزاج بی‌قرار می‌شود؛ چون غلبه خلط دم، به سمت صفراوی شدن پیش می رود.

 

در حالتی که تری بیشتر شود، غلبه دم به سمت بلغمی شدن می‌رود و حالت رخوت، کسالت، پرخوری و پرخوابی در افراد ایجاد می‌شود.

 

علایم کلی غلبه خلط دم

- کندی حواس و کند فهمی

- احساس سنگینی در بدن، بخصوص در قسمت سر، شقیقه‌ها و پشت چشم‌ها

- سرخ شدن صورت و احساس خارش روی پوست

- خونریزی از قسمت لثه‌ها، بینی یا مقعد

- دیدن خواب‌های هیجان انگیز یا دیدن خون در خواب

- خستگی بدون علت 

- قرمزی زبان

توصیه های کلی به افراد دموی مزاج

افراد دموی مزاج باید از قرار گرفتن در شرایط گرم و مرطوب مانند سونا، اتاق بخار یا حمام پر از بخار اجتناب کنند.  

از آنجایی که بدن عضلانی و ترکیب بدنی از بافت عضلانی بیشتری به جای چربی دارند، به ورزش نیاز دارند و عدم تحرک باعث تجمع مواد زائد و سایر سموم در بدن آنها می شود. بنابراین، آنها بیشتر مستعد ابتلا به سطوح بالای اسید اوریک و کلسترول هستند.  

 

به افراد دارای به مزاج گرم و مرطوب توصیه می شود برای اهدای خون و انجام حجامت اقدام کنند. به عنوان یک قاعده کلی، افزایش توانایی طبیعی بدن برای سم زدایی از طریق مسیرهای اصلی خروج سموم مانند ادرار، مدفوع و تعریق برای این گروه بسیار خوب است.

 

گردآوری:بخش سلامت بیتوته 


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

 

عکسهای جالب,عکسهای جذاب, خرس قطبی
یک خرس قطبی در منطقه قطب شمال نروژ/ گتی ایمجز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,راهب هندو
راهب هندو در مقابل معبدی در بنگلور در حال برکت دادن به یک خودروی تازه خریداری شده برای ایمنی صاحب و سرنشینان آن/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,
محاکمه یک بسکتبالیست آمریکایی در دادگاهی در شهر مسکو به اتهام حمل مواد مخدر در چمدانش/ خبرگزاری فرانسه/ EPA
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,سلول های خورشیدی
تعبیه سلول های خورشیدی روی پشت بام ایستگاه راه آهن شهر "هانگژو" چین به منظور تولید نیروی برق/ گتی ایمجز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, گل و لای سیل
بیرون کشیدن یک مینی بوس از زیر گل و لای سیل در اوگاندا/ خبرگزاری فرانسه
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,فروچاله
ایجاد یک فروچاله در یک منطقه معدنی در کشور شیلی/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,زیر آب رفتن جزایر
به زیر آب رفتن جزایر و روستاهای کشور فیجی در اثر پدیده تغییرات اقلیمی و بالا آمدن سطح آب دریاها/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,  مسابقات شنا
مسابقات شنا 100 متر مردان در قالب بازی های کشورهای مشترک المنافع با انگلیس/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب,جشن
جشن هفتادو هشتمین سالگرد قیام شهر ورشو لهستان علیه اشغال آلمان نازی/ رویترز
عکسهای جالب,عکسهای جذاب, سوار کار
زمین خوردن یک سوار کار/ آمریکا/ رویترز

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته


 
نظرات شما ()
 

نوشته شده توسط:   الهه ناز  

مجموعه: دنیای بازیگران

 

فیلم مل گیبسون, عکس جوانی مل گیبسون, شروع فعالیت هنری مل گیبسون

مل گیبسون بازیگر و کارگردان هالیوود

 

بیوگرافی مل گیبسون + عکس های مل گیبسون و همسرش

مل کالم کیل جرارد گیبسون بازیگر و کارگردان و تهیه کننده آمریکایی متولد 1956 است. او برای فیلم "شجاع دل" موفق به دریافت دو جایزه اسکار برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه فیلم نامه نویسی و تهیه کنندگی وو دوبلری نیز فعال است.

چکیده ای از بیوگرافی مل گیبسون

نام: مل گیبسون

تاریخ تولد: 3 ژانویه 1956

محل تولد: ایالات متحده آمریکا، نیویورک

پیشه: بازیگر، کارگردان، فیلم نامه نویس، تهیه کننده، دوبلر

 

بیوگرافی مل گیبسون

 

عکس های مل گیبسون, فیلم آخرالزمان مل گیبسون, تصویر مل گیبسون هنر بیشه هالیوود

عکس جوانی مل گیبسون  

 

مل گیبسون در سوم ژانویه سال 1956 در نیویورک متولد شد. او به همراه خانواده اش تا 11 سالگی در آمریکا زندگی می کرد اما بعد از آن به استرالیا مهاجرت کردند. او در خانواده پر جمعیتی زندگی می کرد و دارای 10 خواهر و برادر بود.

 

پدر مل از پیروان مذهب کاتولیک است و خود مل گیبسون نیز از طرفداران سرسخت این مذهب می باشد. گیبسون از کودکی به تئاتر علاقمند بود. او با تشویق یکی از خواهرانش اقدام به انجام تست بازیگری کرد و از همان جا بود که سرنوشت این بازیگر رقم خورد. او از همان دوران دبستان در تئاتر مدرسه بازی می کرد و پس از اتمام مدرسه تصمیم گرفت تا تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش یعنی هنر های نمایشی ادامه دهد. به همین دلیل وارد موسسه ملی هنر های زیبا در شهر سیدنی استرالیا شد.

 

مل گیبسون همزمان با بازی در فیلم های مکس دیوانه و تیم و زمانی که 23 سال داشت از طریق آژانس همسریابی با همسر خود آشنا شد و دارای 7 فرزند شدند.

 

شروع فعالیت هنری مل گیبسون

 

عکس جوانی مل گیبسون, شروع فعالیت هنری مل گیبسون, مل گیبسون و همسرش

عکس های دوران جوانی مل گیبسون

 

مل گیبسون برای اولین بار در سن 20 سالگی اولین بازی خود را در سریال خانواده سالیوان اجرا کرد. این سریال در بین سالهای 1973 تا 1983 تولید شد. او یک سال بعد و زمانی که 21 سال داشت و هنوز دانشجو بود در فیلم تابستان داغ بازی کرد.

زمانی که مل گیبسون 23 سال داشت در دو فیلم استرالیایی به نام مکس دیوانه و تیم بازی کرد و هنگامی که این دو فیلم بر روی پرده سینما اکران شد توجه منتقدان سینما را به خود جلب کرد و پتانسیل های بازیگری او مورد توجه قرار گرفت.

 

بعداز اینکه مل در سن 25  سالگی در قسمت دوم فیلم "جاده" و "مکس دیوانه" و فیلم "مبارز" بازی کرد بیشتر مورد توجه قرار گرفت و از هالیوود برای بازی در آمریکا پیشنهاد فرستاده شد.

او در آمریکا در فیلمی درباره شورش انگلیسی در کشتی انگلیس (1984) بازی کرد. در این فیلم بازی و همکاری با هنرمندانی چون آنتونی هاپکینز و لورنس اولیویه برای او تجربه باارزشی بود.

 

بعد از آن نیز در فیلم هایی مانند "پس از این رودخانه" (1984)، "خانم سوفل" (1984)، دنباله فیلم مکس دیوانه (1985)، Lethal weapon  (1987)و دنباله های بعدی آن، drunken dawn (1988)،  bird on a wire (1990)، air America (1990) و هملت (1990) بازی کرد.

 

دنیای کارگردانی مل گیبسون

 

KEYWORDS

فیلم مرد بدون چهره یکی از آثار کارگردانی مل گیبسون 

 

مل گیبسون در کارگردانی بیشتر موفق بود. او از دهه 1990 تصمیم گرفت تا در این عرصه فعالیت کند و موفقیتش را در این جایگاه جدید امتحان کند. او در این سالها شرکت فیلم سازی Icon Production را تاسیس کرد.

اولین فیلمی که خودش آن را کارگردانی کرد و در آن به ایفای نقش نیز پرداخت فیلم مرد بدون چهر بود. او در آن زمان 37 سال داشت. این فیلم با استقبال خوب منتقدان مواجه شد.

 

بعد از دو سال فیلم برجسته دیگری تهیه کرد.او این فیلم را در مورد مبارزه اسکاتلندی ها برای استقلال و قهرمان ملی ویلیام والاس دلیر تهیه کرد (1995). او برای این فیلم جوایز زیادی مانند پنج اسکار برای بهترین فیلم و بهترین کارگردان را کسب کرد. او همچنین موفق به دریافت جایزه دستاورد دیوید لین از آکادمی فیلم انگلیس شده است.

 

ادامه حرفه بازیگری مل گیبسون

 

مل گیبسون, بیوگرافی مل گیبسون, عکس های مل گیبسون

مل گیبسون کارگردان هالیوودی

 

 

او بعد از اینکه در زمینه کارگردانی به موفقیت های بزرگی رسید حرفه اصلی خودش یعنی بازیگری را نیز ادامه داد و در فیلم هایی که در تمام دنیا معروف شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند بازی کرد. همه این فیلم ها در گیشه فروش خوبی داشته است.

 

"ماوریک" (1994) ، "باج خواهی" (1996) ، "تئوری توطئه" (1997) ، "هتل" "میلیون دلار" (1999) ، "میهن پرست" (2000) ، "آنچه زنان می خواهند" (2000) ، "ما سرباز بودیم" (2002) ، "نشانه ها" (2003) ، "کارآگاه آواز" (2003).

او برای بازی در فیلم هایی مانند "آنچه زنان می خواهند" و "باج خواهی" نامزد دریافت گلدن گلوب شد.

 

فیلم مصائب مسیح مل گیبسون  

 

بیوگرافی مل گیبسون, عکس های مل گیبسون, فیلم آخرالزمان مل گیبسون

فیلم مصائب مسیح مل گیبسون  

 

مل گیبسون در سال 2004 دوباره به عنوان یک کارگردان موفق توانست مطرح شود. این فیلم با عنوان مصائب مسیح درمورد آخرین ساعات زندگی مسیح است و دارای ویژگی های ارزشمند هنری است اما بسیاری از مخاطبان و منتقدان آن را یک فیلم بی رحمانه می دانند.

 

فیلم آخرالزمان مل گیبسون 

 

 عکس های مل گیبسون, فیلم آخرالزمان مل گیبسون, تصویر مل گیبسون هنر بیشه هالیوود

فیلم آخر الزمان میل گیبسون 

 

مل گیبسون سپس دو فیلم با عنوان " وحشیان واقعی" (2005-2004) و فیلم "آخر الزمان" (2006) را کارگردانی کرد.

فیلم آخر الزمان مربوط به پایان دنیا نیست بلکه در مورد انحطاط تمدن مایا است. این فیلم نامزد دریافت جایزه بافتا و کیوان شد.

مل گیبسون تا سال 2010 در هیچ فیلمی بازی نکرد. او در آن سال ها تحت تاثیر جدایی از همسرش رابین مور بود، این  جدایی باعث شد تا او به علت حضانت دخترش با همسرش دعوا کند.

 

بازگشت مل گیبسون به سینما 

 

بیوگرافی مل گیبسون, عکس های مل گیبسون, فیلم آخرالزمان مل گیبسون

عکس های مل گیبسون  

 

مل مجددا در سال 2010 به دنیای سینما و بازیگری بازگشت. او در فیلم هایی همچون تلافی (2010)، بیور (2011)، تعطیلات مبارک (2012)، ماچت کشته (2014) و the expendables (2014) بازی کرد.

اگر چه بازی در این فیلم ها تاثیری در به دست آوردن آن محبوبیت قبل را نداشت.

 

مل سپس دوباره وارد دنیای کارگردانی شد. در سال 2016 درام جنگی را کارگردانی کرد. این فیلم برای او جوایز زیادی از جمله دو جایزه اسکار را به دنبال داشت.

اکنون مل در فیلم ها مشغول بازی است و به فعالیت خود به عنوان بازیگر ادامه می دهد.  او در عرصه کارگردانی موفق به تولید فیلم هایی مانند پدر خون (2016)، سلام بابا سال نو (2017) و چند فیلم دیگر شد. او همچنان قصد دارد دنباله یکی از فیلم هایش به نام The Passion of the Christ را فیلم برداری کند.

 

ازدواج های مل گیبسون

 

عکس جوانی مل گیبسون, شروع فعالیت هنری مل گیبسون, مل گیبسون و همسرش

مل گیبسون در کنار همسر سابقش اوکسانا گریگوریوا

 

مل گیبسون در سال 1980 برای اولین بار از طریق آژانس همسریابی با خانم رابین مور ازدواج کرد. آن ها تا سال 2009 با هم زندگی کردند و صاحب 7 فرزند شدند.

او سپس با خانم دیگری به نام اوکسانا گریگوریوا که یک بازیگر روس بود و گفته می شود که دلیل جدایی از همسر اولش نیز همین خانم بود، ازدواج کرد. اما این ازدواج هم منجر به جدایی شد و به علت حضانت فرزند دخترشان منجر به دعوا با همسرش شد. آنها در سال 2010 به طور رسمی از هم جدا شدند و این جدایی انعکاس و سروصدای زیادی داشت.

 

 مل گیبسون و همسرش, مل گیبسون و همسرش  رزالیند راس, مل گیبسون

مل گیبسون و همسرش رزالیند راس

 

در سال 2012 شایعاتی در باره رابطه مل گیبسون با اشلی کوساتوی ورزشکار و بدلکار منتشر شد ولی این ارتباط نیز منجر به  جدایی شد.

گیبسون سپس در سال 2015 با خانم رزالیند راس که آن زمان تنها 24 سال داشت ازدواج کرد و در رسانه ها اعلام کرد که قرار است به زودی صاحب فرزند شوند.

 

برخی از فیلم های معروف مل گیبسون

 

مکس دیوانه  بانتی 
مرد بدون چهره  شجاع دل 
مصائب مسیح  ستیغ هک سا 
 وطن پرست حسابدار 
لبه تاریکی   ماوریک

 

 گردآوری : بخش بازیگران بیتوته


 
نظرات شما ()
 
<   <<   41   42   43   44   45   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 مهر 14
امروز:   298 بازدید
دیروز:   603  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
الهه ناز
دلسوز و مهربان نسبت به همه بنده های خدا هستم و سعی میکنم به همه کمک کنم. لطف کنید وبلاگ را فقط با اکسپلورر مشاهده فرمایید چون اینطوری دیگه بهم ریخته نخواهد شد...
لوگوی خودم
جمله های طلایی و مطالب گوناگون
اوقات شرعی
لینک دوستان
EMOZIONANTE
عاشق آسمونی
لحظه های آبی
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
لنگه کفش
عاشقان
به سوی فردا
معرفی سایت ها و بهترین های اینترنت
اگه باحالی بیاتو
دیار عاشقان
فرزانگان امیدوار
خورشید تابنده عشق
آیینه های ناگهان
تمیشه
***جزین***
فنی و مهندسی
همنشین
گل رازقی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آخرالزمان و منتظران ظهور
PARSTIN ... MUSIC
منتظر ظهور
رز یخ زده
نظرمن
Smile of dream

عصر پادشاهان
Different.fdan
● بندیر ●
سایت مهندسین پلیمر
Polymer Engineers of Darab University

سلام
ن والقلم ومایسطرون
سرباز ولایت
د نـیـــای جـــوانـی
مهندسی مکانیک ( حرارت و سیالات)-محی الدین اله دادی
هستی همیشگی
دانلود آهنگ جدید
سکوت ابدی
ای که مرا خوانده ای ، راه نشانم بده
SIAH POOSH
بخور زار
بلوچستان
بامبو
اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
مدرسه ای شاد
محفل آشنایان((IMAN))
آخرین روز دنیا
هیس
اتاق دلتنگی
مهر بر لب زده
ادبیات و فرهنگ
MATIN 3DA
ارتش دلاور
عشاق((عکس.مطلب.شعرو...))
PARANDEYE 3 PA
PARANDEYE 3 PA
فانوسهای خاموش
کانون فرهنگی شهدا
ساده دل تنها
یا د د اشت ها ی شخصی خو د م .
سایت مشاوره بهترین تمبرهای جهان دکترسخنی
شهرستان بجنورد
وبلاگ آموزش آرایشگری
کلکسیون تمبرخانواده شهید محمدسخنی وجمیله رمضان
اسیرعشق
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سایت طنز و کاریکاتور دکتررحمت سخنی
شب و تنهایی عشق
داستانهای واقعی روابط عمومی Dr.Rahmat Sokhani
عصر پاییزی
به خوبی فکر کن
آقاشیر
دانلود بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل بازی موبایل
.دوازدهمین سوارسرنوشت
کامپیوتر+ اینترنت+ ...
ماییم ونوای بینوایی.....بسم الله اگرحریف مایی
روانشناسی آیناز
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
آوای قلبها...
طب ورزشی دکتررحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
دوربین مدار بسته
سفیر دوستی
سایت گوناگون دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
آسمان آبی من
تنهایی......!!!!!!
خبر روز
کربلا
رویش
یادداشتها و برداشتها
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
آموزش شنا
معیار عدل
کارشناس مدیریت بازرگانی: مهران حداد
سکوتی پرازصدا
xXx رنـــــــــــگـــــــــارنـــــــــــــــگ xXx
.: شهر عشق :.
تک درخت
پیامنمای جامع
پرنسس زیبایی
بوی سیب BOUYE SIB
نکته های زندگی
معرفی روستای قزل احمد
ما تا آخرایستاده ایم
روستای چشام
سایت روستای چشام
عکس سرا + جام جهانی 2010
عکس های عاشقانه
بنده ی ناچیز خدا
رفقا
اس ام اس های عاشقانه
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
پتی آباد سینمای ایران
سلام آقاجان
منطقه آزاد
❤ღنیلوفرهای آبیღ❤
علی پیشتاز
هگمتانه
گیاهان دارویی
محمدمبین احسانی نیا
ستاره سهیل
اندیشه های من
ღღتنهاییღღ
تنهایی
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
درهم
*bad boy*
عاشقتم
یاد نیما
واقعه
چوک بندر
مشاوره - روانشناسی
عشق آباد شهرمن
بچه های خدایی
شبستان
دل شکســــته
برادران شهید هاشمی
شهداشرمنده ایم _شهرستان بجنورد
اسطوره عشق مادر
نور
Dark Future
**عاشقانه ها**
الهگان
سلامتی و فرج امام زمان صلوات
عشق
ترانه ی زندگیم (Loyal)
توشه آخرت
Manna
دریایی از غم
ارواحنا فداک یا زینب
علمدار بصیر
عشق الهی: نگاه به دین با ...
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان کنترل
اواز قطره
محمد قدرتی Mohammad Ghodrati
پیمان دانلود
بچّه شهید (به یاد شهدا)
یه دختره تنها
ورزشهای رزمی
سرباز حریم ولایت
جک ، اس ام اس و عکس
سماموس
حکیم دزفولی
خنده بازار
گل همیشه نازم
ऌ عاشق بی معشوق ऌ
گل خشک
راه فضیلت
نامه ای در راه عشق
نت سرای الماس
دل پر خاطره
مردود
ست سارافون ودامن شلواری نیلوف
دهکده کوچک ما
گروه اینترنتی جرقه داتکو
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
فقط خدا
COMPUTER ENGINEERING &
شاه تور
اسرا
غزلیات محسن نصیری(هامون)
پاتوق دخترها
اس ام اس جدید
موعود
آتیه سازان اهواز
نور غدیر
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
این نیز بگذرد ...
گالری رنگارنگ
خداجون دوستت دارم
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
کلاس من
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کیمیا
طوبای محبت
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
دوستانه
xXx عکسدونی xXx
شخصی
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
کتابهای رایگان برای همه
مهربانی
نقاشی های الیکا یحیایی
اصولی رایانه
سید خراسانی
زمزمه تنها
« عــــــفـــــــاف و حـــــجــــــاب »
سوادکوهی ریکا
سکوت(فریاد)
نوستالوژی دل ....
عاشقانه ها
mohammad
حرفهای شیرین
عرفان وادب
خیارج سرای من است
حرفهای آسمانی
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
احسان ابراهیم پور
بهنام دانلود
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
عاشقانه ها
باشگاه پرواز
سکوت پرسروصدا
بدنسازی و هیکل
khoshbakhti
فرهنگی
Morteza Qasemi:Violinist
تنها

راه انداز و برنامه نویس پی ال سی+تازه های فناوری اطلاعات
چشم انتظار
درگز دیار آشنا
عشق بزرگ ترین دروغ دنیاست
دل شکسته
پیامک 590
خط بارون
خط بارون
خط بارون
نبض شاه تور
فرزند روح الله
اخبار دنیای عشق
تجربه های مربی کوچک
صل الله علی الباکین علی الحسین
Sense Of Tune
ghamzade
یٰا عِمٰادَ مَنْ لا عِمٰادَ لَهْ
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان متالورژی (rikhtegari.com)
رویایی زندگی کردن...
اسماء الحسنی
خوش مرام
تینا
ستاره سهیل
جلسه قرآن وعترت کاشان
قافله شهدا
♥ღردپای عشق♥ღ
در پناه آسمون
انتظار نور
برو بچه های ارزشی
Chamran University Accounting Association
پاتوق سرا
عشق سرخ
مقاله های تربیتی
یاس من
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
دوزخیان زمین
گل یا پوچ ؟
داستان یک روز
vagte raftan
ناکام دات کام
آزاد اندیشان
گنجینه
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
محمد شادانی
مناجات با عشق
فهادانــ
دانشجو
بیاببین چیه ؟
از یک انسان
غم
زازران
مریم بانو
mahoor
مرجع اس ام اسSMS
قرمز ها
جالب انگیزناک
فقط من برای تو
یادداشتهای روزانه رضا سروری
سیاه و سفید
داود ملکزاده خاصلویی
دوباره سبز می شویم...
شش گوشه
ریاضیات
نوجوونی از خودتون
عکس
امپراتوری هخامنشیان
آرشیو
آرشیو مطالب کتاب جمله های طلایی و مطالب گوناگون[58] . جمله های طلایی[17] . ازدواج[8] . آرامش[4] . تصاویر[4] . خانواده سبز[4] . زندگی[4] . عشق[3] . خوشبختی[3] . رومانتیک[3] . سلامتی[3] . تصویر[3] . زن[3] . میلاد[3] . گناه[2] . مادر[2] . گزیده مجله خانواده سبز[2] . کشمیر[2] . قرآن[2] . عیدنوروز[2] . فریدون مشیری[2] . قانون جذب[2] . مناظره[2] . یادگاری دوستان[2] . کبد چرب[2] . نعمت[2] . جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی[2] . خدا هست[2] . تکالیف[2] . تکنولوژی فکر[2] . حسین[2] . دختر[2] . دوستت دارم[2] . دوستی[2] . داستان[2] . زیبایی[2] . علی(ع)[2] . شب قدر[2] . صلوات[2] . صوفی و خرش[2] . اسلام[2] . ارتباط[2] . اس ام اس[2] . پیامبر[2] . اعمال[2] . اعمال شب لیله الرغائب . اعمال هنگام خواب . افتخار به زن بودن . افرادی که چشمشان کمتر از یک نمره ضعیف است، لیزیک نکنند . افسانه زن . افکاردیگران . اقدام عجیب . اگر خستگی و کسالت رهایتان نمی‌کند ! . اگر دعایتان مستجاب شد مواظب سه حالت باشید . اگر نمیتوانی . الحمد لله . الله الله و استجابت دعا . الهی قمشه ای . اما... . امام باقر . امام جعفرصادق . امام رضا (ع) . امام رضا علیه السلام و حفظ آبروی شیعه خراسانی . امام زمان . امام صادق . امام کاظم . امام هادی . امشب لیلةالرغائب . امنیت . امید . امید به زندگی به 150 سال می‌رسد . امیدوار کننده ترین آیه در قرآن . امیدواری . انتخاب نوع حجاب . اندیشه ها . انسان . انسانهای سبز . انگشتر بهشتى . انواع سوشی با طراحی های دیدنی و زیبا . انواع مختلف کفش . اولین ژیانی که تولید شد/عکس . اولین و آخرین سفر انسان به ماه . ای جوووونم . ایدز . ایده . ایده بزرگ . ایران برگر . ایران پرمصرف‌ترین مشتری سیگار تا 40 سال آینده . این 9 خرافه سلامت را باور نکنید! . این خوردنی‌ها شما را خسته‌ می‌کنند . این خوشمزه ها شما را پیر می‌کنند! . این ستارگان زن از شوهرانشان پولدارترند! . این ماده مغذی محافظ لثه است . این میان وعده مانع پرخوری می شود . این نانوایی نان ندارد . اینترنت با مغز ما چه می‌کند . بـآیَـ? . با 16 درخت با شکوه در گوشه و کنار جهان آشنا شوید . با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم! . با اظهار نیاز خود را ذلیل نکنید . با افراد عصبی چگونه برخورد کنیم . با این 12 انگیزه ازدواج نکنید! . با این لباس ها خوش اندام می شوید . با این نوشیدنی شیرین لاغر شوید . با تلاش . با خزان‌ زدگی پوستمان چه کنیم . با زبان بدن، مچ همه را بگیرید! . با فواید دارچین آشنا شویم . با مردان کوتاه قد ازدواج کنید! . بارهنگ . بازداشت یکی‌از عوامل تحریکات‌اخیر دراصفهان . بازیگر زن ایرانی از تغییر جنسیت و دنیای مردانه‌اش می‌گوید . باشگاه لاغر اندام های گوشی های موبایل! . بافتن موها . بانوی ایرانی، بهترین ورزشکار زن سال 2014 آسیا . باید و نبایدهای طراحی دکور فضای داخلی خانه . ببخش . بخشش . بخشش کنید، اما . بخور نخور‌های پاییزی از دید طب سنتی . بدون رژیم گرفتن لاغر شوید . برای نوجوان خود وقت بگذارید . برخی از آثار نماز شب . برداشتن موانع موفقیت . برکات‌ ماه‌ رمضان‌ . بسیار مهم و حیاتی . بلایی که سیگار بر چهره می‌‌آورد . به بهانه فیلم ملک سلیمان (ارتباط،دوستی و ...با اجنه مسایل دیگر) . به زن بودنتان افتخار کنید . بهترزندگی کردن . بهترزیستن . بهترین . بهترین خوراکی‌ها برای داشتن چشمانی زیبا . بهترین دعاى حاجت . بهترین راهنمای انتخاب و خرید لباس پاییزی . بهترین فبلت‌هایی که می‌توانید در پاییز خریداری کنید . بهترین و بدترین موادغذایی برای دیابتی‌ها . بهترین و جالب ترین سلفی های 2014 . بهترین کرم دور چشم، مناسب سنِ شما . بهترینها برای سال نو . بهره مندی از دنیا . بهروز یاسمی . بیست معجزه . بیش از 120 انسان منجمد در انتظار حیات دوباره‌اند! . بیماری که جان مرتضی پاشایی را گرفت جدی بگیرید . بیوگرافی ناصر گیتی‌جاه . پاداش کسی که آیة الکرسی را زیاد می خواند . پاسخ . پاسخ به سوالات . پای صحبت «نامزد مرتضی پاشایی» . پایان یا آغاز عاشق . پایه تخت . پایه های اخلاق . پردرآمدترین شغل ها برای زنان . پرسش . پروانه . پروردگار . پس از فوت همسرش! . پسر . پل . پلک بزنید . پند . پوکی استخوان . پیام . پیام ضروری . " دانش کم چیز خطرناکی است " . "حبس" در انتظار مزاحمان تلفنی 115 . "زمین در خوش ترین احوال" . «بهنام تشکر» پدربزرگ شد! . 10 اختراع برتر 2014 معرفی شد . 10 ترفند ساده برای سال اول ازدواج . 10 تفاوت عمده بین مغز زنان و مردان! . 10 چیزی که زن‌ها درمورد مردها تنفر دارند . 10 چیزی که هرگز نباید روی صورت تان قرار دهید . 10 درس زندگی . 10 دلیلی که باعث می‌شوند هرگز ثروتمند نشوید! . 10 راز تحریک متابولیسم بدن . 10 راز حل نشده در مورد انسان‌های اولیه . 10 راز نادیده گرفته شده از تاریخ . 10 روش برای اینکه در زندگی خوش شانس باشیم . 10 فایده معجزه‌ آسای زنجبیل . 10 فرمول ساده برای چکاپ شخصی . 10 مسکن طبیعی عالی برای دردهای قاعدگی . 100 دلاری . 12 آلوده‌کننده هوای داخل خانه . 13 عادت روزمره که باعث پیری میشود . 13 واقعیت چینی که شاید نشنیده باشید . 1387 . 14 باور غلط گوارشی . 14 نکته برای رسیدن به زندگی شادتر! . 15 واقعیت جالب در مورد هند که تا به حال نشنیده اید . 15 کاری که افراد برخوردار از اعتماد به نفس بالا انجام نمی‌دهند . 15روز . 16 اشتباهی که شما را کوتوله نشان می‌دهد! . 18 توصیه همسرانه برای آقایان . 20 دقیقه قبل از خواب قهوه بنوشید . 22 نکته تغذیه‌ای،نمره سلامت‌ . 25 نکته طلایی . 27 چیزی که در 27 سالگی باید یاد گرفت . 3 سال متوالی خشکسالی متوسط تا شدید در 8 استان . 30 . 30 بلایی که نباید سرخودتان بیاورید !!! . 30سال . 4 برابر شدن جمعیت سالمندی ایران . 40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه . 40 درصد از 200 نوع سرطان، قابل پیشگیری است . 40 نکته مهم اخلاقی در 40 جمله کوتاه و خواندنی . 40درس . 5 اشتباه در شستن صورت . 5 ترفند برای کار کمتر و موفقیت بیشتر در زندگی . 5 نکته حیاتی برای پیاده روی در تابستان . 50 . 6 چای گیاهی که سالم تان می کنند . 6 راهکار برای فرار از استرس های کاری . 6 فایده . 7 پیشنهاد غذایی مهم پزشکان برای سلامت و زندگی شاد خانم ها . 7 دلیل کاهش تمایل زنان به بچه‌دار شدن . 7 غذای ساده برای 7 موقعیت حساس . 79 درصد روزهای امسال پاک و سالم بودند . 7سین . 8 جاذبه طبیعت گردی ایران . 8 غذای سمی . 8 ماده خوراکی برای کم کردن اشتها . 8 نکته مهم . 9 توصیه‌ مفید صبحانه‌ ای! . 9 عادتی که ثروتمندان در زندگی دارند . 9 یار سلامتی بدن به شرط اعتدال . Art . Beautiful letter . Best Photograph . change me . Frying eggs made easy . Kashmir . Nice Garden . RED X RED . sms-اس ام اس . snake man . Surgery of a snake . Taronga Zoo . wow!!! . آبان ماه . آبان، ماه کم آبی تهرانی ها . آتش چهارشنبه . آثار روابط جنسی از منظر قرآن . آخر الزمان . آخرین آمار ازدواج و طلاق در کشور . آخرین آمار بیکاری در کشور . آخرین حرف تو چیست؟ . آدم برفی . آرام شدن . پیامبر اکرم . پیامبر اکرم(ص) . پیامبر اکرم(ص) نمونه کامل اخلاق . پیامبراکرم . پیامبران . پیرزن و مرد گوژپشت . پیشگیری از بارداری در ابتدای ازدواج . پیشگیری از سرطان . پیشنهاد هیجان‌انگیز برای موهای شما . پیوندهای روزانه . تئوری پنجره شکسته . تاثیر رنگ های شاد بر خلاقیت انسان ها . تاثیر قرمزوآبی . تاثیر میوه‌های بنفش و آبی در تقویت حافظه . تاثیر والدین در اخلاق . تاریخچه هفت سین . تاریخچه ولنتاین . تبدیل برج آب قدیمی به یک خانه مدرن . تبریک . تجلیل از پدر تعلیم وتربیت ایران در روز جهانی کودک . تخریب 2 طبقه پاساژ علاءالدین... . تدابیر مردان در همسرداری . تدبیر درست . ترافیک پرحجم در جاده های کشور . ترایفـل کاسـه ای رنگی . ترفندهای ساده برای زندگی . ترفندهای یک کدبانوی کامل . ترول . ترک کف پا را جدی بگیرید . تزریق انسولین، باعث ایجاد سرطان خون می‌شود . تزیین تخم مرغ . تست . تستهایی جالب برای تشخیص طلای اصل از طلای تقلبی . تشخیص آلزایمر از طریق راه رفتن . تشخیص آلزایمر با تست بویایی ! . آزاردهنده‌ترین مشکلات اندروید جدید . آسون ترین کار و سخت ترین کار . آشنایی با علائم، راه‌های تشخیص و مقابله با ویروس‌ کرونا . آشنایی با علایم و نشانه بیماری ها در چهره . آشنایی با معماران چیره دست دنیای جانوران . آشنایی با ویتامین D و بیماری های کمبود ویتامین D . آفرینش زن . آلودگی در آب تهران نداریم . آمادگی ازدواج . آموزش درست کردن بهترین سیب‌ زمینی سرخ کرده‌ دنیا . آموزش نماز . آموزش کمک‌های اولیه به مصدومین اسید پاشی . آموزنده . آموزه های طنز و جالب عمه کتی . آنچه در مورد میگو باید دانست .
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com